Οι εμπειρίες της Φωφώς, πόρνης στα Βούρλα της Δραπετσώνας
-
*Σας έχω σήμερα μια αποκαλυπτική συνέντευξη, γεμάτη απρόσμενη ανθρωπιά και
περηφάνεια, που πήρε ένας Γάλλος ταξιδιώτης το 1935* *από μια πόρνη της
περ...
Πριν από 20 δευτερόλεπτα
εξηγηστε μου γιατι δεν θελετε την αξιολογηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πρόβλημα μας δεν είναι η αξιολόγηση αλλά ο τρόπος και τα κριτήρια. Επίσης το 'ποιός θα αξιολογεί;'
ΑπάντησηΔιαγραφήη αξιολόγηση, που έτσι και αλλιώς αν εφαρμοζόταν με αντικειμενικά κριτήρια κανείς δεν θα την φοβόταν, θα χρησιμοποιηθεί για νέες μειώσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία - μεγαλύτερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, για συρρίκνωση των ειδικοτήτων, απολύσεις και καταργήσεις επιπλέον σχολικών μονάδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο οτι καταλαβαινω απο τα γραφομενα, αξιολογηση ισον απολυση,αν χρειαστει.κοινως διαλυση τελειως της μισοδιαλυμενης παιδειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήκατατοπιστικό άρθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=59971