Ποιός φωτισμός; Βυθισμένο στο σκοτάδι το κρισιμότερο και δυσκολότερο τμήμα
της ΠΕΟΑΘ απο διασταύρωση Βιλίων μέχρι Ερυθρές!Η αδικία για τις Ερυθρές
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!
-
Οι Ερυθρές στο περιθώριο της ανάπτυξης
συνέχεια εδώ
Πριν από 1 ημέρα

περσινα ξυνά σταφύλια.έχουμε νεώτερα και καλλίτερα.ψάξε φωτο του giorgo με αφεντικό goldman sachs και μίζα 10.000.000 που γράφτηκε και δεν διαψευστηκε πριν λίγες βδομάδες.Βρες και καμμία του Τσουκάτου,Σημίτη Μαντέλη(ή Ρόκκου)με τον Μιζοφοράκο και αν δυσκολευτείς να τους βρείς έχω εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΡΕΙΣ ΤΙ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟ; ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ, ΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ: Α ΡΕ ΕΛΛΗΛΟ-ΚΟΡΟΪΔΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή