Για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας

| Ετικέτες , , | Posted On Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

  Της Βενετίας  Κατσιφή - Ζώτα.*
Συναισθανόμενη την κρισιμότητα των ιστορικών στιγμών τις οποίες βιώνουμε στο χώρο της Αυτοδιοίκησης, αλλά και στον ενιαίο εθνικό χώρο, σας ζητώ να μου επιτρέψετε να εκφράσω, επώνυμα  και  χρησιμοποιώντας την ιδιότητά μου, τις  απόψεις μου και τους προβληματισμούς μου.
    Δεν στοχεύω στην αυτοπροβολή μου, εξάλλου αυτό δεν αποτελεί στοιχείο του χαρακτήρα μου, και πολύ περισσότερο δεν στοχεύω στην πολιτική τοπική προπαγάνδα και την ενδυνάμωση ενός κακώς εννοούμενου προεκλογικού αγώνα. Αποβλέπω στην αποκατάσταση και την αποδοχή της ιστορικής αλήθειας και ως εκ τούτου επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω αδρά και σύντομα, στοιχεία που όλοι γνωρίζουμε......
   Το νεότερο Ελληνικό Κράτος, από τη γέννησή του, φέρει «τον ημέτερον φθόνον και την εξ’ αυτού προερχομένην διχόνοιαν». Αυτή είναι η φράση του Άγγλου ιστορικού G.Finlay  και μεταφράζεται από τον  Έλληνα ερευνητή Απ. Βακαλόπουλο στο έργο του ‘νέα ελληνική ιστορία’, ιστ΄ έκδοση, σελίδα 297. Άποψη κοινώς αποδεκτή και παρούσα, όχι μόνο στα επιστημονική συγγράμματα, αλλά και  στη δημιουργία της συλλογικής και εθνικής μας ταυτότητας. Εμβαθύνοντας στην ανάλυση και την πολυπρισματική ερμηνεία αυτού του φαινομένου, οι ιστορικοί συγκλίνουν (παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος) σε ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο, τόσο στη γέννηση όσο και στην εξέλιξή του, το οποίο είναι και μοναδικό στην παγκόσμια ιστορία. Η αποχώρηση των κατακτητών με το συνεπακόλουθο ζήτημα των αδιανέμητων εθνικών γαιών και η σοβαρή έλλειψη κεφαλαίου και επενδύσεων οδήγησαν στο μονόδρομο της εισροής κεφαλαίου από Έλληνες  του εξωτερικού, η οποία εισροή,  με τη σειρά της οδήγησε στην εγκαθίδρυση των κεφαλαιούχων στην πολιτική ζωή της χώρας και τη απαρχή και εγκαθίδρυση της  «πελατειακής σχέσης». Παραπέμπω στους ιστορικούς Απ. Βακαλόπουλο, Ελένη Γλύκαντζη-Αρβελέρ, Γ.Β.Δερτιλή, Αθ.Βερέμη, Κ. Βεργόπουλο και δεκάδες άλλους τους οποίους αδυνατώ να συμπεριλάβω στο μικρό αυτό κείμενο και τους ζητώ συγγνώμη.
 Σαν ερευνήτρια στον τομέα της Κοινωνικής Ιστορίας και σαν μέλος της ερευνητικής επιστημονικής κοινότητας του Πανεπιστημίου της Δυτ. Μακεδονίας, αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ για τον τρόπο με τον οποίο έχει γραφτεί η ιστορία της χώρας μας και ιδιαίτερα του τόπου μας, για τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται στα σχολεία μας και για τον τρόπο με τον οποίο κάποιοι, ισχυρότεροι, τη χρησιμοποιούν για να χειραγωγήσουν τους απλούς πολίτες  και τους μαθητές μας. Στα δέκα περίπου χρόνια της ενασχόλησής μου  με το θέμα της συγγραφής και στα είκοσι επτά της εκπαιδευτικής μου ιδιότητας, συμπεραίνω και ευθαρσώς διακηρύσσω ότι στην εξέλιξη του ιστορικού γίγνεσθαι ο απλός άνθρωπος ήταν ΑΠΩΝ γιατί πραγματικά αυτή η απουσία του επιβλήθηκε  με ύπουλους, αλλά αποτελεσματικούς πολιτικούς τρόπους. Οι εκάστοτε πολιτικοί κινούσαν ιδιοτελώς τα νήματα , χειραγωγούσαν τους πολίτες και η πελατειακή σχέση, σε βουλευτικό-κομματικό επίπεδο ισχυροποιούσε την ύπαρξή της,  εμποτίζοντας σε βάθος  τη νοοτροπία μας.
   Επίσης ευθαρσώς διακηρύσσω ότι δεν είμαι «στρατευμένη» ερευνήτρια, δεν εκφράζω πολιτική ιδεολογία στο έργο μου, αλλά ανήκω σ’αυτούς που εργάζονται σκληρά να γραφτεί η ιστορία των απλών ανθρώπων, των περιθωριοποιημένων και της καθημερινότητας. ( Οι συμπολίτες μου στην Αλίαρτο μπορούν να  το επιβεβαιώσουν, γιατί με έχουν βοηθήσει οι ίδιοι στην έρευνά μου με προφορικές μαρτυρίες και  ποικίλα άλλα στοιχεία ). Για όσους ζητούν περισσότερα στοιχεία για τον τρόπο της έρευνάς μου παραπέμπω στη σύγχρονη ιστοριογραφία η οποία ονομάζεται «ιστορία από τα κάτω», στον E. Hobsbawm, στον Γ. Κόκκινο  και κάθε άλλο μεθοδολογικά  συναφές επιστημονικό  πρόσωπο ή ρεύμα.

   Συνοψίζοντας τα παραπάνω και προχωρώντας στις θέσεις μου αισθάνομαι ακόμη μια φορά την ανάγκη να απολογηθώ γιατί κι εγώ  η ίδια ήμουν απούσα και ανενεργή στις τελευταίες ριζικές καινοτομίες στην Αυτοδιοίκηση (εννοώ το νομοσχέδιο του Καλλικράτη) και γιατί κι εγώ, σαν όλους τους απλούς  Βοιωτούς πολίτες, επέτρεψα  στους άνωθεν εικονικά ισχυρότερους να παίρνουν αποφάσεις και να  τις υλοποιούν, άρα να  «γράφουν» με τον τρόπο τους ιδιοτελή και σαφώς στρατευμένη ιστορία.

   Γιατί, πιστεύω,  δυστυχώς και σε μένα όπως και σε συναδέλφους μου, υποσυνείδητα και πολιτικώς ύπουλα και μακροχρόνια, καλλιεργήθηκε  και παγιώθηκε η άποψη  ότι οι εκπαιδευτικοί δεν «πρέπει» να συμμετέχουν στα κοινά ( ο καθένας από τους αναγνώστες ας ερμηνεύσει τη λέξη «πρέπει» κατά το δοκούν).
   Γιατί, με τον ίδιο επαίσχυντο τρόπο, καλλιεργήθηκε και παγιώθηκε η άποψη ότι ο απλός πολίτης της Βοιωτίας δεν έχει άποψη και ρόλο στο ιστορικό γίγνεσθαι του τόπου του. Αυτό το έχουν αναλάβει κάποιοι άλλοι «καλοί άνθρωποι», βουλευτές υπουργοί και τα συναφή. Οι απλοί πολίτες, αν θέλουν το καλό τους, θα πρέπει να διατηρούν την «πελατειακή σχέση» και να έχουν εμπιστοσύνη στους πολιτικούς τους…(συγγνώμη για την ειρωνεία, νομίζω στο σημείο αυτό επιβαλόταν).
   Γιατί, με τον ίδιο επαίσχυντο τρόπο έχει καλλιεργηθεί η νοοτροπία ότι υπάρχουν  ,αυτοί , εκείνοι , εμείς, μέσα στο χώρο της Βοιωτίας, (όπως αναμφισβήτητα θα έχει γίνει και σε άλλους Νομούς),  και δε γνωρίζουμε ποιοι άλλοι στο μέλλον θα προκύψουν, ανάλογα με την πρακτική εξέλιξη του Καλλικράτη
   Σαν εκπαιδευτικός, σαν ερευνήτρια ιστορικός και, κυρίως, σαν Βοιωτή πολίτης, δεν θα επιτρέψω άλλο στον εαυτό μου να παραμείνει πλέον μόνο στην απολογία. Δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου , στο εξής, να «γράφουν» άλλοι την ιστορία του τόπου μου, για μένα, χωρίς εμένα. Και φυσικά, αναφέρομαι στη δράση της ιστορίας, στην ιστορική εξέλιξη, και όχι στη συγγραφή της. Δεν θα επιτρέψω πλέον τη διαιώνιση των κακώς κειμένων του τόπου μου, όπως αυτά εκφράζονται με τις λέξεις πελατειακή σχέση (ή κοινώς «ρουσφέτι», αν κάποιοι προτιμούν αυτή την έκφραση), τοπικισμός, αθέμιτος τοπικός ανταγωνισμός, κατάχρηση δημοκρατικών αρχών και ισοτιμίας και όλες τις συνώνυμές τους έννοιες.
   Με αυτή την τριπλή ιδιότητα ζητώ την άδεια να απαντήσω κατά κύριο λόγο στον αγαπητό συμπολίτη που αισθάνεται βαθιά πληγωμένος μετά την αποσιώπηση του ονόματος των Θεσπιέων από το νομοθέτη του Καλλικράτη και στην αγαπητή συμπολίτισσα που νιώθει δικαίως αδικημένη από την επικράτηση του ρουσφετιού, και  κατ’ επέκαταση σε όλους τους τους Βοιωτούς πολίτες, οι οποίοι γνωρίζουν ή βιώνουν κάτι ανάλογο .
   Συναισθάνομαι την πικρία και των δυο σας (βλ. ανακοινώσεις των ιδίων  στα σχόλια του  Βήματος Αλιάρτου) και επιτρέψτε μου να προσθέσω και τη δική μου αγανάκτηση. Κανείς μέχρι τώρα δε μου απάντησε τι απέγινε το Αρχείο του Οργανισμού Κωπαϊδος και πώς έγινε η διαχείριση του τεχνολογικού υλικού που προερχόταν από τους Αγγλους. Γιατί δεν διατηρήθηκε έστω και μία «παράγκα» των εργατών της Κωπαϊδας, σαν φόρος τιμής στη μνήμη τους. Ποια  ουσιαστική  παρέμβαση έχει πραγματοποιηθεί στο χώρο των κήπων της Αλιάρτου, χωρίς να αλλοιωθεί η πρωτότυπη οικιστική δομή.  Ποια είναι η πολιτιστική κληρονομιά την οποία καλούμαστε να διαφυλάξουμε  και  να παραδόσουμε στα παιδιά μας.

   Κι εσείς, όπως κι εγώ   αγαπητοί μου συμπολίτες της Βοιωτίας μπορείτε να γράφετε τα δικά σας ΓΙΑΤΙ, σε άπειρες σελίδες. Σ΅ εμένα παρακαλώ  επιτρέψτε να περιοριστώ στο ιστορικό- πολιτιστικό πλαίσιο, να μην επεκαταθώ σε οικονομικό, πολιτικό κ.λ.π, και να ολοκληρώσω με τους προβληματισμούς  μου και τις απόψεις μου.  
   Υπάρχει κάποιος που δε συναισθάνεται ότι οι κήποι της Αλιάρτου και η ίδρυση του Μουσείου, η παράβλεψη του ονόματος των Θεσπιών στον Καλλικράτη, η αποκατάσταση του Μουσείου των Θεσπιών, η περαιτέρω ανάπτυξη και γνωστοποίηση της κοιλάδας των Μουσών, η ανάδειξη επίσης και αξιοποίηση του χώρου της μάχης της Πέτρας  και    οτιδήποτε άλλο ανήκει στο χώρο του πολιτισμού και της ιστορίας, είναι θέματα όλων των πολιτών  του νέου Καλλικρατείου Δήμου Αλιάρτου;
   Υπάρχει κανείς που δε συναισθάνεται ότι τα σχολεία τα Σχολεία της Αλιάρτου, του Μαυροματίου, των Θεσπιών και της Άσκρης, έχουν τα ίδια σημαντικά προβλήματα;
   Υπάρχει κάποιος που δε συναισθάνεται ότι στην οικονομική εξελικτική πορεία και πρακτική εφαρμογή του νέου Δήμου θα προκύψουν σημαντικά προβλήματα, αφού ολόκληρη η χώρα αντιμετωπίζει τεράστια οικονομικά προβλήματα;
   Υπάρχει κάποιος κάποιος που δε συναισθάνεται ότι το «ρουσφέτι», κατά της λεγόμενα της συμπολίτισάς μου, ακόμη καλά κρατεί, δεδομένης της γενικής ανεργίας, και το βιώνουμε όλοι στα πρόσωπα των παιδιών μας;
   
Ολοκληρώνοντας θέτω τρία ανοιχτά ερωτήματα:
α)Είναι περισσότερα τα στοιχεία που χωρίζουν όλους εμάς τους πολίτες του νέου Δήμου ή τα στοιχεία και οι προβληματισμοί που πραγματικά μας ενώνουν;
β) Ζούμε αυτή τη στιγμή  μοναδικές ιστορικές στιγμές και συγκυρίες, στη διαχρονία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Θα αφήσουμε πάλι κάποιους άλλους να αποφασίζουν για μας ή θα αντιδράσουμε, αναγνωρίζοντας ότι αυτή είναι η μοναδική ευκαιρία αντίδρασης και διόρθωσης της κακής νοοτροπίας, του ανταγωνιστικού τοπικισμού, της άνισης μεταχείρισης των πολιτών, της ιδιοτέλειας και όλων των «κακώς κειμένων» που προαναφέρθηκαν;
γ)   Και, τέλος, πόσο βαθιά μέσα μας ενστερνιζόμαστε όλοι μας την έννοια της «συλλογικότητας»; Αναγνωρίζουμε ότι δεν υπάρχουν πραγματικά «αυτοί», «εκείνοι», «οι άλλοι» και αυτές οι έννοιες είναι μόνο θεωρητικές νοητικές κατασκευές οι οποίες αποβλέπουν μεθοδικά και καταλυτικά στη διάσπαση του «εμείς»; γιατί, ως γνωστό, κανείς μόνος του δεν μπόρεσε ποτέ ν’ αλλάξει τον κόσμο του, ούτε στρατιωτικός, ούτε πολιτικός ούτε θρησκευτικός ηγέτης, αλλά με τη συλλογικότητα, αναμφισβήτητα, μπορούν να αλλάξουν πάρα πολλά.

   Με σεβασμό και εκτίμηση σε όλους εσάς που μου κάνατε την τιμή να διαβάσετε το άρθρο μου, απευθύνω την ευχή το παράθυρο του διαλόγου να μείνει ανοιχτό , όχι μόνο στα πλαίσιο της εφημερίδας, αλλά και σε οποιοδήποτε   χώρο κρίνετε ότι μπορεί να μας φιλοξενήσει, ίσως περισσότερο  προσωπικό από μια εφημερίδα.

 Δ/ντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλιάρτου,  
  Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας στον τομέα της    Κοινωνικής Ιστορίας

Σχετικές Αναρτήσεις :



38 σχόλια:

  1. Αγαπητή κ. Βενετία Κατσιφή - Ζώτα,

    Οφείλω να πω ότι το κείμενό σας με εντυπωσίασε. Σε πολλά από όσα λέτε συμφωνώ και κυρίως μάλλον προσυπογράφω τα ρητορικά ερωτήματα προς το τέλος. Ξεπερνώντας τις ιστορικές αναφορές και παραπομπές για τις εξηγήσεις του πως φτάσαμε ως εδώ ως Έθνος διότι η συζήτηση αυτή είναι μεγάλη κι εν πάση περιπτώσει ως μη επαγγελματίας ιστορικός δηλώνω με ντροπή την άγνοια μου για το θέμα αυτό, θα περιοριστώ σε κάποια σημεία του κειμένου σας και αυτά θα συζητήσω.

    Γράφετε: αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ για τον τρόπο με τον οποίο έχει γραφτεί η ιστορία της χώρας μας και ιδιαίτερα του τόπου μας, για τον τρόπο με τον οποίο διδάσκεται στα σχολεία μας και για τον τρόπο με τον οποίο κάποιοι, ισχυρότεροι, τη χρησιμοποιούν για να χειραγωγήσουν τους απλούς πολίτες και τους μαθητές μας.

    Μα η ιστορία σαφώς και γράφεται από του νικητές και τις εξουσίες και έτσι διδάσκεται όχι μόνον στη χώρα μας αλλά σε όλο τον κόσμο. Ως ιστορικός τουλάχιστον αυτό πρέπει να το γνωρίζετε. Δεν χρειάζεται να φορτωθείτε την ευθύνη για το γεγονός αυτό διότι δεν έχει νόημα. Σπαραξικάρδια η αυτοκριτική έκφραση σας αλλά παντελώς ανεπαρκής.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πιο κάτω λέτε:

    Σαν εκπαιδευτικός, σαν ερευνήτρια ιστορικός και, κυρίως, σαν Βοιωτή πολίτης, δεν θα επιτρέψω άλλο στον εαυτό μου να παραμείνει πλέον μόνο στην απολογία. Δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου , στο εξής, να «γράφουν» άλλοι την ιστορία του τόπου μου, για μένα, χωρίς εμένα.

    Ως εκπαιδευτικός νομίζω ότι δεν μπορείτε να διδάσκετε την δική σας άποψη σας -που μπορεί να είναι η σωστή- αλλά την επίσημη. Μπορείτε όμως να ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη των παιδιών και τον εντοπισμό των κενών και των αντιφάσεων που παρουσιάζει η επίσημη ιστορία. Να τούς ζητήσετε να ψάξουν και να διαμορφώσουν με επιχειρήματα την δική τους άποψη και να μην αρκούνται σε αναμασήματα υπερφυσικών, εθνικιστικών ή μυστικιστικών απόψεων και σκοτεινής προπαγάνδας αρχαιοπρογονοπληξίας με την οποία πλήττουν τα παιδιά διάφοροι κύκλοι στην κοινωνία μας. Την οποία άποψη τους, να την υποστηρίξουν μα θάρρος μεν αλλά και με διάθεση συζήτησης δε. Εάν μάθετε τους μαθητές σας να αμφισβητούν αλλά και να μελετούν για να διαμορφώσουν την δική τους άποψη χωρίς φανατισμούς και απολυτότητες, τότε θα έχετε επιτελέσει μέγα έργο και η ευγνωμοσύνη που θα εισπράξετε από τα παιδιά θα είναι η ζηλευτή αμοιβή σας.

    Πάντα με συγκινεί η ρήση του Σολωμού ότι το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό ότι είναι αληθές με την οποία ελπίζω να συμφωνείτε.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γράφετε ακόμη:

    αισθάνομαι ακόμη μια φορά την ανάγκη να απολογηθώ γιατί κι εγώ η ίδια ήμουν απούσα και ανενεργή στις τελευταίες ριζικές καινοτομίες στην Αυτοδιοίκηση (εννοώ το νομοσχέδιο του Καλλικράτη) και γιατί κι εγώ, σαν όλους τους απλούς Βοιωτούς πολίτες, επέτρεψα στους άνωθεν εικονικά ισχυρότερους να παίρνουν αποφάσεις και να τις υλοποιούν, άρα να «γράφουν» με τον τρόπο τους ιδιοτελή και σαφώς στρατευμένη ιστορία.

    Και πιο κάτω

    . . . Σαν εκπαιδευτικός, σαν ερευνήτρια ιστορικός και, κυρίως, σαν Βοιωτή πολίτης, δεν θα επιτρέψω άλλο στον εαυτό μου να παραμείνει πλέον μόνο στην απολογία. Δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου , στο εξής, να «γράφουν» άλλοι την ιστορία του τόπου μου, για μένα, χωρίς εμένα

    και τέλος

    . . . Με αυτή την τριπλή ιδιότητα ζητώ την άδεια να απαντήσω . .

    Θαρρώ πως φορτώνετε τον εαυτό σας και πάλι με ευθύνες που σαφώς δεν ανήκουν σε εσάς. Κανείς δεν σας ζητάει να απολογηθείτε για τα στραβά της επίσημης ιστορικής καταγραφής.

    Μερικοί κακοήθεις ίσως δουν πίσω από τις γραμμές αυτές μια ασυνείδητη ίσως προσπάθεια υποτίμησης της σκέψης και του ρόλου των πολιτών του Δήμου μας που -μάλλον συμφωνούμε σε αυτό- δεν είναι ο επιθυμητός: θα τους θέλαμε πιο ενεργούς και μαχητικούς!

    Στις πρόσφατες αλλαγές στο νομικό πλαίσιο Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, έτσι κι αλλιώς δεν θα μπορούσατε να κάνετε ουσιαστικά πράγματα διότι οι προτεραιότητες των πολιτών ήταν και είναι άλλες.

    Πάντως μπορείτε τώρα να έχετε την ενεργή συμμετοχή σας στο πολιτικό γίγνεσθαι και ως πρώτο βήμα επιτρέψτε μου να σας προτείνω να ασχοληθείτε με τον Δήμο Αλιάρτου (προ Καλλικράτη), να μάθετε το πως λειτούργησε όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν έκανε ευτυχισμένους του Αλιαρταίους και στην συνέχεια να διαμορφώσετε την δική σας άποψη για το δέον γενέσθαι στο άμεσο μέλλον.

    Διότι αγαπητή συντοπίτισσα, στο τέλος της ημέρας, η πολιτική γίνεται ελκτική για τους πολίτες και μπορεί να κινητοποιηθούν μαζί σας και μου, να γράψουν δηλαδή συνειδητά την ιστορία (που νομίζω το θέλουμε), όταν βλέπουν ότι μέσω αυτής μπορούν να λύσουν συγκεκριμένα προβλήματα που τους απασχολούν.

    Τις θεωρητικές προσεγγίσεις και την αναφορά σε ιδέες και πολιτικές απόψεις γενικώς, τις θέλουν για άλλες ώρες, όταν δεν τους απασχολεί η επιβίωση και η καθημερινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μια ανώνυμη γυναίκα15 Σεπτεμβρίου 2010 στις 11:03 μ.μ.

    Συγχαρητήρια κυρία Κατσιφή για την τοποθετησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Υπάρχει κάποιος που δε συναισθάνεται ότι οι κήποι της Αλιάρτου και η ίδρυση του Μουσείου, η παράβλεψη του ονόματος των Θεσπιών στον Καλλικράτη, η αποκατάσταση του Μουσείου των Θεσπιών, η περαιτέρω ανάπτυξη και γνωστοποίηση της κοιλάδας των Μουσών, η ανάδειξη επίσης και αξιοποίηση του χώρου της μάχης της Πέτρας και οτιδήποτε άλλο ανήκει στο χώρο του πολιτισμού και της ιστορίας, είναι θέματα όλων των πολιτών του νέου Καλλικρατείου Δήμου Αλιάρτου;».
    Επειδή δεν έχουμε όλοι πτυχία και δεν είμαστε όλοι εκπαιδευτικοί θα ήθελα να διευκρινίσετε πως απασχολεί εσάς «η παράβλεψη του ονόματος των Θεσπιών στον Καλλικράτη». Ακούγεται σαν το «ολίγον έγκυος». Από τέτοια «θολά» έχουμε βαρεθεί. Εννοείτε μήπως ότι το όνομα του νέου δήμου θα έπρεπε να ήταν δήμος Θεσπιών; Και αν ναι γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελικά απάντησες μόνος σου,για την παράβλεψη όπως αναφέρεις, του ονόματος των θεσπιών απο το νέο δήμο Αλιάρτου.Άρα συμφωνείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κέντρο
    Αποκατάστασης
    Ιστορικής
    Αλήθειας
    Αλιάρτου Κ.Α.Ι.Α.Α.

    ΠΡΟΕΔΡΟΣ:ΒΕΝΕΤΙΑ ΚΑΤΣΙΦΗ-ΖΩΤΑ
    Δ/ντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλιάρτου.
    Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας στο τομέα της Κοινωνικής Ιστορίας.

    Υ.Γ. Ο Κ. ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΣ έχει σπουδάσει πολιτικες, οικονομικές και νομικές επιστήμες και δεν είναι ιστορικος.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΡΘΡΟ.ΡΙΧΝΕΙ "ΓΕΦΥΡΑ" ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΠΙΕΙΣ,ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ.ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ.ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ...ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΙΔΑΚΤΩΡ",ΛΕΙΠΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ.
    ΑΣ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΑΥΤΗ Η ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ, Η ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ?? ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΚΚΕ ΤΟΣΗ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΣΗ?? ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΠΕΛΑΤΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΙΛΑΤΕ, ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΑΝΕ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΑΣ?? ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΕΙΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΚΕΤΕ?? ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΦΟΥΣΚΑ, ΤΟ ΕΙΧΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ, ΚΡΥΒΕΤΕ ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΡΥΦΟΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ...ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οπα ρε αριστερέ. που κάνετε τις ολομέλειες,στο γνωστό σπίτι του λαού (διαστάυρωση παλιοπαναγιάς);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θεωρώ ότι σαν ισότιμος πολίτης της δημοκρατικής κοινωνίας μας έχω το δκαίωμα να αρθρογραφώ και μάλιστα επωνύμως, όπως το έχω πράξει και στο παρελθόν, σε άλλα έντυπα.
    Η ενασχόλησή μου με την Τοπική Ιστορία ξεκίνησε το 1998, σε επίπεδο Μεταπτυχικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο ΑΘηνών, το πρώτο μου βιβλίο εκδόθηκε το 2002 από το Δήμο Αλιάρτου, το δεύτερο το 2005 με ιδιωτική πρωτοβουλία και η παρούσα ενασχόλησή μου αφορά επίσης στην Τοπ.Ιστορία σε επίπεδο διδακτορικής διατριβής.
    Αν αυτό θεωρείται "ξαφνική κρίση" για την Ιστορία, δικαίωμά σας να το πιστεύετε.
    Αν ο τίτλος "υποψήφια διδάκτωρ" θεωρείται αυτοπροβολή ή ύβρις, σας ενημερώνω ότι αυτός είναι ο όρος που τίθεται στη Γραμματεία και το Σύλλογο των Καθηγητών ενός Πανεπιστημίου για κάποιον που έχει καταθέσει πρόταση και αυτή έχει γίνει δεκτή, άρα βρίσκεται στο στάδιο της επίσημης έρευνας και της εκπόνησης εργασίας.(Πιθανότατα δεν προσέξατε τον όρο "υποψήφια") Ως εκ τούτου είμαι υποχρεωμένη να το αναφέρω σε κάθε ιστορικό άρθρο μου.
    Ως προς την ιστορική ή όχι ιδιότητα του Κ.Βεργόπουλου, παραπέμπω στα έργα του:α)Το Αγροτικό Ζήτημα στην Ελλάδα-Η κοινωνική ενσωμάτωση της γεωργίας,β)Κράτος και Οικονομική Πολιτική στον 19ο αι.Αν αυτά δε θεωρούνται ιστορικά, μάλλον θα πρέπει να εμβαθύνετε στο περιεχόμενο και το αντικείμενο της σύγχρονης ιστοριογραφίας.
    Αν, τέλος, δίνετε τόσες πολλές ερμηνείες σε κάποια σημεία του κειμένου (ιδεολογικό-πολτικό-προπαγανδιστικό κ.λ.π.), αυτό είναι θετικό, διότι ένα κείμενο έτσι ακριβώς πρέπει να αναλύεται:με πολλαπλές οπτικές αναγνώσεις, με αποδομιστική μέθοδο και πολλαπλές ερμηνείες.
    Τα συμπεράσματά σας σάς ανήκουν.
    Εγώ ευχαριστώ όλους εσάς, για τον πολύτιμο χρόνο που διαθέσατε να ασχοληθείτε ποικιλοτρόπως με το κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι αριστερές ολομέλειες προβοκάτορα τσακάλι, γίνονται στους δρόμους! Όσο για εσάς κυρία βενετία και υποψήφια διδάκτορ, ανέφερα την κρίση γιατί τελείως τυχαία σας έπιασε να το κανετε προεκλογικά! Είναι κρίμα να χρησημοποιείτε και να αναφέρετε, προφανώς εκμεταλευόμενη τις περιστάσεις, ιστορικούς και κοινωνιολόγους και ότι άλλο βρείτε με μοναδικό σκοπό την ψηφοθηρία! Τους δήμους του καλλικράτη μόνο συγχρονοι αριστεροί και προοδευτικοί άνθρωποι θα μπορέσουν άξια να τους διοικήσουν μιας και ο καλλικράτης απο μόνος του είναι ένα νέο βήμα πιο αξιοκρατικό καιισονομικό που αποσκοπεί στην αλλαγή του συστήματος και το πως λειτουργεί η τοπική αυτοδίοικηση!! Ένας καλλικρατικός δήμος στα χέρια δεξιού η ακόμη χειρότερα σε κρυφοδεξιού, θα αποτελεί "γέφυρες" σε αντιπολιτεύσεις να πολεμούν το μνημόνιο, τα συμφεροντά τους, και πάνω απο όλα τον ίδιο τον δήμο χαρακτηρίζοντάς τον μη αποτελεσματικό! Αφίστε τις ιδιοτελικές λογικές και τις αυτοπροβολές, τα ψώνια και τις αφ υψηλού εμφανίσεις και καταλάβετε τι εστι πολιτική!!! Καλή τύχη στο διδακτορικό σας , γιατί στην τοπική αυτοδιοίκηση νομίζω οτι αποτύχατε ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρωην μαθητής ετων 2217 Σεπτεμβρίου 2010 στις 9:32 π.μ.

    Aλεξ κάντο πιο λιανά για να καταλάβουμε και μεις οι αδαείς. Είσαι σαφώς απ΄ότι καταλαβαίνω υπερ του μνημονίου κατα της δεξιάς και κρυφοδεξιάς και σαφέστατα παίζεις το ρόλο σου ποντάροντας φουλ υπέρ της τωρινής κατάστασης. Τουλάχιστον έτσι σε καταλαβαίνω εγώ. Τι σχέση έχει η εν λόγω Κυρία και το κάπα κεφαλαίο παρακαλώ με όλες αυτές τις μπούρδες την λάσπη και τις συκοφαντίες. Αν κάποιος έλεγε τα ίδια απο το δικό σου στρατόπεδο σίγουρα θα τον επικροτούσες. Σε πειράζει βέβαια το υπερκομματικό ψηφοδέλτιο, η ακεραιότητα και η ξεκάθαρη άποψη κάποιων που εμπλέκονται ή και θα εμπλακούν σε φηφοδέλτιο που χαλάει τη σούπα στα παλικάρια, τα γνωστά τα παλικάρια. Η ευθύνη είναι και δική σου Αλεξ όχι μόνο αυτών. Τέλος σε πάνω απο 10 υποψηφίους τουλάχιστον που είναι στην κίνηση Αλιάρτου δεν μπορείς να τους καταλογίσεις κάτι ,εκτός αν στοχεύεις σε κάτι άλλο, και φαίνεται. Πως βλέπεις αυτή την κίνηση να γινόταν με πρωτοβουλία του νυν δημάρχου πριν τέσσερα χρόνια και να πέταγε έξω αυτούς που δεν αντέχει άλλο ο κόσμός; Δεν σε προβληματίζει η εμμονή στην γνωστή παρέα; όλοι έχουν ευθύνη κάποιοι όμως μεγαλύτερη. Όσο για την κίνηση των πολιτών σας παρακαλούμε όσο και πόλεμο να δεχτείτε μην κάνετε πίσω .Σας στηρίζουμε ,φαίνονται οι προθέσεις και ο εθελοντισμός που προβάλλεται, και τον οποίο τον έχετε δείξει έμπρακτα. Συνεχίστε να διδάσκετε με τη συμπεριφορά σας και τις ξεκάθαρες απόψεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δε με πειθεις.Το μαθημα το εμαθες παπαγαλια.Καλεις να ερθουμε σε μια αλλη παρεα? η δεν ειναι ετσι?
    Μια κλειστη παρεα οπου τα τελευταια 15 χρονια δε μπηκε κανεις αλλος? τι φταιει αραγε? ολοι οι αλιαρτινοι η καποιο αλλο προβλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σε πια παρέα εννοείς αυτής που βγάζει το δήμαρχο απο το 90. Συμφωνώ απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπερ του μνημονίου δεν είμαι, αλλά είμαι υπέρ στο να κατακράζουν όλοι οι Έλληνες την 5ετία της ΝΔ που χρεοκόπησε την χώρα, και επίσης οι στείρες αρνητικές απόψεις του "ΟΧΙ" χωρίς αντιπρόταση! Έτσι όπως τα είδα τα πράγματα, δεν χρειάζετε ανανέωση, και είναι ρατσιστικό να θεωρούνται προνομοιούχοι οι αρκετά μορφωμένοι.. Το είπα και θα το ξαναπώ, Καλλικρατικός δήμος σε λάθος χέρια θα είναι τραγικό λάθος γιατί θα λύσει τα χέρια σε αυτούς που χρεοκόπησαν την Ελλάδα να πολεμήσουν την μεγαλύτερη μεταρύθμιση απο την μεταπολίτευση με μοναδικό σκοπό να αποδείξουν ότι ο Καλλικράτης δεν είναι λειτουργικός και αποτελεσματικός και να προασπίσουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα!! Τέρμα πια η λογική αυτή!! Και μια παρένθεση, βάση καταστατικού εκλογών και ΠΑΣΟΚ μιας και ο νυν δήμαρχος έχει το "χρίσμα" υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν υποψηφιότητα απο μόνοι τους χώρις "άδεια" του δημάρχου. Άρα έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι η ανεξάρτητη ΦΟΥΣΚΑ έχει μόνο έναν σκοπό ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΠΟΒΕΙ ΜΟΙΡΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κάτσε μαναράκο. Δεν στα είπαν καλά μάλλον είμαστε μικρή πόλη σχεδόν χωριό και γνωριζόμαστε. Στην κίνηση συμμετέχουν και απο την αριστερά και απο το ΚΚΕ και απο την ΝΔ και αρκετοί απο το ΠΑΣΟΚ.Αν αυτό δεν το βλέπεις συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σε πείσω. Ο στόχος ο δικός σου είναι προφανής ,όπως και τα υλικά λάσπης που χρησιμοποιείς.Ρώτα όμως και την αντίδραση που έχει στις τάξεις του ΠΑΣΟΚ στα όργανα και στον κόσμο του ΠΑΣΟΚ η δημοτική αρχή.Ρώτα τον αγνό πασοκτζή να σου πει για το μνημόνιο.Η πενταετία της ΝΔ σαφώς και είναι απο τις χειρότερες δεν την επικροτούμε.Εγώ όμως φίλε μου είμαι ΠΑΣΟΚ και είμαι αν θες κατά του μνημονίου και της τρόικας,αλλά και κατά της νυν δημοτικής αρχής όπως ο κάθε απλός πασοκτζής που δεν είναι μέσα στο φαγοπότι.Βλέπε γνωστή παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητοί συντοπίτες Αλεξ, πρώην μαθητή, Ανώνυμε και παλιέ πασοκτζή.

    Νομίζω ότι χάνουμε τη μπάλα και αντί να καταλάβουμε τι διάολο γίνεται θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε.

    Κάθε κείμενο κρίνεται σχετικώς αυτόνομα, για αυτά που γράφει. Εφόσον όμως έχει και υπογραφή τότε κρίνεται και ο/η συγγραφέας. Προσωπικά εστιάζω την προσοχή μου στο συγκεκριμένο κείμενο.

    Εάν όμως ο καθένας ξέρει κάτι παραπάνω για το συγγραφέα του κειμένου (στην συγκεκριμένη περίπτωση για την κ. Κατσιφή-Ζώτα) ή για τον σκοπό που εξυπηρετεί η ανάρτηση να την πει και σε εμάς να καταλάβουμε. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει εάν η κ. Κατσιφή Ζώτα έχει σκοπό να δραστηριοποιηθεί στις επερχόμενες εκλογές. Έχει προφανώς το δικαίωμα και οι πολίτες θα αποφασίσουν.

    Εάν ξέρετε κάτι παραπάνω για την «σκοτεινή» δράση ή τις επιδιώξεις της κυρίας μπορείτε να το πείτε να το μάθουμε κι εμείς. Εάν από την δράση της προκύπτει η ανεπάρκειά της περί τα δημοτικά θα πρέπει να μας το αποδείξετε. Με αόριστους εξορκισμούς και πολιτικές ταυτότητες τύπου «ακροδεξιά» δεν θα καταφέρετε τίποτα.

    Το ίδιο ισχύει για την «παρέα». Πείτε και σε εμένα να μάθω ποιοί την αποτελούν και τι έκανε μεμπτό; Παλιέ πασοκτζή τι φαγοπότι εννοείς;

    Η πορεία προς τις εκλογές δίνει την δυνατότητα να μάθουμε πράγματα συγκεκριμένα. Με φήμες και λόγια του αέρα δεν γίνεται προκοπή.

    Είναι πιθανόν η αναμετάδοση της φημολογίας να έχει πρόσκαιρα αποτέλεσμα σε ότι αφορά το αποτέλεσμα των εκλογών αλλά δεν μας κάνει καλύτερους πολίτες. Οι ανεπάρκειες της κριτικής μας θα βρεθούν ως ογκόλιθοι μπροστά μας μετά τις εκλογές.

    Τέλος για την ονομασία του Δήμου (που πιστεύω ότι δεν είναι το κύριο αλλά σημειολογικά έχει κάποια σημασία) έχει κανείς αντίρρηση να λέγεται ο Δήμος Αλιάρτου Θεσπιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αλεξ λες......"Τους δήμους του καλλικράτη μόνο συγχρονοι αριστεροί και προοδευτικοί άνθρωποι θα μπορέσουν άξια να τους διοικήσουν"

    δηλαδή για να καταλάβω ρε αγορίνα μου,σ'αυτή την κατηγορία ανήκει οι φωστήρες της σημερινής δημοτικής αρχής;Για κούνα το κεφάλι σου.

    επίσης λες....."Άρα έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι η ανεξάρτητη ΦΟΥΣΚΑ έχει μόνο έναν σκοπό ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΠΟΒΕΙ ΜΟΙΡΑΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ!!!"

    Αν ήμουνα στην κίνηση θα πρότεινα να σε πληρώνουμε για την διαφήμηση,αλλά όμως μη φοβάσαι η κυβέρνησή σου δεν κυνδινεύει από την κίνηση,αλλά από κάποιους σαν εσένα που έχουν παρωπίδες και δεν καταλαβαίνουν ότι γύρω τους δεν πέφτουν ψιχάλες,αλλά ροχάλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. η εχινδα και ο snake αποκτησε ονομα
    και ειναι Αλεξ.
    καληνυχτα και ονειρα γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παλιτη της Αλιαρτου τωρα που εγινες ξαφνικα ''κυριος'' δε κανει να μιλας ασχημα ουτε να βριζεις οπως παλιοτερα.Πρεπει να εισαι ευγενικος-γλυκομιλητος και να μαζευεις σταυρουλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εσεις εκει στην κινηση συμαζεψτε την κυρια γιατι εξω παρουσιαζεται σαν δημαρχος.θα φύγουμε πριν ακομα σας ψηφισουμε αν δεν της κοψετε το ψωνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. θελω κ, κατσιφη να μου λυσετε μια
    απορια:γιατι κατεβαινεται τωρα στις
    δημοτικες εκλογες; ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ;που ησασταν στις προηγουμενες; τοτε δεν νοιωθατε την αναγκη να αποκαταστησεται την ιστορικη αληθεια της αλιαρτου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άρα αφού δεν κατέβηκε στις προηγούμενες εκλογές να μην κατεβεί ποτέ. Ωραία άποψη και αν κατέβαινε κάποτε στις εκλογές να κατέβαινε με την δική σου,την καταδική σου δημοτική αρχή και όχι με κάτι διαφορετικό.μας έπεισες για τις προθέσεις σου.Και λίγο σεβασμός σε καποιες γυναίκες που πάνε κόντρα σε κατεστημένα και ανδροκρατούμενα φέουδα δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αγαπητη μου απλη γυναικα ,ισως σου
    διαφευγει, οτι δεν ειναι η πρωτη
    γυναικα που κατεβαινει σε δημοτικες εκλογες.υπηρχαν και αλλες
    πριν απο την κ. κατσιφη σε ολους τους συνδυασμους. ως εκ τουτου λαθος ηκριτικη σου και ατοπη.
    εγω δεν ειπα να μην κατεβει, πολυ καλα κανει. η απορια μου ομως δεν
    λυθηκε.παραμενει απορια. εσυ''απλη
    γυναικα'' μπορεις να μου τη λυσεις ; ΑΝ ΝΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
    αν και θα ηθελα να μου τη λυσει η κ.κατσιφη.
    κατσιφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εγω δεν έχω ξανακατέβει υποψήφιος και το σκέφτομαι σοβαρά.Θα σε στενοχωρήσω;Ή πιστεύεις πως πρέπει να κατεβαίνουν μόνο οι ίδιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. EΣΕΙς ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΣΙΦΗ ΨΩΝΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΈΞΩ ΑΜΑ ΈΧΕΤΕ Α...ΝΤΕΡΑ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑς ΟΝΟΜΑΤΑ. ΕΧΕΤΕ ΟΝΟΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ;
    ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΟΦΤΕ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΣΗ ΛΑΣΠΗ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΝΤΟΡΒΑ.
    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΛΟΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΓΡΑΨΕ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ. ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΗΣΑΣΤΑΝ. ΚΑΙ
    ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΙΣ ΒΑΖΑΤΕ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΓΙΑ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΤΙΣ ΤΑΖΑΤΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΛΑΓΟΥΣ ΜΕ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΞΕΧΝΑΓΑΤΕ. ΕΜΕΙς ΔΕ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΙς ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΕΣΕΙΣ ΦΟΒΟΣΑΣΤΕ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΒΕΤΑ
    ΠΡΟΧΩΡΑ
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΘΑ ΣΕΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΣΑΓΑΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βέτα συγχαρητήρια.όλη η λάσπη που πέφτει μας δυναμώνει όλους.Όλοι σε στηρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Προς πολίτες Θεσπιών και Αλιάρτου

    Πίσω από διακηρύξεις περι ήθους και εθελοντισμού της “ανεξάρτητης” κίνησης
    Θεσπιέων κρύβεται μια αλήθεια : Οι δύο άρχοντες της διαπλοκής και των
    πελατειακών σχέσεων.Ο νυν δήμαρχος θεσπιέων και ο πρώην δήμαρχος από
    το Μαυρομάτι.Μαζί τους και κάποιοι διαπλεκόμενοι. Οι δύο αυτοί κύριοι
    (πρώην και νύν δήμαρχος ) από ορκισμένοι εχθροί του παρελθόντος ,τώρα
    συνεργάτες .Χωρίς ίχνος ντροπής και αξιοπρέπειας .Οι ύβρεις που είχαν
    απευθύνει ο ένας στον άλλο ξεπερνούσαν τα ανθρώπινα όρια.Οι άνθρωποι
    στα καφέ των Θεσπιών ήταν μάρτυρες των ύβρεων αυτών.Τώρα παίζουν
    το χαρτί του τοπικισμού . Υβρίζουν ασύστολα, λασπολογούν κατά των
    πολιτών του Μαυροματίου που έχουν ταχθεί στο πλευρό του δημάρχου
    Αλιάρτου.Πριν κάποιους μήνες εξύβριζαν τις Θεσπιές και τους Θεσπιείς.
    Αφού απέτυχαν να υπερασπισθούν την ιστορία και τα συμφέροντα του
    Δήμου Θεσπιέων,στα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του πολεμιστή των
    Θεσπιών στη μάχη των Θερμοπυλών,ήταν παρείσακτοι.
    Ένα Εφιαλτικό δίδυμο (Εφιάλτης ήταν ο προδότης των Ελλήνων στις
    Θερμοπύλες). Χωρίς ευαισθησία και αίσθηση της ιστορίας για τους
    Θεσπιείς οι δυο αυτοί , είναι συνώνυμο της προδοσίας ,είναι οι σύγχρονοι
    Εφιάλτες .Τώρα υβρίζουν την Αλίαρτο,με ρατσιστικά συνθήματα :
    “ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΤΗΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ?” αυτό είναι
    το μόνιμο υβριολογιό τους .
    Μαύρο Θεσπιείς και Αλιαρτείς στους σύγχρονους Εφιάλτες .
    Τέλος μια έκκληση στον Δήμαρχο Αλιάρτου.
    Κύριε Δήμαρχε να αποκαταστήσετε την ιστορική αλήθεια.
    Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων με έδρα την Αλίαρτο.Γιατί οι
    Θεσπιές αδικήθηκαν κατάφορα. Γιατί ο “Καλλικράτης” υπερβαίνει
    τους τοπικισμούς .Γιατι το όνομα είναι η ψυχή μας .



    Α Ν Τ Ι Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ψήφισε κάποιον απο την κίνηση Αλιάρτου και κάντον δήμαρχο στο χέρι σου είναι. Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. θα περιμενεις πολύ ο δήμαρχος Αλιάρτου να παρει δημοσια τετοια θεση.Στις Θεσπιες το υποσχεται κρυφά στην Αλίαρτο θεωρεί τα πάνω χωρια,όπως τα αποκαλούν τα τσιρακια του,παρακατιανά.Το χαρτι του τοπικισμού το παίζει λέγοντας ότι υπάρχει κίνδυνος να έρθει δήμαρχος από αυτά.Αυτό αλλιώς λέγεται διγλωσία.Προκαλέστε τον στις Θεσπιές να πάρει ΔΗΜΟΣΙΑ θέση για το όνομα και θα δείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. I Istoriki Alithia einai oti to onoma Thespies einai poli neotero apo palia onomasia .Edho sxedhion ola ta arvanitika kai vllakika (vlla-ki)einai metaonomasmena .Gati to kribete afto ? Gati kanis dhen talmayi na pei tin alithia ,tin pikri alithia ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. To onoma Ali-ar kai ar-ban-ites exoun istoriki sxesi ,prin emfanizete o tourkos sta Ballkania .To onoma Ali,Alie einai pellasgjiko tou layston 1800 xronja prin tou profiti Mouxamet .Stin perioxi tis Korças stin albania ipirxie o basillas Al-Keta pou gia tin akrivia to onoma tou eitan Al-Këta ,diladhi aftoi (këta) = Al ,diladhi oi agjyoi ,oi megaloi.
    oi pellasgjikes sxesis tis perioxis eitan isxires me tous palious albanous,pragma aparadhekto gia tous ethnikistes alla kallodhekoumeni gia to aplo ,iriniko kosmo pou kallosorizi tin simfiliosi,basi tis sigjenias
    Istoriki alithia dhen sizitame ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν αντέχω άλλους τοπικισμούς, άλλη βρωμιά,ρατσισμό και φασισμό.Όλα δείχνουν πως δεν ξεκινά καλά ο νέος δήμος μας.Τα προβλήματα είναι μεγάλα και τρανά ενω τα επιχειρήματα που επικρατούν ένθεν και ένθεν για το ποιος θα επικρατήσει, δεν είναι ουσιαστικά, αλλά καθαρά τοπικιστικά.Φοβάμαι ιδιαίτερα για την συνοχή και το μέλλον του δήμου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μπραβο βετα ....... . Ηρθε ο καιρός να προσθέσεις και μια ακόμα ιδιότητα στο ονομά σου.Σου ευχομαι καλη τυχη..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα εν οίκω μη εν δήμω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΣΑΝ ΤΑ ΤΙΠ- ΤΟΠ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΕΙΝΕ ΠΡΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΙΠΟΙΤΙ ΕΙΝΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΔΗΛΩΝΗ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΜΑΚΡΟΝΗΣΙΑ ΚΛΠ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΔΝΤ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΛΠΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΝΤΑΞΙΟΙ ΟΙ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΒΕΛΙΔΩΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΟΠΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΕ ΑΥΤΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν