ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

| Ετικέτες , , | Posted On Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

"Στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 ξεκινήσαμε την εκσκαφή για την οικοδομή μας στο Καβροχώρι. Στο τελείωμα της εκσκαφής, ξαφνικά, ακούστηκε ένας υπόκωφος αλλά αμυδρός ήχος και είδαμε μια τρύπα ..."  Γράφει ο Νίκος Ψυχογυιός στο ιστολόγιό του...και συνεχίζει...




...Αποφάσισα να κάνω αυτό το ιστολόγιο, γιατί πραγματικά "δε χορταίνω" να μοιράζομαι αυτή την εμπειρία με ανθρώπους γύρω μου.

Σήμερα μπορώ να πω, πως ήταν μία (ίσως και η μεγαλύτερη) συγκινισιακή εμπειρία της ζωής μου!!! Δεν συμβαίνουν βέβαια συχνά τέτοια γεγονότα αλλά ούτε και σε όλους τους ανθρώπους.

Ένας άλλος λόγος που με οδήγησε να φτιάξω αυτό το ιστολόγιο είναι οι απόψεις των "έξυπνων" συμπολιτών μας που έσπευσαν να με συμβουλέψουν για το τι θα έπρεπε να έκανα.....

Εγώ πάντως ειλικρινά και από βάθους καρδιάς, αισθάνομαι όχι μόνον υπερήφανος για την απόφασή μου να ειδοποιήσω αμέσως τις αρχές αλλά αισθάνομαι και ιδιαίτερη τιμή που η Ιστορία προτίμησε εμένα για τη συνάντησή της με την εποχή μας...

Διαβάστε το ιστορικό ολόκληρης της εκσκαφής στο ιστολόγιο του Νίκου Ψυχογυιού που θα το βρείτε ΕΔΩ

Σχετικές Αναρτήσεις :



Comments:

There are 0 σχόλια for ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν