Τι λέτε κ. Παπουτσή! Τι λέτε;

| Ετικέτες , | Posted On Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Του Φοίβου Μπούτση
διδάκτορα (και όχι δικτάτορα)

Οι πολιτικοί μας είναι θύματα!

Ο κ. Πάγκαλος γίνεται θύμα όταν του κλέβουν τα ψάρια , ο κ. Αθανασιάδης δέχεται απειλές ότι θα βρεθεί στο χαντάκι και ο κ. Παπουτσής μετά τα όσα ζήσαμε μας προειδοποιεί «μακριά τα χέρια από την οικογένειά μου» .

Τι λέτε ρε ; Μιλάτε όλοι σας για την βία εναντίον πολιτικών για 3 μπουνιές και 4 απειλές όταν έχουμε –οι πολίτες – δεχθεί βία , επιβολή εξουσίας , μειώσεις μισθών , καταπάτηση εργατικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε αναρίθμητες περιπτώσεις από ΕΣΑΣ ; ...


Να κρατήσουμε τα χέρια μας μακριά από εσάς κ. Παπουτσή , εσείς θα τα κρατήσετε μακριά από τις οικογένειάς μας ; Μας απειλείτε ; Εμείς δηλαδή έχουμε την στοιχειώδη εφυία να αναγνωρίσουμε πως η τυφλή βία είναι προνόμιο των ηλιθίων , εσείς τί ακριβώς μας λέτε ; Ότι είστε ανίκανος ως υπουργος Δ.Τάξης να υπερασπιστείτε την οικογένειά σας , ότι θα την πληρώσουν ξανά όλοι , ότι έχουμε χούντα και δεν μασάτε πολλά πολλά ;

Mάλιστα κ. Παπουτσή , να σας γνωστοποιήσω και εγώ λοιπόν . ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ. Εάν εσείς ή κάποιος από τους κρατικούς και παρακρατικούς εντολοδόχους σας τολμήσει να ακουμπήσει ξανά μια τρίχα από το παιδί μου , τον γονιό μου , την γυναίκα μου εγώ θα έρθω να βρω εσάς. Ούτε τον εντεταλμένο σας , ούτε την οικογένειά σας . Εσάς. Και δεν θα είμαι μόνος μου.

Εάν κάτι με κράτησε μακριά από την βία στην ζωή μου είναι ότι δεν είμαι φτιαγμένος από το ίδιο υλικό όπως εσείς. Δεν πιστεύω ότι με το γκλομπ , το πιστόλι , την απειλή , τον εκβιασμό κερδίζεις μακροχρόνια. Δεν μπορώ να ζήσω καν με την ιδέα ότι θα ασκήσω βία σε άλλο άνθρωπο. Έχω τον τρόπο να το αποφύγω αυτό. Όμως λειτουργώ και ζώ σε συγκεκριμένο πλαίσιο αυτή τη στιγμή και από ότι φαίνεται όλοι πρέπει να δηλώσουμε τα κίνητρά μας , τις σκέψεις μας. Ορίστε λοιπόν.

Την επόμενη φορά που θα τολμήσετε να ακουμπήσετε την οικογένειά μου , που θα πνίξετε στην τυφλή βία , στα δακρυγόνα και τον εκβιασμό την πλατεία θα έρθω να σας βρω. Σας το υπόσχομαι με όλο μου το είναι κ. Παπουτσή. Δεν θα χρειαστεί καν να σκεφτώ........και αυτό είναι το χειρότερο κ. Υπουργέ. Ότι μας κάνετε σαν τα μούτρα σας.

Οι απειλές και προειδοποιήσεις να μείνουν στο σπίτι σας κ.Παπουτσή. Η χούντα σας έρχεται στο τέλος της. Εάν κάτι κράτησε ζωντανούς όσους πολιτικούς δέχθηκαν επίθεση είναι ότι δεν έχουμε μεταλλαχθεί όλοι σε Παπουτσήδες. Μην μας κάνετε. Η οργή μας θα μας φτάσει σε σημείο να οργανωθούμε κατά τα πρότυπα των λόγων του Μαλκολμ Χ. Για κάθε έναν που θα χτυπάτε θα βλέπετε δέκα από την άλλη πλευρά . Κάποια στιγμή ανάμεσα τους θα εμπλακούν και αθώα θύματα – μέλη οικογένειας κάποιου σαν εμένα ή σαν εσάς. Και τότε η προειδοποίηση θα γίνει πράξη.

Σκεφτείτε πολύ καλά πριν ξαναπροβοκάρετε το δημόσιο αίσθημα με τους προσωπικούς σας φόβους .

Σχετικές Αναρτήσεις :



8 σχόλια:

  1. το μονο που μπορω μα πω ειναι οτι τωρα,αυτη την περιοδο ειμαστε σε φαση δικτακτοριας.τι κανουμε σε αυτη την περιπτωσει?πως θα μπορεσουμε να διωξουμε την χουντα απο την ελλαδα?ΣΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΨΗΦΗΖΑ ΠΑΣΟΚ.ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΛΑΚΕΣ EINAI OI KΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΕΜΕΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμεις θα το κανουμε,ο υπολοιπος λαος ομως το εχει καταλαβει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι ομως τωρα θα ψηφισω πασοκ γιατι ξεβολεβοντε οι βολεμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εσενα τα θελει ο κωλος σου ανωνυμε των 6.18
    λες και πριν δεν τους ψηφιζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kai omos synexixhs na eisai malakas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν