η αξιολόγηση, που έτσι και αλλιώς αν εφαρμοζόταν με αντικειμενικά κριτήρια κανείς δεν θα την φοβόταν, θα χρησιμοποιηθεί για νέες μειώσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία - μεγαλύτερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, για συρρίκνωση των ειδικοτήτων, απολύσεις και καταργήσεις επιπλέον σχολικών μονάδων.
-
Μανή Θεκέλ Φαρές Η Εβραϊκή μυθολογία έχει καταγραφεί στα βιβλία της
Παλαιάς Διαθήκης τα οποία συμπεριλαμβάνονται στα Ιερά κείμενα της
Ορθοδοξίας. Τα β...
Μακεδονία, μια βαλκανική ιστορία
-
Ο Τζόρτζ Όργουελ στα περί εθνικισμού κείμενά του έλεγε ότι οι διανοούμενοι
"εθνικιστές" μπορούν να αναπροσαρμόσουν το παρελθόν, την Ιστορία και τα
πραγμ...
Πέθανε ο Χρύσανθος Χρήστου
-
Απεβίωσε χθες, σε ηλικία 94 ετών, ο ακαδημαϊκός Χρύσανθος Χρήστου, η
εξόδιος ακολουθία του οποίου θα γίνει την Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016, ώρα
12:00 μεσημ...
εξηγηστε μου γιατι δεν θελετε την αξιολογηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πρόβλημα μας δεν είναι η αξιολόγηση αλλά ο τρόπος και τα κριτήρια. Επίσης το 'ποιός θα αξιολογεί;'
ΑπάντησηΔιαγραφήη αξιολόγηση, που έτσι και αλλιώς αν εφαρμοζόταν με αντικειμενικά κριτήρια κανείς δεν θα την φοβόταν, θα χρησιμοποιηθεί για νέες μειώσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία - μεγαλύτερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, για συρρίκνωση των ειδικοτήτων, απολύσεις και καταργήσεις επιπλέον σχολικών μονάδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο οτι καταλαβαινω απο τα γραφομενα, αξιολογηση ισον απολυση,αν χρειαστει.κοινως διαλυση τελειως της μισοδιαλυμενης παιδειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήκατατοπιστικό άρθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=59971