ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

| Ετικέτες , | Posted On Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Το πρώτο θέμα που θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, τη Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011, είναι αυτό, της ενημέρωσης από την εταιρεία ENELCO Α.Ε για την εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας με τη χρήση φυσικού αερίου. 

Μια παρόμοια ενημέρωση είχε γίνει τον Ιούνιου του 2010 στο δήμο Κηρέως στην Εύβοια, από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ.  Βρήκαμε κάποια αποσπάσματα από εκείνη τη συνεδρίαση και τα παρουσιάζουμε...












Σχετικές Αναρτήσεις :



8 σχόλια:

  1. εγινε αυτή η μονάδα τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γίνεται τώρα.μπραβο dk, τουλαχιστον εμένα με βοήθησες να βγάλω συμπερασματα.νομίζω θα είναι καλό να γίνει το εργοστασιο ή μάλλον,για να είμαι ακριβής,δεν θα είναι τόσο κακό όσο μας λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν αυτό το συμπέρασμα έβγαλες εσύ;
    εγώ πάντως έχω τις επιφυλάξεις μου.
    δεν είδα πάντως κάποιον ν αλέει ότι είναι πολύ κακό. Επιφυλακτικό κόσμο βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ πάντως θα ξαναπώ, το θέμα δεν είναι αν θα γίνει ένα εργοστάσιο στη Βοιωτία. Το θέμα είναι ότι λειτουργούν ήδη δύο και πόσα θα γίνουν ακόμη; Ξέρει κανείς να απαντήσει σε αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατά τη γνώμη μου θεωρώ ότι τα τρία τελευταία βίντεο είναι τα πιο σημαντικά. Τα ερώτηματα των πολιτών και η δήλωση του εκπροσώπου της ΤΕΡΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος -γιατί θέλει ψαξιμο- αλλά μάλλον,η μονάδα αυτή δεν έχει κατασκευαστεί. Αν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες ας μας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η μονάδα αυτή έχει πάρει έγκριση και είναι στη φάση των αδειοδοτήσεων.Η διαδικασία αυτή κρατάει περίπου ένα χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν τρελάθηκα από τη χαρά μου βρε παιδιά. τι να πω; καλά κατάλαβα ότι μίλησε για πολύ λίγες θέσεις εργασίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν