Κωπαϊδικά - Θέσπια 2012 : Πρόγραμμα και κόστος των εκδηλώσεων

| Ετικέτες , | Posted On Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

πατήστε στην εικόνα


Σχετικές Αναρτήσεις :



83 σχόλια:

  1. ολα τα κανουνε στο μαυροματι και στης θεσπιες
    δημαρχε και τοπικο συμβουλιο γαμησατε ολον τον Αλιαρτο ειστε αχρηστη κριμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω με τον παραπανω.σιγα τις πολιτιστικες εκδηλωσεις.καλυτερα λιγα και καλα και οχι 20 μερες με βλακειες.εκλασε ο καποδιστριας και βγηκε ο καλλικρατης....ο αλιαρτος θα αρκεστει στον καραγκιοζη φετος αν και δεν μας λειπει ολο το χρονο βλεποντας το ΔΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο.εκείνο το επίπεδο με τους μπατσεδες νιαρους και τα αλλα σαινια δε θα το ξεναβρουμε ποτέ.μεγάλη απώλεια.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΊΣΑΙ ΜΑΚΡΙΆ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ

      Διαγραφή
    3. Η ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΥΧΗ ΔΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ -ΘΕΣΠΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΚΩΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΟΛΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ- ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΟΥΣ.ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ.

      Διαγραφή
    4. προς τον 5:17
      δεν ανεφερα προσωπα οπως εσυ...δεν με νοιαζει ποιος διοργανωννει αλλα πως και με τι....ειμαι 28 και καθε χρονο πριν το σχολειο ηξερα πως θα παω στα ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ τωρα στο παιδι μου τι θα πω?οτι ο καλλικρατης εκτος απο τους δημους ενωσε και τις εκδηλωσεις? ενα μικρο κυριακι καταφερε φετος να κανει εκδηλωσεις ζηλευτες και εμεις καταφεραμε να φερουμε τον καραγκιοζη....την ταινια ουρανια μου θυμιζει......

      Διαγραφή
    5. οι εκδηλώσεις στο Κυριάκι είχαν εισητήριο 15 - 20 ευρώ. Ρώτα πρώτα και μετά μίλα.

      Διαγραφή
    6. to gnorizo eksupne....protimotero 15 eurv para karagkiozh kai xoro

      Διαγραφή
    7. 2.55μμ πρώτον το εισιτήριο ήταν 20 ευρώ κι αν το έκαναν εδώ πάλι αγόρι μου θα την έλεγες γιατί απλά είσαι γκρινιαρης.Δεύτερον αν είσαι 28 και δεν μπορείς να συμβιβαστεις με την ιδέα ότι ο κόσμος αλλάζει,άρα και ο δήμος και οι εκδηλώσεις και τα ονόματα και η δουλειά σου και οι άνθρωποι και τελικά όλη σου η ζωή,τότε παιδί μου σε λυπάμαι,θα υποφερεις στη ζωή σου.

      Διαγραφή
    8. πως φαινεσαι οτι εισαι παιδι του δσ....

      Διαγραφή
    9. στο Κυριακι λεβεντες το φεστιβαλ ΦΛΥΓΟΝΙΟΝ με τις εκδηλωσεις που λετε δεν το κανει ο Δήμος αλλά ιδιώτες.Οποιος θέλει και εδώ ας δοκιμάσει.

      Διαγραφή
    10. το φεστιβαλ δασους το κανουν ιδιωτες????ουαουυυυυυυυυυυυ

      Διαγραφή
  3. λοιπον βγαλανε απο της εκδηλωσεις το ονομα Αλιαρτος και το κανανε (κωπαιδικα 2012-θεσπια 2012)
    η περισσοτερες εκδηλωσεις γινονται στης θεσπιες και στο μαυροματι και η μεγαλυτερη εκδηλωσει που γινεται στον Αλιαρτο ειναι η επιδιξει ταε-κβο-ντο και το θεατρο σκιων
    τελικα αυτο που λεγανε οτι πανε να χαλασουνε τον Αλιαρτο μαλλον το καταφερανε σε οτι εχει σχεσει με τα πολιτιστηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτε ήταν το ονομα αλιαρτος στις εκδηλωσεις ρε μεγαλε.τα προηγουμενα χρονια το εβλεπες;

      Διαγραφή
    2. και γιατι δεν το κάνατε βρε μεγαλα ΜΥΑΛΑ Αλιαρτια -θεσπια?

      Διαγραφή
    3. Άμα είσαι κουτος είσαι για τα καλά.γιατί ρε φωστηρα εδώ ήταν πάντα κωπαιδικα και εκεί πάντα θεσπια κι έτσι παρέμεινε.γκεγκε

      Διαγραφή
    4. μεγαλο ΜΥΑΛΟ δεν παρεμεινε το αλλαξατε σωστα? για κουκια;ποιος το ζητησε?

      Διαγραφή
    5. Μην πεις φοβάμαι να ακούσω

      Διαγραφή
    6. Ρε μάγκες για να τα ξαναπαρουμε απο την αρχή.το ίδιο κείμενο διαβάζουμε.Δίπλα απο κάθε εκδ´ηλωση έχει το κόστος για το δήμο.όπου δεν γράφει ποσό σημαίνει ότι κάποιοι συλογοι το κάνουν και δε μας χρεώνουν.Έχουμε και λέμε λοιπόν.
      Στη δημοτική ενότητα Θεσπιων γίνονται οκτώ εκδηλώσεις,απο τις οποίες οι πέντε δεν έχουν κόστος,προφανώς γιατί κάποιοι σύλλογοι τις κάνουν,ενώ οι υπ´ολοιπες τρεις έχουν κόστος 1800 € συνολικά.
      Στη δημοτικ´η ενότητα Αλιαρτου τώρα γίνονται πάλι οκτω εκδηλώσεις,απο τις οποίες η μια (3-9) είναι χωρίς κόστος για το δήμο,ενώ οι επτά έχουν κόστος 3600 €.Οι δικοί μας σύλλογοι είναι κυριλέ και δεν δουλεύουν τζάμπα.Αυτά λέει το χαρτί που όλοι διαβάζουμε.τώρα πως γίνεται κάποιοι να διαβάζουν και να καταλαβαίνουν αλλα,ας αναρωτηθούν και να μας ενημερώσουν.Επίσης αν δεν το δούμε καταλάβει ακόμα,μάλλον αργησαμε.Δεν υπάρχουν αυτοί και εμείς.όλοι ήμαστε στον ίδιο δήμο και οι εκδηλώσεις όπου κι αν γίνονται είναι για όλους μας.

      Διαγραφή
    7. οι πρωτες εκδηλωσεις αυτου του τυπου ονομαστηκαν ΑΛΙΑΡΤΕΙΑ και ειχαν γινει απο τον αειμνηστο ΝΙΚΟ ΗΛΙΑ τοτε δημαρχο ΑΛΙΑΡΤΟΥ.Μετα που ηρθε ο κουντουριωτης δημαρχος και εκανε κινησεις προκοπης και τα ονομασε κωπαιδικα?????

      Διαγραφή
    8. Η ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΥΧΗ ΔΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ -ΘΕΣΠΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΚΩΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΟΛΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ- ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΧΩΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΟΥΣ.ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

      Διαγραφή
    9. ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΏΣ ΌΠΩΣ ΤΑ ΛΈΕΙ Ο 5.33μμ ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΊΤΕ.

      Διαγραφή
  4. ειναι απαραδεκτο να γινονται εκδηλωσεις.σε μια απο τις ποιο κρισιμες εποχες υφεσης που ζει η χωρα ,και που οι διοικουντες με τον ενα η τον αλλο τροπο μας εχουν κοψει το χαμογελο δεν νομιμοποιουνται να μας προσφερουν με τα λεφτα που μας κλεβουν ασυστολα απο τους φορους και τα χαρατσια καμμια κακογουστη διασκεδαση.να μας δωσουν πισω το χαμογελο και τα λεφτα που μας εχουν κλεψει να παει ο καθενας να διασκεδαση οπου αυτος θελει και οπως θελει.οποιος συμετεχει σε αυτες τις εκδηλωσεις νομιμοποιη κατα καποιον τροπο τις ανομιες της εξουσιας.υπαρχει μια παροιμια του σοφου λαου που λεει.''Η ΑΛΕΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΑΓΕ ΣΤΗΝ ΦΩΛΙΑ ΚΟΥΒΑΛΑΓΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΜΑΖΙ''οσο λοιπον εμεις με την παρουσια μας σε αυτες τις δυσκολες εποχες για ολους επικροτουμε τα πανηγυρια και τις γιορτες το μονο που καταφερνουμε ειναι να κανουμε κακο στον εαυτο μας.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα δικα μας λεφτα ειναι φιλε μου,ασε λοιποπν να τα κανουν εκδηλωσεις για να μην τα κανουν audι(παλμες).τοσα λεφτα τοσα χρονια μας τα εχουν φαει.....

      Διαγραφή
  5. ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΣΤΑ ΟΣΑ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ.ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΟΜΟ ΓΑΜΟ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ..ΑΛΙΑΡΤΟ-ΘΕΣΠΙΕΣ...ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΑ.ΒΕΒΑΙΑ Ο ΜΕΓΑΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ,ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ,ΑΞΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΥΣΜΟΙΡΟ ΤΟΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ(ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΒΑΛΕ)ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ ΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΓΟΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΓΟΝΑΤΟ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΓΟΝΑΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΕΥΜΕΝΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΗΣΟΥΜΕ ΑΝΑΠΟΛΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΕΝΔΟΞΕΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ......τις παλιές εποχές.....gta.....τότε που πλήρωναν για τον καραγκιοζη,όχι 300€, αλλά 3500€ και οποίος αμφιβάλει ας ψάξει παλιά προγράμματα τριετίας και πίσω.

      Διαγραφή
    2. τοτε αφου κανουν και αλλες εκδηλωσεις στα αλλα χωρια τοτε να ονομαστουν κωπαιδικα-θεσπια-μαυροματι-ασκρι 2012 και πουθενα Αλιαρτος και στο κατο κατο γιατι να μην ονομαστουν αλιαρτος-θεσπιες 2012 και γιατι βαλανε της θεσπιες ειναι δημος ?οχι ηταν δημος

      Διαγραφή
    3. και αφου δεν γινεται καμεια σοβαρη εκδηλωση στον Αλιαρτο γιατι ολες οι εκδηλωσεις γινονται στα χωρια και οχι στο κεντρο ολου του δημου οπως ειναι ο Αλιαρτος να τα ονομασουν θεσπια 2012 και να φυγη ολος δημος και να παει εκει δεν θελουμε τετοιους ανθρωπους που δεν αγαπανε τον τοπο τους

      Διαγραφή
    4. Γιατί ρε βλακα ο πολιτιστικός σύλλογος Θεσπιων γουστάρει να κάνει εκδηλώσεις τζάμπα στο χωριό του και όχι στον Αλιαρτο,ο πολιτιστικός Μαυρομματιου γουστάρει στο χωριό του και όχι στον Αλιαρτο,ο πολιτιστικός Ασκρης γουστάρει στο χωριό του και όχι στον Αλιαρτο και ο πολιτιστικός Νεοχωρίου γουστάρει στο χωριό του και όχι στον Αλιαρτο.Όλοι αυτοί γουσταρουν τα χωριά τους και καλά κάνουν,κάνουν εκδηλώσεις και δε ζητάνε λεφτά απο το δήμο,μαγκιά τους και μπράβο τους,ας κάνουν και οι σύλλογοι του Αλιαρτου το ίδιο,για τον Αλιαρτο.Οι σύλλογοι αυτών των χωριών,εντασουν τις εκδηλώσεις τους στο προγραμμα του Δημου,σε καλούν και σένα παρόλο που είσαι βλάκας και κολλημενος και δεν καταλαβαίνεις ότι ο Δήμος δεν είναι μόνο γύρω απο την αυλή σου.

      Διαγραφή
    5. εχασες τη ψυχραιμια σου ΜΥΑΛΟ λες ασυναρτησιες και βριζεις οχι τζαμπα ομως

      Διαγραφή
  7. ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ Η΄ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΕΣΥ DK.ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ "ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2012"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΤΡΕΧΑΤΕ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ

      Διαγραφή
    2. κωπαιδικά 2012-θέσπια 2012
      Είναι η ονομασία στην απόφαση που έχει αναρτηθεί στο Διαύγεια.

      κοίτα εδώ
      http://www.scribd.com/fullscreen/100810160?access_key=key-19fdgugs0z5zdljxr9no

      Την αφίσα δεν την έχω δει.

      Διαγραφή
  8. αν κάποιους πραγματικά τους πονά που οι περισσότερες εκδηλώσεις είναι στα χωριά, αν και δε βρίσκω τον λόγο, ας στρωθούν να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. οι περισσότερες εκδηλώσεις στα χωριά είναι χωρίς έξοδα και με εθελοντική εργασία! Οι φίλοι αλιαρταίοι που δε θέλουν να κατεβάσουν λίγο τη μύτη τους, δεν το βλέπουν αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΜΕ ΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΜΑΣ.Η ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΑΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΜΕΝΗ Η ΠΕΣΜΕΝΗ,ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΛΙΑΡΤΑΙΟΙ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΟΨΕΤΕ ΑΥΤΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΠΟΥ ΑΤΥΧΗΣΕ ΝΩΡΙΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΙΟ ,,,,,ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ,,,,,ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΣΠΕΥΣΕ ΜΑ ΚΑΝΕΙ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.....ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΟΠΕΡΕΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ ΘΑ ΛΗΞΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΙΛΕ ΕΛΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΜΑΣ,ΚΑΛΑ ΜΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΥΦΑΚΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ.ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΕΠΩΝΙΔΙΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ.......

      Διαγραφή
    2. αν νομίζεις πως για να μιλήσω χρεαζομαι τη διπλη ονομασια κανεις μεγαλο λαθος. το υφάκι μου δεν εχει να κανει μονο με τη εδρα του δημου αλλα και με οποιον εχει κολλησει στο παρελθον και δε λεει να προχωρησει. είτε μας αρεσει είτε όχι είμαστε ένας δήμος, αυτο δεν αλλάζει. άρα αντί να τρώγεσαι ακόμα με τα ονόματα κάνε κάτι για την πολη σου, αφού μέχρι εκει φτάνεις και ασε μας ήσυχους.

      Νεοχώρι, θεσπιες κ Μαυρομματι υπαρχουν νεα παιδια που εχουν φτιαξει συλλογους και τρεχουν και προσφερουν. εκει;

      *τα χωρια τιμουν την εδρα και ερχονται στις εκδηλωσεις. καιρός να ανηφορίσετε και εσεις gta. ξερεις εχει και δροσια εδω πανω. καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
    3. δεν εχω διαθεση να κρινω την νεολαια του καθε χωριου.αυτο την εχει μακαρι να ειναι ζωντανη και χαρισμα του καθε τοπου που την εχει.θα αρκεστω σε αυτο που ειπες για το εαν μου αρεσει η δεν μου αρεσει ...ακου λοιπον φιλε απο οτι δειχνεις εσυ φαινετε να αποδεχεσε οταν σου φορανε καπελο χωρις να αντιδρας και οταν σε βολευουν οι καταστασεις πουλας και πνευμα...εμενα λοιπον οχι δεν μου αρεσει και οταν εγινε το συμβουλιο βγηκα μπροστα με ονοματεπωνυμο και ειπα την γνωμη μου που απο οτι μου ειπαν οι παρεβρισκομενοι τουλαχιστον του τοπου μου γιατι εγω για τον τοπο μου νοιαζομαι τους καλυψα.εσυ φανταζομαι περιμενες στην γωνια γνωριζοντας ισως εκ των προτερων ενδεχομενως ετσι να σε ειχαν ενημερωση και οι προυχοντες συχωριανοι σου να εισπραξης κατι κλεφτα απο την ολη ιστορια του ξευτιλα κκαλλικρατη κατι που βαση γεωγραφικης θεσης αλλα και ιστοριας ακομα ακομα αν θες δεν δικαιουσαι.λοιπον οτι και να κανεις ο δρομος της παλαιας εθνικης οδου περναγε απο την πολη μου πριν απο πολλα χρονια και απο οτι φαινετε θα εξακολουθηση να περναει οι γεωγραφικες θεσεις ειναι λιγο δυσκολο να αλλαξουν ,ερχονται ομως οι ξευτιλες οι πολιτικοι και με τις κολοψηφους τα σκατοκουκια που λεω εγω χαλανε το γιαουρτι.αυτο δεν μπορεσαμε να το αποφυγουμε....τωρα απο θεωρειες εχουμε χορτασει...και να ξερεις οτι δεν το γουσταρα το φωναξα αλλα οι κολοπολιτικοι καπελωνουν τα παντα...αρα λοιπον μην καμαρωνης για κατι που σου χαριστηκε λογω πολιτικων συνθηκων και που τελος τελος οσο ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΗΣ

      Διαγραφή
    4. νομιζα gta οτι τοπος δικος σου και δικος μου ειναι ο δημος.εσυ βλεπεις μονο την αυλη σου.καλα κανεις.αλλα αφου πας στο συμβουλιο και λες την γνωμη σου και συμφωνουν και αλλοι,τοτε στο επόμενο να πας και να πεις να βγει απόφαση να μην μιλανε σε μας τους κατωτερους οι εμποροι του ΤΟΠΟΥ ΣΟΥ,να μας σερβιρουν καφεδες στα καφενεία και τα ΚΩΛΟΕΥΡΩ ΜΑΣ να μην τα παίρνουν γιατι μπορει να σας μολυνουμε,εσας τους αμολυντους καθαροαιμους αλιαρταιους που μας βλεπεται μονο σαν τσοντα για να κρατήσετε τον δημο σας.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
    5. τα παντα στην ζωη και ειναι λεφτα και δεν ειναι λεφτα.στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι αυτο διαπραγματευσιμο.αυτο που συζητιεται και ειναι διαπραγματευσιμο για τον τοπο μου την αυλη μου οπως πολυ σωστα λες ειναι το εξης.μια ζωη ειχα δυο καταρες η πρωτη να ειμαι αναμεσα σε θηβα λειβαδια η δευτερη παντα να εχω ελλειμα διοικησης και σε αυτο εφταιγα εγω και η τριτη που αποτελει τροχοπεδη στην οποια ανπτυξη υπαρχει η μπορει να υπαρξη σημερα την εφερε ο καλικρατης κανοντας ακομα ποιο βαρυ το φορτιο.γιατι αλλο να φροντιζης ενα αλλο δυο και αλλο τρια και αλλο τεσσερα παιδια.και οπως ειδες τα νεα μετρα της κυβερνησης τιμωρουν τους πολυτεκνους.και ενα τελευταιο για να δεις γιατι μιλω για την αυλη μου οπως ευστοχα λες και σε αυτο φταιμε αποκλειστηκα εμεις.αυτη η πολη τα τελευταια χρονια παρουσιαζε πληθυσμο το 1990 π.χ 4600 κατοικους ενω στην πραγματικοτητα ειχε πολλους περισοτερους και στην απογραφη απλα εξαφανιζοντουσαν απο εδω και αυτο στερουσε και τα οποια εσοδα γιατι στα χαρτια φαινομασταν λιγοι.υπαρχουν ομως φιλε καποιοι που γεννηθηκαν εδω δυο και τρεις γενεες επενδυουν εδω και αυτος ο τοπος οτι εχει δειξει ειναι καθαρα απο ιδιωτικη πρωτοβουλια. επειδη λοιπον η ζωη ειναι μια οι αγωνιες πολλες και οι προσδοκιες λιγες απο κατι τετοιες γελιες κινησεις τυπου καλικρατη και επειδη δεν εχει κανεις ΚΕΡΑΤΑΣ το δικαιωμα να παιζει μαζι μας ,ναι ξερω οτι δεν μπορω να διαμορφωσω τις εξελιξεις ειμαι ερμαιο αυτων γιατι αλλοι διαχειριζονται την ζωη μου,μου εχει μεινει ενα ακομα να μπορω να μιλω,τωρα αν μερικοι τα καταλαβαινουν αλλοιως συγνωμη................

      Διαγραφή
    6. Δωσε μου την περίληψη.αν την καταλάβεις συ θα έχω κι εγώ ελπίδες

      Διαγραφή
  9. ...γιατί φίλε ρημοκαστραιε,συνεχίζω εγώ αντί για τον gta,οι αλιαρταιοι ήθελαν να παραμείνει ο δήμος,ήθελαν όλους εσάς στον δήμο τους,τους θισβιους,τους ακραιφνιωτες,τους βαγαιους,αλλα πρέπει να ξέρεις ρημοκαστραιε,ότι εδώ είναι η αρια φυλή ,οι γαλαζοαιματη που σας ήθελαν στο δήμο υποτελείς ,κατωτερους και ευτυχυσμενους που σας φεραν εδώ.αυτά τα λένε κάτι φωστήρες εδώ στον Αλιαρτο που δεν ξέρουν που πανε τα τέσσερα κι αν τους ρωτήσεις απο που κρατάει η σκούφια τους δεν ξπερουν να σου πουν.φυσικά τέτοια φρουτάκια εφιστά και ζεις ρημοκαστραιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ! βρε DK έφερες σύγχυση στους Ρημοκαστραίους και στους Αλιαρταίους και στους Παλιοπαναγαίους και στους Σωληναραίους στους Μαυρομματαίους κ.λ.π

    Θα πρέπει να είσαι λίγο πιο προσεχτικός!!!

    Βλέπεις τώρα έχεις γίνει Opinion Leader...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φετινές εκδηλώσεις αναμένεται να είναι το ίδιο σκατά με πέρυσι και χειρότερα διότι πολύ απλά ο κόσμος δεν έχει τη διάθεση να παρακολουθεί τις τζαμπατζίδικες μαλακίες με τους ατάλαντους κουλτουριάρηδες που προσκαλούνται για να διώχνουν τον κόσμο
      καλύτερα να μη γίνουν για να γλιτώσετε και κανά ευρώ.
      Η περσινή φούσκα και η παταγώδης αποτυχία δε σας έγινε μάθημα δηλαδή;

      Διαγραφή
    2. εχεις δίκιο 10.19 πμ ,γιατι ήσουνα μαθημενος με την ποιότητα που τόσα χρόνια είχαν οι εκδηλώσεις στον αλιαρτο και η οποία πραγματι χαλασε περισυ.ρε δε ντρεπεστε να λετε τετοιες μακακιες

      Διαγραφή
    3. Γιατί δε δέχεσαι την αλήθεια; Σιγά μην ντραπώ να εκφράσω ελεύθερα τη γνώμη μου σύμφωνα με τους δημοκρατικούς θεσμούς της χώρας. Έτοιμη την έχεις την απάντηση. Δηλαδή τι υπερασπίζεσαι το συμφέρον σου ή την πόλη για την οποία ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι ενδιαφέρεσαι;

      Διαγραφή
    4. οτι και να είχαν οι εκδηλώσεις εσείς πάλι θα γκρινιάζατε.
      Το Κυριάκι έφερε ονόματα στις εκδηλώσεις του αλλά με εισητήριο.
      Εδώ αν γινόταν αυτό κανείς δεν θα πήγαινε και πάλι βλακείες θα γράφονταν.

      Διαγραφή
    5. εντάξει 2.27 δεν ειναι αναγκη να ερθεις....την ψευτοκουλτουρα ομως με αυτα που λες εσυ την περνας......και να μην ερθεις.....αυτοι που γουσταρουν καλα θα περασουν...

      Διαγραφή
    6. Τι παριστάνεις δηλαδή εσύ τώρα;Σε έχει ορίσει κάποιος δικηγόρο του; Έχεις μία απάντηση έτοιμη για όλους
      και ορθά λες ότι καλά θα περάσουν οι γύφτοι, οι αλβανοί, οι πακιστανοί, οι ρουμάνοι, οι βούλγαροι που έχουν μπαστακωθεί εδώ και αναφέρομαι στους παράνομους βέβαια. Γιατί ποιος Αλιαρταίος 25άρης θα δει τις επερχόμενες ηλιθιότητες;

      Διαγραφή
    7. Έχεις δίκιο 4.10.κανένας 25ρης αλιαρταιος δε θα δει τις επερχόμενες ηλιθιοτητες,ΌΠΩΣ λες,γιατί πράγματι ήταν μαθημένοι σε υψηλού επιπέδου κουλτούρα που τώρα χάλασε,αλλα ευτυχώς το ΑΝΝΙΜΑ,το ΑΡΤ,ΜΠΟΕΜ και τα αλλα πολιτιστικά κέντρα ακόμα αντιστέκονται και την κρατάνε λίγο.Θα ήταν καλό βέβαια να μας πεις και τι θεωρείς ΕΣΥ καλή εκδ´ηλωση,για να ζητήσουμε να γίνει,γιατί εγώ που παρακολουθώ τις επερχόμενες ηλιθιοτητες ,ΌΠΩΣ λες,θα δω μια θεατρική παράσταση,μια βραδυα ελαφρολαικης μουσικής,μια βραδυα παραδοσιακής μουσικής,μια βραδυα με συμφωνική ορχήστρα,θα πάω και τα παιδάκια μου να δουν καραγκιοζη,αυτά εδώ στον Αλιαρτο κι αν έχω χρόνο θα πάω και στην ασκρη να δω αρχαία τραγωδία.Εγώ βέβαια δεν έχω το δικό σου και κάποιων άλλων ,παραπάνω,επίπεδο και παρακολουθώ μόνο επερχόμενες ηλιθιοτητες ,ΌΠΩΣ λες,αλλα ρε φίλε ,έχω περιέργεια να ακούσω την πρόταση σου

      Διαγραφή
    8. Δεν υπάρχουν λεφτά και προφανώς δε θα υπάρχει ποιότητα.

      Διαγραφή
    9. Ενώ τότε με τα λεφτά απολαμβάναμε την ποιότητα του ΣΑΛΑΜΠΑΣΗ.Ξεχνάμε αδέρφια και δεν είναι καλο.Να θυμίσω;τα κωπαιδικα τα τελευταία 15 χρόνια είναι ΑΚΡΙΒΏΣ τα ίδια ή περίπου.μια βραδυα το χορευτικό με ορχήστρα,μια λαϊκά,μια θέατρο,μια καραγκιοζη,κάπως έτσι.τι άλλαξε φέτος και τα χωνετε στους διοργανωτές;το μόνο που άλλαξε και μάλλον μπράβο πρέπει να πούμε,είναι ότι το κόστος είναι πολυ χαμηλό,για εκδηλώσεις που αλλα χρόνια πληρώνονταν 30000 ευρώ και ξέρω τι λέω και επίσης ότι το κόστος μας το λένε αναλυτικά.Για εκδηλώσεις άλλου είδους όποιος έχει λεφτά,τις βρίσκει πολυ εύκολα.

      Διαγραφή
    10. εγώ λέω ότι ήταν 100000 ευρώ πάμε καλά δεν υπάρχει ποιότητα

      Διαγραφή
    11. καλα εδω μιλαμε για της εκδηλωσεις σαν εκδηλωσεις και εσεις το πηγατε αλλους αντι να ειμαστε ενωμενοι σαν βοιωτοι τσακωνεστε μεταξυ σας

      Διαγραφή
  11. για τα ταρατατζουμ ενα καρο σχολια, για τα φιλετα στην κωπαιδα-τσιμουδια τιποτα.. αντε να δουμε οι αλιαρτινοι δεν τα βρισκουν μεταξυ τους, ο δημος με τα χωρια ειναι -εγω τι κανω,κι ας πιασει φωτια ο διπλανος- εγινε καπου ενα καλο,στο κυριακι, και αντι να βαλουμε,να βαλετε, να βαλουνε τα μουχλιασμενα μυαλα κατω να γινει κατι καλυτερο και στον ερημο αλιαρτο ,παιζουμε τις κουμπαρες. Φταιει ο γαιδαρος βαραμε το σαμαρι.. και αντι οι μεν στους δε να απαντανε, υπαρχουν ανθρωποι,που Θρλουν να δουνε αυτο το χωρο ναχει προκοπη, μακρια απο το συνηθες -τζακσε με γιαννη τζακσε με-, εχοθμε βαρεθει ειπαμε... κοιταξτε γιατι τα νεα παιδια ειναιστις καφετεριες,γιατι δεν ενδιαφερονται,γιατι σκασιλα τους στο φιναλε, αφου κοιτανε να φυγουνε,και καλα κανουν. Αυτα, και αν θελουμε καλυτερο αλιαρτο,ασ γινει πραξη η καθε προταση που συζηταμε στα καφενεια με παρα πολυ υφος,μια πρεζα γνωσης, πολυ εγω, και οτι αρπαξουμε,οσο παρει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγινε κατι -λεει- και χαθηκε το σχολιο...???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μια νέα της "πόλης" μας26 Ιουλίου 2012 στις 12:12 μ.μ.

    Πως αντέχετε τόση μιζέρια;;;;ΠΩΣ;;;;;;;

    κρίμα για μας, τα νέα παιδιά, που είμαστε ανάμεσά σας και ακούμε τόσα χρόνια τις απαρχαιομένες αντιλήψεις σας! μου μοιάζετε με ανθρώπους 80 χρονών και πάνω που δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν και σχολιάζουν μόνο τα τριγύρω... με τη διαφορά ότι εκεινοι έχουν τη σοφία να διακρίνουν αλλά και παραδεχτούν τις καλές προσπάθειες που γίνονται.

    Παραπάνω κάποος μίλησε για εθελοντισμο αλλά μάλλον είναι άγνωστη λέξη στους περισσότερους από εσάς.

    πραγματικά θέλω να μάθω:
    1) πόσοι από τους παραπάνω είναι σε κάποιο σύλλογο που προσπαθεί για εκδηλώσεις;
    2) πόσοι έχουν προσφέρει εθελοντική εργασία σε κάποιο τομέα;
    3) πόσοι προσπάθησαν να προσεγγίσουν τους νέους ώστε να εγκαταλείψουν τα καφέ της πόλης και των χωριών;

    ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩς ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥς ΛΟΓΟΥς ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ, Η ΓΚΡΙΝΙΑ ΚΑΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σου απαντησω στην 3η σου ερωτηση καθως οταν ο νεος προσπαθει να ενταχτει σε συλλογο(οπως χορευτικο) τον τρωνε οι κλικες γι αυτο και προτιμουν τα καφε γιατι εκει δεν εχουν να κανουν με κλικες 40αρηδων που θεωρουν τον εαυτο τους αρχηγους του συλλογου....ο συλλογος ειναι αριστο να δημιουργειται και να συντηρειται αλλα με σεβασμο και αξιοπρεπεια.
      δεν θα ηθελα να μου απαντησει καποιος επικρητικα οτι και καλα οι συλλογοι ειναι αδιαφθαρτοι απο κλικες κτλ γιατι θα του δωσω ονοματα και δεν θα ηταν σωστο εδω μεσα.....ευχαριστω

      Διαγραφή
    2. μια νέα της "πόλης" μας26 Ιουλίου 2012 στις 1:56 μ.μ.

      δεν εχεις αδικο, το χω ζησει και εγω. αυτό όμως θα πρέπει να μας πεισμώνει και όχι να μας πετάει απ έξω! πολλοί σκέφτονται σαν εσένα, ψαξε να τους βρεις και τα καλύτερα έρχοντα!το πιστεύω!!!

      Διαγραφή
  14. Με εκπληξη παρακολουθησα τα σχολια που εχουν γραφτει εως τωρα και εκτος απο ελαχιστους συμπαιραινω οτι πραγματικα ζουμε στον κοσμο του milko.Εδω ο κοσμος καιγεται και το μου... ξυριζετε.Ειλικρινα οι μισοι απο εσας ειμαι σιγουρος οπως και εγω αλλωστε δεν ξερουμε αν θα βγαλουμε το χειμωνα και καθεστε και τσακωνεστε για το ονομα και για το ποιος τραγουδαει.Θα ηθελα να σας δω εαν ειμασταν στον δημο Ορχομενου τι θα κανατε και πως θα νιωθατε τοτε σαν ενα μικρο κρατηδιο.Ενω τωρα εχετε πιασει τον παπα απο τα αρχ..α και την εχετε δει ολοι.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ.Δηλ αυτοι που μενουν θεσπιες η Ασκρι τι εχουν, ρε δεν ντρεπεστε λεω γω αντι να ενωθουμε ολοι μαζι μεσα απο εδω και να κανουμε πρωτα τον τοπο μας καλυτερο και μετα τη χωρα μας καθομαι και διαβαζω μια ζωη μαλακιες κολλημενοι ολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι σωστος 3.13μμ αλλα να ξερεις οτι οι περισσοτεροι αλιαρταίοι δεν σκεφτονται οπως αυτοί οι κολλημενοι που νομιζουν οτι ειναι ανώτεροι.Οι περισσοτεροι αγαπουν τον Δημο στο συνολο του και δεν εχουν προβλημα με κανεναν.

      Διαγραφή
    2. Αυτο θελω να ελπιζω και εγω αλλα δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος το μονο ειναι οτι ελπιζω οι περισσοτεροι να ειναι ανω των 50 που εκφραζουν τετοιες αποψεις.

      Διαγραφή
    3. Το θετικό είναι πως η διοίκηση το Δημου το βλέπει το θέμα έτσι.θυμάμαι εκείνη την συνεδρίαση του συμβουλίου για το όνομα,που εχαν μαζευτεί καμία διακοσιαρια φανατικοί και φώναζαν με αρχηγούς τον παλμε και τον βίτση και ενώ είχα παει κι εγώ να διαμαρτυρηθω πειστηκα απο την τοποθέτηση του δημαρχου και άλλων γιατί κατάλαβα ότι αυτο είναι το συμφέρον μας και το δίκιο.μαζί με μένα πείστηκαν και οι περισσότεροι και το είχα γράψει και τότε σε σχόλιο μου σε τούτη την εφημερίδα.οι εποχές αλλάζουν και μόνο οι κουφού δεν το καταλαβαίνουν αυτο.

      Διαγραφή
    4. ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ-ΘΕΣΠΙΑ.ΕΚΦΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ.

      ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΩΤΗ / ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟ ΚΩΠΑΙΔΙΚΑ? ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΣΤΟΜΟ ΑΡΑΧΩΒΑ ΑΝΤΙΚΥΡΑ? ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ?

      ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ/ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ? ΑΤΟΜΟ? ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ? ΟΜΑΔΑ ΑΤΟΜΩΝ?

      Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΙΟΝ ΡΩΤΗΣΕ?

      Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΣΥΗ ΤΙ ΛΕΙ? ΠΑΡΩΝ ΠΑΡΩΝ ΠΑΡΩΝ?

      Διαγραφή
    5. Όλοι εσείς που ενοχληθηκατε απο την ονομασία των εκδηλώσεων και ανακαλύψατε μια φοβερή συνομοσια που έγινε φέτος,δεν μπορείτε να καταλάβετε το αυτονόητο:ότι δηλ ΌΠΩΣ εσείς θέλετε να υπαρχετε στο νέο δήμο,έτσι και όλοι οι άλλοι το θέλουν.παει αυτο.αν δεν το καταλάβατε μέχρι τώρα,δεν υπάρχει ελπίδα να το καταλάβετε ποτέ.ας πάμε τώρα στη φετεινη συνομοσια.
      Για μένα δεν έχει καμία σημασία πως θα τις λέμε τις εκδηλώσεις,αλλα θεωρώ έξυπνο που μπαίνει και το δεύτερο όνομα,γιατί πρέπει να το βλέπουν κάποιοι για να το καταλάβουν ότι είμαστε ένας δήμος.
      Είναι ντροπή να λέγεται ότι κάποιος πίεσε και η δημοτική αρχή υπέκυψε.Νομίζω ότι έχει δώσει δείγματα πως δεν υποκύπτει εύκολα.
      Τέλος επειδή όλοι οι φανατιλες ξεχνάνε,σας θυμίζω ότι το ίδιο όνομα είχαν και πέρυσι οι εκδηλώσεις.
      ΔΕΊΤΕ εδω
      http://leontari-thivon.blogspot.gr/2011/08/2011.html

      Διαγραφή
    6. Καλά η ονομασία είναι ένα θέμα ξεχασμένο. Αντί να λέγεται δήμος ΑΛΙΑΡΤΟΥ και μόνο κάποιοι άλλοι κατάφεραν να τα κάνουν πάλι σκατά όπως προνόησαν και στα ΚΩΠΑΪΔΙΚΑ και θέλουν παντού δύο ονομασίες. Έχουν ισοπεδωθεί όλα πλέον ΚΑΙ Η ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
      Δημ. Κ.

      Διαγραφή
    7. Συγνωμη κι ολας ρε φιλε Δημ Κατι μηπως δεν εχεισ καταλαβει οτι τα σκατα βρισκονται μεσα στο κεφαλι σου? Διαβαζεις τι γραφεις ανθρωπε μου? Εν ετοι 2013 σχεδον μιλας για ονομασιες και οτι προδοθηκε ενας λαος?τι λες ρε φιλε εισαι με τα καλα σου? Έχουν ισοπεδωθεί όλα πλέον.δηλ τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα .και μετα σου λεει η Αλιαρτος ειναι πισω πως να μην ειναι με τετοια ατομα που εξακολουθουν να σκεφτονται ετσι .Εισαι για γελια αλλα πιο πολυ για κλαμματα

      Διαγραφή
    8. Εγω προτεινω να λέγεται ΔΗΜΟΣ ΚΩΠΑΪΔΑΣ,ούτε Αλιαρτος,ουτε ΘΕΣΠΙΕΣ.Ετσι για να σκασουν καποιοι πολυ πατριώτες,που μονο για λογια ειναι.

      Διαγραφή
    9. Δημ.Κ.
      Θέλω να μου γνωρισεις τους δασκάλους σου.
      (πετυχαινοντας Αποτυχία),φοβερη ατακα.Πανεπιστημιακου και βαλε επιπεδου.
      Τα υπολοιπα τα αφηνω ασχολιαστα,μάλλον πρεπει να έρχεσαι αραια και που στον Αλίαρτο

      Διαγραφή
    10. 7.22 σε τσούζει που ολα τα έχεις κάνει σαν τα μούτρα σου(σκατά)
      φαίνεται ότι έχεις χάσει την ψυχραιμία σου και ακόμη πιο πολύ έχεις διαρροές λαδιών
      τις μαλακίες αυτές τις σκέφτηκες πολύ ώρα νούμερο μιλάς εσύ για ονομασίες και για προδοσία ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ

      Διαγραφή
    11. Δημ.Κ.
      Η τρυκιμια στο κρανίο,αν δεν θεραπευτει νωρίς γίνεται σοβαρή αρρώστια και ανίατη.αδερφέ μπορεί να προλαβαινεις κοίταξε το.θα μας λείψει η φοβερή σκέψη σου.

      Διαγραφή
    12. επειδη είσαι σίγουρα αδύναμος χαρακτήρας χαρακτηρίζεις τους άλλους τρελούς και δεν κοιτάς τη γκαβομάρα σου μουλάρι που έχεις πάρει την κάτω βόλτα

      Διαγραφή
    13. Δημ.Κ.αφρος είναι η σκέψη σου,φουσκώνει και χάνεται απότομα

      Διαγραφή
    14. σαν ηλίθιος που είσαι δε γίνεσαι ποιητής να πετάς ασύστολες μαλακίες χαροποιώντας τους ακροατές σου?μηχαραμίζεσαι τσάμπα

      Διαγραφή
  15. ...αντε παλι τα ιδια και τα ιδια, εδω ο κοσμος ΚΑΙΓΕΤΑΙ και εδω, τα ιδια παντελακιμου, τα ιδια παντελη μου! Βαρεθηκαμε λεμε τα αναμασατε τα ιδια ονοματα, πρων και νυν δημαρχων. αν δεν αρεσει κατι το αλλαζεις, και αν ειναι δυσκολο αλλαζεις τουλαχιστον τον τροπο να το βλεπεις. Σωστος ο νεος-α 12.12, και ολο, μα ολοι πιανομαστε απο τα ευκολα και βουρ, γραφω-απαντας, και τουμπαλιν. Για το θεμα φιλετα στην κωπαιδα, 0 σχολια, μουγκα, -οχι μακρια απο μας και οπου θελει ας ειναι, για τα σπιτια του οργανισμου,του δημου, ξανα μουγκα, αρχισαν τα οργανα, ο ενας μπαρμπα εδω,ο αλλος εχει δοντι και ο παραλλος απο ψηλα εντολη, και παει,παει λεγοντας. Οι νεοι βολοδερνουν,οι γονεις κανουν γαργαρες, οι εχοντες παιζουν παντομιμα, οι μη εχοντες-ο χειμωνας δυσκολος για ολους, αντε να εισαι στα ζεστα σου, και ο φιλος,ο ξαδελφος,ο γειτονας, το παιδι του διπλανου σου να τουρτουριζει,να κοιμαται μπρουμιτα να μην γουργουριζει η κοιλια του- Λοιπον, απο τα σ#&*$α κι αν σηκωθω, μεσ'τα σ#&*$α θα πεσω, αλιαρτινοι μια ζωη! Τοσα θεματα,τοσο μαυρο μελλον, εκαι! λογια λογια, τι μπορει να κανει καποιος απο μονος του ας αναρωτηθουμε και τελος αυτο να μας απασχολησει και να παμε παρακατω, αι στην ευχη, γινομαστε σουργελο παντου! μακαρι ναχα γεννηθει αλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πιστεύεις αυτά που ορθά ανέφερες, αλλά αναρωτήσου γιατί υπάρχει διχόνοια στο χωριό και ποιος πραγματικά φταίει γι΄ αυτό.

      Διαγραφή
    2. Φαίνεται να ξέρεις.

      Διαγραφή
    3. εσύ δηλαδή δε γνωρίζεις ότι ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του και κοιτάει να θάψει το διπλανό του με δευτεροκλασάτα σχόλια μνησίκακων ανθρώπων

      Διαγραφή
  16. Αν και νυσταζω και ειμαι πτωμα στην κουραση,ειμαι το νουμερο α/α 15 και απαντω, στις απαντησεις 1.Εγραψα οτι ακριβως πιστευω! ...αντε και αναρωτηθηκα,πες οτι βρεθηκε και ποιος πραγματικα φταιει, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ????? 2. Απαντα ενας αλλος ανωνυμος, -που δεν ειμαι εγω,το 15 δηλαδη- και,Κοιτα πως παιζουμε την κολοκυθια τωρα... ρωτας εσυ, το 2, ποιος φταιει, απαντα ο 1. εμενα ρωτας, ξανα μανα, και ο 2,που εγινε 4,-που μπορει ναναι ενας καινουργιος ανωνυμος, καταλαβαινει οτι κατι κατι γνωριζεις, και, ΔΟΞΑ στον διαλογο, καταληγει ως εδω,μπορει ναχει και συνεχεια, οτι ,τι....??????? σιγα το νεο! -ευχαριστω θεε μου για την κατσικα που μου εστειλες, αλλα τωρα θελω να ψοφισει η κατσικα του γειτονα. Ευτυχως, αυτο δεν βγηκε για καποιον απο εμας...(οχι, οι αλλοι ειναι οι κακοι), δειχνει ομως οτι και στα καλυτερα μερη, οι ανθρωπινες κακιες ζουν και βασιλευουν! ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ??????? Μπορουμε να κανουμε κατι, ΘΕΛΟΥΜΕ? Μπορουμε με το που ακουμε κατι, να πουμε, φτανει δεν με αφορα, η μηπως ΑΦΟΥ τα μαθουμε κανουμε τους υπερανω??????? και αν ειναι ετσι,τοχουμε στο αιμα μας βρε παιδι μου, και η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα, ας αφησουμε τους νεους,τα παιδια μας, να δουνε τα πραγματα -με οποιο μελλον τους δημιουργησαμε- οσο πιο καθαρα μπορουνε, χωρις να τους βαζουμε εμεις οτι πιο κλουβιο εχουμε στη σκεψη,στο λογο,στην ψυχη. Εμεις μικροψυχοι, το ξερουμε μεσα μας, περα απο αλιαρτο και που θα ζησουν τα παιδια μας, ειμαστε σιγουροι οτι θελουμε να μας μοιασουν? Τελος. 15 ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν