ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ

| Ετικέτες , , | Posted On Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Ας αρχίσουμε από τα ονόματα που κατέθεσαν αίτηση για υποψήφιοι δήμαρχοι Αλιάρτου με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που είδαμε ενδιαφερόμενοι είναι οι εξής: Αλέκος Βίτσης, Νίκος Αποστόλου, Χρήστος Κουρούνης, Γιάννης Κατσαρός και Γιώργος Καρανάσος.

Σαφώς προβάδισμα στην διεκδίκηση του νέου δήμου έχουν οι δύο νυν δήμαρχοι Αλιάρτου Αλέκος Βίτσης και Θεσπιών Χρήστος Κουρούνης. Ο ένας έχει το πλεονέκτημα του (ελάχιστα) μεγαλύτερου δήμου Αλιάρτου. Ωστόσο δεν έχει να παρουσιάσει έργο ούτε όμως και συνεργάτες και ήδη ακούγεται ότι δεν θέλει ανανέωση στο ψηφοδέλτιο γεγονός που έχει από τώρα οδηγήσει σε τριβές. Ο άλλος προέρχεται από (ελάχιστα) μικρότερο δήμο ωστόσο αρκετοί τον στηρίζουν σημειώνοντας ότι η Αλίαρτος πήρε την έδρα, πήρε το όνομα άρα οι Θεσπιές καλό θα είναι στο όνομα της συνεργασίας να έχουν τον δήμαρχο. Αυτά φυσικά είναι υπολογισμοί χωρίς τον… ξενοδόχο. Και για την ακρίβεια χωρίς τον… δάσκαλο. Ποιον δάσκαλο; Προς το παρών ούτε εγώ γνωρίζω.

Όπως όμως ακούγεται εκτός από τη Ν.Δ. υπάρχει ενδεχόμενο αλλά και ενδιαφέρον για δημιουργία ανεξάρτητου συνδυασμού. Προς αυτή τη κατεύθυνση κοιτάζουν οι κύριοι Μεγάλος και Πελώνης. Και αν μπει στο παιχνίδι και κάποιος ΠΑΣΟΚος από την Αλίαρτο τότε η κατάσταση σοβαρεύει για όλους. Σε διαφορετική περίπτωση η εξέλιξη θα είναι γνωστή.

Πολύ δε πιθανό είναι τις εκλογικές εξελίξεις να τις προλάβουν κάποιες άλλες που έχουν να κάνουν με την λειτουργία του δήμου Αλιάρτου, τις σχέσεις με τους δημότες και την διερεύνηση ορισμένων πράξεων. 

aliartosnet.blogspot.com

Σχετικές Αναρτήσεις :



182 σχόλια:

  1. Δημότης Αλιάρτου19 Ιουνίου 2010 στις 12:27 π.μ.

    Αν μαζευτούν 30 καινούργιοι και ας είναι και άπειροι, τα ονόματα που δήλωσαν υποψηφιότητα θα τρέχουν σαν τα ποντίκια. Την μεγαλύτερη κατασπατάληση χρήματος την έκανε η τοπική αυτοδιοίκηση, και όχι μόνο η κεντρική εξουσία. Μαζέψτε τα λοιπόν και άντε στο καλό. Το ΠΑΣΟΚ για να σταθεί στις επόμενες εκλογές, πρέπει να αποκλείσει την νυν ηγεσία με όλο το επιτελείο της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην ανάρτηση διαβάζω τα ονόματα που είναι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι δήμαρχοι για το νέο Δήμο,και φυσικά υπολογίζουν χωρίς τον ... ξενοδόχο και για την ακρίβεια χωρίς τον ... δάσκαλο.Θέτεις το ερώτημα, ποιον δάσκαλο? Θέλω λοιπόν να σου γνωρίσω ότι το όνομα του είναι Κώστας Γ. Παπαδάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει δίκιο ο πρώτος σχολιαστής.μόνο έτσι μπορεί να αλλάξει κάτι και νομίζω ότι υπάρχουν αρκετοί ικανοι και διαθέσιμοι για κάτι τέτοιο και στις Θεσπιές και στην Αλίαρτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αλλοιμονο μας αν μας κυβερνησουν τα νυν λαμογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παπαδακης;μενει στον αλιαρτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μαλον εχει φυγει εχω χρονια να τον δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ παλιός μαθητής20 Ιουνίου 2010 στις 12:38 μ.μ.

    λάθος είναι εδώ και είναι κεφάλαιο για τον τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαφώς και είναι κεφάλαιο για τον τόπο, αλλά δυστυχώς κάποιοι κύριοι όπως ο ανώνυμος των 11:30, υπακούοντας και στηρίζοντας τα γνωστά κέντρα που μας κυβερνούν, δεν θέλουν καμία αλλαγή στα τοπικά δρώμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. από όλους αυτούς μόνο ο κουρούνης αξίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. λογαριάζετε όλοι χωρις τον ξενοδόχο.λίγη υπομονή και θα τρίβετε τα μάτια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θυμηθείτε το σύνθημα που θα ακουστεί στις εκλογές και θα καταλάβετε:"απ'τη γεννιά των 700(Θεσπιέων) στη γεννιά των 700(ευρώ)".ε ρε πλάκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κώστας Γ. Παπαδάκης20 Ιουνίου 2010 στις 4:06 μ.μ.

    Διαβάζοντας τα σχόλια γύρω από το όνομά μου για τις υποψηφιότητες στο Δήμο Αλιάρτου,Δηλώνω Παρών και περιμένω τώρα νέους και παλιούς να έρθουν μαζί μου χωρίς προσωπικές επιδιώξεις,αλλά με διάθεση προσφοράς στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του νέου Δήμου μας,στην ποιότητα ζωής των πολιτών, με σκοπό την αναβάθμιση του νέου Δήμου Αλιάρτου. Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κώστα μαζί σου είναι πολλοί, αλλά δεν εκδηλώνονται ακόμη.προχώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλη η προσπαθεια για αβανταρισμα του παπαδακη αλλα πιστευω οτι δεν εχει ερισματα για επικεφαλης.
    αλλωστε ειναι δοκιμασμενος στον δημο και τι προσεφεφερε?
    που μπηκε μπροστα?
    ποιος τον ξερει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γιατί φίλε ετεροδημότη με προσβάλεις.μένω χρόνια στην αθήνα και δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα.αν ζητάω να μάθω σημαίνει ότι είμαι ύποπτος;ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θέλουμε ψηφοφορία εδώ και τώρα.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσκρη νέος ψηφοφόρος20 Ιουνίου 2010 στις 4:53 μ.μ.

    καλό θα ήταν να βλέπαμε και κάποια δημοσίευση του κ.παπαδάκη και φυσικά και των άλλων υποψηφίων με τις θέσεις τους για τον νέο δήμο αλιάρτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αν μπει δοκιμασμενος κλαφτα και θα τρεχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο νέος δήμαρχος αν δεν έχει δίπλα του
    α)το όραμα ενός καφετζή-αντιδημάρχου
    β)την εργατικότητα ενός ισόβιου
    προέδρου ΔΕΠΟΑΝ
    γ)το ηθικό ανάστημα ενός
    σαλτιμπάγκου από συνδυασμό σε
    συνδυασμό.
    δεν θα έχει καμία τύχη και ο τόπος θα καταστραφεί μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. το πνευματικο επιπεδο στον δημο αλιαρτου ειναι κατω του μηδενος. με ποιον λοιπον θα μπορουσε να συνεργαστει ο Παπαδακης και ο καθε Παπαδακης που εχει βγει μακρια απο αυτη τη γουρνα και εχει δει καποιες καλυτερες καταστασεις.ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ.ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΣΤΟΥΣ Ο.Τ.Α????ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κώστας Γ. Παπαδάκης20 Ιουνίου 2010 στις 5:49 μ.μ.

    Διαβάζω στον Αλιαρτινό στις 4,34μ.μ ότι είμαι δοκιμασμένος στο Δήμο και τι πρόσφερα? που μπήκα μπροστά? ποιος με ξέρει?Θέλω να του γνωρίσω ότι όταν ο λαός της Αλιάρτου με τίμησε με την ψήφο του το 1994 και με εξέλεξε στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου,ενεργά βρέθηκα κοντά στα προβλήματα της Πόλης και με κάθε τρόπο υποστήριξα τα δίκαια της Πόλης και τα δίκαια των Πολιτών.Τέλος πολλές από τις εισηγήσεις μου και προτάσεις μου στο Δημοτικό Συμβούλιο έγιναν πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγώ πάντως δεν ξεχνάω τις σφαλιάρες που έφαγα απ'τον παπαδάκη και γι αυτό θα πάρει τα..................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δασκαλε για μενα πιστευω οτι εισαι καλος αλλα δυστυχως για σενα ο πολιτικος χωρος που ανηκεις σε χρησιμοποιησε για ιδια οφελη και μετα σε εβαλε στο περιθωριο και ο λογος ειναι οτι ολοι αυτοι που εντρυφουν τοσα χρονια στο δημο εκπροσωπουν την ποιο ΑΗΘΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΝ ΚΟΜΑΤΙΣΜΟ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΔΗΜΟ ΜΟΝΟ ΤΣΕΠΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επ σαινη μαθητης!
    γραψε με 5 αραδες πως γινεται αυτο το κολπο να φαινεται το ΜΑΘΗΤΗΣ εκει πανω με εντονα γραμματα να το κανουνε και αλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δεν απαντησες κ. παπαδακη τι εκανες και τι προσεφερες.
    αλλου αυτα τα πολιντικαδικα γιατι σε βλεπω να συμπορευσε με τα νυν λαμογια που μας κυβερνανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραια επιχειρηματα!!! Τι πολιτικος λογος!!!
    Γιατι κυριε το πας σε προσωπικο επιπεδο? πεστα επωνυμα να κριθεις στα ισα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μελλοντικά ανώνυμα σχόλια με το ύφος του "Αλιαρτινός" θα διαγράφονται. Τέτοιου είδους διάλογος μόνον επώνυμα θα γίνεται. Όποιος έχει το θάρρος της γνώμης του ας το δείξει δημοσίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μια ερωτηση εκανα εαν ο υποψηφιος δημαρχος κος παπαδακης εχει σχεση εστω και με εαναν πρωην συναδελφο.
    που ειναι το μεμπτο?
    και ειναι πολιτικη ερωτηση για οχι προσωπικη μομφη.
    εαν δεν γινομαι αρεστος αποχωρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αμαν εχει ψωμι εδω
    λοιπον μαγκες εχουμε και λεμε.
    τις αλλες εκλογες θα μεινουμε χωρις βαγγο τρεχαντηρι προεδρα και σια....
    γιατι δεν προκειτε να μαζευτουν σε συνδιασμο.
    οπως ουτε και ο φιλος μου ο κωστας βλεπω να κανει συνδιασμο.
    και εαν δεν γινει αυτο εμενα να με φτυσετε στην πλατεια η στο καφενειο που θα παιζω θαναση 100 200
    νωντας μιλησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Νωρίς άρχισαν τα όργανα και θα καούν πολλοί.Αυτοί που ξέρουν περιμένουν μέχρι τη τελευταία στιγμή παρακολουθώντας τον αλληλοσπαραγμό.Η έκπληξη των εκλογών αυτών θα είναι η κίνηση που ετοιμάζεται αθόρυβα από καθαρούς και σημαντικούς ανθρώπους του νέου δήμου.θα είναι η πλήρης ανατροπή και θα στείλει πολλούς στα ισόβιους στα σπίτια τους.Αυτά για τώρα τα υπόλοιπα πολύ αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμε των 11:30 άσε την πλάκα , δεν σε παίρνει. Πόσα χρόνια είσαι στην Αθήνα και δε ξέρεις αν ο Παπαδάκης είναι στην Αλίαρτο; Ο δάσκαλος είναι εδώ από το 1975 και πάρα λίγο θα με είχε και μαθητή. Αν εσύ λείπεις στην Αθήνα απο το 1975 και δεν ξαναγύρισες δεν έχεις δικαίωμα να ομιλείς. Κάτι τέτοιοι έχουν να πατήσουν κάποιες δεκαετίες στην πόλη και έρχονται την ημέρα των εκλογών να τους διπλαρώσουν οι συνήθεις κύριοι για να τους υφαρπάξουν την ψήφο. Πες λοιπόν σε αυτούς που σε παραπληροφορούν πως ο δάσκαλος έχει εδώ 35 χρόνια, έφτιαξε σπίτι, έκανε μια υπέροχη οικογένεια, εγγόνια και συνεχίζει να δραστηριοποιείται στην πόλη μας. Δυστυχώς όμως ο Κώστας δεν συχνάζει στο καφενείο που βγάζει δήμαρχο τα τελευταία 20 χρόνια, ούτε ασχολείται με τις δραστηριότητες και τα χόμπι των παλικαριών της τωρινής ηγεσίας. Και μια απλή ερώτηση . Πόσοι από τους σημερινούς πρωτοκλασάτους της δημοτικής αρχής έχουν φτιάξει δικό τους σπίτι στην Αλίαρτο; Κώστα προχώρα το κατεστημένο θα βάλει αρκετούς ανώνυμους κα ψευδώνυμους να σε σταματήσουν γιατί τους χαλάς το παιχνίδι. Και η προσωπική μου άποψη είναι να προχωρήσεις κατά κύριο λόγο με καινούργιους συνεργάτες και ελάχιστους παλιούς, αν υπάρχουν, και δεν έχουν προκαλέσει το δημοτικό μας αίσθημα. Καλή επιτυχία στον αγώνα που θα δώσεις και να ξέρεις δεν θα είναι επί ίσοις όροις, αλλά μη σταματάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αν κατάλαβα καλά ο ετεροδημότης κατεβαίνει υποψήφιος με τον δάσκαλο.καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αποκτησα και όνομα.
    φίλε ετεροδημότη σκέφτηκες τόσα πολλά για μένα και δεν σκέφτηκες το πιο πιθανό.Να είμαι ας πούμε από το Σωληνάρι, να μένω στην Αθήνα τα τελευταία 15 χρόνια, να έρχομαι στο χωριό μια κυριακή το μήνα(ξέρεις δουλειά,οικογένεια κτλ)ή και αργότερα για να δώ την γριά μάνα μου και το τελευταίο πράγμα που θα ρώταγα θα ήταν αν στον Αλίαρτο μένει από το 1975 ένας δάσκαλος παπαδάκης που έφτιαξε και σπίτι.Τι λες απίθανο είναι;και μ'αυτό σταματάω αυτόν τον ανούσιο διάλογο.καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν ξέρω αν ξέρει κάτι παραπάνω ο Ιανός, αλλά οι δικές μου πληροφορίες λένε πως τις τελευταίες μέρες δέχεται παροτρύνσεις και άλλος εκπαιδευτικός και μάλιστα πολύ- πολύ αξιόλογος να ηγηθεί νέου και ανεξάρτητου συνδυασμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. το ξέρω και αυτό εννοώ.θα γίνει πάταγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ρε παιδιά θα μας σκάσετε νυχτιάτικα δώστε λεπτομέρειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καληνύχτα και δεν νομίζω να ήταν ανούσιος ο διάλογος, μιας και έμαθες τόσα για τον δάσκαλο που δεν γνώριζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. πολύ γνωστός,αποδεκτός και με πολλες δραστηριότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. κάτι υποψιάζομαι.τιποτα άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θα πειτε κατι ρε παιδες για τον νεο υποψηφιο?
    εκπαιδευτικος ειναι και αυτος?
    φωτιες αναψατε και δεν σβηνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. κάποιος σε κάποιο σχόλιο είπε πως θα καούν αρκετοί αν παίξουν τα ονόματά τους πρώϊμα και πρόχειρα, και έχει απόλυτο δίκιο.Παίζει-ουν το-τα ονόματα κάποιων πολύ αξιόλογων συμπολιτών μας και όχι σε φιλολογικό επίπεδο, αλλά επι της ουσίας. Τα σπουδαία μετά τον Αύγουστο. Οι εκλογές είναι το Νοέμβριο και τα φηφοδέλτια θα κατατεθούν το πρώτο δεκαήμερο του Οκτώβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δημοτικό Αναψυκτήριο!
    Γιατί όχι?

    Τα τελευταία 7 χρόνια , αν δεν κάνω λάθος, παράλληλα με την υποτιθέμενη ανάπτυξη των Κήπων, λειτούργησε ένα αναψυκτήριο στην περιοχή του γηπέδου Μπάσκετ.
    Εκεί που στο παρελθόν ήταν το τένις.

    Το εν λόγω αναψυκτήριο αποτέλεσε μια από της πιο δροσερές περιοχές στον τόπο μας, καθώς παράλληλα με την απόλαυση κάποιου καφέ η παγωτού, μπορούσες να αφήσεις τα παιδιά σου στην παιδική χαρά ή να αθληθείς στο γήπεδο μπάσκετ.

    Σήμερα, το τοπίο έχει αλλάξει. Μαθαίνω ότι ο ιδιώτης που εκμεταλλεύονταν τον χώρο, φέτος δεν θα το λειτουργήσει. Ο λόγος είναι κάποια δικαστική διαμάχη του Δήμου με τον ίδιο.

    Δεν μπορώ να κρίνω ποιος έχει δίκιο.
    Αυτό που με απασχολεί είναι ότι ο χώρος θα παραμείνει κλειστός για φέτος το καλοκαίρι.

    Αυτό το αναψυκτήριο θα έπρεπε να μην βρίσκετε σε χέρια ιδιωτικά, αλλά να λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα των δημοτικών επιχειρήσεων. Τα οφέλη θα ήταν πολλά:
    • Θα αποτελούσε ένας σημαντικός πόρος εσόδων για την πόλη μας.
    • Θα μπορούσε να είχε τουλάχιστον δυο θέσεις εργασίας που θα κάλυπταν άνεργοι της περιοχής
    • Τα χρήματα που θα περίσσευαν θα μπορούσαν να δοθούν για το καλλωπισμό της περιοχής
    • Οι τιμές, λόγω δημοτικής επιχείρησης, θα ήταν μειωμένες σε σχέση με τις ιδιωτικές που υπάρχουν.
    • Η νεολαία μας, θα είχε την ευκαιρία να συνεχίζει να ζει εκεί που μεγαλώσαμε σχεδόν όλοι μας τα καλοκαίρια
    • Το πιο σημαντικό το άφησα για το τέλος.
    Ο πιο ωραίος καλοκαιρινός χώρος θα έμενε ανοικτός για τον κόσμο ως οργανωμένη δημοτική επιχείρηση και δεν θα είμαστε αναγκασμένοι να τρέχουμε κάτω από τις ομπρέλες του κεντρικού δρόμου.

    Κάθε επιχείρηση έχει όμως και τα κόστη της. Τι θα γίνονταν με αυτά?
    Σε αυτή την περίπτωση το πιο βασικό κόστος είναι ο εξοπλισμός του κεντρικού κτηρίου και τα τραπεζοκαθίσματα .
    Να βάλω χοντρά – χοντρά 15.000€ για να ανοίξει
    Επίσης να βάλω και για το έτος 20.000€ για δύο μισθούς που πρέπει να καλυφθούν ανά έτος.
    Το σύνολο πιστεύω με αυτά που δεν έχω υπολογίσει δεν πρέπει να ξεπερνά τα 40.000€ για το πρώτο χρόνο και από 20.000€ τα επόμενα.

    Είναι ένα ποσό το οποίο μπορούμε να καλύψουμε όλοι μας από το δημοτικό μας ταμείο καθώς θα είναι η δική μας επιχείρηση και το χρήμα που θα καταθέτουμε για να απολαύσουμε το καλύτερο περιβάλλον θα κάνουν έναν κύκλο και θα καταλήγουν σε έργα για αυτό.

    Κλείνοντας, να αναφερθώ στο ποιος κερδίζει με το κλείσιμο του αναψυκτηρίου στους Κήπους.

    1ον: Οι ιδιώτες που δεν θα έχουν ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον απέναντι τους και δεν θα έχουν ανταγωνιστικές τιμές να χτυπήσουν
    2ον: Ο δήμος Αλιάρτου που δεν τον χαλάει να νοικιάζει σε χαμηλές τιμές τους χώρους του για ψηφοθηρικούς λόγους.


    Ένας από εμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλο το αρθο του ενας απο εμας αλλα αυτο σαν προεκλογικη εξαγγελια ακουγετε. μηπως ειναι αυτος που ερχετε οπως εγραψαν στα παραπανω σχολια?
    και για να μην κοροιδευομαστε οποιος εχει βλεψεις για τον δημο να βγει και να το πει δημοσια.
    οχι να καθομαστε πισω μπας και μας φωναξει καμια μαζωξη αλλων λαμογιων να μας βαλει μπροστα.
    ετσι για να ξερουμε τι λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σαν δημοτικη επιχειρηση καλο ακουγεται.
    Με την ιδιωτικη δε συμφωνω και εγω γιατι.:
    1.Ο αλιαρτος ζει κυριως απο τη βιομηχανια-γεωργια - εμπορικα καθε ειδους καταστηματα και λιγους ΔΥ.
    2.Θεωρω αθεμιτο το ανταγωνισμο με τον ιδιωτη γιατι οι επαγγελματιες πληρωνουν ακριβα ενοικια -εισφορες για ολο το χρονο.
    3.Εχουν επενδυσει πολλα χρηματα και αυτη την εποχη που τα πραγματα ειναι δυσκολα υπαρχει τρομερη υπολειτουργια.
    4.Με μια μικρη επενδυση και με υλικα παμφθηνα απο αθιγγανους ο αλλος εκμεταλλευται το φυσικο περιβαλλον σε αντιθεση με τους υπολοιπους επαγγελματιες.
    5.Επειδη το περιβαλλον δεν ειναι για ξεπουλημα θεωρω οτι πρεπει τουλαχιστον ο δημος να εχει τον ελεγχο.
    Οποιος και να εκανε τη προταση παραπανω εχει δικιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. συμφωνώ με το Αλιαρτινό και μένα μου ακούγεται σαν προεκλογική εξαγγελία. Αν έχει σκοπό να κατέβει κάποιος να το πει τώρα μην τυχόν και αιφνιδιάσει την αξιόλογη δημοτική μας αρχή. Δεν μπορώ να διανοηθώ πως μπορεί η αξιολογότατη δημοτική μας αρχή με το τεράστιο έργο που έχει επιτελέσει, μπορεί να χάσει τις εκλογές από αυτούς που κατά καιρούς ακούγονται κακό χρόνο νάχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φιλε ανωνυμε ξερεις ποσα λαμογια και αιθερομβαμονες καραδοκουν?
    λαμογια εχουμε πολλα πχ αυτοι που τωρα μας κυβερνουν, αυτοι που εμειναν στην απεξω, και τα αλλα λαμογια τα οποια θελουν εναν αχυρανθρωπο να ηγειτε και αυτοι να καρπωνονται.
    δεν πιστευω να διαφωνεις εσυ η καποιος αλλος? ετσι δεν ειναι?
    εχω αδικο?
    εαν δεν βγαλουμε εναν δημαρχο ναχει καρυδια βαρβατα θα καταντησουμε χειρωτεροι απο το στροβικι.
    και δυστυχως κανεις δεν φαινετε στον οριζοντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. και ομως!!! στον Αλιαρτο θα ειναι υποψηφια γυναικα και μαλιστα θα σαρωσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ξέρω ότι γίνονται πολύ προσεκτικές κινήσεις.έχουν προσεγγιστεί αξιόλογοι συμπολίτες,λίγοι προς το παρόν,συγκροτήθηκε ομάδα που επεξεργάζεται ονόματα και καταστρώνει τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος,συμμετέχουν και κάποιοι από τον δήμο θεσπιέων,αλλά το ατού είναι η αποδοχή της ηγετικής ομάδας εκεί.όταν θα παρουσιαστεί-και δεν βιάζεται κανένας προς το παρόν-θα είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση και σε επίπεδο προσώπων και σε επίπεδο προγράμματος.Είναι μια συστηματική και αθόρυβη δουλειά.Για Ονόματα ειναι νωρίς ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. γυναικα υποψηφια?
    ξερω και εγω.. παραξενο και ανεφικτο ακουγετε. μακαρι παντως να σπασει το κατεστημενο των λαμογιων που μας κυβερνανε. καφετζης προεδρος κηπουρος κεντρου υγειας λαμογοζαγαριτης λαμογιομουλκαιος τρεχαντηρι κοινως και τα υπολοιπα λαμογια της πολης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. περιοδικός τύπος21 Ιουνίου 2010 στις 6:28 μ.μ.

    και τι θα κάνουμε εκείνες τις μέρες του μήνα ρε παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. εσυ τι λες να κανουμε δικε μου?
    εγω λεω να παρουμε κουρσα τον γνωστο ταξιτζη που μονο αλεκος και ξερο ψωμι λεει να μας παει μια βολτα στον προεδρα της δεποαν ντε μετα μια βολτα στο λαμογιο στο ζαγαρα μετα στο τρεχαντηρι στο μουλκι και μετα για θανασακη στον βαγγο ...
    ε μην μου πεις δεν ξερεις τον βαγγο?
    η τα υπολοιπα φυντανια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. περιοδικός τύπος21 Ιουνίου 2010 στις 6:38 μ.μ.

    με κάλυψες. έτσι κι αλλιώς εκείνες τις δύσκολες μέρες δεν θα περνάει η ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. περιοδικός τύπος21 Ιουνίου 2010 στις 6:43 μ.μ.

    παιδιά μπερδευτήκαμε, "εκπρόσωπε" κάτι λές στο σχολιό σου και μπήκαν άλλα ανάμεσα.αναφέρεσαι στην γυναίκα,στον παπαδάκη ή αλλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ο ταξιτζης φανταζομαι να μην θελεικαι να πληρωσουμε ε?
    αυτο ελειπε αλεκος και ξερο ψωμικαι τα μυαλα (λες να υπαρχουν? μπααα) στα καγκελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μιλάω για τον άλλο εκ/κό που αναφέρθηκε σε σχόλια.ξέρω πολύ καλά τι λέω.συμμετέχω κι εγώ και όπως υποψιάζομαι και ο "Ιανός"και το "καρφί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. η κυβερνηση δεν μιλαει για οικονομια και οχι σπαταλη?
    ο νυν δημαρχος θεσπιων γιατι εχει κανει το υπηρεσιακο αυτοκινητο ταξι να πηγαινοφερνει την γυναικα του στο κεντρο υγειας αλιαρτου οπου εργαζετε?
    μιλαω για το κρατικο αυτοκινητο που εχει.
    και δεν θελω αντιρησεις .
    εχει αραγε και αυτος βλεψεις να βγει παλι δημαρχος?
    πολυ θαθελα μια απαντηση
    για το ποιος πληρωνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. για οικονομια φανταζομαι στη βενζινη αν ισχυει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ρε ποσο λαμογια εχουμε στον νεο μας δημο??
    περιμενω απαντηση απο τον δημαρχαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Δημότης Αλιάρτου22 Ιουνίου 2010 στις 12:16 π.μ.

    Επειδή ακούω πολλά ,μα πάρα πολλά ,και όπου ακούς πολλά κεράσια πάρε και μικρό καλάθι, έχω μια πρόταση. Όλοι όσοι θέλουμε να αλλάξει αυτός ο έρημος ο τόπος και θέλουμε να διώξουμε αυτούς που μας κυβερνούν, αλλά και αυτούς της αντιπολίτευσης, και ίσως να υπάρχουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις, να φτιάξουμε ένα ψηφοδέλτιο ανεξάρτητο και ολοκαίνουργιο. Ο δηλών θα είναι ο τελευταίος της λίστας και χωρίς καμία υστεροβουλία. Η εξουσία και η διοίκηση του νέου Καλλικράτειου δήμου να είναι ο στόχος όχι όμως και αυτοσκοπός. Αν μαζευτούμε 30-40 υποψήφιοι η νίκη είναι πιθανή, αν δεν νικήσουμε θα μπούμε στο δημοτικό συμβούλιο με προτάσεις, θέσεις και απόψεις για το καλό της πόλης μας. Πρέπει όμως να είμαστε ενεργοί πολίτες, εθελοντές πολίτες, και να μην περιμένουμε από τους άλλους να τα κάνουν όλα για μας. Τον αρχηγό θα τον βρούμε θα είναι πολύ πιο εύκολο να βρεθεί ο αρχηγός αν βρεθούν οι 30-40 αξιόλογοι και φερέγγυοι συμπολίτες μας. Χρόνος υπάρχει, όλοι θέλουμε το καλό της πόλης ας ενεργοποιηθούμε λοιπόν. Και για να ξεκαθαρίσω κάποιες αμφιβολίες είμαι δημόσιος υπάλληλος και δεν μπορώ να πάρω κάποια μελλοντική θέση , αλλά ούτε θα με ενδιέφερε κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η προσφορά στο μέτρο του δυνατού. Ας το οργανώσουμε μέσω της εφημερίδας και ας πει ο καθένας την άποψή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Συμφωνώ απόλυτα.Αυτή και μόνο αυτή είναι η διέξοδος από το τέλμα που έχει πέσει ο δήμος.Αφθαρτοι πολίτες,ας είναι άπειροι,που θα τους ενώνουν αρχές και αξίες και όχι το πως θα πλουτίσουν.Μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε να αποκτήσει δυναμική εξουσίας και να σπάσει αυτό το καρκινικό σύστημα που διοικεί την πόλη.Με μόνο σκοπό το συμφέρον του νέου δήμου και με ειλικρίνεια απέναντι στους πολίτες τα αποτελέσματα θα ήταν θεαματικά.Διεκδικώ την προτελευταία θέση (μιας και η τελευταία έκλεισε),με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό του "Δημότη Αλιάρτου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. γιατι εμενα μου δημιουργηθηκε οτι ο ανωνυμος ενας απο μας που εγραψε για το αναψηκτηριο ο δημοτης αλιαρτου και ο πραξιτελης ειναι ακριβως ο ιδιος αρθογραφος?
    τι εγινε στρωνει τον δρομο για να κατεβει για δημαρχος?
    δεν ειναι μεπτο ουτε στρεφομαι εναντιον του με το σχολιο μου
    αλλα επιμενω οτι προκειτε για το ιδιο ατομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. πας στοιχημα συμπολεμιστη οτι τα φαινομενα απατουν και οτι καλο ειναι ολοι να κρατανε μια πισινη?
    εξαλλου η θεση του καθενος μετραει και δεν ειναι αυτοσκοπος ντε και καλα να να μαθω εγω ποιος εισαι εσυ η ο αλλος σχολιαστης.Ειναι αδιαφορο.
    Επισης το διαδικτυο μπερδευει χαρακτηρες.
    Παντως εγω δεν εχω γερο στομαχι εχει υποφερει και δε βαζω για υποψηφιος...οτι και να λες.
    Φιλικα...για να μη με μπερδευεις με αξιολογους σχολιαστες που εχουν αψογες θεσειςκαι νεο αερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. εαν κανω λαθος το δεχομαι
    και εαν εσυ θες να φυσηξει νεος αερας εγω θελω να φυσηξει τυφωνας να παρει και να σηκωσει την σαβουρα που μας κυβερναει στον τοπο μας.
    αληθεια απαντηση απο τον δημαρχο θεσπιων υπηρξε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Φίλε dk μήπως θα μπορούσαμε να περνάγαμε μπροστά το την επικοινωνία μας για το θέμα των υποψηφίων.

    Ή ρε παιδια να γράφουμε κάτω από το κείμενο του αναψυκτηρίου.

    Επίσης dk προτείνω μια ανάρτηση όπου να μπορούμε προτέινουμε υποψηφίους δημάρχους ή συμβούλους.
    Έτσι ίσως μπορέσουμε να παρακινήσουμε άτομα του τόπου.
    Αυτή η κίνηση όμως θα πρέπει να την προστατεύσουμε εμείς οι ίδιοι χωρίς να λασπώνουμε ονόματα που θα γραφτούν

    dk μπράβο για την δουλειά σου.
    Αποκτάει νόημα και καρπούς.
    Πρέπει να την διαφημίσουμε όσο μπορούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. μουγγα ολοι ε?
    ισα ρε λεβεντες αρχοντες του τοπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Δημότης Αλιάρτου22 Ιουνίου 2010 στις 4:40 μ.μ.

    φίλε σχολιαστή των 9:42 δεν είμαι ούτε ο συμπολίτης που έγραψε για το αναψυκτήριο, ούτε ο Πραξιτέλης. Ανώνυμε των 10:27 κανένας δεν έχει γερό στομάχι, αλλά πρέπει κάτι να γίνει. Δεν μπορούμε να λέμε όλα αυτά είτε στην παρέα μας, είτε στο καφενείο, είτε στο διαδίκτυο σχολιάζοντας τα κακώς κείμενα, και καλά κάνουμε, και τελικά να μη συμμετέχουμε. Εκτός αν σταματήσουμε να κρίνουμε και αφήσουμε τους γνωστούς να αλωνίζουν. Στο κάτω-κάτω εγώ μια πρόταση έκανα χωρίς υστεροβουλία. Και για να αποδείξω το αληθές του πράγματος θα μπορούσα να αποκαλύψω και το όνομά μου αν υπήρχε ανταπόκριση της πρότασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ζαβαρακατρανέμια22 Ιουνίου 2010 στις 5:55 μ.μ.

    αποκάλυψέ το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. zABARAKATRANEMIA πες μας αν συμφωνείς ή αν διαφωνείς και άσε τις εξυπνάδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. d.k μπραβο
    και ενα συνθημα για την παρτυ σου.
    μητσαρα ζουμε δημαρχο να σε δουμε.
    ενας φιλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. χαχαχα....καλό!!! Το άλλο με τον ΤΟΤΌ το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ρε μητσαρα καλα λεει ο φιλος σου
    εδω μας κυβερνανε ο βαγγελας ο χρηστακης ο μαζαιος ο κηπουρος τρομαρα του και ο παναγιωτακης ο ζαγαριτηςκαι το τρεχαντηρι ο βαγγελακης.
    η απολυτη ξεφτιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. τι εγινε ρε παιδια σταματησε ο δημαρχος θεσπιων να φερνει την γυναικα του με το υπηρεσιακο του αμαξι?
    κοτουλα περιωπης και απολυτη μουγγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Φίλοι αναγνώστες της ηλεκτρονικης εφημερίδας ΒΗΜΑ ΑΛΙΑΡΤΟΥ θα ήθελα να σας ενημερώσω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ότι ενώ είμαι ο μοναδικός Νόντας που συχνάζει στο καφενείο του Βαγγέλη Μελετίου, τυχαίο-δε νομίζω, ουδεμία σχέση έχω με τον <> που τις τελευταίες ημέρες εξαπολύει ύβρεις κατά πάντων με το ψευδώνυμο <>. Σας ευχαριστώ Κολυμπίρης Επαμεινώνδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Παρατηρώντας το παραπάνω σχόλιο του Νόντα Κολυμπίρη , θέλω να επισημάνω τα εξής: Λέξεις που γράφονται μέσα σε εισαγωγικά <> δεν εμφανίζονται και αυτό γιατί το πρόγραμμα κειμένου τις βλέπει ως κώδικα. Οπότε στα εισαγωγικά του παραπάνω σχολίου μάλλον κρύβεται η λέξη "νώντας" η οποία χρησιμοποιείται σαν ψευδώνυμο από κάποιον άλλο αναγνώστη μας. Καλό θα ήταν ο αναγνώστης με αυτό το ψευδώνυμο να επαληθεύσει τα λεγόμενα του Ν. Κολυμπίρη για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ο Κος κολυμπιρης εχει δικιο στα λεγομενα του. δεν ειναι αυτος ο νωντας και εγω πλεον αλλαζω ονομα για να μην δημιουργουντε παρεξηγησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ρε συ κολυμπιρη δεν καταλαβες
    δεν τους κραζει μονο ο πρωην νωντας
    ολοι τους κραζουν
    εσυ ακομα με τον βαγγο παρειτσα?
    και με το τρεχαντηρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ρε λαμογιο τι εγινε ρε με τον δημαρχο θεσπιων?
    σε εγραψε ε?
    εμ τι νομιζες αφου ειναι κολλητος των δικων μας αρχοντων και παιρνει μαθηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ηρεμίστε μάγκες ο άνθρωπος είναι χειρουργημένος στο νοσοκομείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. περαστικα του μεσα απο την καρδια μου
    αλλα αυτο δεν αναιρει αυτα που γραφτικαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ρε λαμογια της Μ.Κ.Ο το ριξατε στην μουγγα.
    σας ταξανε θεσεις και ολα οκ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. τάχαν βρει από την αρχή. το θέμα είναι πως έγινε μια πρόταση από σχολιαστή για ανανέωση, που έλεγε να μαζευτούν κάποιοι καινούργιοι, ολοκαίνουργιοι να κάνουν συνδυασμό και ας χάσουν. Να έχουμε μια εναλλακτική λύση βρε αδερφέ δεν μπορούμε άλλο τα λαμόγια και τους μονιμάδες της εξουσίας. Δυστυχώς δε βλέπω ανταπόκριση και συμμετοχή. Αν δεν γίνει κάτι καινούργιο δυστυχώς να τους χαιρόμαστε καλοί μου συνσχολιαστές στην 3η στην 4η στην 5η τετραετία. Είναι ήδη αργά κινηθείτε να κάνουμε ένα συνδυασμό και ας μην πάρουμε την εξουσία θα είμαστε αντιπολίτευση και θα γίνουμε ο εφιάλτης τους. Ας επιστρατευτούν οι υγιείς δυνάμεις της πόλης ο χορευτικός, ο περιβαλλοντικός, οι αθλητικοί σύλλογοι, οι εκπαιδευτικοί, οι φοιτητές. Όλοι βλέπουμε πως δεν πάει άλλο η σημερινή κατάσταση. και να ξέρετε είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. τελικα σε αυτο το blog ολα μπορουν να συμβουν.
    ακομα και μα μιλησουν τα δεντρα.
    μια παρεα που καθονταν στον ισκιο μου
    ελεγαν ελεγαν και εγω ακουγα.
    τα φυλλα μου καταλαβαν οτι ηταν μια παρεα με κοινες επιδιωξεις. μια παρεα που θελει να κανει μια οργανωση
    και ταυτογχρονα να κανει παρεμβαση στον δημο με ανταλλαγματα.
    τα ανταλλαγματα αυτα ειναι απο οτι ακουσα να τους δωθει κτηριο να τους βοηθησει γενικα ο δημος και αυτοι να μπουν μεσα στον συυνδιασμο με προοπτικη να παρουν δυο θεσεις αντιδημαρχων. επισης υποστηριζαν οτι με αυτους ο δημος θα μπορει να λεει οτι εκανε ανανεωση.
    αλλα εκει που ολα ηταν σε εντονη συζητηση και στην τοποθετηση ενος ψηλου γραμματεα του πασοκ οτι θα γινει 70% ανανεωση ενας νυν αντιδημαρχος με το γνωστο γλαφυρο υφος και λογο του ειπε....
    ρε συ γιωργακη κατεβα πρωτα αμα εχεις αντερα και εαν μαζεψεις 40 κουκια εμενα να μου γραψεις.
    ακουσα και αλλα πολλα αλλα αυτα θα τα πουμε αλλη φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Η Μ.Κ.Ο. ΚΑΘΟΤΑΝΕ
    ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΚΑΚΙΑ
    ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ
    ΤΡΑΒΟΥΣΕ.....ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Διαβάζοντας τακτικά,, αλλά όχι και καθημερινά την εφημερίδα,λόγω και εξεταστικής περιόδου, αγαπητοί Αλιαρτείς και βλέποντας μια επισκεπσιμότητα της τάξης των 500 αναγνωστών ημερησίως έκανα κάποιες διαπιστώσεις. Όσες φορές έκαναν πρόταση για ένα ανανεωτικό ψηφοδέλτιο διάφοροι σχολιαστές σε μένα τουλάχιστον δημιουργείται η εντύπωση πως αυτό το απορρίπτει η συντριπτική πλειοψηφία. Επειδή μου αρέσει και η στατιστική μόνο 4 συνολικά σχολιαστές έδειξαν κάποια ανταπόκριση, η πλειοψηφία δεν το ακουμπάει το θέμα και 6-8 που μπορεί να είναι και λιγότεροι με άλλα ψευδώνυμα, το ειρωνεύονται και το περιγελούν. Ο διαχειριστής ψάχνει τους συντάκτες όπως είπε για να δει πως θα θέσει κάποια ονόματα ενδιαφερομένων να συμμετάσχουν σε ανανεωτικό ψηφοδέλτιο, και δεν τον κακίζω και ούτε τον γνωρίζω, λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από τους αναγνώστες. Οι περισσότεροι αναγνώστες ασχολούνται με κάποια οργάνωση, Μ.Κ.Ο , αν το λέω καλά που δεν ξέρουμε τι ακριβώς είναι και θα θέλαμε κάποιες επεξηγήσεις. Μήπως αυτούς που βρίζετε ,ειρωνεύεστε τελικά ,και εννοώ την τοπική αυτοδιοίκηση, ουσιαστικά τους στηρίζετε με την αδράνεια που δείχνετε; Άντε καληνύχτα και να χαίρεστε και τις επόμενες τετραετίες αυτούς που ανάπλασαν τους κήπους έφτιαξαν πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής, χώρους άθλησης, αξιοποίησαν το ποτάμι, ασχολήθηκαν με το περιβάλλον, έφτιαξαν κάποιες υπέροχες τουαλέτες στους κήπους, πεζογέφυρες στις γραμμές, αξιοποίησαν τους καταρράκτες της πέτρας και τόσα και τόσα άλλα. Θα τα πούμε σε 4 χρόνια την ίδια μέρα και ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. xθες που λετε φιλοι μου εγινε μεγαλη φασαρια γιατι οι δημοτικοι αρχοντες και η ανανεωτικη οργανωση εριχναν βολες μεταξυ τους πως διερυσε ο διαλογος αντιδημαρχου γραμματεα και ενας που τον αποκαλουν τρεχαντηρι τα εριχνε στους ΜΚΟ οτι αυτοι τα διαρεουν με ιδιοτελεις σκοπους.
    σαυτο συμφωνησε και ο αρχηγος και πηγε να διασπαστει το μετωπο.
    η συνεχεια μετα....
    που να καταλαβουν οι αμυαλλοι οτι ολα αυτα τα συζητουν κατω απο τον ισκιο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΚΑΙ ΜΟΥΡΙΕς ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΑΡ....
    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΦΕΝΕΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ο τρεχαντήρης λοιπόν,φιλενάδα ΜΟΥΡΙΑ, είχε δίκιο,διότι έμπειρος είναι,στην πιάτσα κυκλοφορεί και κάτι είδε κάτι άκουσε και όπως φαίνεται δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί.Το μέτωπο είναι σίγουρο πως θα διασπαστεί,γιατί η Μ.Κ.Ο.έχει στόχο συγκεκριμένο(δηλ.θεσούλες)αλλά λογαριάζει χωρίς τους ξενοδόχους(το τρεχαντήρι,τον πρόεδρα,τον ζαγαρίτη και τον μόνιμο αντιδήμαχο ).

    θα επανέλθω σύντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. αμαν δεν ειχα παρει χαμπαρι τον μεταξοσκωληκα και εχει και αυτος τα νεα. λοιπον φιλαρακο θα βγαζουμε κοινο δελτιο τυπου απο δω και περα.
    και παμε παρακατω τωρα πριν 3 4 ωρες παλι κατω απο τον ισκιο μου ηταν ο γραμματεας ο ψηλος ο αλλος ο ψηλος απο το μουλκικαι ο οδυσσεας. οχι ο ανδρουτσος βεβαια .....ξερετε ποιον εννοω και ειχαν παρεα μια κυρια ...η οποια εδινε εντολες και ηταν καθετη.
    δεν κανουμε πισω. αυτοι μας εχουν αναγκη στα πλαισια του παραμυθιου της ανανεωσης. ασε τον βαγγελακη να χτυπιετε αλλοιως εχουμε και αλλες πορτες.
    τωρα τι εννοουσε μαυτο δεν καταλαβα γιατι την πηρε καποιος τηλεφωνο και εφυγε βιαστικα.
    αλλα θα βγαλω ακρη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. πολύ ενδιαφέρον αυτά που μας λέει, ευχαριστούμε. τελικά και οι μουριές έχουν αυτιά, όχι μόνον οι τοίχοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. λοιπόν φιλενάδα ΜΟΥΡΙΑ ακου.Η κυρία είναι γειτόνισα,από χωριό που έπαιζε να έρθει στον δήμο Αλιάρτου αλλά πήγε αλλού,έχει υψηλή μόρφωση,υψηλες διασυνδέσεις εντός και εκτός χώρας,υψηλό επίπεδο χρηματοδότησης από μεγάλες οργανώσεις(ακόμα και διεθνείς) και στον Αλίαρτο κάνει παρέα με υψηλούς ανθρώπους (στο μπόι και σε θέσεις)αλλά μάλλον χαμηλούς σε απήχηση και κύρος.Το ερώτημα είναι τι ζητάει μια κυρία με τέτοια προσόντα στον Αλίαρτο και τι έχει υποσχεθεί αυτή και το επιτελείο της (θα πω άλλη φορά για τους πανεπιστημιακούς που είναι μαζί της) στους ντόπιους σφουγκοκολάριους.

    μαζεύω πληροφορίες και επανέρχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. πολύ απλά παίζονται θέσεις.Εξι θέσεις έμισθες και καλά αμοιβόμενες θα έχει ο δήμος.οι περισσότεροι από αυτούς είναι άνεργοι και αργόσχολοι,πως θα ζήσουν;όπου καταλήξουν αυτοί σημαίνει ότι έγινε συμφωνία κορυφής για τακτοποίηση μετά τις εκλογές.φοβερή σύνθεση θα έχει αυτό το δημ.συμβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. kαρατσεκαρισμενο
    υπηρξε πριν απο λιγο ενας αναβρασμος στην ηγετικη ομαδα της ΜΚΟ και στο επιτελειο του δημου βαγγελης και σια
    για το ποιος εχει αρχισει τις διαροες πληροφοριων και το υπεροχα μυαλα εψαχναν να βρουν ποιοι καθοντουσταν κοντα τους και πιθανον να ακουγαν.
    επισης ο αντιδημαρχος καταλογισε στον ψηλο γραματεα του πασοκ οτι τον ψαρευουν και αυτος ξερναει....
    λετε να αρχισαν τα οργανα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Αυτή η κυρία πιθανόν να είναι ο ενδιάμεσος κρίκος με άλλη ΜΚΟ. Μιλάμε για ζεστό χρήμα και θεσούλες στην τοπική αυτοδιοίκηση.Οπως είπε και ο ΓΑΠ αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ο κόσμος θα τους πάρει με τις πέτρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. το budget(μτφ.προυπολογισμός,κασέ)της εν λόγω ΜΚΟ κυμαίνεται έως 200.000 ευρώ και αναπροσαρμόζεται ανα δράση.

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ

    θα επανέλθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. φρεσκο πραμα
    λοιπον η κυρια ειναι κολλητη του οδυσ...ολα ειναι ετοιμα να ανκοινωθουν απλα γινονται σκληρα παζαρια για το μεριδιο που θα παρει η εν λογω κυρια.
    ηγγικεν η μεγαλη ωρα της απολυτης νομιμοποιησης της ΜΚΟ και αυτο για να υπαρχει οικονομικη ευμαρεια στην προεκλογικη περιοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. μουρια δε σε κοβει κανενας απο ριζα να ησυχασουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΜΟΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ
    ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΤΣΕΚΟΥΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΙΟΝΙΑ
    ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΔΕΨΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΤΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΛΑΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. οχι και να φοβηθω πατερα.
    εχουμε να πουμε πολλα ακομα...
    οσο δε για τα ζωακια μου που ειπες ενα ειναι. ο μεταξοσκωληκας.
    η μουχριτσα ειναι ζιζανιο και εχει κολησει στον κορμο μου.
    ειδες και γεωργικα πραματα μαθαινεις απο εμας.
    και η μουχριτσα μπορει να καλυψει και να καταπιει μεγαλες εκτασεις και παμπολλες ΜΚΟ.
    παντως χθες βραδυ η ποιο νορμαλ παρεα του δημοτικου συμβουλιου ηταν κατω απο πλατανο.....
    θα με ειδοποιησει ο πλατανος τι ειπαν και θα σας το πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Αφου βγάλω το καπέλο μου στην Μουριά και στην πλόυσια γνώση της θα ήθελα να ποτίσω την σκέψη σας με κάτι πολύ δυσάρεστο.....

    Την επομένη τον εκλογών πάλι θα κλαίμε αν δεν πατήσουμε πόδι.

    Πρέπει να βγούμε μπροστα και να κλαδέψουμε ότι δεν δίνει ίσκιο και απλά υπάρχει σαν γλάστρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. συντρόφισα ΜΟΥΡΙΑ η συζήτηση ξεκίνησε ήρεμα.τα τζόνυ πήγαιναν και έρχονταν.ακουγα ότι το πραμα δεν πάει άλλο και πρέπει να αλλάξουν πρόσωπα.τρίζουν καρέκλες και αν σου πω ότι άκουσα και για την κορυφή δεν θα το πιστέψεις.με την ΜΚΟ τα έχουν πάρει όλοι γιατι είναι φανερό ότι τους χρησιμοποιούν για κονόμα.άκουσα και ονόματα αλλά δεν θα τα πω ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Νομίζω αγαπητά μου δέντρα το παρατραβήξατε με τα υπονοούμενα τα σκοτεινά πρόσωπα, τα πολλά λεφτά και μένα προσωπικά με μπερδέψατε. Εκεί που μαζεύεστε όλα τα δέντρα, δεν κάνετε και προτάσεις για κάποια μάζωξη νέων ανθρώπων για κατάρτιση κάποιου νέου ψηφοδελτίου; Όλο κριτική, κριτική, κριτική..... όλο ούζο ούζο ούζο το βαρέθηκα, βάλτε κάνα κονιακάκι το ορεκτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. απογοητευμενε εγω σαν μουρια μεταφερω οτι στραβο ακουω να γινετε κατω απο τον ισκιο μου. δεν θαμαι εγω εκεινη που θα προτεινω κατι γιατι μπορει να εκληφθειπολυ διαφορεττικα απο τον κοσμο της αλιαρτου. ειμαι διατεθημενη να στηριξω οποιοδηποτε αλλο συνδιασμο με νεα ατομα και ιδεες. και φυσικα δεν κανω κανενα κεφι τους νυν αρχοντες και τα αρπαχτικα που κολλανε διπλα τους.
    ετσι για να ξεκαθαριζουμε το τοπιο.
    στηριζω οποιαδηποτε νεα κινηση που εχει διαθεση να κανει καλο στον τοπο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. πληροφορίες που δεν διαψεύδονται.η ομάδα αποφάσισε για ένα διάστημα σιωπητήριο για να σταματήσει τις διαρροές.τους μπήκαμε άσχημα στη μύτη και ο σπιούνος μου είπε ότι μάλλον και κάποια σχέδια τους τα χαλάσαμε.η κυρία ενοχλήθηκε πολύ από τις πληροφορίες γύρω από το ονομά της γιατί οπως είπε αυτά,γράφτηκαν γιατί κάποιος που ξέρει τα διέρευσε.λέτε να έχει δίκιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. μουχριτσα εισαι εσυ η βελλιουρας?
    τα επνιξες τα παληκαρια.
    αυτες τις πληροφοριες τις εχω και εγω αλλα ξερεις κατι γλυκο μου ζιζανιο?
    ειναι απολυτα σιγουρο οτι λογω χαρακτηρα αυτοι δεν μπορουν να μην το παιζουν ηγετες και να μιλανε.
    ακου τωρα να δεις τι αλλο ακουσα.
    ειναι πολυ πιθανον να μην κινηθουν δυναμικα σαν ΜΚΟ παρολο που περιμενουν την αναγνωριση τους απο το πρωτοδικειο και να συμετασχουν στον συνδιασμο σαν νεα αφθαρτα ατομα και μετα να κινηθουν στα πλαισια της ΜΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. α γειά σου.αυτό εννοώ λεγοντας ότι καποια σχέδια μάλλον τους τα χαλάσαμε.είμαστε απιαστοι ΜΟΥΡΙΑ και Μεταξοσκώληκα,τους ξετινάξαμε κι ακόμα είναι η αρχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Το πολύ μπλα-μπλα σημαίνει διαφήμιση και βλέπω στο τέλος θα τους κάνετε ήρωες. Σε λίγο θα με πείσετε και μένα να γίνω μέλος και στα δυό ταμπλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ραουνταπ κανεις λαθος
    εγω εδω βγαζω στην φορα τα λαμογια που κινουνται υπογεια.
    τωρα εαν εσυ εχεις τασεις να τους ακολουθησεις δεν φταιει κανεις.....
    εαν ειναι οπως τα λες να το βουλωσουμε και να αφησουμε τα μπουμπουκια να αλωνιζουν.
    ειμαι ξεκαθαρη σαυτο. πρεπει να ξεριζωθουν απο την εξουσια και να μην αλωνιζουν αλλο. και επισης οπως διαπιστωνεις στα πλαισια της τακτικης τους προσετεριζουν και αλλα μπουμπουκια και πλασαρουν την ανανεωση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. RAOYDAP ραντισε την μουρια μπας και ξεραθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. μουριά εσύ τα έχεις βάλει με τους τρεις καινούργιους συμπολίτες και όχι με το κατεστημένο. Και εσύ που τα ξέρεις όλα αυτά και μας τα παρουσιάζεις λες και είσαι και συ παρόντας στην κουβέντα; Ρε μπας και είσαι εσύ το κατεστημένο και το πας αλλού; Καταγγελίες τέτοιου στυλ γίνονται επώνυμα και όχι στα μουλωχτά. Αλλά τι λέω τώρα, συνήθως επώνυμα παρουσιάζονται κάποια θετικά πράγματα για να πάρουμε τα εύσημα και να τάχουμε καλά με τους τοπικούς εξουσιάζοντες, όλα τα υπόλοιπα ανώνυμα. Το μάθαμε τώρα . Καλό βόλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ομολογω οτι εχεις πολυ ομορφο χιουμορ
    αλλα δεν καταλαβα τι θες να πεις.
    εαν εισαι σε συγχηση δεν φταιω εγω.
    εαν δεν μπορεις να γραψεις οτι σου ειπαν οι αρχοντες του τοπου και το κατεστημενο ζωγραφισετα.
    εγω ειμαι σαφεστατη θελω να φυγουν ολοι αυτοι που εστειλαν τον αλιαρτο 100 χρονια πισω.
    σε λυπαμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Όποιος καταλαβαίνει να σηκώσει το χέρι.
    Η προβοκάτσια ο αποπροσανατολισμός και η ίντριγκα δεν έχουν όριο.
    Οι δουλειές των εκλογών δεν καθαρίζουν έτσι... στο τέλος μόνο η γραφικότητα θα μείνει και ας πούμε οτι κάποια μικρή ευθύνη θα έχουν τα μούρα και οι σκώληκες αν ειναι δυνατόν βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ρε συ ανωνυμε πρεπει νασαι μεγαλο μυαλο.....πω πω πω τι λεει το ατομο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. "συνήθως επώνυμα παρουσιάζονται κάποια θετικά πράγματα για να πάρουμε τα εύσημα και να τάχουμε καλά με τους τοπικούς εξουσιάζοντες, όλα τα υπόλοιπα ανώνυμα."
    ΑΝΩΝΥΜΕ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 1:26μμ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. περιεργε κατσε να παρει γραμμη απο την βαγγο...και θα σου πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. οπως σας ειπα πριν απο λιγες μερες οτι αλλαζουνε πολλα στις σκεψεις και στις ενεργειες της γνωστης παρεας.
    πλεον αποφασισαν να μην κανουν δημοσιες εμφανισεις στην αλιαρτο για να καταλαγιασει ο θορυβος.
    Συναντωνται σε αλλο Δ.Δ του νεου δημου κανουν εκει εμφανισεις με απωτερο σκοπο να δειξουν στους εδω αρχοντες οτι εχουν και αλλου δυναμη.
    Εδω θα περιμενουν λιγο καιρο και μετα θα κανουν δυναμικη εμφανιση.
    αλλα δεν ξερουν ομως οτι παντου υπαρχουν μουριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. φρεσκα νεα.
    μολις πριν απο λιγο τελειωσε η συναντηση αρχοντων και ΜΚΟ με μια και μοναδικη αποφαση.
    δεν απανταμε σε κανενα σχολιο που γραφετε στο βημα αλιαρτου.
    θα βαρεθουν και θα σταματησουν αφου δεν θαχουν ερεθισματα.
    και πλεον δεν θα κανουν δημοσιες μαζωξεις. ολα σε κλειστο χωρο ποτε κατω απο μουριες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. είναι βέβαιο ότι μας διαβάζουν και αν κάτι από αυτα δεν ισχιει θα το διεψευδαν ή ανωνυμα ή επωνιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. κατι αρχιζει να βρωμαει
    κατι πολυ σαπιο....
    θα το διακριβωσω και εαν ειναι αληθεια θα γελασει ο καθε πικραμενος.
    αρχιζει και βρωμαει λασπη ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. δεν είναι λάσπη.σκ@τ@ είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. δεν ξερω τι βρωμαει λασπη η αυτο που ειπε ο καχυποπτος
    αλλα ναειμαστε σιγουροι οτι ο τοπος αυτος θα ξεβρωμισει.
    εμαθαν πολλα τα κλαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ως γνωστον υπαρχει μια οικογενεια εδω που σε καθε εκλογη εχει παντα εναν εκπροσωπο της στο δημοτικο συμβουλιο.
    χθες το απογευματακι υπηρξε συναντηση κατω απο τον ισκιο μου
    του BOSS με το αλλο μελος της οικογενειας με σκοπο να πολιτευτει αυτος και οχι οι προηγουμενοι στα πλαισια της ανανεωσης και των νεων στοχων.
    ο ..... τον ακουγε προσεκτικα και του ειπε οτι σε λιγες μερες θα του απαντησει.
    ανυπομονω την νεα τους συναντηση για να μαθω το αποτελεσμα της προτασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. η απαντηση που πηρε ειναι οτι θα συνεδριασει η οικογενεια να λυθουν πρωτα οι μεταξυ τους διαφορες και μετα θα αποφασισει τι θα γινει.
    οσο δε αφορα τους θαμωνες του ισκιου μου εχουν βαλει λυτους και δεμενους να βρουν τον μαρτυριαρη...
    και εφαρμοζουν το εξης. μαζευονται τρεις τρεις ο αρχηγος ο ψηλος π...
    και καθε φορα ενας διαφορετικος διαρρεουν κατι στον καθενα και περιμενουν να διαρευσει κατι ωστε να πιασουν τον προδοτη.
    παντως στα φυλα μου εχουν φτασει τρια διαφορετικα δεδομενα.
    σκροποχωρι τους βλεπω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. γράψτε το.η ομάδα ξέμεινε από αρχηγό,σκάει βόμβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. εδω και μια ωρα ειναι κατω απο τον ισκιο μου και πινουν φρεντο καπουτσινο.
    αναμεινατε νεα...
    το πρωτο ειναι οτι ανελαβε να βαλει πλατη θηβαιος δικηγορος
    η δε γνωστη κυρια ενοχληθηκε και αποστασιοποιητε..
    σε λιγο και αλλα νεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. den thelw na prosvalw kanenan alla diavazontas ola ta sholia pou ehoun ginei tha ithela na pw ki egw tin apopsi mou..
    ola auta pou lete kai anaferete ta xerei kai i koutsi maria kai sizitiountai kathimerina sta kafeneia ws koutsompolistikes aerologies,auto kanenete ki eseis twra..an xerete kati kai thelete na voithisete ton topo mas opws lete miliste ipeuthina,epwnuma kante protaseis kai kante tis analoges kataggelies efoson xerete oti uparhei kai kati paranomo..
    alliws kalitera na swpasete giati kaneis den pernei sta sovara mia "mouhritsa" mia "mouria" ki enan "platano" kai den xerw ti allo dentro i skouliki tha doume na kanei sholio edw mesa...
    euharistw giaton hrono pou diathesate diavazontas to sholio mou..
    p.s.1 tha einai kai gunaika upopsifios dimarhos gia ton dimo mas...
    p.s.2 bravo stin foititria ki egw mazi sou


    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. η κατασταση αρχιζει και γινετε περιεργη. τα μαχαιρια βγηκαν.
    Ο αρχηγος προσπαθει να πεισει καποιους απο αυτους που βγηκαν στην φορα να αποχωρισουν διακριτικα και να προτεινουν δικους τους ανθρωπους για το ψηφοδελτιο μπας και σωθει η παρτιδα. στο μετωπο της ανανεωσης,.......εχουμε και εκει διαφωνιες ο ενας γραμματεας ζητα απομακρυνση του αρχηγου και κατα ωρισμενες πληροφοριες εκανε ονομαστικη προταση για αλλον ηγετη.
    οι υπολοιποι θελουν τον ιδιο αρχηγο αλλα με το πανο της ανανεωσης.
    η κατασταση αρχιζει και γινετε μυλος και αρχιζει να βρωμαει μπαρουτι.
    για δε το βραδυ προσπαθουν να κανουν μια συγγεντρωση μηπως και τα βρουν αλλα δεν την βλεπω να γινετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΜΑΛΙΣΤΑ
    Οπως διαπιστωσα εσυ πρωτος ΑΝΩΝΥΜΕ με την greeklish γραφη εκανες υπευθυνες προτασεις μιλησες επωνυμα και δεν ειπες αερολογιες........
    τα δεντρα τα ζωακια τους και τα ζιζανια σε χαιρετουν και σου βγαζουν το καπελλο
    KALHNYXTA
    να αντιγραψω και εγω τον εξυπνο τροπο γραφης σου
    h moyria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. "an xerete kati kai thelete na voithisete ton topo mas opws lete miliste ipeuthina,epwnuma kante protaseis kai kante tis analoges kataggelies efoson xerete oti uparhei kai kati paranomo.."
    sugnwmi pou epanalamvanomai alla mallon den diavases olo to minima..
    auti einai mia poli apli protasi..
    epwnuma enoite pws den tha milisw edw,ta lew kathimerina ekei pou prepei se atoma upeuthina kai epwnuma...antitheta me esena kai tin parea sou pou mono apo edw ta lete me sugkekrimeno skopo na kanete kako se enan sundiasmo..asheta an o sundiasmos kanei ergo i ohi auto tha fanei stis ekloges..

    p.s.den anoikw se kanena politiko komma kai se kanenan dimotiko sundiasmo,eimai skeptomenos anthrwpos kai me tin idiotita auti tha skeftw polu pion tha psifisw..pliroforiaka.
    p.s.2 den lew oti diafwnw i sumfwnw mazi sas alla sou upografw oti o tropos ekfraseis twn apopsewn sas mono sovaros den borei na parthei..
    p.s.3 anafereste se suggekrimena atoma epeidei eiste prokatelimenoi mazi tous,exupiretite kapoion antipalo sundiasmo i apla einai thema zileias??lew kai pali oti den thelw na prosvalw kanenan apla autes einai kapoies erwtiseis pou paizoun ston alithino kosmo..

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμε ελληνοεγγλέζε,το βρήκες, είναι θέμα ζήλιας.

    1.ζηλεύω πολύ την εργατικότητα του κου πρόεδρα.
    2.ζηλεύω πολύ την πολιτική σκέψη του ισόβιου,ανα διετία, αντιδήμαρχου.
    3.ζηλεύω πολύ την σταθερότητα του άλλου αντιδήμαρχου από το ζαγαρά,που στον μόνο συνδυασμό που δεν έχει πάει ειναι σ'αυτόν που δεν έγινε ακόμη
    4.ζηλεύω πολύ τις κρυστάλινες θέσεις του μουλκαίου
    5.τέλος ζηλεύω το τεράστιο έργο που έκανε αυτή η δημοτική αρχή.

    Επίσης χαίρομαι για σένα που γύρισες από τα ξένα και το μόνο που έχασες είναι η ικανότητά σου να γράφεις ελληνικά.Σιγά-σιγά θα τα ξαναμάθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. τελευταια φορα ανωνυμε greeklish ασχολουμαι μαζι σου και μονο για την ιστορια.
    1) επαναλαμβανεσε και ξεγυμνωνεσε οτι εισαι ενας απο τους νυυν κυβερνωντες
    2) εγω σαν μουρια στον λογο της τιμης μου δεν γνωριζω προσωπικα ουτε τον πλατανο ουτε την μουχριτσα ουτε τον μεταξοσκωληκα
    3) ειμαι γυναικα μανα συζηγος και αυτο που με νοιαζει ειναι να φυσηξει βοριας και να καθαρισει ο τοπος της αλιαρτου απο την σαπιλα που μας κυβερναει τοσα χρονια.
    4) εαν ειμαι σοβαρη η οχι το ξερω καλυτερα απο ολους μονη και κατα συνεπεια σου επιστρεφω τον χαρακτηρισμο στα μουτρα σου
    5)Με τους δε οψιμους συμπορευτες της νυν εξουσιας δεν εχω κατι προσωπικο μαζι τους.
    απλα με ενοχλει οτι πανε και αυτοι να χωθουνε στην εξουσια και να μαθουν απο τους νυν πως να γινουν σαινια.....
    ο δε αληθινος κοσμος που λες ειναι αλλου και οχι οι νυν αρχοντες .
    αληθινος ειναι ο κοσμος χωρις αυτους εξουσιαστες της απιαρτου.
    επαναλαμβανω δεν στηριζω ουτε προωθω τιποτα και κανενα συνδιασμο.
    αυτοι να τελειωσουν και ναερθει οποιος ναναι. αρκει να ειναι αμεμπτου ηθικης υποστασης και να εχει δειγματα καλης μαρτυριας στην αλιαρτο.
    Λοιπον καλυνηχτα και γραψε οτι θες
    ανυπαρκτος εισαι για μενα.
    και επαναλαμβανω τον χαρακτηρισμο της μη σοβαρης στον επιστρεφω καταμουτρα.
    αγορακι μου εγω δεν κολωνω πουθενα.
    moyria kai oxi allo dentro poy arxizei apo σ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. mou timizeis tous stoihous apo ena palio kommati pou leei "esu koritsaki den eheis katalavei tipota.."
    (o haraktirismos koritsaki logo twn stoihwn)
    den eheis katalavei tipota loipon apo oti eipa parapanw se 10 grammes kai mas les oti eheis katalavei ti paizetai sta paihnidia exousias..
    den eipa oti den eiste sovaroi alla oute oti oi apopseis sas den einai sovares,se polu apla ellinika lew pws oi apopseis sas den boroun na parthoun sovara se ufos koutsoboliou,bihtwn kai aerologiwn..
    distihws apo tin adunamia na antiliftheis ta gegrammena ginesai agenestati amunomeni thelontas na apodeixeis oti den koloneis opws les to opoio den me apasholei kai katholou..
    den tha elega pote mi sovarous kapoious tous opoious den tous gnwrizw..
    me tous kuvernontes ahw sheseis alla ehw kai me tous mi,opws kai oi perisoteroi dimotes mas afou i koinwnia mas einai polu mikri..akoma ki esu eheis ki as mi to les..
    to oti eisai mana,suzugos kai gunaika den simainei oti gnwrizeis tipota parapanw apo kapoion allo i oti borei na eisai kai kateuthinomeni,
    stin exousia den borei na hwthei kaneis an den eklegei apo emas,opote ehoume emeis prwta meridio euthinis..
    to na katigoreis kapoion anwnuma kai na tou tin les se kanei na kerdizeis tis entupwseis apo kapoious den sumainei oti tis axizeis kiolas..prospathise na to kaneis me tis praxeis kai ohi me ta logia..
    to oti prin 8 hronia itan upopsifioi toulahiston 8 neoi katw twn 30 kai i megaliteri siggomidi psifwn atomika apo autous itan 13 den sou leei tipota esena?
    oi nun monoi tous psifistikan?i proigoumenoi?oi paraproigoumenoi?olus oi dimotes mas tous vazoun kalw i kakws..
    alithino kosmo enow ton kosmo exw apo tin anwnumia tou blog kai pros theou ohi tous nun..
    anuparktos den eimai gia esena kai fenetai apla apo to proigoumeno minima sou..
    epestrepse oti haraktirismo (pou katalaves) goustareis,apo edw mesa den me aggizoun katholou..
    an se ixera tha se rwtaga giati..
    den tha hreiastei na me agnoiseis edw,duskola tha xanabw giati me atoma kateuthinomena duskola antalaseis apopseis..
    telos thelw na zitisw sugnwmi ean akoma nomizeis oti eipa kati to opoio na se thigei kai apo olous tous upoloipous ean katalavan kati tetoio,den eiha auto to skopo..

    stin fili mou tin mouhritsa tha ithela na pw oti i eirwneia einai enas akoma lathos tropos amunas otan kapoios se kanei na niwtheis amihania kai den boreis na dwseis apantisi epi tou thematos..


    p.s.1 mouria:makari na min koloneis pouthena tetoius anthrwpou hreiazomaste(an kai edw mesa koloses na vgeis epwnuma ektos an einai auto to onoma sou)..

    p.s.2 auta pou les me ta dentra apo s...... egw den ta gnwrizw pesta se allous..

    p.s.3 elpizw na min egina varetos

    p.s.4 kalo vradi kai kali anagnwsi se olous!!!(akoma kai stin mouria)


    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. afou den kseris esy ellinika tha grapsw egw greeklish.
    to paizeis kriths afypsulou alla les malakies (ftou kaka).
    Eise antieksoysiasths,alla tha se zhlevan ola ta glyftronia.
    Exeis apopsh alla mono esy tin ksereis.
    Theleis allagh ston topo alla mh sou thiksoun tous politikous fwsthres

    telika h ksenitia se peirakse poly
    ektos apo thn glwssa exases kai thn logikh sou.

    perastika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. pw pw ti leei o agglos anwnymos
    skizei teras morfwshs
    eisai poly pshla agori moy koryfh.
    giayto akoy
    aggle phda katw kername mantolato.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. i mouhritsa me to klironomiko harisma!
    mesa epeses se ola!
    den peirazei den me endiaferei i apopsi sou gia mena..
    peirahtikes pou uparhoun kai atoma pou den tsimpane ston laikismo sas kai apo oti diavasa sta sholia einai arketoi pou sas pirane grammi..
    i ebatheia ws pros 4-5 atoma den se voithaei..
    to oti einai monimoi kati simainei,den bikan apo monoi tous stin exousia kapoioi tous psifisan kai autoi oi kapoioi itan poloi..
    to oti allaxane sundiasmo episis simainei kati,isws oti pistepsane se kapoion perisotero,sigoura simainei oti ehoun apopsi kai kanoun hrisi tou dikaiomatos epilogis..
    to oti kapoios einai moulkaios,kafetzis i tsopanis den tha tou afereseis esu to dikaioma tou eklegeste..
    oson afora to ergo tis arhis an nomizeis oti den egine kati kai tha borouses na eisai esu kaliteros kateva ston stivo kai epedeixe to,giati sta logia oloi palatia ktisane..
    to oti mia oikogeneia ehei panta kapoion diko tis se psifodeltio den vriskw pou einai to kako,den sou kanei min ton psifizeis..kai den einai mono mia oikogeneia,einai polles pou ehoun panta atoma se psifodeltio apo olous tous sundiasmous pou ginonte kai einai kai apoluta logiko stin mikri koinwnia pou zoume..


    kai sto xanalew,diavase kai pali tis lexeis mou,
    den prospathw na proothisw kanenan kai oute tha pw poios einai o kaliteros..auto tha to pei i kalpi me tous psifous mas..
    i propaganda omws pou ehete stisei 4 atoma pou tuhaia den gnwrizeste kiolas enantiwn suggekrimenwn atomwn einai anisi kai adiki..
    entometaxi ta atoma auta einai panta polles tetraeties prwtoi se psifous...tuhaio den nomizw...!

    oson afora tin MKO pou anaferete pio panw epeidei egw den gwrizw kai polla apo ellada opws les,einai paranomo na stithei mia stin ellada??mipws ehete akoma ena harisma kai diavazete tin skepsi tous kai xerete oti tha ginei kaki hrisi tou dikaiomatos autou??

    p.s.1 entelws pliroforiaka,to oti o dimos Aliartou tha ufistate kai meta to 2011 to hrwstame stin parousa dimotiki arhi kai stin omada ekeini,(oso kai na min sas aresei auto),pou me ton koino tous agwna kataferan Aliartos kai Thespies na fugoun epitelous apo tin skia tis thivas kai tis livadeias..mipws kai auto arnitika to vlepete????

    p.s.2 na anaferw oti sta proshedia kallikrati oi thespies pigainan thiva kai o dimos aliartou livadeia i stin kaliteri periptwsi ston orhomeno..

    p.s.3 ti kanate eseis i oi alloi pou eseis theorite kaliterous ekeini tin krisimi gia tin periohi mas periodo???????

    euharistw gia ton hrono pou diathesate diavazontas tis lexeis mou...


    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. epeidi pleon apokalyfthikes apo pou pairneis grammh den ta grafeis kallitera sta arvanitika gia na synenoithoume.

    episis kalo einai na mas peis ti sxesi exeis me ton dimo kai posa pairneis gia auta pou kaneis kai kuriws gia auta pou les

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Φίλε dk μετα άπο τις λαμογιές και τις βρισιές που αλλάζουν στρατόπεδα στα τελευταία σχόλια τι πρέπει να γίνει?
    Θα κάτσουμε να διαβάζουμε για λαλακιες.... από την μουχρίτσα και σε greeklish από τον ανώνυμο??
    Μήπως την τύχη της διαγραφής που είχαν άλλοι πιο παλια πρέπει να την γνωρίσουν και τα ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ?
    Καθώς και επίσης και ο ανώνυμος αλεξιπτωτιστής από τα ξένα που θέλει να μπει στην κουβέντα επειδει του θίξανε τα αφεντικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. den xerw ti tha borousa na apantisw se kapoion pou upografei ws lamogio..


    pantws to sigouro einai oti me ta ftwha mou ellinika kai tin elipi mou morfwsi den sunantisa pote tin frasi
    "skizei teras morfwseis"

    p.s.1 borei morfwmenos na min theorithw pote,borei na min mathw pote ellinika opws eseis,
    omws ti apopseis mou tha tis lew eleuthera den tha einai pote kateuthinomenes opws oi dikes kai se opoion aresoun..

    p.s.2 tin propaganda tha tin misw kai tha tin kritikarw kathimerina olo kai perisotero,ean kapoioi theloun na tin upiretisoun provlima tous...

    euharistw..

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. file twn 2:16 kai file dk sorry an giname kourastikoi alla i eleutheria tis ekfrasis einai dikaioma olwn,
    ta sholia mou den thigoun kanenan den exupiretoun kanena (asheta an kapoioi adunatoun na to katalavoun)kai den fotografizw kanenan an kai tha borousa na to kanw eukola gia 1-2 futa..

    p.s.1 mipws thelete na diavazete suggekrimenes apopseis mono??

    euharistw..


    snake..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. pros mouhritsa..

    ean nomizeis oti egw pernw grammi apo kapoion i oti kerdizw kati i oti eipa den einai alitheia giati den les esu ti egine na me diapseuseis???

    eukoli erwtisi-eukoli apantisi (an uparhei)

    p.s.1 arvanitika distihws den gnwrizw na milaw..

    p.s.2 i shesi pou ehw me ton dimo einai aniparkti..

    p.s.3 an pisteueis oti o dimos aliartou tha plirwne kapoion gia na grafei se ena blog tote tha prpei na kopseis ligaki tin TV kai tis tainies politikou periehomenou...


    euharistw

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. "τα ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ;"

    Μια διευκρίνηση,για το τι εννοείς, θα ήταν χρήσιμη ΑΝΩΝΥΜΕ 2.16μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. η γνωστη κυρια δεν αντεξε τις αποκαλυψεις και τις διαροες και αρχισε την αντεπιθεση,
    μετα απο πιεσεις που δεχθηκε μπηκε μπροστα να συμαζεψει τα ασυμαζευτα.
    προσπαθει με καθε τροπο να κρατησει συμπαγες το γνωστο μετωπο.
    δυστυχως επαληθευονται οι πληροφοριες μου για λασπη....
    τα αποτελεσματα αρχιζουν και γινονται ορατα οπως και η μποχα πλεον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. alt tis ei,parousiaste arm,proxwra sto parasunthima.elpizw na egina antilhptos,esu pantws egines.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ρε συ εγγλεζε ολοι το καταλαβαμε οτι εισαι ανεξαρτητος και οτι δεν εξυπηρετεις συμφεροντα της μκο και του δημου.
    και επισης καταλαβαμε ποσο ανεξαρτητη σκεψη εχεις.
    φαινεται φιλε-φιλη απο τα γραφομενα σου. εσυ πρεπει να εχεις μεγαλο νταλκα να συνεχιστει η ιδια κατασταση στον δημο μας.
    οσο δε για την δημιουργια του οντως εχεις δικιο ο δημαρχος και η παρεα του καταφεραν να δημιουργησουν αυτο το μεγαλουργημα.
    εκαναν μεγαλους αγωνες ,,...............
    να μην ερθουν μαζι μας η θισβη και το ακραιφνιο γιατι ενοχλουσε στην υλοποιηση των σχεδιων τους.
    εννοω οτι εαν ειχαν ερθει αυτοι οι δημοι μαζι μας οι νυν αρχοντες θα εβλεπαν εξουσια με το καλαμακι.
    ηξεραν καλα οτι δεν ειχαν καμια τυχη να κυβερνησουν με τοσο διευρυμενο δημο. και οντως οπως λες το καταφεραν...... να τον συρικνωσουν με σκοπο προσωπικα οφελη τους.
    τωρα βεβαια που θα βρουν πορους απο τι βιομηχανιες και εργοστασια και επιχειρησεις δεν τους απασχολει
    μοναδικο τους μελημα να κυβερνησουν
    χαρισμα σου σε σενα και σαυτους που εξυπηρετεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. to akraifnio den irthe se emas giati den borouse alliws na ginei dimos o orchomenos..
    o dimos aliartou kai akraifnias thelan san treloi sunenosi malista oi dimotes akraifniou apilisan oti tha feroun ta eklogika tous dikaiwmata aliarto an tous rixoun orchomeno distihws den eihe apotelesma!!!!
    o dimos thisvis pige stin thiva epita apo psifoforia dikia tous me apotelesma 6-4 an thimamai uper tis thivas..
    enoite pws o dimos aliartou ithele tin thisvi gia xwrotaxikous logous,logous viomihanias kai logo twn paraliwn tou!!!!
    episis o dimos aliartou ithele tous 2 dimous pou anaferame pio panw tis thespies (fusika) kai ta vagia giati i dinamikotita tou pleon megalou dimou aliartou tha itan isodinami twn dimwn thivwn kai livadeias sto kontino mellon..pragma to opoio den to ithelan me tipota oi 2 teleutaioi..

    ohi epivevaiomeno:plirofories anaferoun oti egine psifoforia kai sta vagia kai epilexan ki ekeinoi thiva...

    p.s.1 otan pate na peite kati na to epivevaionete prwta kai na min lete oi sas katevainei sto kefali....


    p.s.2 esu pou evgales to suberasma pes mou apo ta legomena mou kati to opoio den einai alithes kai meroliptei uper twn nun..

    p.s.3 stin MKO den ehw anaferthei katholou giati den ehw entopisei kati to mepto i kati thetiko gia ekeinous,twra esu pws evgales to suberasma oti meroliptw kai uper tous mono esu to gnwrizeis..tha eihe endiaferon vevaia na mas fwtizes ki emas!!!
    to mono pou anefera gia MKO itan mia erwtisi: ean einai paranomo na dimiourgeis MKO stin ellada i an paranomoun autoi pou tin kanoun,vevaiws apantisi den pira....

    p.s.4 sto exis apofugi apantisis me epheirimata sta legomena mou tha theorite epivevaiosi mou,anagnwrisi tis alitheias mesa apo auta kai telos sumorfwsi autwn pou petane laspi askopws(skopima)...

    p.s.5 sas prokalw olous psakte na vrite kati to opoio einai analithes i epiheirimatologiste panw sta legomena sas alliws swpaste kai stamatiste na paizete me to mualo twn anagnwstwn me apotelesma na ginomaste kai varetoi..


    euharistw..


    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. απαντα σε αυτα που εγραψα και μην λες αερολογιες.
    ηταν ειλημενη απογαση για συρικνωμενο δημο? με σκοπο να κυβερνησουν παλι?
    αλλου η προπαγανδα φιλε -φιλη και οχι εδω και ειδικα σε μενα.
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΑ= περιβαντολογικός συλλογος
    ΔΕΝΤΡΑ= Μουρια , Πλατανος (+μουχριτσα)
    ΔΑΣΚΑΛΟΣ= Παπαδάκης υποψηφιος δήμαρχος

    Μέλη του συλλόγου θα είναι στον συνδιασμό του δασκάλου.

    Τα δέντρα παλεύουν την υπάρχουσα κατάσταση (και καλά κάνουν) και τρέχουν να λασπώσουν (κακός) όποιον θεωρούν διαπλεκόμενο απέναντί τους

    Ο δάσκαλος το έχει σωπάσει.....

    Για το τέλος η δική μου διαπλοκή λέει ότι το βήμα έχει αποδειχτέι περιβαντολλογικό από το ξεκίνημα του, και ήρθε να βοηθήσει οργανομένα τις ανάγκες μιας παράταξης

    και αφού τα είπα τώρα ξεσκίστε με...

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. file sorry egw mono greeklish borw na grapsw..an den boreis na ta diavaseis vres kapoion na to kanei gia esena tha vreis apantisi..

    sou apantw pantws kai pali oti ohi den thelane mikro dimo,den simferei kanenan apo autous alla den simferei kai kanenan apo emas..mono i thiva kai i livadeia kerdizoun apo auto..

    skepsou to ligo den einai mathimatika...

    ean i alitheia theorite propaganda tote i laspologia sas ti einai?????????????????????????

    p.s.1 to eipa kai to xanalew skeftite prin milisete

    p.s.2 an borei kapoios na me diapseusei as to kanei twra

    p.s.3 sunharitiria ston anwnumo twn 9:16!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!swstos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    euharistw..

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. καλησπερα στην παρεα

    μου ειπαν σημερα στον καφε που επινα για το τι γραφουν εδω μεσα και ειπα να μπω να αφισω και εγω το αποτυπωμα μου!
    εγω παραδοξως συμφωνω με ολους σας ειλικρινα γιατι ολοι σε αυτα που λετε εχετε μια δοση αληθειας...
    α) οι του δασκαλου αγωνιζονται για το προφανες (αλλα μαλλον ακομψα μερικες φορες) και καλα κανουν
    β) οι του νην δημαρχου μια απο τα ιδια
    γ) οι ανεξαρτητοι -οπως λενε- μιλανε απλα για το ανεξαρτητο ελληνικο ανεξηγητο που το τρωει στο τελος η μαρμαγκα της κεντρικης πολιτης σκηνης...
    δ) οι κακοπροαιρετοι που οτι και να πει κανεις (απο προσωπικη αποψη μεχρι και καταγγελια) την κατακρινουν χωρις ιχνος ελευθεριας
    ε) οι ασχετοι που δεν ξερουν γιατι ακριβως μιλανε οι αλλοι αλλα απλα αυτοι θελουν να ειναι μεσα στην κουβεντα
    στ) οι αργοσχολοι γιατι απλα δεν εχουν κατι αλλο να κανουν περα απο την βαρεμα τους
    ζ) οι αιρετικη που περνουν αποσπασματα απο τις καταθεσεις γνωμεων των απανταχου συντακτων και βγαζουν το δικο τους συμπερασμα
    η) ο ιδιοκτητης του bloq που ειμαι σιγουρος οτι δεν ξερει ποιο κειμενο να σβησει για να μην θεωρηθει αντιδημοκρατικη η δουλεια του....
    κ.ο.κ
    μπορω να σας μιλαω μεχρι το πρωι και να σας κουρασω αλλα δεν ειναι σκοπος μου αυτος!
    σκοπος μου ειναι να σας δειξω το πιο προφανες:στην Ελλαδα μας, που εφαγε τον ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, στην Ελλαδα μας που εχει διωξει τα δυνατα ΜΥΑΛΑ μακρια και διαπρεπουν, στην Ελλαδα που λες ΠΡΟΕΔΡΕ και γυριζουν οι μισοι...ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΛΥΣΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ...
    ΑΦΗΣΤΕ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ!ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΒΗΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    ενας συμπολιτης σας που τον εχετε πληγωσει (αθελα σας) ολοι οι παραπανω και δεν υπαρχει γιατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Περιβαλλοντικός Σύλλογος Αλιάρτου14 Ιουλίου 2010 στις 1:03 π.μ.

    Εξαιτίας αναίτιας και άδικης εμπλοκής του ονόματος του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Αλιάρτου σε σχόλια αναγνωστών της παρούσας ανάρτησης εκδίδεται η ακόλουθη ανακοίνωση:

    O Περιβαλλοντικός Σύλλογος Αλιάρτου ιδρύθηκε με μοναδικό σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενασχόληση με ζητήματα πολιτισμού και περιβάλλοντος.Οποιαδήποτε άλλη ενασχόλησή του αντίκειται στο καταστατικό ,το οποίο συνιστούμε να το αναζητήσει και να διαβάσει ο ανώνυμος σχολιαστής 9.16 και ως εκ τούτου δεν πρόκειται να συμβεί.Αν οποιοδήποτε μέλος από τα 100 περίπου εκδηλώνει οποιοδήποτε ενδιαφέρον, αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμα που αφορά τον ίδιο και όχι τον σύλλογο, ο οποίος εκφράζεται επισήμως από το ΔΣ που προέκυψε με δημοκρατικές διαδικασίες.Κατά συνέπεια νοηματικές ακροβασίες του εν λόγω σχολιαστή,αδικούν τον ίδιο,πολύ περισσότερο αδικούν τον σύλλογο και τα μέλη του, που με την μέχρι τώρα παρουσία δεν πρόσβαλαν κανέναν και σίγουρα έρχονται σε σύγκρουση με την κοινή λογική και για τον λόγο αυτό αρνούμαστε να μπούμε στην διαδικασία κάποιας απάντησης επί του σχολίου.Θα τον καλούσαμε να επαναπροσδιορίσει,με νηφαλιότητα αυτή τη φορά,το ισοπεδωτικό σκεπτικό του και να το ανακαλέσει.Εξάλλου η συγνώμη είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των γενναίων ανθρώπων.

    ΥΓ.Σε ότι αφορά την δυνατότητα έκφρασης μέσω του βήματος,είναι πράγματι ελεύθερη και απεριόριστη για τον σύλλογο-όπως και για τον καθένα-αλλά λάβε υπόψη σου ότι οι καταχωρήσεις του συλλόγου έχουν επώνυμη ταυτότητα και η μη δημοσίευση θα αποτελούσε κατάφωρη λογοκρισία,κάτι που δεν ταιριάζει ούτε στην εφημερίδα και θέλω να πιστεύω πως ούτε εσύ θα το ήθελες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. pros perivantologiko sullogo aliartou:
    sumfwnisa kai suneharika ton anwnumo twn 9:16 giati ehei dikio..
    to oti ehei dikio omws den simainei oti kai ta 100 meli aposkopoun...
    to lew upeuthina oti toulahiston ta idritika meli (kai alloi apo ta meli) eihoun paragei ergo sto tomea auto polu prin tin dimiourgeia tou sullogou..
    to an kapoios apo autous borei na einai se kapoio psifodeltio egw tha to evlepa thetiko..anthrwpous oi opoioi noiazonte gia to perivalon tous hreiazomaste..

    p.s.1 file anwnume twn 10:56 (sugnwmi gia to ufos).-tha eprepe na sunehizes to kafedaki sou kalitera i apla na diavazes kalitera ta sholia..kali i prospatheia sou na tous valeis olous sto idio tsouvali kai se taxi alla eisai ektos thematos distihws..den eipe kaneis apo tous parapanw pws i nea dimotiki arhi tha lusei to provlima tis ellados..milame gia tin anaptuxi tou dimou mas kai tin lusi kapoiwn provlimatwn..
    opote sumvouli apo aurio kalitera na min diakopteis to kafedaki sou kai ase allous pou agapane kai noiazontai gia ton topo tous na prospathoune!


    euharistw..


    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. διαπιστωνω οτι σιγα σιγα η προπαγανδα αρχιζει και δουλευει.
    σε λιγο θα ερθει και η λασπη.
    εγω επαναλαμβανω για τελευταια φορα οτι θελω να αλλαξει η ηγεσια της δημοτικης αρχης να αναλαβουν αφθαρτοι νεοι ανθρωποι απο ολα τα πολιτικα σχηματα.
    και απαντωντας στον καφε ανωνυμο
    του λεω οτι ειμαι σιγουρη οτι ο Κος Παπαδακης δεν θα μπορεσει να φτιαξει συνδιασμο.
    γιαυτο αξιαγαπητοι συναγωνιστες μην βιαζοσαστε να βγαζετε συμπερασματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. "Χωριο που φαινεται κολαουζο δεν
    θελει" λεει ο λαος μας.
    Αυτο σαν απαντηση στην ανακοινωση
    του ΠΣΑ(περιβαντολογικου).
    Τωρα τα περι καταστατικου ειναι δικαιολογιες για μικρα παιδια.
    Αντε παιδια...και με την ΝΙΚΗ.
    Αα.. συγχαριτηρια και για την
    υποστηρικση ολων των ζαρζαβατικων
    του blog οπως επισης και του Μr.d...
    Περιμενω να δω τον αριθμο των μελων σας στο γνωστο ψηφοδελτιο,λιγος χρονος ακομη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. φιλε snake προς απαντηση στο μηνυμα σου των 2:03 πρεπει να σου πω οτι δεν εβαλα κανεναν στο ιδιο τσουβαλι.εκανα μια διαπιστωση για τους συμμετεχοντες!
    λοιπον αυτο που ειπα μαλλον το πηρες πολυ ρηχα...μαθε να κολυμπας καλυτερα και προσπαθησε να πας πιο βαθια!
    μπορει να πινω και εγω καφε κατω απο την φιλη μου την ΜΟΥΡΙΑ!
    αφηστε τους συλλογους ησυχους επιτελους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ανώνυμε 9.05πμ (ίσως και ανόητε όλο το 24ωρο).Θέλω να σε γνωρίσω,οι πληροφορίες σου ,αλλα κυρίως το πολιτικό ένστικο που σε οδηγεί σ'αυτά τα συμπεράσματα είναι φοβερά και δεν πρέπει να χάνονται.θα είμαι εκεί στην μουριά με τα άλλα δέντρα του ΠΣΑ και θα παίρνω γραμμή από τον αρχηγό.εσύ εν τω μεταξύ πρόσεχε τι τρώς γιατί μάλλον είναι ληγμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. "Τωρα τα περι καταστατικου ειναι δικαιολογιες για μικρα παιδια."

    φιλε σχολιαστη που γραφεις αυτο.

    αν το πιστευεις τοτε καλυτερα μη γραφτεις ποτε σε συλογο


    μελος που με τοποθετησες στην ομαδα ζαρζαβατικων γιατι μαλλον εσυ ξερεις περισσοτερα απο μενα τον ασχετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. "Μουχριτσα" ευτυχως που δεν τρωγεσαι,σταζεις δηλητηριο,θα επαιρνες πολυ κοσμο μαζι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. αγγουρια ντοματες ραπανακια και καλη σας ορεξη μκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Φιλε ανωνυμε των 12.34 ,ισως δεν γνωριζεις τις συζητησεις και τις διεργασιες που γινονται απο δυο τουλαχιστον ιδρυτικα μελη του ΠΣΑ
    (περιβαντολογικου) με συγεκριμενο συνδιασμο για την συμμετοχη τους στο ψηφοδελτιο του διαπραγματευομενοι την υποστηριξη του συλλογου γενικοτερα.
    Ενημερωσου πρωτα και τα ξαναλεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Φιλε ανωνυμε των 12.34 ,ισως δεν γνωριζεις τις συζητησεις και τις διεργασιες που γινονται απο δυο τουλαχιστον ιδρυτικα μελη του ΠΣΑ
    (περιβαντολογικου) με συγεκριμενο συνδιασμο για την συμμετοχη τους στο ψηφοδελτιο του διαπραγματευομενοι την υποστηριξη του συλλογου γενικοτερα.
    Ενημερωσου πρωτα και τα ξαναλεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ονόματα και διευθύνσεις μεγάλε και άσε τον σύλλογο απέξω.ο σύλλογος δεν είναι κομματικη οργάνωση να δίνει γραμμή.τα μέλη του σε ότι αφορά τις προσωπικές τους επιλογές είναι ελεύθερα να κάνουν αυτό που νομίζουν και να μην δώσουν λογαριασμό σε κανέναν.η εμμονή σου σαυτό το θέμα σε κάνει λασπολόγο και συκοφάντη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Προς "Μελος, 1.16"
    Μαλλον γνωριζεις για το θεμα,γιαυτο και αυτη η αντιδραση.
    Αν οχι,ψαξε λιγο,γυρω σου ειναι,μην τα περιμενεις ολα στο πιατο.
    Οσο για τα ονοματα ειναι λιγο νωρις.....
    Ολα στην ωρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. "....η δουλειά κάνει τους άντρες,το γιαπί,το ΠΗΛΟΦΟΡΙ,το μυστρί"

    παλιό τραγουδάκι που μάλλον δεν αφορά κάποιους σαν εσένα,δεν έχεις δύδιμους γεννητικούς αδένες και η δουλειά σου απ'οτι φαίνεται είναι να πετάς λάσπες παντού.άξιος ο μισθός σου,τα αφεντικά είναι ευχαριστημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Αν εχει τετοιου επιπεδου φιλους...
    τοτε τον λυπαμαι.
    Οταν προσπαθεις να πεις κατι ,καλο ειναι να σκεφτεσαι με το κεφαλι σου και οχι με αυτα που ανεφερες πριν λιγο.
    Αλλα πολυ δυσκολο μαλλον για εσενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ρε συ μουρια εισαι μεγαλη μουτρακλα
    που το μυριστικες για την λασπη και μας τοπες?
    σου βγαζω το καπελο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ακομα δεν εχεις απαντησει σε τιποτα.είσαι συκοφαντης και λασπολογος με αποστολή να λερώσεις υπολήψεις.κρυβεσαι στην ανωνυμια σου αλλα εγω σε φτυνω με αηδια.περνα απ'το ταμειο για τον μισθο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. anapse to matsaki eeeeeee?

    p.s.1 anwnume 10:57 sugnwmi an kanw lathos gia to sholio sou..oloi kanoun lathi..

    p.s.2 anwnume 10:57 pantws ektos thematos isoun...i alitheia na legetai..

    euharistw..

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ακόμα ψάχνεις τα ονόματα ρε μισθωτό λαμογιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. μισθωτο ναι
    οχι ομως λαμογιο
    αυτος ειμαι εγω
    αυτον πεστον απλα ...........
    συμπληρωσε οτι θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. εχεις δίκιο.μισθωτος λασπολογος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. kαλοοοοοο
    εσυ οπως πας θα μας κλεψεις και την δοξα.
    μπα κοτσανα ειπα ενας ειναι ο δοξασμενος και πεφωτισμενος
    ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ snake

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. προς ΦΙΛΟ 6.44
    Ειπαμε ολα στην ωρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. προς ανώνυμο λασπολογο 1:59

    εψαχνες ώρες και δεν βρήκες τίποτα.ή ονόματα και αποδείξεις ή συγνώμη και λήξη.αλλιώς να χαίρεσαι την ήσυχη και καθαρή συνείδησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Προς υβριστη Φιλο 2.17

    Εισαι ενας απο του υποψηφιους στον γνωστο συνδιασμο?
    Πολυ ενδιαφερον για τα ονοματα.
    Ολα στην ωρα τους... μην φοβασαι
    δεν χανομαστε.
    ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. προς ανώνυμο λασπολογο

    είσαι κότα λειράτη.ακόμα και ανώνυμα δεν τολμάς να πεις ονόματα και αποδείξεις γιατί το ψέμα σου ούτε σύ το αντέχεις.κοκοκοκοκοκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. η κότα έκανε το αβγό ή το αβγό την κότα; έλα ντε!!

    κοτουλα είδα αναταραχή στο κοτέτσι σου σήμερα έγινε κάτι;σου τράβηξε κανένας το αυτί ή μάλλον το λειρι;κάτι τέτοιο ακουσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Εχεις μπερδευτει φιλε με κοτες, αυγα, κοτετσια, βουρτσες, που....
    Σου εχω ξαναπει παψε να σκεφτεσε με την π ..... αλλα με το μυαλο σου,αν υπαρχει φυσικα.
    Ολα στην ωρα τους με ονοματα και διευθηνσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. κοτοπουλάκι στο κοτετσι σου κάνει παρτυ ο κοκορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ανωνυμε των 8.43 βλεπω οτι διαπιστωσες οτι ο φιλος εχει π.....
    πως τα καταφερες?
    απλο ενδιαφερον φανταζομαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Λαμογιο αν τα ενδιαφεροντα σου ειναι οι π...... δικο σου προβλημα.
    Δεν εχουν ολοι τα ιδια ενδιαφεροντα
    Μην μπερδευεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν