ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 - ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

| Ετικέτες , , | Posted On Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Η συγκεκριμένη ανάρτηση δημιουργήθηκε για να διευκολύνει το διάλογο που άνοιξε στο ΒΗΜΑ CHAT για τις Δημοτικές Εκλογές 2010. 

Δίνεται έτσι η δυνατότητα στους σχολιαστές, να αναπτύσσουν τα κείμενά τους δίχως τον περιορισμό των 200 χαρακτήρων του chat. 

Στη συνέχεια  θα δείτε αναδημοσιευμένα τα τελευταία σχόλια της 4ης Αυγούστου...


4 Αύγ 10, 12:01
πανος: ο γιατρός μπορεί να παίξει ρόλο πρωταγωνιστικό με τις προυποθέσεις που τίθενται για καινούργιο ψηφοδέλτιο αν έχει κατα νου την ουσιαστική ανανέωση.
4 Αύγ 10, 10:35
SFIGA: O γιατρος τα εκανε ολα καλα στο δημο Θισβης και ηρθε τωρα και στην Αλιαρτο,το οτι ανοιξε το ιδιοτικο του γραφειο εδω δεν σημαινει οτι θα γινει και δημαρχος. Ας παει στον δημο του να εκλεγει.
4 Αύγ 10, 10:38
SFIGA: Και κατι αλλο για οσους τον προωθουν.Ας ρωτησουν καλυτερα για τη δραση του στον δημο Θισβης.
4 Αύγ 10, 11:19
blackeye: σφιγκα... όλα κρίνονται. Έχουμε δει πολλούς που λειτουργούν με το όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Μην μπλέκετε τα πράγματα. Και αν θέλουμε αν μιλάμε για προσωπικότητες καλύτερα να μιλάμε
4 Αύγ 10, 11:20
blackeye: με στοιχεία. Ηθοος εντιμότητα δημοκρατικότητα και συμμετοχή στα κοινά. Και βέβαια ικανότητα και δυναμική. Τα άλλα εξυπηρετούν συμφέροντα πολιτικής αντιπαλότητας
4 Αύγ 10, 11:22
blackeye: και κάτι άλλο για τις καταγωγές. Δλδ αν ήταν η Θίσβη στον Δήμο μα ςθα ήταν ντόπιος ο γιατρός? Ανοίχτε τα μάτια και κοιτάχτε πςσ από το 2014 θα μπορούν να εκλέγονται και οι Αλβανοί, Πακιστανοί και όλο
4 Αύγ 10, 11:22
blackeye: οι οικονομικοί μετανάστες. Νόμος του κράτους είναι
4 Αύγ 10, 11:23
blackeye: μιλάτε αξιοκρατικά και με δίκαια κριτήρια επιτέλους. Αυτά μας φάγανε.
4 Αύγ 10, 12:25
Κανελος: στο δίλημα ντοπιο λαμόγιο ή ξένος υπό καθαρός σαφώς προτιμώ το δευτερο.
4 Αύγ 10, 12:26
Κανελος: το "υπο" διαγράψτε το
4 Αύγ 10, 12:31
ΑΒ: Το ζήτημα δεν είναι τόσο στον αρχηγό,όσο στην ομάδα και στο πρόγραμμα.Την νυν δημ.αρχή και κυρίως την ομάδα την ξέρουμε όλοι οι δημότες πολύ καλά όχι από το έργο της αλλά από την ανεπάρκειά της.....
4 Αύγ 10, 12:36
ΑΒ: .....ενώ για πρόγραμμα ας μη μιλάμε εμείς αλλά το έργο που δεν έγινε ή που έγινε με άσχημες συνέπειες.Δημ.γυμναστήριο,κεντρο κυκλοφ.αγωγής,τεχνικό λύκειο,καταστροφή κήπων,περιβαλλοντική υποβαθμιση κ.α
4 Αύγ 10, 04:52
SFIGA: A.B σε αθτο εχεις δικιο,αλλα οχι οποιοσ εμφανιζεται για λογους προσωπικης προβολης να τρεχουμε πισω του.Το οτι ανεφερα πιο πανω δεν ειναι τυχαιο και ας αντεδρασε με αυτον τον τροπο ο blackeye
4 Αύγ 10, 06:27
ετεροδημότης: SFIGA έχεις απόλυτο δίκιο, ότι καινούργιο και αξιόλογο υπάρχει να το αφανίζουμε για να μην ενοχλήσουμε την παρούσα διαμορφωμένη κατάσταση.
4 Αύγ 10, 06:29
ετεροδημότης: Αν έπαιζε κάποιο άλλο όνομα σίγουρα θα βρίσκαμε άλλη δικαιολογία και είναι πολύ εύκολο να σου βρω άπειρες.Εγώ είμαι στην Αλίαρτο 5 χρόνια με εγκρίνεις;
4 Αύγ 10, 06:32
ετεροδημότης: και τελειώνοντας στον Καλλικράτειο δήμο μας ο γιατρός θα ήταν ο καταλληλότερος γιατί και πλούσια δράση έχεικαι εμπειρία και θα είναι πάνω απο τα τοπικιστικά. Ούτε Αλίαρτος, ούτε Μαυρομμάτι ούτε Θεσπιέ
4 Αύγ 10, 06:33
ετεροδημότης: μόνο έτσι αποκτά συνοχή ο δήμος και οι κάτοικοι όλων των διαμερισμάτων , δημοτική συνείδηση.
4 Αύγ 10, 06:43
αδειούχος: επειδή είμαι Κεφαλονιά και σας παρακολουθώ είμαι υπερ νέου συνδιασμού με καινούργια πρόσωπα,συμφωνώ για κάποια συνάντηση που έγραψε κάποιος κύριος, χωρίς να έχει κάποιος το προβάδισμα για δήμαρχος.
4 Αύγ 10, 06:46
αδειούχος: με όλο το σεβασμό που τρέφω στα ονόματα που έχουν ακουστεί και τα οποία είναι πολύ-πολύ αξιόλογα. Πρέπει παιδιά να φύγουμε απο την κατάντια των τελευταίων χρόνων, είναι επιτακτική ανάγκη
4 Αύγ 10, 06:49
αδειούχος: κανένας νέος στον παλιό συνδιασμό της κατάντιας και της μιζέριας, δεν μπορεί στην πλάτη κάθε νέου υποψηφίου να επανεκλέγεται η δημοτική μας αρχή και τα ίδια κέντρα και πρόσωπα να τάζουν απο χωρίον εις
 4 Αύγ 10, 06:51
αδειούχος: εις χωρίον θέσεις αντιδημάρχων και προέδρων για να βρουν υποψηφίους με ψήφους φτάνει πια. Είμαστε πολύ περισσότεροι εμείς που διαφωνούμε και θέλουμε την πολυπόθητη αλλαγή
4 Αύγ 10, 07:01
ΑΒ: είναι ξεφτίλα για οποιονδήποτε έχει αξιοπρέπεια να θέσει το ονομά του στην ίδια λίστα με δοκιμασμένους ανίκανους και ακατάλληλους...
4 Αύγ 10, 07:02
ΑΒ: κανένας καινούριος να μην μπει στην υπηρεσία ακατάλληλων γιατί....
4 Αύγ 10, 07:02
ΑΒ: ....αν κοιμηθείς με στραβό το πρωί θα αληθωρίσεις
4 Αύγ 10, 07:25
ανώνυμος: Αν πλαϊάσεις με τουν γκαϊδό θα γκαϊδέψεις
4 Αύγ 10, 09:48
SFIGA: Το καινουργιο και το ανανεωμενο δεν βλεπω,η πρωτες συναντησεις του γιατρου εκ Δημου Θισβης ηταν με τον εξ Αλιαρτου δασκαλο και τον γνωστο δασκαλο ,πρωην δημαρχο δημου Θεσπιεων οπως ....
4 Αύγ 10, 09:52
SFIGA: ...και του νυν δημαρχου θεσπιεων (γνωστο πλεον, ο ελεγχος που του γινεται απο εισαγγελεα και ελενγκτες δημοσιας διοικησης)
4 Αύγ 10, 09:56
SFIGA: το αυθαρτο δεν βλεπω και το καινουργιο,οπςσ επισης στον ιδιο συνδιασμο απ οτι φαινεται θα ειναι η σημερινη αντιπολιτευση στον δημο Αλιαρτου και αλλα 5-6 ατομα που σθμμετειχαν στι εκλογες
4 Αύγ 10, 09:56
SFIGA: πριν 4 χρονια με τον γιατρο κ. ΚΟΥ.....
4 Αύγ 10, 10:01
SFIGA: Διστυχως και σε αυτες τις εκλογες τηα παμε με δυο παλιους συνδιασμους με λιγα νεα και αυθαρτα ατομα ο καθε ενας απο αυτους.Ολα τα αλλα ειναι για να επηρεαζουνε...,να κοροιδευουνε... τον κοσμο.
4 Αύγ 10, 10:23
ΑΒ: πολιτική σοφία είναι να συζητάς με όλους αλλά να έχεις ξεκάθαρες απόψεις που να μην επιδέχονται ερμηνειών.Κανένας δεν θα κριθεί επειδή συζήτησε με κάποιους αλλά από το τι καινούριο προτείνει..
4 Αύγ 10, 10:25
ΑΒ: ...εξάλλου ο πολιτικός πολιτισμός απαιτεί ,αν μη τι άλλο,να μπορούμε να συζητάμε μεταξύ μας και κριτική να γίνεται στο τι λέμε και κυρίως στο τι κάνουμε.
4 Αύγ 10, 10:29
ΑΒ: πρόταση:επειδή απ ότι φαίνεται ανοιγει ο διάλογος των πολιτών για τις εκλογές και τα σχόλια καλό είναι να υπάρχουν διαθέσιμα,προτείνω ο dk να ανοίξει μια μόνιμη ανάρτηση.....
4 Αύγ 10, 10:31
ΑΒ: .....με τίτλο "σχολια αναγνωστων για τις δημ. εκλογές"και εκεί να μεταφέρουμε τον διαλογό μας ο οποίος σύντομα θα εμπλουτιστεί και με τους αδειούχους που θα επιστρέψουν
4 Αύγ 10, 10:57
κωστας: αυτο που ξέρω εγώ είναι πως βρισκόμαστε στην καταλληλότερη φάση για ανανέωση και στη Αλίαρτο που γνωρίζω υπάρχουν τουλάχιστον 10 αξιόλογα πρόσωπα που θα συμμετάσχουν
4 Αύγ 10, 11:00
κωστας: αν επιθυμείς και συ να συμμετάσχεις SFIGA μπορείς και εκεί θα διαπιστώσεις πως όλοι είναι αξιόλογοι και δεν συμμετείχαν ποτέ σε εκλογές. Προυπόθεση είναι να μην είσαι κάποιος από αυτούς που αναφέρεις
4 Αύγ 10, 11:02
κωστας: να μην είσαι μέλος ή ενθερμος υποστηριχτής της χειρότερης συμπολίτευσης αλλά και της αντιπολίτευσης που γνώρισε η πόλη μας. Για την συνάντηση που λέγεται θα συμμετέχω και γω και αν όλα πάνε καλά
4 Αύγ 10, 11:02
κωστας: θα είμαι και υποψήφιος
4 Αύγ 10, 11:06
κωστας: επίσης θα ήθελα την γνώμη σου για το καινούργιο ψηφοδέλτιο , όπως επίσης και την γνώμη σου για τους μόνιμους αντιδημάρχους,προέδρους,προέδρους,που αξιοποιεί πάντα μετα συμφωνίας ο δήμαρχος.
4 Αύγ 10, 11:08
κωστας: επειδή δε ανέφερες εισαγγελείς κ.λ.π. πρέπει βέβαια να ξέρεις κάτι παραπλήσιο ,όχι ακριβώς το ίδιο αλλά με δικαστήρια υπάρχει και σε μας.

Σχετικές Αναρτήσεις :



87 σχόλια:

  1. ΜΕΝΙΟΣ says:
    Μόλις διάβασα για μια συνάντηση.
    Μπορεί κάποιος να μου πει πότε, που και από ποιους θα γίνει.
    Θα με ενδιέφερε να είμαι παρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
    Η ΜΗΧΑΝΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ!Η ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ.
    ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΑΥΛΑΚΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ!
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΟΝΟΜΑ (ΚΩΣΤΑΣ) ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ!Η 11η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ...ΙΔΕΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΟΡΕΞΗ ΒΛΕΠΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ!!!
    ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γίνεται μια καλή προσπάθεια,το γνωρίζω γιατί συμμετέχω.Τα πράγματα είναι σε επίπεδο επαφών με πρόσωπα από όλο τον καλικράτειο δήμο που έχουν την ίδια επιθυμία να αλλάξει κάτι επιτέλους.Δεν είναι ευκολο το εγχείρημα γιατί αυτό που κατέφερε η υπάρχουσα κατάσταση είναι να δημιουργήσει ανθρώπους που αηδίασαν και σιχάθηκαν την πολιτική ,γιατί ποτέ δεν την είδαν σαν κερδοφόρα ενασχόληση, αλλά σαν εθελοντική προσφορά.Νομίζω όμως ότι διαμορφώνονται και ωριμάζουν οι συνθήκες, που ενεργοί πολίτες θα αναλάβουν δράση ,είτε με την κίνηση που πάει να γίνει,είτε με μια ανεξάρτητη κίνηση πολιτών και τότε θα ειπωθούν αλήθειες οι οποίες θα βάλουν τον κάθε έναν στην θέση του.Η εποχή της ασυλίας και της εν λευκώ διοίκησης,καθώς και η λογική της ελάχιστης προσπάθειας και της ελέω κόμματος εκλογής τελείωσε οριστικά.Αυτό πρέπει να το καταλάβουν οι διοικούντες και σιγά-σιγά να ετοιμάζουν την απολογία τους προς τον λαό για τις πράξεις και τις παραλείψεις τους.Δίνω το σύνθημα και θα επανέλθω.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ

    ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.ΜΕ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ,ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ.

    ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η δημοτική μας αρχή με το ανύπαρκτο έργο και την διαιώνιση του κάκιστου δυναμικού που διαθέτει σε θέσεις αντιδημάρχων, προέδρων κ,λ.π και τους οποίους κληρονόμησε απο την προηγούμενη δημοτική αρχή πρέπει επιτέλους να τελειώνει. Πρεπει πλέον να καταλάβουν πως κάνουν μεγάλο κακό. Οι πολιτικοί άνδρες άσχετα αν πρόσφεραν ή οχι,και οι δικοί μας δυστυχώς δεν πρόσφεραν, πρέπει να ξέρουν πότε θα σταματήσουν. Τα 8 χρόνια για το δήμαρχο και τα 12 με 16 για το υπόλοιπο τιμ είναι πάρα πολλά. Αν σταματήσετε ο κόσμος θα σας ευγνωμονεί έστω και την ύστατη στιγμή, δεν χρειαζόμαστε άλλη ανυπαρξία. Στην Αλίαρτο το γνωρίζετε πολύ καλά πως δεν είστε αρεστοί μιας και εξαντλήθηκε πλέον και η τελευταία ικμάδα της υπομονής μας.Είμαι σίγουρη πως αυτό το εισπράττετε και σεις καθημερινά. Ο στόχος σας είναι να αρπάξετε ψήφους από τα χωριά του Καλλικράτη που δεν σας γνωρίζουν, στον Αλίαρτο αν κατέβετε υποψήφιοι, δεν θα πάρετε ούτε το δικό σας. Δε γίνεται να λέτε στον κόσμο της Αλιάρτου, να μη φύγει ούτε ένας ψήφος στα καινούργια χωριά, για να είναι ο δήμαρχος απο την Αλίαρτο. Σας ξέρουμε χρησιμοποιείστε άλλα επιχειρήματα στο Καφεδημαρχείο που κάνετε τις μαζώξεις. Ταυτόχρονα τις 4 θέσεις των αντιδημάρχων, τις τάξατε σε 15. Ο Καλλικράτης δεν χρειάζεται τοπικισμούς, χρειάζεται ανθρώπους νέους με όραμα και όρεξη για δουλειά. Την χώρα την καταστρέψατε και εσείς κύριοι όχι μόνο η κεντρική εξουσία. Το μέλλον της πόλης είναι η ανανέωση. Φτάνει πια. και γω μαζί σε ότι καινούργιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιδια φετος ψηφιζω πρωτη φορα και να ειστε σιγουροι πως εγω και πολλα αλλα παιδια που ψηφιζουν πρωτη φορα φετος δεν θα ψηφισουμε την γερουσια που τα τρωει εδω και χρονια ....και εχουν βολεψει τον καθε αμορφωτο και την κουτση μαρια ...αισχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υ.Γ ας ξυπνησουν επιτελους τα παιδακια του μπαμπα και να κρινουν μια φορα σωστα για την επιλογη που θα κανουν, ολοι εχουμε λογο και κριση!!!!να φυγουν ολοι επιτελους και να μπουν στο δημαρχειο νεοι ανθρωποι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν θα αλλάξει τιποτα.αποχη απο τις εκλογες κι ας εκλεγουν μόνοι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η αποχη δεν ειναι λυση εχουμε δικαιωμα επιλογης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απαραιτητως ελεγχος στους ΟΤΑ αν γινει θα γινει της .......καθως και ποθεν εσχες.δεν μπορουμε να φανταστουμε τι γινετε.ειναι εις βαρος του τοπου μια συντεχνια να εκμεταλευεται τον τοπο μονο προς ιδιον ωφελος.ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. προχτές το βράδυ στο καφεδημαρχείο η ίντριγκα της γνωστής παρέας δημάρχων αντιδημάρχων,εμπλουτισμένη από το νέο αίμα,τον γραμματέα ντε,έδινε και έπαιρνε.τρόμαξαν και δεν το έκρυβαν από το ενδεχόμενο να έχουν αντιπάλους πολίτες μη διαπλεκόμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ολοκαίνουργιο ψηφοδέλτιο συμμετέχω και γω. Εξάλλου είναι κάτι που ονειρευτήκαμε πριν 8 χρόνια αλλά αυτοσκοπός της τωρινής ηγεσίας ήταν η εξουσία και μόνο η εξουσία χρησιμοποιώντας τα παλιά υλικά της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Τα αποτελέσματα τα είδαμε όλοι, πλήρη αποτυχία και μάλιστα σε εποχές όπως το 2002-2008 που ο ουρανός έβρεχε χρήματα. Έκαναν μόνο διαχείριση. Ο Καλλικράτης χρειάζεται ανθρώπους με όραμα, εργατικότητα και ήθος. Όλες σχεδόν οι επιχορηγήσεις κόβονται και ο δήμος μας με τις μεγάλες δυσκολίες και προκλήσεις θα πρέπει να αντεπεξέρχεται, μόνος του πλέον χωρίς επιχορηγήσεις ΣΑΤΑ κ.λ.π. Υπάρχει κάποιος που νομίζει πως μπορεί η σημερινή αρχή να ανταποκριθεί στις προκλήσεις των καιρών; Ένας συνδυασμός νέος και υπερκομματικός μπορεί να αμβλύνει τα πολύ μεγάλα προβλήματα που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το κυριότερο είναι πως αυτός ο κόσμος αξίζει κάτι παραπάνω από το κλείσιμο μιας λακούβας ή τον καθαρισμό του οικοπέδου.Αξίζει ένα όραμα,μια ελπίδα κι έναν προορισμό και δυστυχώς η παρούσα δημοτική αρχή με όλο το επιτελείο της δεν μπορεί να τα δώσει,γιατί απλά εκπροσωπεί το παρωχημένο και αποτυχημένο μοντέλο διοίκησης.Σαφώς και συμμετέχω και εγώ σε κάτι καινούριο και καλώ όλους τους πολίτες που θέλουν αλλαγή πορείας και ήθος στην διοίκηση να συμπαραταχθούν μ'αυτό.Η ιστορία δεν συγχωρεί καθυστερήσεις,δεν μπορεί να περιμένει και θα είναι σκληρή απεναντί μας αν δεν δράσουμε.

    ήρθε η ώρα οι πολίτες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προσοχή παιδιά !!!!
    Εδώ όποιος γράφει μπορεί να καεί γρήγορα.
    Κάντε κράτι στον θυμό.
    Ετοιμάστε τις ιδέες σας.
    Ελάτε μακρια από τα φώτα να οργανωθούμε.
    Και μετά πάμε στο προσκήνιο να μιλήσουμε για αλλαγές και προγράμματα.

    Μακριά από εδώ έχει ηρεμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φίλε ανώνυμε δε βγάζουμε θυμό , βγάζουμε αγωνία για ένα καλύτερο αύριο. Δε νομίζω αν λέμε αλήθειες πως θα καούμε κιόλας, μιας και δεν αποσκοπούμε να επωφεληθούμε από την τυχόν αλλαγή της κατάστασης. Ο κάθε ένας από εμάς θα μπορούσε να είναι κάλλιστα υποψήφιος με την τωρινή δημοτική αρχή εξασφαλίζοντας μια έμμισθη θέση και η δημοτική μας αρχή να καυχιέται πως κάνει ανανέωση ψηφοδελτίου. Αυτό το τελευταίο αν το κάνει κάποιος καινούργιος, οπότε σταματάει να βγάζει θυμό και οργή, συμβιβάζεται με το κατεστημένο. Σε ήρεμο μέρος θα ήθελα και γω να τα πούμε αλλά το θέμα δεν είναι δυο ή τριών πολιτών αλλά όλων. Πρότεινε τρόπους μιας μεγάλης μάζωξης μακριά από τα φώτα, αποκλειομένων βέβαια των γνωστών μονιμάδων της πολιτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΕ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ,ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ ΕΔΩ,ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΤΙ!
    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ..ΠΩΕ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ ΑΠΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ 500ΕΥΡΩ?
    ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ...ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ?ΖΗΤΑΕΙ ΨΗΦΟΥΣ?ΤΙ?Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΝΕΙΡΑ ΠΙΑ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΓΚΑΖΟΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΛΙΑΡΤΟ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ικτινε αν δεν κανω λαθος πριν λιγο καιρο εκανες μια προσπαθεια
    δημιουργιας συνδιασμου,η οποια επεσε στο κενο.Τι αλαξε μεσα σε λιγες μερες? Θα πρεπεινα εισαι ρεαλιστης και να γνωριζεις τουλαχιστον τις δυναμεις σου.Πολλοι ονειρευονται να ειναι δημαρχοι,σημασια εχει αν μπορουν να το πετυχουν.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ξέρει κανένας να μου πει πόσες γυναίκες έχει το νυν δημοτικό συμβούλιο;ε όχι και καμία δεν το πιστεύω.
    ξέρει κανένας τι δραστηριότητες έχει αναπτύξει ο δήμος για τα παιδιά και τους εφήβους;τίποτα; ψάξτε λίγο ακόμα.
    ξέρει κανένας να μου πει,για να το πω κι εγώ στην κόρη μου,που είναι το δημοτικό πνευματικό κέντρο;τι δεν υπάρχει; και στο κτήριο στην άκρη της πλατείας τι κάνει όλη αυτή η νεολαία μέρα-νύχτα.
    ξέρει κανένας τις ώρες λειτουργίας του δημοτικού γυμναστηρίου;έχω πάρει κάτι κιλά τώρα τελευταία και θέλω να τα χάσω.ε όχι και είναι γιαπί ακόμα! θυμάμαι ότι χειροκρότησα τον δήμαρχο πριν 8 χρόνια όταν είπε ότι θα το ολοκληρώσει,καταγγέλοντας τον προηγούμενο γιατί στην τετραετία του το άρχισε και δεν το τελείωσε.
    πηγαίνοντας προς το μούλκι,είχα καιρό να πάω,έψαχνα να βρώ την υπόγεια διάβαση στις γραμμές.μάλλον πήγα σε λάθος μέρος,ας μου πει κάποιος που είναι να πάω να την θαυμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ξέρω τι καπνό φουμάρεις6 Αυγούστου 2010 στις 3:26 μ.μ.

    πρώην snake -νυν ΕΧΙΔΝΑ
    οι διακοπές σου έκαναν πολύ καλό, έμαθες ελληνικά.άντε σιγά-σιγά να κόψεις και τις μ......ς να το πάρεις πάνω σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. sigxaritiria.kai ego mazi sou,ntropiiiiiiiiiiiiii,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειναι αληθεια αυτο που ειπα,ρωτηστε τον ιδιο τον ΙΚΤΙΝΟ για επιβεβαιωση.Και τωρα συμπρατει με ενα ατομο που δεν εχει καμια σχεση με την Αλιαρτο παρα μονο την επαγγελματικη του στεγη, τον γνωστο γιατρο απο ΕΛΟΠΙΑ.Ο οποιος εως τωρα ειχε τα πολιτικα του δικαιωματα στον δημο Θισβης,και ξαφνικα τον επιασε ο πονος(καταλαναινετε φυσικα γιατι) για τον δημο Αλιαρτου.


    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ βρε ΑΛΙΑΡΤΕ, ποσοι " ΣΩΤΗΡΕΣ..."
    ξεπεταχτηκαν ξαφνικα απο το πουθενα για να σε σωσουν....

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχιδνα γλυκιά μου,βγήκες απ'τη φωλιά σου και με το πρωτο φως που αντίκρυσες νόμισες ότι γνώρισες τον κόσμο όλο.Μαθε λοιπόν ότι εκει που πας να εγκατασταθείς υπάρχουν πιο δηλητηριώδη όντα απο σενα.σου πίνουν το αίμα και στο αντικαθιστούν με δηλητήριο.Όλα αυτά τα χρόνια που εσύ ήσουν σε χειμερία νάρκη διαρκείας,εμείς οι υπόλοιποι το είδαμε αυτό και το ξέρουμε.Αν θέλεις να ασχοληθείς με τα κοινά,άλλαξε στρατόπεδο και μην γίνεσαι εσύ ο απολογητής και υπερασπιστής ανίκανων και αποτυχημένων ανθρώπων.Δεν είναι το καλύτερο πρότυπο,εκτός αν και συ περιμένεις μια έμμισθη θεσούλα,αλλα να ξέρεις ότι κι αυτή την έχουν τάξει σε πολλούς.
    Τέλος,μπορείς να κάνεις ότι θέλεις,μεγάλο φίδι είσαι,αλλά πρόσεχε πως μιλάς για ανθρώπους που δεν σε εχουν ενοχλήσει και που μόνο θετική παρουσία έχουν στον τόπο.Στο λέω γιατί πρόσφατα το ξανάκανες με άλλους συμπολίτες και "το δις εξαμμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. απαντω στην μητερα:α.στο δημοτικο
    συμβουλιο δεν τις θεωρουν απαραιτητες. για εργασια μεσα και εξω στο δημο πολλες.
    β.ιντερνετ.καφε.
    γ.στην οδο κανταιφι και μπακλαβα γωνια.
    δ.παρακολουθει σεμιναρια ποικιλα.
    ε.2 με 4 μετα τα μεσανυχτα.
    στ.ψαξε ψαξε δεν θα την βρεις την γεφυρα που ποθεις.....ητανε βλεπεις σαθρο το χωμα.πιστευω να σου ελυσα τις αποριες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΈΧΙΔΝΑ και ανώνυμε θα βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους επειδή υπάρχει περίπτωση κάποιοι να σε παραπληροφόρησαν και δε σε κατηγορώ γιαυτό. Θα σε κατηγορήσω όμως αν προσπαθήσεις, εσύ, να παραπληροφορήσεις άλλους και αυτό σίγουρα είναι ανέντιμο. Μπορεί όμως να μην ξέρεις ποιος είναι ο ικτίνος οπότε πάλι δεν τρέχει τίποτα. Στο κάτω κάτω άνθρωποι είμαστε συμβαίνει καμιά φορά. Και τώρα στην ουσία. Ποτέ δεν προσπάθησα, μα ΠΟΤΕ, να κάνω ψηφοδέλτιο όπως αναφέρεις αν και εγώ το άκουσα από κάποιους που το αναμετέδιδαν και φυσικά το διέψευσα γιατί ειδικά το συγκεκριμένο πράγμα ούτε καν με εξέφραζε. Η άποψή μου από τις παραμονές των εκλογών του 2002 είναι, και την λέω συνεχώς, πως χρειαζόμαστε ανανέωση και όχι ανθρώπους που προκαλούν με τις ενέργειες τους το αίσθημα του πολίτη. Χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτή την άποψη ενστερνίζονται πολλοί περισσότεροι συμπολίτες μας σήμερα. Πάντα ήμουν υπέρμαχος των ανανεωτικών προτάσεων και στην ενεργό συμμετοχή με τα κοινά ανθρώπων με μεράκι ανιδιοτέλεια και εθελοντισμό. Μπορεί βέβαια να φαντάζει σαν ουτοπία αλλά αυτό με εκφράζει αρκετά Από το 2002 λοιπόν η θέση μου είναι πως πρέπει να γίνει αλλαγή στα δημοτικά δρώμενα χρησιμοποιώντας καινούργια υλικά και όχι υλικά που έχουν φθαρεί από τον χρόνο και έχουν κουράσει. Τέλος η συμμετοχή μου σε καινούργιο ψηφοδέλτιο είναι αυτονόητη αρκεί να εκφράζει τα προαναφερόμενα τα οποία ζητάει νομίζω και η πλειοψηφία των πολιτών. Όσο για το συμπράττει που λες με κάποιον από άλλο χωριό, κάνεις λάθος, δεν συμπράττω με έναν αλλά συζητώ με πάρα πολλούς και από τον Αλίαρτο και από τα χωριά που έχουμε τις ίδιες ανησυχίες. Θα ήθελα ειλικρινά να συζητήσω και με σένα. Θα ήθελα και την δική σου ουσιαστική τοποθέτηση. Σου αρέσει το υπάρχον σκηνικό; Θέλεις κάτι άλλο; Πρέπει να αλλάξει ή πρέπει να παραμένουν οι ίδιοι και οι ίδιοι;
    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ!

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ 11η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ;ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΠΛΕΟΝ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΓΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΒΡΑΣΗ ΚΟΛΛΑΕΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ!
    Α.Β. - ΚΩΣΤΑ - ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΥΠΝΟ;ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ...
    ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ!

    ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΟΙ ΚΥΡΙΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά υπάρχουν κάποιες δυσκολίες λόγω της εποχής και των αδειών του Αυγούστου. Το πιθανότερο να πραγματοποιηθεί σύμφωνα με πληροφορίες που έχω επειδή συμμετέχω την Τρίτη 17 Αυγούστου. Το σίγουρο είναι πως θα υπάρχει σίγουρα καινούργιος συνδυασμός στον οποίο θα συμμετάσχουν τουλάχιστον 20 συμπολίτες μας Αλιαρτείς και κάποιοι από τα χωριά χωρίς να ξέρουμε αριθμό. Τα νούμερα που αναφέρω είναι ο πυρήνας και φυσικά θα μεγαλώσει πολύ περισσότερο. Δεν υπάρχει την στιγμή που μιλάμε κάποιος επικεφαλής, και το τονίζω αυτό και είναι σίγουρο. Επειδή όμως όπως λες ο χρόνος πιέζει πρέπει το ψηφοδέλτιο θα συγκροτηθεί, ως προς το κεντρικό τουλάχιστον και τα τοπικά των μεγάλων κοινοτικών διαμερισμάτων, μέχρι τις 10 Σεπτέμβρη. Ο δήμος γυρίζει σελίδα και ο κόσμος θα έχει πλέον την πολυπόθητη εναλλακτική πρόταση. Από την Αλίαρτο έχουν δεχτεί 3 τουλάχιστον συμπολίτες μας προτάσεις να ηγηθούν αλλά δέχονται να είναι και απλοί υποψήφιοι. Πιέσεις δέχεται και πολύ αξιόλογο στέλεχος των Θεσπιών που δεν έχει ακόμη απαντήσει. Φυσικά δεν αναφέρομαι στα ονόματα που έχουν ακουστεί και στον Αλίαρτο και στα διαμερίσματα των Θεσπιών. Χρειάζεται όμως συμμετοχή και από συμπολίτες μας με τις ίδιες ανησυχίες και προβληματισμούς, όπως επίσης και αποκλεισμός εκείνων των απόψεων που προπαγανδίζουν με οποιαδήποτε τρόπο την ματαίωση της ανανέωσης μακριά από βουλευτές και κόμματα . ότι μαθαίνω θα σας ενημερώνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κάντε κάτι να βγούμε απο το τέλμα. μονο ενας νέος συνδυασμός με νέο αρχηγό και υπερκομματικό μπορεί να φέρει κάποια ελπίδα στον ούτως ή άλλως καταδικασμένο και χωρίς πόρους Καλλικράτη. Τα τρία πάντως ονόματα των υποψηφίων που παίζουν νομίζω δεν είναι η ενδεδηγμένη λύση. Για το νυν και την παρέα του δεν το συζητάμε μπορούμε να γράφουμε 2 βδομάδες τάχουν πει πολλοί μεχρι τώρα δεν σας κουράζω. Ο άλλος θέλει να πάρει παλιούς και νέους όπως έγραψε παλιότερα στην εφημερίδα, βασιζόμενος στην άλλη γνωστή παρέα της αντιπολίτευσης.Ο τρίτος που ακούστηκε την τελευταία βδομάδα στον Αλίαρτο δεν τον ξέρει κανένας και μας ήρθε ουρανοκατέβατος. Η μόνη ελπίδα η παρέα κάποιων ρομαντικών που θέλουν να κάνουν μάζωξη και να βγάλουν αρχηγό και νομίζω θα είναι η καλύτερη περίπτωση.
    περιμένω να ακούσω απόψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λοιπόν ακούστε.Η συνάντηση θα γίνει και η ημερομηνία θα καθοριστεί γιατί υπάρχουν οι άδειες κτλ.Το ζήτημα είναι ότι για την ανανεωτική κίνηση,το εμπόδιό μας δεν είναι τόσο ο χρόνος που θα συγκροτηθεί,γιατί ούτως ή άλλως αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να ταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά και όχι να ετοιμάσουμε λίστες ισορροπιών και διαπλοκής,αλλά κατά πόσο είναι αποφασισμένοι οι συμπολίτες που θέλουν την αλλαγή,εκτός από τα ωραία λόγια να προχωρήσουν και σε πράξεις,δηλώνοντας επώνυμα την στηριξή τους στην κίνηση και κυρίως θέτοντας τον εαυτό τους υποψήφιο εφόσον χρειαστεί.Αυτή είναι η πρόκληση στην οποία πρέπει να απαντήσει ο καθένας.Η συμμετοχή σε μια κίνηση καθαρών και σκεπτόμενων πολιτών ,μπορεί να ανατρέψει το σκηνικό και σίγουρα θα αναγκάσει τους νυν να απολογηθούν για πράξεις και παραλείψεις τους και να μην θεωρούν τους πολίτες δεδομένους.Σε μια τέτοια κίνηση που όλοι θα συμμετέχουν ισότιμα,με μόνη προίκα τις ιδεές και την αγάπη για τον τόπο και όχι το σόι και τους εκβιαζόμενους ψηφοφόρους,μικρή σημασία έχει ποιός θα είναι "αρχηγός" γιατί κι αυτός δεν θα είναι κάποιος μεσσίας -τους βαρεθήκαμε πια-αλλά ένας από όλους που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει και όχι να καπελώσει μια όμάδα σκεπτόμενων πολιτών.Όμως επιμένω ότι το ερώτημα που πρέπει ο καθένας να απαντήσει άμεσα και πρώτα στον εαυτό του,είναι αν είναι διατιθεμένος να βγει από τα χαρακώματα στην πρώτη γραμμή.
    ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πασοκτζής που δεν τσιμπάει8 Αυγούστου 2010 στις 2:10 μ.μ.

    νομίζω πως έβαλες τα πράγματα στη σωστή τους θέση ΑΒ συμφωνώ μαζί σου. Αυτή θα είναι η καινοτομία αυτή θα είναι η αλλαγή. Εγώ Πασοκάκι θα πω και δυο λόγια και ας έχει βαρεθεί ο κόσμος να τα ακούει. Ο νυν δήμαρχος απέτυχε παταγωδώς και βρίσκεται στη θέση λόγω έλλειψης άλλης πρότασης και εναλλακτικής λύσης που λένε κάποιοι. Φαίνεται πως δεν είναι αρεστός, το ακούς καθημερινά ,στα πηγαδάκια στα καφενεία, στο δρόμο. Μας κούρασε αφάνταστα και αυτός και οι 4 στενοί του συνεργάτες, οι δυο που έφερε από τον συνδυασμό του Παλμέ και τα άλλα δυο φιντάνια. Ο δήμαρχος απέτυχε γιατί στηρίχτηκε στους τετριμμένους, στους βολεψάκιδες και επειδή γνωρίζω και ζω στην Αλίαρτο 54 χρόνια, έθαψε την ανανέωση το 2002. Και ξέρετε κάτι λόγω συγκυριών ήταν ο μόνος που μπορούσε να κάνει την ανανέωση, να γυρίσει σελίδα που λέμε και δεν το έκανε. Είναι όμως πανέξυπνος, πήρε τις εκλογές και ήταν το μόνο που τον ενδιέφερε, γιατί δυστυχώς εμείς τους ψηφίσαμε γιατί τότε δεν υπήρχε καλύτερη λύση. Και πρέπει να ομολογήσω πως και γω αν και ελαφρά τηn καρδία τους ψήφισα και τους ψήφισα επειδή νόμιζα πως πήρε μαζί του τους Παλμικούς και όχι μόνο ,όπως αναφέρω πιο πάνω, για να πάρει τις εκλογές και μετά να τους απομονώσει γιατί αυτή είναι η καλύτερη τακτική. Δυστυχώς και πάλι όμως όχι μόνο δεν τους απομόνωσε αλλά τους αξιοποίησε, τους έκανε ισόβιους έμμισθους για να κάνουν διαχείριση της ΣΑΤΑ και να επανεκλέγονται. Δεν τον ενδιέφεραν ούτε τα προγράμματα, ούτε οι κήποι, ούτε η κυκλοφοριακή αγωγή που λέτε συνέχεια ούτε τα γήπεδα της πόλης. Άλλα γήπεδα μπορεί να τους ενδιέφεραν. Κύριε δήμαρχε απέτυχες γιατί δεν είχες συνεργάτες και τελικά ταυτίστηκες σε όλα με αυτούς. Τώρα έμαθα πως θέλει να κάνει ανανέωση για να πάρει τις εκλογές. Αυτό είναι η μεγαλύτερη υποτίμηση της νοημοσύνης του πολίτη. Παιδιά ακούω πως κάτι γίνεται. Κάντε καινούργιο ψηφοδέλτιο και αλλάξτε τα όλα. Το βλέπετε το επιβάλλουν οι καιροί θα είμαστε μαζί σας και θα το δείξουμε έμπρακτα. Μόνο να μας ενημερώνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μετά από ένα τριήμερο διακοπών κι αυτές φιλοξενούμενη συνεχίζω με τις απορίες μου.

    Ξέρει κανείς ποιές ώρες λειτουργεί το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής;μα τι μου λέτε;εγκαταλείφθηκε;οι ειδικοί του δημοτικού μας συμβουλίου το θεώρησαν ασήμαντο;σωστά,αυτοί ξέρουν!

    Ξέρει κανείς πόσα λεφτά είναι τα 1.700.000 ευρώ που στοίχισε η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ανάπλαση των κήπων (οι ίδιοι αναφέρουν αυτό το νούμερο)και τι ακριβώς ανάπλαση έγινε;

    Ξέρει κανείς γιατί το ποτάμι έχει εγκαταλειφθεί και έγινε η χωματερή της πόλης;κατι θυμάμαι πως έλεγαν για ανάπλαση

    Ξέρει κανείς πότε θα λειτουργήσει το αποχετευτικό που μας διαβεβαίωνε η δημοτική αρχή τις προηγούμενες εκλογές;

    Εχω πολλές απορίες ακόμα,αλλά τώρα κλαίει το μωρό,θα συνεχίσω αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα μου επιτρέψεις καλή μας μητέρα να συνεχίσω εγώ μιας και η δουλειά που πας να κάνεις δεν μπορεί να αναπληρωθεί από κανένα μας και συγχαρητήρια. Το στάδιο που έχει εγκαταλειφθεί και το οποίο δεν έχει βοηθητικό, για να προπονούνται οι λιλιπούτειοι αλλά και οι μεγάλοι αν και στον Αλίαρτο όπου βρούμε σπέρνουμε γκαζόν, για να μην λένε πως ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό. Το ΙΚΑ πότε θα στεγαστεί στην πλατεία που μας έλεγαν πριν 8 χρόνια. Το ΕΚΑΒ δεν έβρισκε στέγη στην πόλη μας γιατί δεν είχαμε κτήριο. Οι τουαλέτες των κήπων και της ανάπλασης θυμίζουν Ουγκάντα. Κάποιος γονιός ρώτησε για το καινούργιο Νηπιαγωγείο για 2 ή 3 αίθουσες αν κατάλαβα και δεν απάντησε κανένας. Αν γίνεται με λιγότερες από τις κανονικές αίθουσες κάποιοι πρέπει να απολογηθούν. Στους κήπους της ανάπλασης και των εκατομμυρίων γιατί δεν κυκλοφορεί το επιφανειακό νερό στα αυλάκια όπως προβλεπόταν στη μελέτη.; Τι φταίει και δεν λειτουργεί αν και το έργο παρελήφθη πριν 3,5 χρόνια; Είναι πάρα πολλά ακόμη σας κούρασα αλλά και μας κούρασαν δεν πάει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μήπως γνωρίζει κάποιος να μας πει πότε θεμελιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης δημαρχος αντιδήμαρχοι,προέδροι κ.λ.π Επειδή ψηφίστηκε το ασφαλιστικό πρόσφατα και δεν το παρακολούθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αν μετραει η διαδοχική ασφάλιση(δηλ η διαδοχική μεταπίδηση από συνδυασμό σε συνδυασμό) τότε όλοι φεύγουν ως ευδοκίμως υπηρετήσαντες και τους απονέμεται και ο μεγαλοσταυρος του ταγματος της πράσινης τσόχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όπου κι αν κοιτάξω ο δήμος με πληγώνει9 Αυγούστου 2010 στις 12:31 μ.μ.

    είναι ντροπή την τύχη του τόπου, με την δική μας συγκατάθεση βεβαίως βεβαίως να την κρίνει η πλέον ακατάλληλη ομάδα, κλίκα ή όπως αλλιώς θέλετε. Ο ισόβιος σχεδόν αντιδήμαρχος και οικοδεσπότης του δημαρχείου κάνει το κέφι του, το ίδιο και η υπόλοιπη ομάδα. Σημασία έχει τι κάνει ο υπεύθυνος για όλα αυτά. Τι κάνει ο δήμαρχος; Και το κυριότερο και σοβαρότερο τι κάνουμε εμείς; Κύριοι για τα επόμενα 4 χρόνια θα είστε πάλι στην εξουσία μην άγχεστε, και να γίνει κάτι καινούργιο που και γω θα το υποστηρίξω, δεν χάνεται τις εκλογές. Το τραγικότερο όλων είναι πως δεν ακούς ένα θετικό σχόλιο για την δημοτική αρχή, στα καφενεία, στα μαγαζιά, στη λαϊκή παντού, αλλά μέχρι εκεί. Ή πρόταση η δική μου έχει ειπωθεί και από άλλους. συμφωνώ εκ πρώτης με τη άποψη του ΑΒ. Συνεχίζω λέγοντας καινούργιος αξιοπρεπής συνδυασμός, υπερκομματικός με αποδεκτούς από την κοινωνία συμπολίτες. Αν βρεθεί κάτι αντίστοιχο και στο Δήμο Θεσπιών, ακόμη καλύτερα. Διαφορετικά ας είμαστε και μόνοι μας. Θα δώσουμε όμως το στίγμα μας στην κοινή γνώμη και ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Οι κοινωνίες έχουν ανάγκη την ποιότητα και όχι την ποσότητα. Η ποσότητα, το μοίρασμα της εξουσίας το ρουσφετάκι της λακκούβας, της διόρθωσης του δρόμου της τελευταίας στιγμής, των υποσχέσεων και της διαπλοκής, είναι γιαυτούς που θέλουν να είναι μόνιμοι στην εξουσία, γιαυτό ποτέ δεν κοίταξαν την ποιότητα, ποτέ. Όχι άλλη αδιαφορία ας τους σταματήσουμε συμμετέχοντας σε καινούριο συνδυασμό. Με 27 υποψήφιους στο κεντρικό ψηφοδέλτιο και 3 τοπικά συμβούλια ο συνδυασμός είναι έγκυρος. περιμένω παρατηρήσεις και σχόλια. θέλουμε ή οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η αδυναμια του να συμετεχεις με κουτσουρεμενο συνδιασμο,λεει πολλα στον κοσμο (τυχοδιωκτισμος),η συμετεχεις με ολοκληρωμενο συνδιασμο σεβομενος ολα τα διαμερισματα του νεου καλικρατειου δημου,η δεν συμετεχεις.Τοπικιστικες
    κινησεις τετοιου τυπου,οπως αναφερεις πιο πανω,δεν πειθουν πλεον τον κοσμο.Δηλαδη εκπροσωπηση σε τοπικα που μας βολευουν καθαρα ψηφοθηρικα?


    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλή μου εχιδνα συμφωνώ μαζί σου στο ότι όλα τα διαμερίσματα πρέπει να εκπροσωπούνται.Σκέψου όμως και τα εξής σενάρια που θα τα δεις αν κοιτάξεις στον συνδυασμό που υποστηρίζεις.
    Η τοπική εκπροσώπιση να είναι τύποις,έτσι για να κλείσει το ψηφοδέλτιο,χωρίς καμία ουσιαστική αξία και συμμετοχή,δηλαδή όπως ακριβώς είναι τώρα και όπως σίγουρα θα είναι και στο υπό διαμόρφωση ψηφοδέλτιο.Απόδειξη αυτού είναι το εξής, σκέψου ας πούμε και πες το τοπικό του υψηλάντη ή των άλλων χωριών.Είδες δεν τα ξέρεις.Αύριο που θα δεις τον δήμαρχο ρωτησέ τον να σου τα πει αυτός,επίσης θα διαπιστώσεις ότι δεν τους θυμάται όλους και το χειρότερο,ρώτα ας πουμε έναν Σωληναραίο να σου πει και θα δεις ότι δεν θυμάται παρόλο που τους ψήφησε.Γιατί;μα γιατί κανένας δεν τους έδωσε ρόλο και αρμοδιότητες και έτσι έπεσαν σε αδράνεια και ανυπαρξία.
    Αλλο σενάριο.Ασε τα τοπικά και πάμε στο κεντρικό ψηφοδέλτιο.Πες σε τριάντα δευτερόλεπτα τους συμβούλους από τα χωριά.Αν έχουν;και βέβαια έχουν αλλά δεν τους ξέρεις ούτε εσύ ούτε πολλοι άλλοι,γιατί απλά δεν τους επέλεξαν με βάση την δράση τους,τις ιδέες και την προσωπικότητά τους αλλά ακριβώς γιατί δεν είχαν τίποτα από αυτά.Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους υπόλοιπους συμβούλους που δεν είναι από τα χωριά και για να σε καθησυχάσω το ίδιο ισχύει και για την αντιπολίτευση.
    Αρα που καταλήγουμε;ότι καθοριστική σημασία δεν έχει η τοπική εκπροσώπιση των δημοτικών διαμερισμάτων,αλλά η εκπροσώπιση του συνόλου του καλλικράτειου δήμου αφενός στη βάση κοινών αρχών όπως η διαφάνεια,η εργατικότητα,η φαντασία,το όραμα και ο σχεδιασμός(άγνωστα στην σημερινή δημοτική αρχή) και αφετέρου στη βάση ιδεών που θα αποτελούν συμβόλαιο τιμής για όλους.
    Αυτά όπως καταλαβαίνεις γίνονται μόνο με νέους σε ηλικία αλλα και σε ιδέες ανθρώπους που τους ενώνει η αγάπη για το τόπο,αλλά και η απόφαση να πάρουν τις τύχες τους στα χέρια τους.
    Αν νομίζεις ότι είσαι ένας απο αυτούς υπάρχει θέση και για σένα,όπως και για τον καθένα.
    Αν ταυτίζεσαι με το παλιό τότε άρχισε να ετοιμάζεις σιγά-σιγά την απάντηση στο ερώτημα που θα σου θέσουν τα παιδιά σου:Τι έκανες εσύ μπαμπά/μαμά όταν κάποιοι πάλευαν για το καλό μου;και τότε θα αρχίσουν τα δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο κάτω απ΄τις γραμμές--ο γείτονας10 Αυγούστου 2010 στις 1:04 π.μ.

    Αυτό που προτείνει ο συμπολίτης μας είναι το ελάχιστο δυνατό για να είναι έγκυρο το ψηφοδέλτιο αξιόλογη Έχιδνα ,βάση του νόμου του Καλλικράτη. Τον οποίο διάβασα σήμερα, το ίδιο θα έλεγα να κάνεις και συ. Δεν μίλησε για αποκλεισμούς χωριών, ίσα -ίσα όλοι σε μια κίνηση είναι ευπρόσδεκτοι. Τυχοδιώκτες είναι αυτοί που μοιράζουν κάθε μεσημέρι και κάθε βράδυ τις θέσεις των αντιδημάρχων στο Καφεδημαρχείο. Δε μοίρασαν μόνο την αντιδημαρχία του τελευταίου 1,5 έτους γιατί αυτή ανήκει στον ιδιοκτήτη του καφεδημαρχείου. Όπως γίνεται εσαεί. Τυχοδιώκτες και νοσηρές φαντασίες έχουν και αυτοί που στηρίζουν τέτοιες νοοτροπίες. Ο μεγαλύτερος από όλους είσαι εσύ Έχιδνα, και σήμερα έμαθα και ποιος είσαι. Ένα από τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ παιδιά της Αλιάρτου. Σα δε ντρέπεσαι και κατάγεσαι και από αξιόλογες καταβολές.Παιδιά καινούριο ψηφοδέλτιο και μόνο καινούριο οι άνθρωποι δεν έχουν λόγο. Συνέχισε Έχιδνα να μας συσπειρώνεις γράψε κι΄άλλα για να πάρουμε μπροστά για τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εντάξει συνάνθρωποι μη τα βάζετε με τη έχιδνα είναι εντολοδόχος και στηρίζει και το φιλαράκι της στον παγιωμένο τελματωμένο και αναχρονιστικό συνδυασμό της δημοτικής μας αρχής.Τέλος η έχιδνα νόμιζε πως βρισκόμαστε σε μεγάλη πολιτεία και δεν γνωριζόμαστε μεταξύ μας. καημένο παιδί.Θέλεις να περάσεις και καινοτομίες στο τόπο ! αυτό σε μάρανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πρωτα ας ξεκαθαρισουμε κατι,δεν υποστηριζω κανενα συνδιασμο.Απλως θεωρω πολυ μειοτικο για τον νεο καλλικρατειο δημο Αλιαρτου να κινηστε κατω απο την "ομπρελα" ενος ατομου που μολις πριν ενα χρονο απεκτησε την επαγγελματικη του στεγη στην πολη της Αλιαρτου ειναι δημοτης αλλου δημου (δημου θισβης) και ξαφνικα τον επιασε ο πονος για τον τοπο μας.Φυσικα αναφερομαι στον γιατρο απο την ΕΛΟΠΙΑ.Η τοποθετηση του Ικτινου πιο επανω με καλυψε πληρως,ισως η παραπληροφορηση αυτης της περιοδου να επηρεασε κι εμενα,παντως αυτα που ανεφερα τα ακουσα απο πολλες και διαφορετικες πλευρες.Οσο για τον "φιλο" στην 1.04 π.μ μπορει να μας πει αν οι φιλοι του η αυτος ασχολειται με την χαρτομαντεια?
    Γιατι λεει οτι ξερει ποιος-α ειμαι.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. διαβαζοντας και προσεχωντας ολα τα γραφομενα,βλεπω οτι ολα περιπου στρεφονται γυρω απο κριτικες και
    ταγνωστα προβληματα του τοπου.
    ως ενα σημειο τα ασπαζομαι.
    αλλο για μενα ειναι το ζητουμενο.
    υπαρχουν ατομα να αναλλαβουν την τυχη του δημου φερεγγυα,αλωβητα απο την πολιτικη σαπιλα ,ανιδιοτελη,και κυριως ορεξατα για δουλεια, γιατι αυτος ο δημος θελει πολυ δουλεια για να καθαρισει απο πολλα που τον εχουν φερει στο σημειο που βρισκετε.
    αν ναι , να βγουν μπροστα με αξιοσεβαστο συνδιασμο νεο και να τον στηριξουμε ολοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. υπάρχει μια κίνηση συμπολιτών κυρίως Αλιαρτείς, αλλά χρειάζεται στήριξη συμμετοχή όσο το δυνατόν, αλλά όχι λάσπες τύπου Έχιδνας. Γνωρίζω πως θερμοί υποστηριχτές αυτής της κίνησης είναι 2 εκπαιδευτικοί, εξαίρετοι χαρακτήρες, αποδεκτοί στην Αλίαρτο τουλάχιστον και με πολλοί ξεκάθαρες απόψεις.Δεν υπάρχει αυτοπροτεινόμενος αρχηγός και μακάρι να ήταν κάποιος από τους 2 αλλά θέλουν να είναι απλοί εργάτες παρά τις πιέσεις. Υπάρχει περίπτωση δε να ηγηθεί της προσπάθειας γυναίκα και αλλάζουν όλα τα δεδομένα. Το ιδανικότερο όλων κατά την γνώμη μου θα ήταν στο δήμο Αλιάρτου με έδρα την Αλίαρτο, και όνομα Αλίαρτος, να υπάρχει μια υποψηφιότητα απο το δήμο Θεσπιών που να ζει και να βιώνει τα προβλήματα των δυό δήμων. Αυτό σημαίνει Καλλικράτης ισόρροπη ανάπτυξη, πρόοδος και ταφόπλακα στον τοπικισμό .Ένα δημοτικό διαμέρισμα σαν τον Αλίαρτο δε μπορεί να τα θέλει όλα δικά του. Που να το πεις όμως αυτό στους βαρόνους, στους αιώνιους, στους τοπικιστές και στους κομματάρχες; Επειδή δε κατάγομαι και ζω στο Σωληνάρι χάσαμε την έδρα πριν χρόνια αλλά δεν χαθήκαμε. Αυτό που θέλουμε είναι αλλαγή νοοτροπίας, και γύρισμα σελίδας. Σε οποιαδήποτε προσπάθεια νέας κίνησης κοιτάξτε και προς τα δυτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εχετε σκεφθει λιγακι κ.κ.αλιατρεις
    αν λεω αν κατεβει συνδιασμος με αρχηγο απο αλλο δ.δ. του καλλικρατη
    και κερδισει τις εκλογες πως θα αντιδρασετε με τοσο τοπικισμο που υπαρχει; ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ayta na ta akoyei h ehidna
    αυτά να τα ακούει η έχιδνα.

    συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε.Δε μπορείς να έχεις όλα όπως εγραψαν πιο πάνω . και όνομα και έδρα και δήμαρχο. Τι στο διάολο Καλλικράτης είναι αυτός.Αν και νομίζω θα διαλύσει στα επόμενα χρόνια και θα πάμε Λιβαδειά. Και τότε θα φανεί ο τοπικισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Βλεπω οτι η παραπληροφορηση και το συνδρομο της ταμπελας καλα κρατει,απο ορισμενους "κυριους" εδω μεσα.Αυτο που ειπα εγω και χαρακτηριζεται τοπικιστικο απο ορισμενους ειναι οτι δεν θελουμε
    "Μεσιες - Σωτηρες..." του στυλ του γιατρου απο ΕΛΟΠΙΑ ( ΔΗΜΟΣ ΘΙΣΒΗΣ)ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΠΙΕΩΝ Η ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΕΙΝΑΙ.Λετε να τον επιασε ο πονος ετσι αποτομα?Τοσο αναξια ατομα εχει ο νεος καλικρατειος δημος (ΑΛΙΑΡΤΟΣ,ΘΕΣΠΙΕΣ,ΠΕΤΡΑ,ΜΑΥΡΟΜΑΤΙ,
    ,ΣΩΛΗΝΑΡΙ,ΑΣΚΡΗ.........)που ηρθε ο γιατρος απο Ελοπια(αλλο δημο δηλαδη)να μας σωσει? Ας σοβαρευτουμαι κυριοι.Το ιδιο φυσικα ισχυει και για τους εδω σκεπτομενους ετσι"ΣΩΤΗΡΕΣ".

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πάμε μαζί Έχιδνα στον καινούργιο συνδυασμό και ρίξε τους τόνους, το λέω για να σε προστατέψω . Δεν θα είναι αρχηγός από την Ελλοπία. Άλλος θα είναι ο ή η αρχηγός. Και πρόσεξε γιατί αδικείς συμπολίτες που είναι πολύ αξιόλογοι και στις δύσκολες εποχές τους έχουμε όλους ανάγκη. Τα άτομα που θεωρείς ανήμπορους η διαπλεκόμμενους τον Ιανουάριο του 2002 αντέδρασαν για την αναπαλαίωση του συνδυασμού της σημερινής δημοτικής αρχής και βρέθηκαν εκτός. Αν ήταν μέσα με όλους αυτούς τους αιώνιους που κουβάλησε ο δήμαρχος από την προηγούμενη δημοτική αρχή θα ήμουνα μαζί σου και θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. απ οτι διαβαζω για την πηνελοπη[αλιαρτο],εχουν βρεθει αρκετοιμνηστηρες.ενας οδυσσεας με
    κ....ια δεν θα βρεθει να τους εξωντωσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σε αυτο που λες "συμμετεχων..." δεν εχεις αδικο,αν και τοτε, αν θυμαμαι καλα υπηρξε βετο μιας γνωστης οικογενειας για την συμμετοχη συγκεκριμενου ατομου στον τοτε συνδιασμο,το οποιο δεν ηθελαν και ετσι αποχωρησε ολη η ομαδα.Φυσικα αυτο το ατομο ηταν οντως αξιολογο και αποδεικνυεται αυτο απο τη εως τωρα δραση του απο αλλο μετεριζι.Νομιζω οτι ηταν περισσοτερο προσωπικο παρα πολιτικο αυτο το θεμα το 2002.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΝΩΝΥΜΕ Των 1,05 πμ οταν εγραψα για αρχηγο αλλου δ.δ. επουδενι δεν εννοουσα το συγκεκριμενο ατομο για τον απλουστατο λογω,δεν τον ξερω καν ποιος ειναι.εξαλλου μια υποθεση εκανα και ξανα λεω αν λεω αν, που τιποτα δεν αποκλειεται. δενεγραψα ποτε για μεσιες και σωτηρες αυτα τα γραφεις εσυ. μη λοιπον εξανιστασε για κατι που δενεγραψα και το μεγαλοποιεις μη ξερωντας το γιατι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έχιδνα κάνεις κάποιο λάθος και νομίζω όχι εσκεμμένα. Ναι είναι έτσι για το αξιόλογο άτομο που δραστηριοποιείται εκτός. Αλλά το Γενάρη του 2002 δεν υπήρχε ομάδα όπως το αναφέρεις. Όντως και το γνωρίζω σίγουρα οι υπόλοιποι καινούργιοι και όχι επαναλαμβάνω ομάδα, έφεραν τις αντιρρήσεις. Και ποιος δεν θα έφερνε; Η αποχώρησή τους όμως οφειλόταν στην αναπαλαίωση και όχι στην ανανέωση που έπρεπε να έχει ένας συνδυασμός. Δυστυχώς αν παρακολουθείς τα γεγονότα δικαιώθηκαν απόλυτα. Οι συμμετέχοντες επι 8 χρόνια τότε με τον συνδυασμό του Παλμέ, δεν απομονώθηκαν, αλλά αξιοποιήθηκαν με τις γνωστές διετίες και το σημερινό αδιέξοδο. Το δικό μου κατηγορώ προς την νυν δημοτική αρχή είναι για την ανανέωση που μόνο αυτή μπορούσε να την κάνει το 2002 και δεν την έκανε.Επιθυμούσε διακαώς την εξουσία και ήθελε να ήταν σίγουρη για την νίκη.Μπορεί βέβαια αν άκουγε τους ανανεωτές να την πάταγε και να έχανε τις εκλογές. Πράγμα που εγώ το θεωρούσα δύσκολο και η νίκη ήταν μονόδρομος. Βόλευε όμως να υποστηρίζουν κάποιοι και ξέρουμε ποιοι, πως έφυγαν σαν ομάδα.Αυτά εν ολίγοις. Καλό 15Αυγουστο να έχουμε. Αύριο το μεσημέρι φεύγω για διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. κύριε-κάτι άκουσα των 7:00- το επιβεβαιώνω και γω αυτό που λες επειδή τότε θα ήμουν και γω πάρα λίγο υποψήφιος.Αλλά μετά τα γεγονότα δεν τόλμησα, και καλά έκανα.Είναι όπως τα λες και τα είπες με απόλυτη ακρίβεια. Αλλά σε ποιον τα λες να τα καταλάβει στην Έχιδνα; Δεν βλέπεις ποιον εκπροσωπεί;Αυτούς που όρθωσαν τότε ανάστημα τώρα τους καταρακώνει. λίγη γνώση,λίγο ήθος λίγη αξιοπρέπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. σφίγκα η έχιδνα. κατάπιε την γλώσσα της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για τον αθλητισμό;

    Κάθε μέρα κάποιες δεκάδες συμπολιτών μας πηγαίνουν για μαζικό αθλητισμό στο στάδιο της πόλης .Τους χειμερινούς μήνες αυτοί είναι πολύ περισσότεροι. Ο δήμος πρέπει να σεβαστεί τον αθλούμενο πολίτη, ώστε να μπορεί κάποιες ώρες να έχει πρόσβαση στο στάδιο. Το στάδιο είναι για όλους τους πολίτες του δήμου και όχι μόνο για κάποιους αθλητές που ούτως ή άλλως έχουν κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Δεν γίνεται κύριοι υπεύθυνοι του αθλητισμού της πόλης ο αθλούμενος να βρίσκει πάντα τις πόρτες κλειστές και να του στερείται η άθληση. Και μιλάμε για ενήλικες,40,50.60 χρονών αντιμετωπίζοντας και κάποιοι εξ αυτών σοβαρά προβλήματα υγείας. Δεν μπορεί να βλέπεις ανθρώπους να ανεβαίνουν στα κάγκελα για να μπουν στο γήπεδο για να κάνουν το αυτονόητο που η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να τους παράσχει, τον αθλητισμό, τον περίφημο μαζικό αθλητισμό. Στην Λιβαδειά , στην Θήβα, στον Ορχομενό, στο Σχηματάρι τα στάδια ανοίγουν για τον πολίτη με πρόγραμμα που ορίζει ο δήμος και τους χειμερινούς μήνες μάλιστα με το φως των προβολέων για να μπορεί να αθληθεί και ο εργαζόμενος. Πολλοί συμπολίτες μας εξοργίζονται και φεύγουν κάνοντας μόνο περπάτημα στους γύρω δρόμους κινδυνεύοντας πολλές φορές από τα αυτοκίνητα ή τα σκυλιά .Παρά τις κατά καιρούς εκκλήσεις αρκετών συμπολιτών και εμού προσωπικά η δημοτική αρχή δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημά μας. Ίσως να μη το θεωρεί σοβαρό. Σήμερα το απόγευμα πηγαίνοντας στο στάδιο αντίκρισα την νοτιοδυτική σιδερένια πράσινη πόρτα πεσμένη στο έδαφος με βγαλμένους τους μεντεσέδες. Ήταν προφανώς κάποια αυθαίρετη ενέργεια απο κάποιον αγανακτισμένο αθλούμενο. Μαζί με κάποιο συναθλούμενο σηκώσαμε την πεσμένη πόρτα και την βάλαμε μετά κόπου στην θέση της. Πράγματι ήταν μια αυθαιρεσία την μεγαλύτερη όμως αυθαιρεσία την είχε κάνει η δημοτική αρχή, και ήταν αυθαιρεσία κατά του μαζικού αθλητισμού. Επιτέλους ας επιμεληθεί κάποιος υπεύθυνος.

    αθλούμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κύριε αχισυντάκτα συγνώμη που στέλνω εδώ την επιστολή μου, δεν ξέρω αν είναι στο σωστό μέρος

    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. o snake einai mono 1,min sas tromazei an kai alloi gnwrizoun ti sumvainei..
    wpos espasa tin parapliroforisi kai tin propaganda kana mina prin eimai dw kai tha to kanw pali...

    euharistw..

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. μπράβο snake σπάσε το απόστημα , χτύπα την προπαγάνδα που μόνο εσύ και μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις.Και όλοι μαζί να προσπαθήσουμε να υπερβάλουμε εαυτούς θά λεγα, και να σταματήσουμε τις φωνές των ανανεωτών και τα κουραφέξαλα. Δε μπορώ να διανοηθώ πως θα αλλάξουμε την δημοτική μας αρχή, αν γίνει κάτι τέτοιο snake να ξέρεις θα πεθάνω.Σε σένα βασίζομαι,άκου ανανέωση, Τον κακό τους το καιρό να τους πεις, που δεν θα έχουμε εμείς τους προέδρους και τους αντιδημάρχους, και θα τους έχουν αυτοί.Ασε που και μεις κάνουμε ανανέωση και πολύ καλύτερη απο αυτούς. Είδες ποιόν έχουμε στην Παλιοπαναγιά, στο Μαυρομμάτι, εμ στον Αλίαρτο.Πρέπει να προβάλλουμε τα ονόματα αυτά για να τραβήξουν.Και πάνω απ΄όλα προσοχή μην απαντήσουμε στα ερωτήματα των ακατανόμαστων και της προπαγάνδας, είναι κακόβουλα.Το στάδιο,οι κήποι,το ποτάμι,το Νηπιαγωγείο, το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής,το περιβάλλον,ο μαζικός αθλητισμός,το ΙΚΑ, αλλά πάνω απο όλα το Καφεδημαρχείο, η αξιοπρέπεια, το ήθος μας και τα έργα μας θα είναι τα μεγάλα μας όπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. file karadokwn,
    i adunateis na katanoiseis ta gegrammena twn anartisewn ton proigoumeno mina i apla den thes na ta katanoiseis gia eunoitous logous..
    egw den diafonw me tin ananewsi,makari na ginei,akoma den ehw dei omws ta onomata twn swtirwn mas..
    episeis sumfwnw gia tis parapano elipsis pou anafereis alla tha ithela na se enimerwsw oti den euthinete i dimotiki arhi giauto,ta lefta den irthan pote gia tin oloklirwsi,mipws na plirwsoun apo tin tsepi tous i mipws tha ta plirwsoun oi ananewtes sas???to "kafedimarheio" den katalavainw pou sas enohlei,mipws thelete na metaferthei ligo pio mesa ston aliarto ekei pou ehei wraio iskio kai zwufia???tha to lete "kafedimarheio" tote?twra to lete "kafe tis antipoliteusis"?
    egw twra den ehw idea pion ehete stin askri,mauromati i kai ston aliarto alla otan tha parw to psifodeltio tha krinw pios einai o katallilos kata tin gnwmi mou kai tha ton psifisw..
    eseis pou sas ehoun kateuthinei kala den tha mpite kan ston kopo na diavasete ta psifodeltia,staurwmena tha sas ta dwsoun..
    mas lete loipon oti ta 80 atoma tis kathe allis parataxis einai anaxia (oses sugrotithoun) kai ta 80 tis dikia sas einai oloi ananewtes (hwris akoma na gnwrizete oute to 20% twn upopsifiown)...
    einai eukolo loipon na katanoisoume oti i moni ananewsi pou sas endiaferei einai i allagi dieuthinsis tou "kafedimarheiou"..

    euharistw ..

    snake...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. kalws ton. perase enas mhnas kai den ekopses akoma tis makakies trofime toy kafedhmarxiou,ypopshfio lamogio kai eponene antidhmarxe(to kserw oti sto yposxethikan kai sena argosxole.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. συγχαρητηρια για τη πολιτικη αποψη και θεση SNACKS.
    παραγεις πολιτισμο-ευγενεια-πολιτικη αποψη του νεου κυματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. μαλακιες ακουω. Μπράβο σε ολους μας.
    Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. snake...kana mhna prin den evrexe,roxales gia sena epeftan.

    euharistw ..

    Snacks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΤΑΚΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
    '' Η εμπάθεια και κακεντρέχεια ορισμένων δεν έχει όρια.Φοβούμενοι κάτι,δημιουργούν θόρυβο,σηκώνουν σκόνη και πετούν λάσπη.Δεν ξέρω τι και γιατί το φοβούνται,αλλά είναι εμφανής ο πανικός''ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΣΧΟΛΙΑ


    14 Αυγούστου 2010 6:42 μ.μ.
    14 Αυγούστου 2010 11:52 μ.μ.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Όχι ανώνυμε 12:20.Αυτά αφορούν αυτόν που τα έγραψε και βρές τον να σου εξηγήσει τι εννοεί.
    Κάνω αναφορά στο γεγονός πως κάποιοι μιλούν για μένα(όπως και για άλλους συμπολίτες)προσπαθώντας να με ενοχοποιήσουν για κάτι που δεν αντιλαμβάνομαι.
    Αν το να εκφράζεις τις απόψεις σου επώνυμα είναι έγκλημα,τότε ναι είμαι ένοχος.
    Αν το να συμμετέχεις σε κάποιο σύλλογο ή φορέα είναι έγκλημα ,πάλι δηλώνω ένοχος.
    Αν επίσης το να αγαπάς τον τόπο σου και να θέλεις την προκοπή του ,όπως όλοι οι συμπολίτες έτσι και εγώ,είναι κακό,καταλογισέ το μου και αυτό.
    Επίσης μπορείς να μου καταλογίσεις ότι και λόγω χαρακτήρα και λόγω επαγγέλματος,αλλά και της θέσης ευθύνης που έχω,δεν μου αρέσουν τα μισόλογα,οι υπεκφυγές και οι θεωρίες συνωμοσίας.Ότι έχω να πω το λέω ευθέως και οι συνεργάτες μου στην δουλειά,οι μαθητές/τριες μου εδώ και χρόνια,που τώρα είναι άντρες και γυναίκες εργαζόμενοι/νες και έχουν οικογένειες,αλλά και όσοι με γνωρίζουν, αυτό το ξέρουν.Εσύ προφανώς δεν με ξέρεις και βγάζεις λανθασμένα συμπεράσματα.
    Αυτό όμως που δεν διαπραγματεύομαι,είναι η άποψη που κυκλοφορεί εδώ μέσα,ότι δηλ.δικαίωμα λόγου ή συμμετοχής, με όποιον τρόπο, στα κοινά δεν έχουν όλοι.Τα μέλη π.χ. του Περιβ.Συλλόγου ή του Χορευτικού ή των Γυναικών έχουν χάσει τα πολιτικά τους δικαιώματα αν διαφωνούν με κάποιον;μπορούν να ακούγονται τέτοιες απόψεις;ποιός μπορεί να τις αποδεχτεί;και ποιός μπορεί να τις κυκλοφορεί αν δεν έχει συγκεκριμένη σκοπιμότητα;
    Επίσης δεν ανέχομαι να μιλούν για λογαριασμό μου άνθρωποι που δεν τους έχω εξουσιοδοτήσει,γιατί στην μικρή μας κοινωνία και όχι μόνο,κάποιοι από εμάς το όνομά μας είναι η μόνη περιουσία που θα αφήσουμε στα παιδιά μας.Αρα λοιπόν οτιδήποτε με αφορά και ενδιαφέρει κάποιους θα το μάθουν από εμένα και όχι απο το ράδιο αρβύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. AΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ!ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΕΛΟΣ "ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΝ ΒΟΙΩΤΩΝ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ- ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ BLOQ ΑΥΤΟΥΣ;ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ;ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ;ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΩΝ;ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΤΕ!ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΩ ΕΣΕΝΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕΙ;Η ΜΗΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ;ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΛΑΜΟΓΙΑ-ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΧΤΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΛΑ ΜΑΧΑΙΡΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ!ΣΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...ΑΠΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΝΟΧΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΣΤΑΥΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ Η ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ!ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΑΝΙΒΑΛΟ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ!ΕΔΩ ΜΗΠΩΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ;ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΙΑ;ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΑΝ;ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΜΗΠΩΣ ΑΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΣΑΝ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ;ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΤΣΙΜΠΛΕΣ;
    ΛΕΩ ΚΥΡΙΕ ΣΥΝΤΑΚΤΑ ΜΗΠΩΣ;ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ...

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Χρόνια πολλά επίσης.
    Καταρχήν το όνομα ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ δεν μου αρέσει ,το χρησιμοποιώ κατ'ανάγκην γιατί έτσι με αποκάλεσαν,παρόλο που το όνομά μου είναι διαθέσιμο,από εμένα,στο blog και το θεωρώ τιμή μου και χρέος προς την δημοκρατία να γράφω επώνυμα έστω κι αν αυτό έχει κόστος.

    Επί της ουσίας τώρα.
    1.Δεν μιλάω πρώτη φορά ανοικτά,ούτε φωτογραφίζω ποιός είμαι.Αρθρογραφώ επώνυμα,όταν έχω κάτι να πω ,με το όνομά μου που είναι αναρτημένο δημόσια στη λίστα των συντακτών ή με τα αρχικά ΔΣ οταν πρόκειται για ανακοινώσεις του Περιβαλλοντικού Συλλόγου,το οποίο εκπροσωπώ επίσημα ως πρόεδρος.
    2.Πίστεψέ με και μιλώ όχι μόνο ως άτομο,αλλά και ως εκπρόσωπος του Περιβ.Συλλόγου,ο λόγος που δεν έχω ασχοληθεί και εγώ και ο σύλλλογος με το "ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΝ ΒΟΙΩΤΩΝ" είναι γιατί δεν γνωρίζω επισήμως τη υπαρξή του,δεν έχω δει κάποια ανακοίνωση,ποιοί το αποτελούν και πως μπορεί κάποιος να γίνει μέλος.Προσωπικά θεωρώ πολύ σημαντική την δραστηριοποίηση των πολιτών σε συλλόγους και θα ήθελα να μάθω λεπτομέρειες και να γίνω και μέλος,αν δέχεστε.Σίγουρα πάντως και αυτό είναι πρόταση,θα ήθελα οι σύλλογοί μας να συνεργαστούν και μια καλή ευκαιρία είναι στις 28/8 που θα ξεκινήσει η λειτουργία της τράπεζας αίματος που δημιουργεί ο συλλογός μας και ο σύλλογος γυναικών και είναι πολύ σημαντική πρωτοβουλία που θέλουμε να στηριχτεί.
    Τα μόνα πράγματα που ξερω και εγώ και πολλοί άλλοι για τον σύλλογό σας προέρχονται από διαφορα σχόλια,που σίγουρα δεν είναι η καλύτερη πηγή πληροφόρησης και θα ήθελα να δω κάποια επίσημη ανακοίνωση που να ξεκαθαριζει το τοπίο.Αν παρατηρήσεις την διαδρομή ίδρυσης του Περιβαλλοντικού θα δεις ότι κάθε νέο βήμα ήταν στο φως,το καταστατικό,τα ιδρυτικά μέλη,οι συνελευσεις οι εκλογές ,δράσεις,τα πάντα και έγινε αυτό ακριβώς για να αποφευχθούν κακόβουλες σκέψεις.Ειλικρινά σας το προτείνω και αν θέλετε μπορώ να βοηθήσω.
    3.Σε ότι αφορά το blog και στον βαθμό που εγώ μπορώ,ως συντάκτης να μιλήσω,πιστεύω ότι το αδικείται.Το blog δημοσιεύει οτιδήποτε έρχεται σε αυτό και δεν σημαίνει τούτο ότι συμφωνεί κιόλας.Είναι λάθος να αποδίδεται σκοπιμότητα στον διαχειριστή για κάποιο δημοσίευμα για το οποίο την ευθύνη την φέρει αυτός που το γράφει είτε επώνυμα είτε ανώνυμα.Νομίζω ότι κανένας μας δεν συμφωνεί με την λογοκρισία και το "χτένισμα" των δημοσιευμάτων.
    4.Ο λόγος της δικής μου αντίδρασης και των σχολίων που έγραψα δεν είναι γιατί αισθάνομαι ένοχος,όπως λες, για κάτι.Είναι γιατί προσπαθώ να υπερασπιστώ το αυτονόητο,κατα την αποψή μου,ότι δηλ.ενεργός πολίτης είναι αυτός που ενδιαφέρεται για την κοινωνία,για τον τόπο του,για βασικά δικαιώματα που δεν είναι διαπραγματεύσιμα και δεν φοβάται να τα υπερασπιστεί.Η εμπλοκή ενός πολίτη σε συλλόγους,όπως και ο δικός σας, δεν πρέπει να σημαίνει περιθωριοποίηση,όπως κάποιοι προσπάθησαν να περάσουν φωτογραφίζοντας εμένα και άλλους,αλλά απεναντίας μεγαλύτερη ευθύνη και δράση σε περισσότερους τομείς της δημόσιας ζωής,γιατί είτε το θέλει είτε όχι είναι πολλά βλέματα στραμένα πάνω του.Εγώ αυτόν το τύπο του πολίτη επιλέγω και αυτόν υπερασπίζομαι και στην προσωπική μου ζωή αλλά και στην επαγγελματική μου δράστηριότητα.

    Συγνώμη αν σε κούρασα και ειλικρινά σου λέω ότι θα ήθελα να σε συναντήσω να με ενημερώσεις για το σύλλογό σας.
    Ντασιώτης Γεώργιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. αγαπητε συντακτη,οδημοσθενηςειπε:
    παντων εστι δυσχερεστατον το πολλοις αρεσκειν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Aνώνυμε 3,52 καλος ο δημοσθενης αλλα τι ενοεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 1234 στο μεταφραζω και θα καταλαβεις τι εννοω.
    το πιο δυσκολο απ ολα ειναι,να αρεσεις σε πολλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ρε συ αυτό περιπου το καταλαβα απο τα λιγα που θυμαμε.σε τι αναφερεσε δεν καταλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. 1234 αν δεν εισαι οσυντακης δεν μπορεις να το καταλαβεις ,γιατι σε αυτον αναφερομαι και ειναι καλο για το προσωπο του συντακτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πολυ καλος ο προεκλογικος σου λογος "ΣΥΝΤΑΚΤΗ" μιλαω για το τεταρτο σκελος(4),περιμενω να μας ενημερωσεις και για την διδασκαλικη-καθηγητικη κινηση (δηλαδη τον "νεο" συνδιασμο) στην οποια εισαι ενας απο τους οργανωτες της. Προεδρος νεοσυστατου συλλογου... (ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ) ,αμεση "βουτια" στην τοπικη αυτοδιοικηση με οργανωση κινησης "να παρουμε την εξουσια",χρησιμοποιηση της θεσης του συντακτη στο blog εδω,γι' αυτο τον σκοπο (ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ),ολα αυτα καλα.Το μονο που δεν σκεφτηκες ομως ειναι, οτι ο κοσμος δεν ειναι "προβατο" να τον πηγαινεις οπου θελεις εσυ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΕΧΙΔΝΑ στα σχόλια SFIGA στο chat φοβερός ο διχασμός σου.Σου μεταφέρω και εδώ την απάντησή μου και σε αφήνω να τα βρεις με τον εαυτό σου.

    Με τους"εξυπνακίστικους"ακροβατισμούς σου αγγίζεις τα όρια της ανοησίας.Θεωρώ ότι δεν αξίζει η συνομιλία μαζί σου.Σε χαιρετώ κι ας το θεωρήσεις άτακτη υποχώρηση.Σου δίνω τη ευκαιρία να πανηγυρίσεις στον μικροκοσμό σου μια "μεγάλη νίκη"με έτρεψες σε φυγή,φοβήθηκα πολύ και βαριέμαι αφάνταστα την επιπολαιότητά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΧΙΔΝΑ...Αν από αυτή την ξεκάθαρη και σαφή τοποθετηση του "ΣΥΝΤΑΚΤΗ"εσύ καταλαβες αυτά που γραφεις 8.13 τότε είμαι βέβαιη ότι κάτι σε φοβίζει πολύ.σύντομα θα δείξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. "ΠΟΛΙΤΗ" το ξεμπροστιασμα που εκανε η "SFIGA" στον "ΣΥΝΤΑΚΤΗ" με καλυψε πληρως.Επεσαν οι μασκες.
    Και το μονο που κανει πλεον ειναι να επαναλαμβανεται.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ξαναρωταω.εσυ εχινδα τι εκπροσωπεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΧΙΔΝΑ....Με την απαντησή σου μου δίνεις την εντύπωση ότι δεν σε ενδιαφέρει τι λεει κάποιος αν τον έχεις στοχοποιήσει,δείχνεις να εκτελείς υπηρεσία.Εγώ που δεν ξέρω κανέναν από τους δύο γιατί καλύφθηκα πιό πολύ από το ΣΥΝΤΑΚΤΗ όχι από σενα;


    Υ.Γ. κύριε συντάκτη επειδή θέλω να σε γνωρίσω θα χρησιμοποιήσω το mail σου που βλεπω στην εφημερίδα,πιστεύοντας πως δεν θα ενοχλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Το ποιος εκτελει υπηρεσια εδω μεσα ειναι γνωστο εδω και καιρο.Μαλλον
    "ΠΟΛΙΤΗ" εισαι νεος αναγνωστης του εδω blog.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ξαναρωταω.εσυ εχινδα τι εκπροσωπεις;βλεπεις ολα τα αλλα σχολια εκτος απο το δικομου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Έχετε όλοι καταλαβει οτι σας βαρεθήκαμε με τους σχολιασμούς σας.....
    Ένα θεμα το έχετε ξεσκίσει και το πάτε από άκρη σε ακρη μέχρι αηδίας.
    Ας κατέβει όποιος θέλει.
    Ας βγει όποιος θέλει.

    Αυτό το blog τι σας φταίει?

    Έχω μέρες τώρα που θέλω να γράψω για πολιτισμό και αθλητισμό και φοβάμαι μην με σκίσετε για τις απόψεις μου.

    Κάπιοι θα με πουν υπερ του δήμου, κάποιοι αντιστασιακό, κάποιοι υποψήφιο.

    Νοιώθω ότι εσεις που γράφεται σε αυτό το θέμα είστε απειλή για μένα που θέλω να μιλήσω επώνυμα

    ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αι γεια σου κυριε ανωνυμε.
    Που ησουν τοσο καιρο?
    Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
    Προτεινω ολες οι πλευρες να απομονωσουν τα καννιβαλακια.
    Ξερουν πολυ καλα ποια ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Απαντηση στον-ην "1234..."
    Εμενα και μονο εμενα.
    Αυτη την ερωτηση νομιζω θα επρεπε να την απευθυνεις αλλου.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ανώνυμε 6:17 τα λες σωστά.απλώς μην τους βάζεις όλους σε ένα τσουβάλι με εχινδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ισως εισαι χειροτερος και απο αυτες.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΕΧΙΔΝΑ.. είχε πολύ δουλεια σημερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΕΧΙΔΝΑ...Εχεις πήξει ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν