ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
| Ετικέτες Διάφορα, Ελλαδικά, dk | Posted On Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010
Από alithinapsemata.wordpress.com
Είναι χαρά να φιλοξενούμε κείμενα όπως το παρακάτω. Είναι χαρά να φιλοξενούμε “διαδικτυακούς” φίλους που προσεγγίζουν μέσω του λόγου τους και τις δικές μας σκέψεις και ιδέες σαν να τις είχαμε κάνει ο ίδιοι. Τελικά πιστεύω οτι τα υλικά υπάρχουν, απλά τη μαγιά δε “βρίσκουμε”. Φίλοι αναγνώστες , με ευχαρίστηση σας συστήνω τον συμπολίτη μας που αυτο-αποκαλείται The Law Giver (Αυτός που σου δίνει το νόμο στα χερια σου). Μην γελάσετε γιατί θα το μετανοιώσετε, απλά διαβάστε...
01. Εισαγωγή στην άμεση δημοκρατία
Σε μέρες ευημερίας και αληθινής ανάπτυξης, όχι μόνο οικονομικής αλλά και πνευματικής, ίσως να μην πείραζε κανέναν το γεγονός ότι το σύστημα διακυβέρνησης είναι κατασκευασμένο και δομημένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να υπηρετεί μόνο μεγάλα συμφέροντα σε βάρος του απλού πολίτη. Η λαϊκή κυριαρχία είναι πλασματική και η μορφή της Δημοκρατίας που έχουμε, είναι η βιτρίνα μίας διακυβέρνησης η οποία δεν υπηρετεί τον λαό και αυτό μπορεί να το δει ο καθένας αν κρίνει από τα αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει σχεδόν από πάντα και δεν είναι σε καμία περίπτωση τωρινό φαινόμενο. Επίσης το φαινόμενο αυτό, είναι παγκόσμιο.
Αυτό που λείπει από την κακόμοιρη την δημοκρατία για να λειτουργήσει εμφανίζεται μπροστά μας όλη την ώρα και είναι η έλλειψη της αλήθειας και η εξαπάτηση του κοινού. Ίσως σας φαίνεται κουτό αλλά άμα το καλοσκεφτείτε έτσι είναι και θα σας το εξηγήσω απλά.
Κανένας δημόσιος λειτουργός δεν υποχρεούται να απαντήσει σε καμία ερώτηση. Αυτό το συναντάμε στη βουλή, τα υπουργεία, τον υποτιθέμενο έλεγχο των δημοσιογράφων στην εξουσία, μέχρι στα κατώτερα επίπεδα του δημοσίου. Οι απαντήσεις, μπορούν να είναι υπεκφυγές, μπορούν να είναι και ψέματα ή απλή σιγή και αυτό περνάει έτσι. Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να μας πει την αλήθεια εκ του αποτελέσματος.
Κανένας δεν τιμωρείται γιατί μας είπε ψέματα. Δοκιμάσατε ποτέ να πείτε ψέματα ή να μην απαντήσετε στο δικαστήριο; Τι κυρώσεις είχατε; Γιατί οι δημόσιοι λειτουργοί είναι στο απυρόβλητο σε σχέση με την αλήθεια;
Προτείνω άμεση δημοκρατία με τον εξής τρόπο και χωρίς την διάλυση των εξουσιών όπως είναι δομημένες σήμερα (δικαστική,εκτελεστική κλπ).
Η άμεση δημοκρατία θα λειτουργήσει σαν ομπρέλα πάνω από όλα τα άλλα με συνταγματική αλλαγή. Η αλήθεια είναι το συστατικό που θα έκανε την άμεση δημοκρατία να δουλέψει πραγματικά για όλους μέσω της συμμετοχής όλων. Η αλήθεια που από εδώ και στο εξής θα την αναφέρω ως η πληροφορία.
Προτείνω λοιπόν ένα σύστημα διακυβέρνησης άμεσης συμμετοχικής δημοκρατίας που θα στηρίζεται σε 2 βασικές αρχές:
Την Αρχή Διαφύλαξης της Ζωής
Την Αρχή της Διάδοσης της Πληροφορίας
02. Διακυβέρνηση μέσω της Άμεσης Δημοκρατίας και της Συμμετοχής
Η συμμετοχή όλων μας είναι το βασικότερο στοιχείο το οποίο θα διαφυλάξει τις αρχές, ζωή και πληροφορία, και θα κάνει την Άμεση Δημοκρατία να λειτουργήσει μετά την κατάκτηση της. Είναι βασικό να καταλάβουμε ότι η κοινή λογική μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος μας μέσω της συστηματικής συμμετοχής όλων μας σε ένα σύστημα (φόρουμ) στο ιντερνέτ μέσα στο οποίο θα μπορείς να υποβάλλεις ερωτήματα, να προσβάλεις τυχόν αποφάσεις ή απαντήσεις, να ψηφίζεις και να συμμετέχεις σε επιτροπές ελεύθερα. Οι προτάσεις των πολιτών με στόχο το κοινό καλό θα πρέπει να μπαίνουν ελεύθερα από όλους στο σύστημα προς δημόσια συζήτηση, προώθηση και ψήφιση. Ένα τέτοιο σύστημα απαιτεί την συστηματική συμμετοχή όλων των ανθρώπων ώστε και η ευθύνη να είναι διαμοιρασμένη σε όλους. Η απαίτηση για την πληροφορία (αλήθεια), θα μας ελευθερώσει και θα μας απαλλάξει με μαθηματικό τρόπο από όλους εκείνους τους ανθρώπους που δεν λειτουργούν ομαδικά ως προς το σύνολο των ανθρώπων και για το συμφέρον του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Μέσω της συμμετοχής μας η απόκρυψη ή η διαστρέβλωση της πληροφορίας δεν θα είναι πια ανεκτή ή εφικτή . Ίσως να πρέπει να είναι η δεύτερη από τις δύο μοναδικές υποχρεώσεις που πρέπει να έχουμε εμείς οι απλοί πολίτες. Η Συμμετοχή.
Η άλλη υποχρέωση είναι η φορολογία που θα συντηρεί ένα τέτοιο δημόσιο σύστημα διακυβέρνησης που θα στηρίζεται στις δύο βασικές Αρχές: της Ζωής και της Πληροφορίας.
03. Επιτροπές πολιτών
Θα μπορούσαμε όλοι να συμμετέχουμε σε ένα φόρουμ στο ιντερνέτ στο οποίο να μπορούμε να ασκήσουμε τα δικαιώματα μας στην πληροφορία και παράλληλα να διαφυλάξουμε την άμεση δημοκρατία με την συμμέτοχη μας.
Ο χρήστης που θα έχει μοναδικό user name και θα είναι διασταυρωμένο με την ταυτότητα του, θα κάνει log in και θα μπορεί να συμμετέχει σε οποιοδήποτε διαδικασία .
Θα μπορεί να κρατάει ιστορικό στον υπολογιστή του με ότι υλικό θέλει.
Θα πρέπει να προβλεφθεί, για τα ζητήματα που δεν έχουν συμμετοχή\, αυτή να διασφαλίζετε διοχετεύοντας τις αναγκαίες εργασίες ομοιόμορφα σε όλους τους συμμετέχοντες οι οποίοι θα καλούνται να κρίνουν μερικά προεπιλεγμένα θέματα πριν κάνουν την δική τους αναζήτηση και επιλογή. Η αναζήτηση θα μπορεί να γίνει με όλες τις παραμέτρους.
Κάτι άλλο που θα πρέπει να κάνουν οι συμμετέχοντες είναι να μπαίνουν και στον ρόλο του administrator , δηλαδή θα ελέγχουν αν γίνετε σωστή χρήση του (φόρουμ) και θα κρίνουν αν κάποιοι χρήστες χρειάζονται να ενημερωθούν , να επιπληχθούν ή ακόμα και να εξαιρεθούν αν κάνουν κακή ή και εκ του πονηρού κακή χρήση.
04. Αρχή διάδοσης της πληροφορίας – πληροφορία
(Η πληροφορία ή αλήθεια είναι εκείνη που θα μας ελευθερώσει. Αυτό δεν είναι μια υπόσχεση αλλά μια πραγματοποιήσιμη ιδέα).
Βάση της Αρχής της Πληροφορίας, όλοι οι άνθρωποι θα έχουμε το δικαίωμα στην απεριόριστη δωρεάν μόρφωση την οποία θα χρηματοδοτούμε μέσω της φορολογίας. Οι λειτουργοί αυτού του συστήματος θα εκλέγονται από τους πολίτες βάσει των προσόντων τους και θα υπόκεινται στην υποχρέωση να απαντάνε σε οποιαδήποτε ερώτηση πολίτη, βάση της υποχρέωσης που θα έχουν από την Αρχή Διάδοσης της Πληροφορίας. Την ίδια υποχρέωση θα έχουν όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί σε όλες τις θέσεις που μπορεί να απαιτούν οι ανάγκες μίας διακυβέρνησης που θα στηρίζεται στην άμεση δημοκρατία και θα υπάγεται στις αρχές τις ζωής και της πληροφορίας. Σύμφωνα λοιπόν με την Αρχή της Πληροφορίας ο δημόσιος λειτουργός θα είναι υποχρεωμένος να απαντάει στην δημόσια ερώτηση του πολίτη εντός εικοσιτετράωρου, δημόσια, γραπτώς, σε δύο σκέλη:
Α. απάντηση
Β. αιτιολογία.
-Οι δημόσιοι λειτουργοί θα μπορούν να διατηρούν βοηθητικό προσωπικό, όσο χρειάζεται, για την έγκαιρη διεκπεραίωση της υποχρέωσης τους αυτής. Οι δημόσιοι λειτουργοί θα έχουν ασφαλώς τα ίδια δικαιώματα με τους πολίτες άρα θα μπορούν και αυτοί να θέτουν δημόσια ερωτήματα σε συναδέλφους τους. Η απάντηση θα κρίνεται από τον πολίτη ο οποίος μπορεί:
Α. Να την δεχτεί ως αληθή.
Β. Θα μπορεί να την προσβάλει ως μη συμμορφούμενη με την Αρχή της Ζωής ή της Πληροφορίας ή και των δύο.
Τότε (Β) θα συνέρχονται επιτροπές πολιτών στις οποίες θα μπορεί να συμμετέχει οποιοσδήποτε πολίτης εκτός δημόσιων λειτουργών και η συμμετοχή θα είναι απεριόριστη. Οι επιτροπές θα αποφασίζουν για το εάν η απάντηση είναι :
1.αληθής
2.επαρκώς αιτιολογημένη
3.συμμορφούμενη με την Αρχή της Πληροφορίας, οπότε πρέπει να είναι και αληθής και επαρκώς αιτιολογημένη
4.συμμορφούμενη με την Αρχή της Ζωής.
Αν ο πολίτης εξαρχής βρει την απάντηση αληθή ή αν οι επιτροπές αποφανθούν θετικά(ναι) και στις τέσσερις παραπάνω παραμέτρους, τότε η Αρχή της Πληροφορίας θα έχει λειτουργήσει προς όφελος του συνόλου και ο δημόσιος λειτουργός παραμένει στην θέση του.
Αν όμως έχουμε έστω και ένα όχι, τότε:
A.Ο δημόσιος λειτουργός θα καθαιρείται και θα δικάζεται από επιτροπές πολιτών οι οποίες και θα αποφανθούν για την τιμωρία σε φυλάκιση ή απλή καθαίρεση του.
Β. Αυτομάτως η ερώτηση του πολίτη θα μεταβιβάζεται με κλήρο σε άλλο δημόσιο λειτουργό ο οποίος θα υποχρεούται να δώσει απάντηση στο ερώτημα.
Επιπλέον, όλα τα σχετικά στοιχεία που μπορούν να προσκομιστούν από οποιοδήποτε, θα εξετάζονται από επιτροπές πολιτών.
Οι απαντήσεις των δημόσιων λειτουργών θα μπορούν να προσβάλλονται από όλους τους πολίτες ανά πάσα στιγμή.
Η παραπομπή σε προηγούμενη απάντηση μπορεί να προσβληθεί κατόπιν αιτιολόγησης, της οποίας η εγκυρότητα θα κρίνεται πάλι από επιτροπή πολιτών.
05. Αρχή διαφύλαξης της ζωής – Ζωή
Η ζωή είναι το βασικότερο αγαθό που έχουμε. Μέσω της Αρχής της Ζωής θα πρέπει να εξασφαλίζεται η διατήρησή της, η ποιότητά της και η επέκταση των ορίων της. Η ζωή θα πρέπει να διαφυλάσσεται 100% μέσω της θεσμοθετημένης απεριόριστης και ελεύθερης πρόσβασης όλων προς τους επιστημονικούς τομείς της ιατρικής και της γενετικής στο ανώτερό τους επίπεδο. Εννοώ ελεύθερη δωρεάν περίθαλψη στο ανώτατο της επίπεδο, σε περίπτωση που δεν είναι σαφές ο όρος πρόσβαση . Δεν θα πρέπει για κανέναν λόγο να θανατώνεται κανένας άνθρωπος. Κανένας μεμονωμένος άνθρωπος, κράτος, εξουσία, οργανισμός, εταιρία ή οποιοσδήποτε δεν θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να θανατώνει άνθρωπο για κανέναν λόγο. Η έρευνα και η υλοποίηση των δομών της Αρχής της Ζωής θα χρηματοδοτείται από την φορολογία και θα είναι τελείως ανεξάρτητη από οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα .
Βάση της Αρχής της Ζωής θα πρέπει να υπάρχουν και οι λειτουργοί αυτής, οι οποίοι θα εκλέγονται από όλους βάση των προσόντων τους, οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί και θα υπόκεινται και στις δύο Αρχές . Τι είδους προσόντα για οποιαδήποτε δημόσια θέση θα καθορίζουν πάλι επιτροπές πολιτών.
06. Απεξάρτηση τώρα
Από εδώ και στο εξής δεν θα πρέπει να ανεχθούμε να πληρώνουμε φόρους για υπηρεσίες που δεν μας προσφέρονται. Η φορολογία θα πρέπει προορίζεται προς το κοινό όφελος .Τι καλύτερο αν η φορολογία ήταν και εναρμονισμένη με κρατούσες τις Αρχές της Ζωής και της Πληροφορίας.Με άλλα λόγια: Δεν είναι κοινό όφελος να διοργανώνεις Ολυμπιακούς Αγώνες και να χρεώνεις την ήδη καταχρεωμένη χώρα σου μέχρι το 2050. Σε μία κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της και ήταν εναρμονισμένη με την αλήθεια δεν θα επιτρεπόταν ποτέ ένα τέτοιο έγκλημα. Βλέπετε η φορολογία δεν φτάνει καν να αποπληρώσει τους δανεισμούς αφού κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες χρωστάμε σχεδόν όσα βγάζουμε. Ψάξτε για το Δημόσιο Χρέος και θα καταλάβετε τη σημασία που έχει για την ζωή μας.
Το μεγάλο δημόσιο χρέος είναι ο λόγος για τον οποίο οι ελληνικές κυβερνήσεις εκποιούν τις δημόσιες επιχειρήσεις. Η δικαιολογία είναι η εξυγίανση. Η πραγματική αιτία για τον μαρασμό του κράτους είναι πρώτιστα το δημόσιο χρέος και μετά οι προμήθειες των κομμάτων, η κακοδιαχείριση και τα ρουσφέτια.
Και για να επανέλθω, ποια είναι τελικά τα οφέλη των Ολυμπιακών Αγώνων; Η δική μας ζωή πότε θα γίνει καλύτερη, μετά το 2050 ή πάλι σε κάποια κομπίνα θα πέσουμε; Καλά τα έργα και η πρόοδος αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να απεξαρτηθούμε.
Δυστυχώς είμαστε παγιδευμένοι σε ένα παγκόσμιο σύστημα ελέγχου και διακυβέρνησης με κυριότερο μοχλό τις κεντρικές τράπεζες που εκδίδουν το χρήμα. Αυτές οι τράπεζες δανείζουν το χρήμα που εκδίδουν με τόκο στις κυβερνήσεις και ορίζουν τα επιτόκια. Με άλλα λόγια, αντί να εκδίδουν μόνες τους οι χώρες ή οι ενώσεις χωρών το χρήμα και να το διαχειρίζονται, το δανείζονται από ιδιωτικές κεντρικές τράπεζες βάση διεθνών συμφωνιών. Οι τράπεζες αυτές είναι σαν να λέμε πολυεθνικές και η μαμά τους είναι κυρίως η Bank of International Settlements www.bis.org .
Η Τράπεζα της Ελλάδος είναι μέλος της όπως και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Αμερικανική FEB. Τελευταία νέα μέλη της οι τράπεζες του Αφγανιστάν και του Ιράκ. Από αυτό το σύστημα θα πρέπει να απάλλαγουμε όλοι μαζί παγκόσμιος. Το επερχόμενο κράχ ίσως θα πρέπει να το προκαλέσουμε εμείς, οι απλοί άνθρωποι, σταματώντας το σύστημα και ξεκινώντας από την αρχή και με τις Αρχές της Ζωής και της Πληροφορίας .
Οι τράπεζες είναι ένας από τους μοχλούς της αληθινής σημερινής διακυβέρνησης, η οποία βρίσκετε παντού, στην ενημέρωση, στο κοινοβούλιο, από τον ιδιωτικό μέχρι και τον δημόσιο τομέα, με την βοήθεια των δημόσιων σχέσεων π.χ. λέσχες, οργανισμοί στους οποίους ο λαός δεν εκπροσωπείται.
Η άμεση Δημοκρατία χρειάζεται τις δικές μας δημόσιες σχέσεις και την δική μας συμμετοχή στα κοινά. Θα πρέπει εμείς, οι απλοί άνθρωποι, να κλείσουμε τα μάτια στην τηλεόραση και τις πουλημένες φυλλάδες και να αρχίσουμε να διαβάζουμε ο ένας τον άλλο. ΘΑ πρέπει να (ΜΠΛΟΓΚΑΡΟΥΜΕ).
Θα πρέπει να πάρουμε παράδειγμα από αυτούς (κράτη – τράπεζες –αριστοκρατικές οικογένειες ) που μένουν ενωμένοι και ισχυροί σε αντίθεση με τον απλό κοσμάκη που μένει διχασμένος και ανίσχυρος.
Διχαζόμαστε καθημερινά και σε πάμπολλα επίπεδα: εθνικά, κομματικά, φυλετικά, θρησκευτικά. Βασικά γεννιόμαστε διχασμένοι, διδασκόμαστε την διχόνοια και τις διαφορές και παράλληλα μαθαίνουμε να αγνοούμε πλήρως την οικογενειακή σχέση που έχουμε με όλους τους ανθρώπους στην γη.
Η απαίτηση για απεξάρτηση από όλο αυτό το σύστημα μπορεί να γίνει με τον παγκόσμιο συντονισμό ενός κινήματος το οποίο θα οδηγήσει σε συντονισμένες δράσεις του όλου του πληθυσμού της γης. Το μόνο που χρειάζεται είναι καλές επικοινωνίες και συντονισμός.
Η αλήθεια είναι αναγνώσιμη, τουλάχιστον από τον πληθυσμό των αναπτυγμένων χωρών. Σταματήστε να χρησιμοποιείτε τα λεφτά τους.
Συνθήματα :
Ζωή
Πληροφορία
Άμεση Δημοκρατία και Περιβάλλον
Αν μία μέρα καταφέρουμε να ζούμε με της Αρχές της Ζωής και της Πληροφορίας, τότε θα έχουμε κερδίσει όλοι, ένα μίνιμουμ άπειρων πιθανοτήτων, επιλογών και ευκαιριών.
Τότε πραγματικά η ευθύνη για το πού πάμε σαν ανθρωπότητα θα έχει διαμοιραστεί σε όλους τους ανθρώπους ομοιόμορφα.
Τότε οι εταιρίες θα έχουν υπαλλήλους το κατώτερο με επιστημονική μόρφωση. Μην σας φοβίζει η σκέψη: Μα όλοι του πανεπιστημίου θα γίνουμε και ποιος θα κάνει την δουλειά των εργατών; Είπαμε ο φόβος είναι κακός σύμβουλος ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ
Τότε οι άνθρωποι θα μπορούν να επιλέγουν να μορφώνονται και να μαθαίνουν για όσο διάστημα το επιλέξουν. Και αν κάποιος βαρεθεί να ζει μαθαίνοντας, ας αποφασίσει ο ίδιος πως θα συνεχίσει να ζει ή και πως θα πεθάνει.
Επίβλεψη – Βαθμολόγηση
TheLawGiver…. θυμάστε ;
07. Γιατί δε λόο γκίβερ
Η επιλογή του ψευδώνυμού μου δεν είναι τυχαία . Υπάρχει μία αναφορά του ντοκιμαντέρ Zeitgeist στους διάφορους μεταβιβαστές της αγάπης, της γνώσης και φυσικά του νόμου του θεού στους ανθρώπους .
Αυτοί δεν ήταν κανονικοί άνθρωποι, ήταν θεάνθρωποι ή προφήτες και καλά. Ε λοιπόν εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτούς. Είμαι ένας από εσάς.
Άλλωστε νομίζω ότι το ποιος είμαι ,είναι τελείως αδιάφορο. Άλλα αν σκεφτεί κανείς ότι η Άμεση Δημοκρατία είναι σαν ιδέα καλή και ότι ο καθένας θα μπορούσε να το σκεφτεί αυτό, αποδεικνύει αυτό που θέλω να πω με αυτό το ψευδώνυμο. Δεν έχει σημασία ποιος προτείνει κάτι τέτοιο.
Θα πρέπει να εξηγηθώ για τα γκρίκλις: Δε λόο γκίβερ. Ο λόγος που λέω κάτι στα αγγλικά γράφοντας ελληνικά είμαι ότι αν και γεννημένος Έλληνας στην Αθήνα επιλέγω άλλους λόγους για να είμαι υπερήφανος και όχι την γλώσσα μου, που γνωρίζω πολύ λιγότερο από όσο πραγματικά θα της άξιζε .
Επιλέγω να είμαι υπερήφανος για την ιδέα της Δημοκρατίας. Επιλέγω να είμαι υπερήφανος για την μαιευτική μέθοδο του Σωκράτη. Δεν έχουν πατρίδα αυτά, είναι παγκόσμια κληρονομιά.
Μην το θεωρείς απίθανο το σενάριο της άμεση δημοκρατίας, σκέψου λίγο αυτά που γράφω , συζήτησε τα με τους φίλους σου. Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στην κοινωνία μας , εάν πρώτα δεν γεννηθεί η απαίτηση για μία συγκεκριμένη κατεύθυνση. Για να γίνει αυτό , θα πρέπει να διαδοθεί η ιδέα και όλοι να καταλάβουν την σημασία που θα είχε μία τέτοια κατεύθυνση προς την άμεση δημοκρατία. Η δυνατότητα του πολίτη να παρέμβει με μία ερώτηση του είναι ανεκτίμητη.
Το να ωριμάσει η κοινωνία ώστε να ξεπεράσει τις προκαταλήψεις της είναι αρκετά δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο . Μια προκατάληψη είναι η εξής: Δεν πρόκειται ποτέ να αφήσουν τα μεγάλα συμφέροντα να λειτουργήσει κάποιο σύστημα άμεσης δημοκρατίας .
Μα φυσικά το αυτονόητο. Και εδώ έρχεται η αναγκαιότητα της πληροφόρησης. Όσο περισσότερο το συζητάμε, τόσο περισσότερο καλλιεργείται ένα κλίμα πιο κοντά στο να δράσουμε και να απαιτήσουμε. Με άλλα λόγια, μη σνομπάρετε, ενδιαφερθείτε, μην τεμπελιάζετε στην βόλεψη σας. Οι προκαταλήψεις λειτουργούν σαν άλλοθι κοντόφθαλμου βολέματος και τεμπελιάς.
Επιτέλους!
Ποινικοποίηση του ψεύδους των πολιτικών πρώτα από όλα. Δεν θα πρέπει να επιτρέπονται παραγραφές σε τέτοιους δράκους.
δε λόο γκίβερ
Πολύ ενδιαφέρους οι απόψεις -προ-τάσεις που διατυπώνεις , αν και σε πρώτο επίπεδο φαίνονται για ουτο-πικές, όμως είναι στην εποχή που ζούμε και βιώνουμε, την εποχή του ωχαδερφισμού και του καναπέ, ένα τσίγκλισμα να σκεφτούμε, να ονει-ρευτούμε, και ενδεχόμενα να γίνουν κι άλλες προτάσεις , που να συγκί-νουν και να προκύψει κάποιο θετικό και εφαρμόσιμο συμπέρασμα. Μην ξεχ-νάμε ότι πολλές σκέψεις και προτά-σεις που στην εποχή που διατυπώθη-καν, από άτομα που προηγούνταν της εποχής τους, θεωρήθηκαν ουτοπίες και ανεφάρμοστες σκέψεις, όμως αργότερα, έγιναν αποδεκτές και υλοποιήθηκαν, π.χ. προτάσεις Τρί-τση για την Αθήνα (Πανεπιστημίου -πεζοδρόμιο). Ισως το παράδειγμα να μην είναι αντίστοιχο και ανάλογο, όμως θέλω να ενθαρύνω την προσπά-θεια του άγνωστου , που θα τον προτιμούσα με το πραγματικό του όνομα. Καλή συνέχεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδρέας Βαρελάς