Νίκος Δρυμούσης - Τα Συσσίτια

| Ετικέτες | Posted On Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

στη συνέχεια το βίντεο και οι στίχοι του τραγουδιού


Περσινό το παντελόνι με μια τρύπα
Κάθε μέρα ξημερώνει κι όπως σου είπα,
Μου 'χουν πάρει τη ζωή μου και πεθαίνω
Στα συσσίτια του Δήμου επιμένω!

Τέλειωσ' ότι 'χα στην άκρη κι όταν σ' είδα
Ξανακύλησε ένα δάκρυ αχ! Πατρίδα!

Να σταθώ τούτη την ώρα κι αν γλιτώσω
Εναντίον τους τη χώρα θˊ αρματώσω!
Μου χουν πάρει τη ζωή μου και πεθαίνω
Στα συσσίτια του Δήμου επιμένω


Κάθε μέρα στα συσσίτια και άλλοι
καταγράφουνε τα media το χάλι
Μου χουν πάρει τη ζωή μου και πεθαίνω
Στα συσσίτια του Δήμου επιμένω!

Να ο Φώτης να κι η Άννα πλησιάζει
η ζωή είναι πουτάνα δεν αλλάζει


Στιχουργός: Λεωνίδας Μαρτέλος

Σχετικές Αναρτήσεις :



Comments:

There are 0 σχόλια for Νίκος Δρυμούσης - Τα Συσσίτια

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν