Ανακοίνωση του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Αλιάρτου

| Ετικέτες , , , , | Posted On Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Τις τελευταίες ημέρες,βοηθούντος και του καύσωνα,υπάρχει έντονη μυρωδιά από το εργοστάσιο "ΚΩΠΑΪΣ" η οποία είναι αισθητή σε όλη την πόλη και κυρίως στις περιξ αυτού συνοικίες.
Αυτή η μυρωδιά δεν προέρχεται τόσο από την επεξεργασία της ντομάτας,όσο από την παραμονή της στα φορτηγά που σταθμεύουν στον χώρο και στους γύρω δρόμους.
Στον Περιβαλλοντικό Σύλλογο έχουν έρθει αρκετές διαμαρτυρίες κατοίκων που ρωτούν γιατί συμβαίνει αυτό φέτος και εκφράζεται ανησυχία για τυχόν επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών.
Ζητούμε να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να αντιμετωπιστεί έγκαιρα το πρόβλημα.

Περιβαλλοντικός Σύλλογος Αλιάρτου

Σχετικές Αναρτήσεις :



64 σχόλια:

  1. Επρεπε να υπαρξουν διαμαρτυριες πολιτων? Εσεις που ειστε εδω και τοσες μερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσυ 12,46 διαμαρτυρηθηκες καπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικα,γιαυτο μιλας ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η μυρωδιά προέρχεται απο τα φορτηγά και τα ζουμιά που πέφτουν στην καυτή άσφαλτο.όσο διαρκεί ο κάυσωνας δύσκολο να αντιμετωπιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να βγαίνει η υδροφόρα του εργοστασίου ή του δήμου και να πλένει τοον χώρο.παλιά έριχναν και ασβέστη,τώρα γιατί το έκοψαν.επίσης τα φορτηγά γιατί παρκάρουν όπου βρουν,από την κεντρική πλατεία έως μέσα στα σπίτια του συνοικισμού ευρυτάνων;τα ελέγχει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δημαρχος υπάρχει ή ασχολείται μόνο με τα πανυγήρια λογο εκλογων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. DK ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΩΠΑΪΔΙΚΏΝ ΔΕ ΝΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΌ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπηρχε ενα προβλημα στον βιολογικο του εργοστασιου,αποκατασταθηκε η βλαβη.Και εγινε η μεταφορα των φορτηγων στο παλαιο εργοστασιο του "ΝΟΜΙΚΟΥ".

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και αυτό έγινε όταν ο περιβαλοντικός σύλογος διαμαρτυρήθηκε;
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΣΥΛΟΓΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΧΙΔΝΑ...Κουκλα μου και εσυ εδω και τοσο ηρεμη;ετσι εξηγουντε πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μπορει να μας πει καποιος αν λειτουργει ο βιολογικος καθαρισμος του εργοστασιου κανονικα ή υπολειτουργει και απλα ανακατευεται το νερο, ποιος ειναι υπευθυνος για αυτον; υπαρχει τετοιος; γινεται καλειεργεια μικροοργανισμων; Μπορει ο συλλογος να ενημερωθει για αυτο και αν ειναι δυνατον να κανει μια επισκεψη στο χωρο του εργοστασιου; Ακόμα το οτι ενα μέρος της δυσοσμιας οφείλεται στα φορτηγα αυτο δεν ειναι κατι που πρεπει με καποιον τροπο να σταματησει;
    τι κανει ο σύλλογος για αυτο περα απο την κοινωποιηση του προβληματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν ξερω τι πήγε στο ΝΟΜΙΚΟ,στις 6.00 μμ από την πλατεία μέχρι και μέσα στα σπίτια των ευρυτανων ήταν γεματο φορτηγα.ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολη η παρεα εδω,απ' οτι βλεπω.
    Θα ηθελα να προτεινω στον προεδρο του περιβαντολογικου οτι περα απο πολιτικη και ανακοινωσεις,καλο ειναι να ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ με καποιο προβλημα (περιβαλλοντος) οπως αυτο και να συνεργαζεται για την λυση του με τις υπευθυνες υπηρεσιες και οχι απλως να το δημοσιοποιει.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΧΙΔΝΑ...εσενα παντως σε ενοχλει η δημοσιοτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καθολου,η απραξια με ενοχλει και το ΔΗΘΕΝ.

    ΕΧΙΔΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. απ οτι βλεπω αγαπητοι φιλοι,αφησατε
    τις δημοτικες εκλογες και πιασατε
    τον περιβαλλοντικο συλλογο.
    εχιδνα εχεις προσωπικα μετον προεδρο απ οτι καταλαβαινω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΧΙΔΝΑ...Επειδή έχεις άποψη και είσαι απαιτητηκή γιατί δεν ζητάς και από το "Κοινό των Βοιωτών για τον πολιτισμό και το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ" να κάνει κάτι;Αυτό το ΔΗΘΕΝ δεν σε ενοχλεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι λες ρε μελος.αυτοι ειναι νομιμοφρονες δεν ενοχλουν,μονο ενοχλουνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ο κάθένας λέει την μα΄΄΄΄΄του. Το πρόβλημα υπήρξε για τρείς μέρες αποκαταστάθηκε και δεν μοιρίζει καθόλου. Είδα τον αγώνα Λεβαδειακός- Εθνικός στο γήπερδο και δε μοίριζε καθόλου, ούτε και διαμαρτυρήθικε κανένας. Δεν θέλω και γω να μοιρίζει αλλά είναι νωπό προιόν. Θυμάστε πριν λίγα χρόνια όπως μορίζει τις 3 μέρες , μοίριζε όλη τη σεζόν.Στο κάτω -κάτω ένα μήνα δουλέυει, αν δούλεβε 12 μήνες το πρόβλημα θα ήταν μεγάλο.Δουλέυει για ένα μήνα ο ξαδερφός μου και άλλοι 350 και το περιμένει πως και πως για να πάρει τα 1100 ευρώ όλα και όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το θεμα που δημιουργήται είναι κάποιος ποιο σύνθετο

    Μετά την ανακατασκευή του εργοστασίου έχει προβλευθεί να μπουν μηχανηματα τα οποία θα παράγουν την ανώτερη δυνατή ποσότητα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα.

    Το αποτέλεσμα είναι ο προγραμματισμός των φορτίων-φορηγών να συγκεντρώνεται των μήνα Αύγουστο και να πολλαπλασιάζει την βρώμα σε ατμοσφαιρα και δρόμους.

    Επίσης των μεγάλο όγκο αποβλήτων δεν μπορεί να των διαχειριστεί ο υπάρχον βιολογικός(άσε που κοστίζει κιολας)

    Τέλος οι άνθρωποι του εργοστασίου φέτος έχουν κοιτάξει μονοπλευρα στην πρόσληψη εργατών.
    Προτιμούν άτομα από συνοικισμό και όχι από χωριά και Λιβαδεια για να κοπάσουν τις φωνές

    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ που δεν μπορεί να μιλάει επώνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. που και που εργαζομενη18 Αυγούστου 2010 στις 12:35 μ.μ.

    αν η κινητοποίηση που είδα ότι έγινε οφείλεται στην διαμαρτυρία του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ τότε του αξιζουν συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εργαζόμενη φοιτήτρια18 Αυγούστου 2010 στις 1:24 μ.μ.

    Τα τελευταία 3 χρόνια δεν ξέρω τι γίνεται αλλά η κατάσταση είναι πολύ μα πολύ καλύτερη απο παλιά. Πέρυσι το εργοστάσιο δεν μύρισε σχεδόν καθόλου παρα μόνο 2-3 μέρες στα τέλη Σεπτέμβρη. Φέτος 14,15,16 Αυγούστου υπήρξε έντονη δυσοσμία, τώρα όμως δεν μυρίζει καθόλου. Θέλω να ελπίζω πως θα συνεχίσει έτσι η κατάσταση μέχρι τέλος. Μακάρι να είχαμε και άλλα εργοστάσια και όχι μόνο εποχικά, να φάει ο κόσμος ψωμί. Πρέπει σαν χώρα να προσέξουμε την αγροτική βιομηχανία και την αγροτική παραγωγή, γιατί θα αφανιστούμε. Το εργοστάσιο πρέπει να συνεχίσει να βελτιώνει τις υπηρεσίες του βιολογικού καθαρισμού για καλύτερα ακόμη αποτελέσματα. Εργοστάσια, εργασία, περιβάλλον, ανάπτυξη μπορούν και πρέπει οπωσδήποτε να συνυπάρξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και η βρώμα συνεχιζεται........
    κυριοι του οποιοδήποτε συλλογου , κοματος ,παραταξης καντε κατι που να δειχνει την υπαρξη σας και οχι την ανυπαρξια σας. Δεν λεμε να φυγει το εργοστασιο ουτε μπορειτε εσεις να το κανετε αυτο, ας γίνει ομως το αυτονόητο να λειτουργει με κανόνες.
    Αν ο βιολογικος δεν λειτουργει σωστα μπορει να το δει ο συλλογος του περιβαλλοντος μπορει να κανει μια παρεμβαση ΠΈΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. Ακομα ποια φορτηγα φύγαν;
    ΟΡΓΑΝΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ... .
    ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
    μην γινετε και σεις σαν την δημοτικη αρχη που η δραση της αρχιζει και τελειωνει μεσα σε δυο τρια καφενεια και αλλα τοσα προποτζηδικα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ρε συντροφοι μηπως τα μπλεξαμε λιγο.ο περιβαλλοντολογικός συλογος πολυ καλα εκανε και εβγαλε ανακοινωση.εδειξε το προβλημα.αλλοι ειναι αρμοδιοι να το λυσουν,σ'αυτους χωστε τα.μην τρελαθουμε κιολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. νομίζω και απ΄ότι κατάλαβα ο περιβαλλοντικός έκανε τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει και ήταν στις αρμοδιότητές του.Επίσης είδα σήμερα την τροχαία να απομακρύνει φορτηγα απο το χώρο της λαϊκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. για να καταλάβω ρε γενναίοι που θέλετε επανάσταση αλλά ....να την κάνουν άλλοι.αν υποθέσουμε ότι ο όποιος σύλλογος σας φώναζε να κλείσετε τη είσοδο του εργοστασίου ή να κάνετε διαδήλωση πόσοι θα πηγαίνατε;ε,ΕΧΙΔΝΑ.εσύ που ενοχλείσαι απο την απραξία θα πήγαινες;δε νομίζω και δεν είναι τυχαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εχουμε μήνα Αύγουστο και οι περισσότεροι λείπουν σε διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αν ήταν Σεπτέμβριος και ήταν όλοι εδώ τι θα γινόταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πιστευω κάποιες δράσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μην είσαι τόσο σίγουρος,ο κόσμος έχει πέσει σε απάθεια.Ας κάνει ότι θέλει όποιος σύλλογος,θετικό είναι,μην περιμένει όμως πολύ κόσμο δίπλα του.53 χρόνια στην πιάτσα το έχω δει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΧΙΔΝΑ..."το μέλος",ο "ΠΑΜΕ.....να φύγουμε" κάτι ρωτάνε. γιατί δεν απαντάς γλυκιά μου.τόση δουλειά έχεις στην αρδευτική ή μήπως η μπόχα έδιωξε την θετική αύρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ένας επαγγελματίας19 Αυγούστου 2010 στις 1:46 μ.μ.

    Το οποιοδήποτε εργοστάσιο δεν είναι σίγουρα δάσος καταρράκτης ή ποταμός να μας δροσίσει. Υπάρχουν εργοστάσια που δεν μυρίζουν καθόλου και ρυπαίνουν στο μέγιστο βαθμό, και εργοστάσια που μυρίζουν κάπως ή πολύ μερικές φορές και ρυπαίνουν ελάχιστα. Το ντοματάδικο επεξεργάζεται νωπό προϊόν και σύμφωνα με πληροφορίες ο βιολογικός καθαρισμός λειτουργεί άψογα και με όλες τις προδιαγραφές και έχει ελεγχθεί από αρμόδιες υπηρεσίες και όχι από τον οποιοδήποτε αναρμόδιο. Τα τελευταία χρόνια δε θυμάμαι να ήρθε στην πόλη μας τόση μεγάλη ποσότητα ντομάτας σε λίγες μέρες και ταυτόχρονα για 8 περίπου μέρες η θερμοκρασία να αγγίζει τους 40 βαθμούς. Το πρόβλημα είναι με τις νταλίκες και το ντοματόζουμο που στάζει περιμένοντας στην αναμονή για 30 ώρες. Αν ο βιολογικός δεν λειτουργούσε όπως αναφέρει συμπολίτης τότε θα είχαμε φύγει όλοι από δω. Το εργοστάσιο δίνει εργασία σε 400, άνεργους τον υπόλοιπο καιρό, συμπολίτες μας οικογενειάρχες, φοιτητές κ,λ,π. Τους υπόλοιπους 10 μήνες που το εργοστάσιο δεν γίνεται αισθητό στην πόλη, και δεν υπάρχει ο θόρυβος, οι νταλίκες και οι μυρωδιά της ντομάτας, δουλεύουν πάνω απο 100 συνάνθρωποί μας μόνιμοι και πρόσθετοι ανασυσκευάζοντας το προϊόν. Η κίνηση στην πόλη, αν και διακοπές και αρκετοί λείπουν, είναι διπλάσια από τον προηγούμενο μήνα στα καφέ, Σούπερ Μάρκετ, ταβέρνες, περίπτερα. Σαν πολίτης αυτής της πόλης θέλω τα παραπάνω πλεονεκτήματα που απορρέουν, σαφώς και θέλω στο μέτρο του δυνατού το εργοστάσιο να μη μυρίζει, αλλά νομίζω πως χρειάζεται και λίγη υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΓΛΕΙΩΔΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ.
    Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΗΤΑΝ ΗΠΙΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
    Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑΝΤΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΜΑΚΑΚΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. KAI AKOMH KATI.
    O ΔΗΜΟΣ Ο ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
    ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΕΤΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ 400 ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΕΣΥ ΡΕ ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ 3:03 ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΟΥΤΕ ΗΠΙΑ,ΟΥΤΕ ΕΝΤΟΝΗ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΚΑΛΗ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ.

    ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΟΥΝΑ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΦΙΛΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΙΑΡΤΟ!!!!(ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΝΩΝΥΜΕ 3:27 ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΩ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΘΕΣ.ΕΓΩ ΔΕ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΡΟΛΟ ΣΟΥ ΣΑΝ ΓΚΑΙΜΠΛΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙΣ.ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ένας επαγγελματίας19 Αυγούστου 2010 στις 4:16 μ.μ.

    πήγαινε στην αλλαγή της βάρδιας και θα δεις είναι η καλύτερη απόδειξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ανώνυμε των 3:20 είσαι υπερβολικός. Πριν 3-4 χρόνια με την πολυεθνική που βρωμοκόπαγε ο τόπος όλα ήταν καλά;Αν είναι ο σύλλογος να υποκαθιστά τους αρμόδιους επιστήμονες και τις υπηρεσίες και να υιοθετεί την γνώμη κάποιου που δεν προσελήφθηκε στο εργοστάσιο, να μας το πει να μη γίνουμε ποτέ μέλη του.και αν κάποιος δεν προσλήθφηκε το σέβομαι και τον συμπονώ γιατί και γω δουλεύω στα Σωληνουργεία για 900 Ευρώ.Επαναστάτες του καναπέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. O Σύλλογος έκανε μια ανακοίνωση επισημαίνοντας ένα πρόβλημα,που δεν είναι καινούργιο,αλλά που για ειδικούς λόγους(θερμοκρασία,μεγάλη παραγωγή)τις προηγούμενες ημέρες ήταν έντονο.
    Στην συγκεκριμένη φάση θεωρούμε ότι ο σύλλογος έκανε το περισσότερο που μπορούσε,ανέδειξε δηλ. το πρόβλημα και ώθησε τους αρμοδίους να δώσουν την όποια λύση,η οποία θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
    Προς αποφυγή παρεξηγήσεων διευκρινίζουμε ότι ο σύλλογος δεν υποκαθιστά οποιαδήποτε υπηρεσία ή την διοίκηση και κατά συνέπεια δεν έχει και την ευθύνη επίλυσης του προβλήματος.Ο έλεγχος της λειτουργίας του βιολογικού καθαρισμού ή οι άλλου τύπου τεχνικά ζητήματα δεν μπορεί να γίνει από εμάς διότι ούτε την αρμοδιότητα,ούτε την τεχνογνωσία εχουμε,ούτε και την επιθυμία να υποκαταστήσουμε τις υπηρεσίες,οι οποίες όμως,μετά την δημοσιοποίηση του προβλήματος, είναι υπόλογες αν δεν το κάνουν.
    Το γεγονός ότι εμείς δημοσιοποιούμε το πρόβλημα, εκφράζοντας και την άποψη αρκετών συμπολιτών ,δεν πρέπει να οδηγεί στην άποψη ότι εμείς είμαστε και οι υπεύθυνοι για την υπαρξή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΣΕ ΤΙ?
    ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ?ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ? ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ Ο ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΛΠ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΧΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΠΟΧΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πριν λίγο ερχόμενος απο Θήβα στο παλιό εργοστάσιο του Νομικού ήταν γεμάτο νταλίκες και η ουρά πήγαινε στο χαλικόδρομο προς Άγιο Αθανάσιο. Μήπως δουλέψει και αυτό το εργοστάσιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οχι προωθούνται εκει τα φορτηγά για αποσυμφόρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τις τελευταίες 2 μέρες διαπίστωσα πως το βράδυ ανάβει ο ένας προβολέας του γηπέδου και μπορούν να μπαίνουν oi αθλούμενοι στο γήπεδο και μετα τις 8:30.Το θεωρώ σημαντικό βήμα για την πόλη και τον αθλητισμό. Διαπιστώνω βέβαια πως μεγάλη σημασία έχει ποιος απο τους πολίτες το προτείνει, αυτό πρέπει να έχει πολύ μεγάλη σημασία για την δημοτική αρχή, μιας και το ζήτησα προ διετίας σχεδόν, και μάλλον δεν με πήραν στα σοβαρά. Όπως και νάχει όμως επαναλαμβάνω πως είναι θετικό, αν και δεν μου αρέσει να γίνεται κάτι τέτοιο την προεκλογική περίοδο, αρκεί να είναι και οι πόρτες ανοικτές ή να ξέρει ο κάθε δημότης την λεγόμενη κερκόπορτα που δεν κλειδώνει ποτέ. Τέλος θα μπορούσατε να ανακοινώσετε και την ώρα που σβήνει ο προβολέας για να προγραμματίζουμε καλύτερα την άθλησή μας.

    αθλούμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. αθλούμενε να απευθυνθείς στην επιτροπή αθλητισμού του δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Aθλούμενε μάς έπεισες.
    Να ζητήσεις να αναλάβεις εσύ μερικές υποχρεώσεις αφού έτσι και αλλιώς χρησιμοποιείς όπως λές τόσο αργά το γήπεδο.
    Δε θα στο αρνηθεί κανείς.
    Έχω μία σιγουριά ότι έχεις πραγματικά μια λύπη πού όλα αυτα όλως τυχαίως μέσα στή προεκλογική περίοδο.
    Καλό είναι να έχεις καλές επαφές μέ τον Δήμο όπως ο χορευτικός σύλλογος ,ο σύλλογος γυναικών και ο περιβαλλοντικός συλλογος και να μή βλέπεις γύρω σου εχθρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. με την ανακοίνωση του ΔΣ μπήκαν τα πράγματα στη θέση τους,ετσι πρεπει να λειτουργεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ανώνυμε των 1:52 έχεις απόλυτο δίκιο η άποψή σου είναι πολύ καλή. Αν μου ζητηθούν αρμοδιότητες θα είμαι πρώτος που θα ανταποκριθώ, αρκεί να μην είναι προεκλογική περίοδο και γίνεται για ευνόητους λόγους.Τώρα το να προσπαθήσω να έχω καλές επαφές με το δήμο όπως αναφέρεις για να γίνεται δεκτή μια πρόταση που σε τελική ανάλυση είχε ειπωθεί στο παρελθόν, δεν το σχολιάζω επειδή το θεωρώ ατυχές. Τέλος αν θέλεις μπορείς και να απαντήσεις στο πρώτο μου σχόλιο. επειδή το ξέχασες μάλλον. Όσο για το φίλο που αναφέρει επιτροπή αθλητισμού την ψάχνω πάνω από μια δεκαετία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σε λάθος μέρος την ψάχνεις την επιτροπή αθλούμενε.Υπάρχουν κι αλλα αθλήματα που παίζοντε εκτος γηπέδου,σαυτα ειναι πρωταθλητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καινουργιος ψηφοφόρος20 Αυγούστου 2010 στις 3:44 μ.μ.

    Ανώνυμε. Αυτά που λέει ο αθλούμενος λέγονται από τότε που παραδόθηκε το στάδιο στο δήμο και είναι τα αυτονόητα για τον αθλητισμό. Είναι ντροπή να του προτείνεις να είναι γλοιώδης και γλείφτης και να τα έχει καλά με την δημοτική αρχή για να γίνει κάτι. Γιατί διαφορετικά κάτσε καλά Άσε που είναι και άκρως φασιστικό. Όσο για τις σχέσεις των συλλόγων και των φορέων νάσαι καλά με έκανες και γέλασα. Πλην του χορευτικού, που το έργο του είναι τεράστιο και ο δήμος επωφελείται σφόδρα, όλου ς τους υπόλοιπους φορείς τους αγνοεί. Ενώ θα μπορούσε να επωφεληθεί ο τόπος πολλαπλώς με την αξιοποίηση όλων των φορέων. Το παράδειγμα είναι το χορευτικό. Επομένως ο δήμος βλέπει εχθρούς παντού και αν άκουγε δεν θα φτάναμε στα σημερινά αδιέξοδα. Δεν αναφέρω προτάσεις και απόψεις που χρόνια ακούγονται απο φορείς και συλλόγους για να μην κουράσω πρώτα, και δεύτερο είναι προεκλογική περίοδο και θα παρεξηγήσεις και μένα. Σε παρακαλώ όμως οτιδήποτε κάνει προεκλογικά ο δήμος να το χειροκροτούμε και να ξαναπεριμένουμε την επόμενη προεκλογική περίοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. πατέρας αθλούμενου μαθητή21 Αυγούστου 2010 στις 12:33 π.μ.

    ανώνυμε μιας και βασιλικότερος του βασιλέως θα πρέπει να ξέρεις πως και γω το ζήτησα για προγραμματισμό της μαζικής άθλησης αλλά και το άνοιγμα των προβολέων αλλά με παρέπεμψαν στις καλένδες. Τον προβολέα πρέπει να τον ανάβει απο τον Νοέμβριο μέχρι και τον Μάρτιο που νυχτώνει απο τις 5 και ο οποιοσδήποτε εργαζόμενος πηγαίνει για άθληση μετά τις 6 που έχει θεοσκόταδο.Να που δεν μπορούσαν οι υπεύθυνοι ούτε καν να το συλλάβουν το θέμα αλλά δεν συνεργάζονται και με τους φορείς! Τέλος το διάστημα που αναφέρω δεν είναι προεκλογική περίοδο για να μας κάνουν την χάρη.Σε αυτό που είπες πάντως έχεις δίκιο πρέπει να πηγαίνεις με τα νερά τους να είσαι και αρεστός για να εισακουστείς. μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μιλαμε μερικοι μιλατε λες και ειστε απο αλλου η μαλλον κανετε τα στραβα ματια.
    Ναι η Αλιαρτος οχι μονο βρωμαει αλλα η κατασταση ειναι αφορητη...Βραδυνες ωρες δε ο συνδιασμος υγρασιας ποτισμενου χωματος και της βρομας απο το εργοστασιο Νομικος φτανει στα ορια λυποθυμιας..Αναφερομαι κυριως στην περιοχη του Συνοικισμου μιας και εκει διαμενω....
    Επιπλεον βλεπω αναφορα το οτι δινει δουλεια σε ανθρωπους της πολης μας...Αυτο οχι μονο ειναι ψεμα αλλα φτανει τα ορια της κοροιδιας...Μιας και ειμαι φοιτητης εγω ειπα να κανω μια αιτηση..
    Ελα ομως που αν δεν εχεις μεσον δεν μπορουν να σε προσλαβουν...Και στην θεση σου παιρνουν ατομα απο την Λιβαδεια???Για ποιο λογο???Επειδη καποιος προισταμενος απο το εργοστασιο κατεβαινει στης δημοτικες εκλογες Λιβαδειας??
    Δηλαδη να μας κοροιδευουν μπροστα στα ματια μας...
    Και εκτος απο ολα αυτα ειναι και οι κυνδινοι απο τα φορτηγα τα οποια μεταφερουν την ντοματα τα οποια παρκαρουν κατα μηκος της Αερογεφυρας αλλα και του δρομου διπλα στο εργοστασιο οπου δεν υπαρχουν αυτοκινητα εργαζομενων...

    Πολυ ασφαλες αυτο εεε???
    Κατα τα αλλα αγιο μερος ειναι μπραβο σας....

    Και για ολα φταιτε ολοι εσεις οι κατοικοι του Αλιαρτου που αναιχεστε αυτην την κατασταση ολα αυτα τα χρονια...Γιατι κακα τα ψεματα ολοι στα λογια ειστε καλοι συλλογοι αγανακτησμενοι πολιτες αλλα δεν εχω δει κανεναν στην πραξη να κανει κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. σίγουρα στον συνοικισμό υπάρχει πρόβλημα και κυρίως στα αυτοκίνητα που παρκάρουν μέσα στα σπίτια. Μακάρι να έπαιρνε για δουλειά και τους 3000 αιτούντες και ειδικά τους φοιτητές που πραγματικά έχουν ανάγκη αλλά και τον κάθε άνεργο.Σε κουβέντα που είχα μια τρίτεκνη μητέρα έλεγε τον πόνο της για την μη πρόσληψή της.Σίγουρα όλοι δεν μπορούν να προσληφθούν ουτε μορεί ένας ιδιώτης να κάνει ΑΣΕΠ.Συμφωνώ όμως πως όλοι οι εργαζόμενοι πλην κάποιων ειδικοτήτων πρεπει να είναι απο Αλίαρτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εισαι εσυ μια κου.....λιτσα...μη χασειςξερεις και για 3000 και για τριτεκνες που σου κανουν παραπονα.και για ληξιαρχικες πραξεις ολα τα ξερεις,ποιος εισαι τελοςπαντων?η κυρα του καισαρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. οχι ο ίδιος ο Καισαρας. Εσυ πια κ------λιτσα είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καθένας το μακρύ του και το κοντό του, και χωρίς ουσιαστικό διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. αυτη ειμαι http://viotia.blogspot.com/2010/08/der-spiegel.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ayth.!xaxa
    http://viotia.blogspot.com/2010/08/der-spiegel.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. AG ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΓΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.Ε ΑΣΤΟΝ .
    ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ.
    ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΝΤΕΧΝΑ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΤΡΙΚΛΟΠΟΔΙΑ ΚΑΙΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΙ?
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?ΝΩΠΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΕ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 24 ΩΡΕΣ ΑΝΑΜΟΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. τΟ ΕΊΠΕ Ο ΚΑΥΣΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ. ΗΡΘΕ ΟΛΟΙ Η ΝΤΟΜΑΤΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΗ ΚΙΛΟ.ΒΑΖΩ ΝΤΟΜΑΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ. Η ΝΤΟΜΑΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΠΙΟ ΠΟΛΗ ΑΚΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν