Της Κυριακής τα βράδια..
-
*Γράφει η Σοφία ΠαπαηλιάδουΤης Κυριακής τα βράδια είναι μια ιστορία από
μόνα τους. Δεν χωράνε ψέματα, δεν χωράνε δικαιολογίες. Είναι οι ώρες που ο
χρ...
Πριν από 1 ώρα
Ωραία στις 30-12-2012 που θα γινει η συζητηση θα ειμαστε εκεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕ ΡΟΛΟ ΚΟΝΦΕΡΑΣΙΕ ΣΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήναι, γιατι θα βοηθησει στα νουμερακια τους τωρα τα γλυκουλικα ζωακια του τσιρκου, και μετα αυτα θα βοηθησουν τον κονφερασιε, π.χ. στις περιφερειακες εκλογες. ετσι θα αδειασει και η θεσουλα του για να την παρει , ... αλλος (ποιο χοντρος,ποιο μεγαλος?) και παει...(κλαι)γοντας.
Διαγραφήετσι ειναι αυτα τα πραγματα, τα δημοκρατικα.
και θα ζησουν αυτοι καλα και εμεις χειροτερα.
το παραμυθι αυτο ομως εχει και δρακο, δυστυχως όμως για την ωρα αυτος κοιμαται.
Aν και στην ψήφο σου σε επηρεάζει τόσο πολυ η μαλ....,όπως στη σκέψη,τότε φιλαρακο ή κοψτη ή μην πας να ψηφίσεις.μεινε σπίτι κάτι θα βρεις να παίξεις.
Διαγραφήείσαι κουραστικά... προβλέψιμος ρε φίλε. στανταράκι τρελό.
ΔιαγραφήΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΆ !!!
Xαιρομαι για τη σιγουριά σου.ΕΣΥ δεν είσαι προβλεψιμος,είσαι απλώς φασιστακι.περαστικά
Διαγραφήαν οι δημοκράτες είναι σαν και του λόγου σου, τοτε όλα είναι πιθανά.
Διαγραφήκαλως τα παιδια...να δουμε τι απαντησεις εχουν να μας δωσουν οι ξεφτυλες γιατι εχουμε πολλες ερωτησεις.. που εχουν το θρασος να μιλησουν κιολας...ρε γιαουρτι και σφαλιαρα θα πεσει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπα ρε μάγκα κρατά λίγο τον τσαμπουκά σου.
Διαγραφήεσυ εισαι αυτοκλητος προστατης? ωπα ρε μεγαλε..
ΔιαγραφήΘέλω να πω την άποψη μουκαι ξέρω ότι κάποιοι θερμοαιμοι θα διαφωνησουν.Όταν έχουμε εκλογές,άσχετα απο το αν τα κόμματα μας έχουν απογοητεύσει,είναι δεδομένο ότι κάποιοι θα εκλεγούν.Θα εκλεγούν είτε εμείς διαφωνούμε ,είτε όχι γιατί ο εκλογικός νόμος αυτο προβλέπει.Με δεδομένο αυτο λοιπόν,είναι χρήσιμο να ακούμε τις απόψεις των διεκδικητων και στο βαθμό που μπορούμε να τους δεσμεύουμε.Θα μου πείτε ότι μας έχουν προδώσει κτλ και θα συμφωνήσω,αλλα η άλλη επιλογή είναι η δικτατορία και δεν ξέρω α ν τοεχουμε συνειδητοποιήσει.Με την λογική αυτη θεωρώ πως κάθε πρωτοβουλία διαλόγου και δημόσιας δέσμευσης είναι χρήσιμη,γιατί είμαστε μικρή κοινωνία και γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας.Για την συγκεκριμένη πρωτοβουλία της δημοτικής αρχής,εγω ομόλογω ότι εξεπλαγην θετικά γιατί αναρωτήθηκα για ποιο λόγο γίνεται σε εποχή που οι πολιτικοί λοιδορουνται .Ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να βρω λόγους ευνοϊκούς γι αυτη και αποδέχομαι τους λόγους που επικαλείται ότι δηλ θέλει να συμβάλλει στον πολιτικό διάλογο που πράγματι δεν υπάρχει.Επικοινώνησα με τον Δημαρχο και τον ρώτησα γιατίεμπλεκεται ο ίδιος και ο Δήμος και μου απαντησε ότι ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι να ενισχύει τους δημοκρατικούς θεσμούς και όχι να αδιαφορεί.αυτο ,μου είπε,μπορει να έχει κόστος,αλλα προτιμά να είναι χρήσιμος και όχι ευχάριστος.Για την ΔΙΚΉ του τοποθέτηση στην εκδήλωση,μου απαντησε ότι θα γίνει για να βάλει το πλαίσιο που αφορά στο ΔΉΜΟ.Οφείλω να πω ότι η απάντηση για μένα ήταν ειλικρινής.Είναι γεγονός ότι η πρωτοβουλία ξενίζει γιατί ,απ´οσο ξέρω δεν έχει ξαναγίνει .σίγουρα όμως έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί.Αν Πιστεύουμε στην δημοκρατια νομίζω ότι πρέπει να την στηρίξουμε και την κριτική να την ασκήσουμε μετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΠΑΝ.ΚΑ.: 1) ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ? ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.
Διαγραφή2)ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ?(ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ)
ΣΤΟ 2) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ? ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΒΕΒΑΙΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
μεγαλυτερος δημ.θεσμος απο τν διαλογο δεν υπαρχει μεγαλε
Διαγραφήkai to laiko dikastirio thesmos tis dimokratias einai,
ΑπάντησηΔιαγραφήtha einai kai H XRYSH AYGH ekei (an kai den lavame prosklisi enoitai!!)
H χρυσή αυγή ,για να καταλάβω, το παίζει δικαστής όλων ; Δεν είμαστε καθολου καλα νομίζω.ο πιο έξυπνος απο αυτούς νομίζει ότι η σημαία φτιάχτηκε μόνο και μόνο για να για να κρεμαστει στο κοντάρι που το χρησιμοποιούν για ροπαλο.είναι κατάντια να τους δίνουμε σημασία
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίστευα ότι δεν θα έρθει κανείς και τελικά θα είναι όλοι, ή σχεδόν όλοι, οι κομματικοί σχηματισμοί. Και τώρα αρχίζουν τα δύσκολα διότι είναι σχεδόν αδύνατο να συντονιστεί συζήτηση κυρίως ελλήνων. Θα είναι εκεί λοιπόν 8 αντιπρόσωποι κομμάτων 4 δημοσιογράφοι καθώς και τουλάχιστον 20 πολίτες, μερικοί από τους οποίους θα είναι αποφασισμένοι να μετατρέψουν σε χαβαλέ την συνάντηση. Οι αριθμοί που ανέφερα οδηγούν σε ένα σύνολο περίπου 500 διασυνδέσεων επικοινωνίας (οι συνδυασμοί όλων αυτών)! Δηλαδή υπάρχει όλο το εύφλεκτο υλικό για να γίνουν τα πάντα μπάχαλο εάν όλα αφεθούν στην καλή διάθεση των παρόντων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρειάζεται οργάνωση και πειθαρχία!
Προτείνω, όσο είναι καιρός, όλοι οι παραπάνω (εκτός από το κοινό εννοείται) να κατανοήσουν την δυσκολία του εγχειρήματος και να συντονιστούν και να κάνουν ουσιαστικές παραχωρήσεις αφήνοντας κατά μέρος τις αντιγραφές από Τρέμη, Πρετεντέρη κ.α.
Τα βασικά ερωτήματα που κατά τη γνώμη μου πρέπει καθένας από τους πολιτικούς να μας απαντήσει είναι τα ακόλουθα:
(1) Δοθέντος του σημερινού συσχετισμού δυνάμεων, καθώς κανένα κόμμα δεν θα μπορεί να σχηματίσει αυτοδύναμη κυβέρνηση, μπορείτε να μας πείτε τι πρωτοβουλίες σκέπτεται το κόμμα σας να πάρει εάν πάρει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης ή προκληθεί να συμμετάσχει σε κυβέρνηση. Η απάντηση «δεν απαντώ σε υποθετικές ερωτήσεις» δεν ευσταθεί διότι πρόκειται για υπόθεση εργασίας πολύ πολύ ρεαλιστική
(2) εσείς προσωπικά ως αντιπρόσωπος του νομού μας, μπορείτε να μας πείτε ποια θεωρείτε τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες και τι πρωτοβουλίες θα λάβετε για να λυθούν. Οι πρωτοβουλίες, για να σας βοηθήσω, πρέπει να είναι και σε νομοθετικό επίπεδο (Βουλή) αλλά και στην κοινωνία
(3) εσείς προσωπικά κ. υποψήφιε, μπορείτε να μας πείτε ποια είναι τα αρνητικά στοιχεία των προηγούμενων βουλευτών μας, ποια τα θετικά τους –αν είχαν- και ποια είναι τα δικά σας αντίστοιχα ισχυρά και αδύναμα χαρακτηριστικά; Πως σκέφτεστε να ασκήσετε το έργο σας; Μπορείτε να μας πείτε γιατί ζητάτε να σας ψηφήσουμε; Προφανώς η απάντηση «διότι είμαι καλό παιδί, ηθικό στοιχείο, τίμιος κι εργατικός» ελέγχεται ως υποκειμενικό δοξαστικό!
(συνεχίζω)
(συνέχεια)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα προηγούμενα σχόλια διακρίνω κάποια εμπάθεια προς την Δημοτική Αρχή, διότι με την εκδήλωση αυτή κερδίζει θετικούς πόντους (προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου κάτι τέτοιο διότι αν όλα γίνουν όμορφα όλοι κερδίζουμε) αλλά και προς την ιδέα της Δημοκρατίας.
Συμμετέχοντας στον προβληματισμό περί Δημοκρατίας λέω πως Δημοκρατία είναι εκείνο το πολίτευμα αλλά και ο τρόπος διαβίωσης όπου οι αποφάσεις του συνόλου λαμβάνονται μετά από συζήτηση -όπου έχουν ακουστεί όλες οι απόψεις- κατά πλειοψηφία αλλά προστατεύεται η μειοψηφία και δεν εξοντώνεται.
Το σύστημα που έχουμε εμείς είναι μια προβληματική Δημοκρατία αλλά ας μην την εξοντώσουμε εντελώς. Μπορούμε ο καθένας χωριστά και όλοι μαζί να βελτιώσουμε κατά πολύ το τρόπου που διαβουλευόμαστε και ας γίνει αρχή από τη συνάντηση της Δευτέρας.
Τα λαϊκά δικαστήρια είναι θεσμός ο οποίος δημιουργήθηκε στις Ελεύθερες περιοχές της χώρας μας από τους χιτλερικούς και τους συνεργάτες τους, στην διάρκεια της Κατοχής με σχετικές αποφάσεις της Πολιτικής Επιτροπής Εθνικής Απελευθέρωσης που δημιουργήθηκε το 1944, στην Ευρυτανία έπειτα από πανελλαδικές ελεύθερες εκλογές όπου ψήφισαν για πρώτη φορά οι γυναίκες.
Τα λαϊκά δικαστήρια δεν είναι το γιαούρτωμα και η χειροδικία διότι ο στόχος του θεσμού είναι η τιμωρία των ενόχων αλλά με παράλληλή διαπαιδαγώγηση όλων των πολιτών για να μην ξανασυμβούν τα ίδια. Διότι στην Δημοκρατία κάθε πολίτης είναι εν δυνάμει δημόσιος λειτουργός.
Στην περιοχή μας τέτοιο δικαστήριο είχαμε στο Ερημόκαστρο, με πρόεδρο τον Μπαϊρακτάρη (που ήταν Βενιζελικός και όχι κομμουνιστής) και οι τιμωρίες που έδινε στα παραπτώματα των συγχωριανών είναι συμμετοχή σε διάφορα δημόσια έργα. Ένα από τα έργα αυτά είναι και το στρώσιμο του κεντρικού δρόμου στις Θεσπιές.
.....όπου οι αποφάσεις του συνόλου λαμβάνονται μετά από συζήτηση -με ισηγορία - κατά πλειοψηφία....ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΡΜΕ ΚΑΣΤΡΙΩΤΗ ??
ΔιαγραφήΤο ίδιο είναι ,από 27 άτομα (οι ειδικοι!) επί συνόλου 10.000 δημοτών περίπου (με το άλλοθι της ανά τετραετίας ψήφου -λευκής επιταγής) και το ίδιο από δημοτικές συνελεύσεις ?
Δεν περίμενα να συσκοτίζεις και εσύ το τι είναι δημοκρατία.
Δεν βλέπεις ότι η αντιπροσώπευση είναι μία από τις κύριες αιτίες που φτάσαμε σε αυτό το χάλι?
Με το να βάζουμε από ένα επίθετο τις αρεσκείας μας μπροστά από την λέξη δημοκρατία όπως προβληματική /αντιπροσωπευτική/ κοινοβουλευτική/ σοσιαλδημοκρατία/κ.λ.π. αποκρύπτεται συνειδητά η εν αγνοία ο βαθιά ολιγαρχικός χαρακτήρας του πολιτικού συστήματος είτε σε κεντρικό είτε σε τοπικό επίπεδο.
Υ.Γ. Ελπίζω να μήν εκλάβεις τα παραπάνω ως προσωπική επίθεση.
kurie kastriwti laiko dikastirio giautous pou katigorounte gia eshati prodosia kai katakreourgisi tis dimosias periousias safestata den tha itan mono to giaourtoma kai i heirodikia tha itan polla parapanw,alla to katestimeno pou upostirizete kai tha psifisete pali stis ekloges den to epitrepei..
ΑπάντησηΔιαγραφήkai den milaw mono gia tous kommounises na min parexigithw,anaferomai se ola ta lamogia pou eitan kai einai meli tis ellinikis voulis meta tin metapoliteusi kai sta genitouria tous p.x. kamenos-kouvelis-ntora-kazakis-manos kai alla paromoia skata pou epidi tous afisan apexw ta prwin kommata tous mas to paizoun twra dimokrates kai hrisimopoioun tin antimnimoniaki tous stasi ws oplo tous hwris omws na ehoun oute ena epihirima giato pws tha vgaloume apo tin katantia tin ellada mas! eseis omws xerete psifiste tous kante kai ligo tin propaganda sas kapoioi sigoura tha tsibisoun!
Ο λόγος που σου μιλώ στον ενικό, δεν είναι διότι δεν σε σέβομαι, αλλά ο πληθυντικός ως ένδειξη ευγένειας δεν μου ταιριάζει. Άλλωστε είναι ξενόφερτος κι ελπίζω να ξέρεις ότι οι αρχαίοι μας πρόγονοι δεν τον χρησιμοποιούσαν. Επίσης, γιατί γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες; Οι ελληνικοί χαρακτήρες δεν σου ταιριάζουν; Εάν συνεχίσεις να γράφεις έτσι δεν θα μπορέσω να συνεχίσω τη συζήτηση!
ΔιαγραφήΗ κατηγορία εναντίον οποιουδήποτε, δημόσιου προσώπου ή και ιδιώτη, πρέπει να στηρίζεται σε στοιχεία και η όλη διαδικασία να γίνεται σύμφωνα με τους κανόνες και τους νόμους της χώρας. Εάν ο καθένας μας ορίζει εαυτόν υπέρτατο κριτή των άλλων, κι αποφασίζει ο ίδιος την απονομή της δικαιοσύνης, τότε επιστρέφουμε στην ζούγκλα και όλη τούτη η κουβέντα είναι περιττή.
Εάν δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία την κατηγορία των πολιτικών, διότι όσοι άσκησαν την εξουσία μπόρεσαν να καλύψουν τις κλεψιές τους και περί αυτού δεν έχω αμφιβολία, η μόνη οδός που μας μένει είναι η εκλογική καταδίκη τους.
Σε περίοδος επαναστατικές όλα αυτά αλλάζουν (θυμήσου τι έγινε με τον Τσαουσέσκου, τον Σαντάμ, κλπ.) αλλά προς το παρόν δεν φτάσαμε εκεί.
Το ότι και οι κομμουνιστές «katigorounte gia eshati prodosia kai katakreourgisi tis dimosias periousias» δεν το ήξερα, αλλά για να τους στείλεις στα δικαστήρια πρέπει να έχεις στοιχεία για αυτούς. Διαφορετικά αποδεικνύεις ότι η άποψη σου για την δικαιοσύνη είναι ο δικός σου (και των συντρόφων σου) ετσιθελισμός και αυτό δεν έχει καμία σχέση με την ελληνική πραγματικότητα, την ιστορία και τις παραδόσεις της πατρίδας μας. Οι Έλληνες στην ιστορική τους διαδρομή δημιούργησαν τους πολιτικούς θεσμούς που έχουμε σήμερα και υπάκουαν σε αυτούς ακόμα κι όταν θανάτωναν έναν Σωκράτη. Οι πρόγονοι μας υπήρξαν πάντα ανεκτικοί στις ιδέες - θεούς των άλλων και για αυτό λάτρευαν ακόμα και τον «άγνωστο Θεό» για να μην μένει κανένας παραπονούμενος. Δεν εξολόθρευαν τον ιδεολογικό αντίπαλο αλλά συνομιλούσαν μαζί του. Οι αντιλήψεις για εξολόθρευση μιασμάτων -ιδεολογικώς και φυλετικώς- είναι ξενόφερτη βάρβαρη άποψη. Σου προτείνω αντί να είσαι αντι-κομμουνιστής, να είσαι σκεφτόμενος πολίτης και να παρουσιάζεις τα δικά σου επιχειρήματα και τις θέσεις σου κι αν δεν μπορείς –το οποίο είναι σεβαστό επίσης- να σιωπάς και να προσπαθείς να μάθεις. Σου δηλώνω δε, ότι κομμουνιστής δεν είμαι.
Η κριτική σου για τα κόμματα που αναφέρεις (για τον Καζάκη κάνεις λάθος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμφωνώ μαζί του) είναι αποδεκτή έως και λογική από εμένα αλλά ο τρόπος σου εκφράζει θυμό και φανατισμό που πολύ φοβάμαι ότι σ’ εμποδίζει να κρίνεις ολοκληρωμένα και σωστά.
Υπάρχουν δύο είδη θυμού. Στον πρώτο, θυμώνω γιατί όταν τα έτρωγαν με άφησαν απέξω και για αυτό θα ψηφίσω τώρα άλλους που θα με βάλουν στο «κόλπο» για να φάω κι εγώ. Στον δεύτερο, θυμώνω διότι άσκησαν την εξουσία με αντιδημοκρατικό και φαύλο τρόπο και δεν θέλω να επαναληφθεί, για αυτό ψηφίζω άλλους που μπορεί να μην συμφωνώ μαζί τους αλλά κάπου σπάει το σκηνικό και ίσως η πολιτική τράπουλα ξαναμοιραστεί.
Εγώ είμαι οργισμένος κατά τον δεύτερο τρόπο. Εσύ;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΤα πρώτα θετικά αποτελέσματα της πρωτοβουλίας πολιτικού διαλόγου φάνηκαν εδώ.είναι ο διάλογος που έχει ανοίξει,μεταξύ των αναγνωστών,με τις μικρές του εκτροπές βέβαια,που εξελλισεται πολυ ωραία.στη δημοκρατια ο διάλογος μπορει να είναι σκληρός και η κριτικη αδυσώπητη,αλλα μόνο έτσι μπορει να γίνει.στις εκλογές μπορει να μαυρισουμε όποιονδηποτε αλλα πρέπει να τον ακούσουμε ακόμα κι αν δεν έχει τίποτα να πει.απλά αυτός εκτίθεται.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) kurie kastriwti ki o kazakis itan melos tou kke kai diagrafike,kai mas emfaniszetai ta teleutaia 2 hronia ws oikonomologos kai analutis kai xafnika arhizei kai milaei gia to komma tou kai moirazei fylladia enw o kosmos pou mazeuetai stis omilies touthelei na enimerwthei gia oikonomikes analuseis kai ohi gia to epam..
ΑπάντησηΔιαγραφή2) kurie kastriwti ta paketa pou pairnei to kke kathe hrono apo to kratos kai ta ekatomuria daneika pou hrwstane edw kai 40 hronia se emas tous ellines den einai dimosia periousia?????????
ta spasimata pou kanoun kathe hrono i neolea twn komounistwn se magazia kai stous dromous mipws oute auta einai dimosia periousia?
kurie kastriwti o komounistis mono kai mono apo idaiologia den einai patriwtis opote den tha koitage kai pote to koino mas kalo..to mono pou tous endiaferei einai na megalwnei i omada tous opoias hwras kai na einai...afou sta vivlia tous den anagnwrizoun kratoi ethnoi alla mono komounistes ws maza eite einai roumanoi eite einai rwsoi eite einai
otidipote uparhei panw se auto ton planiti... twra ean theletai stoihia gia ola ta parapanw anatrexte sto web opou kai tha parete tis apantiseis sas..
kai mia sumvouli: otan apantate se kapoion tha apantate sovara kai luta kai ohi eirwnika,giati oute sovara sas pernoun alla oute kai sas diavazoun me tis baroufes pou lete..euharistw..
twra to ean tha sunehisete na milate mazi mou den me endiaferei katholou isa isa pou tha mou apodeixete pws otan vreite kapoion pou den sumfwnei mazi sas kai adunatite na apantisete stamatate ton dialogo mazi tou..
sas to ehw xanapei auto to teleftaio...
geia sas...
Megalh idea exeis Gia ton eafto sou megale Kai les Kai malakies
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρωτοβουλία έχει θετική απήχηση.σήμερα ήμουνα στη Λιβαδειά σε καφετερια στον πεζόδρομο και αρκετοί άνθρωποι σχολίαζαν θετικά την εκδήλωση και κάποιοι μάλιστα έλεγαν ότι θα ερθουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή