Ποιός φωτισμός; Βυθισμένο στο σκοτάδι το κρισιμότερο και δυσκολότερο τμήμα
της ΠΕΟΑΘ απο διασταύρωση Βιλίων μέχρι Ερυθρές!Η αδικία για τις Ερυθρές
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!
-
Οι Ερυθρές στο περιθώριο της ανάπτυξης
συνέχεια εδώ
Πριν από 2 ώρες

Η φωτογραφια ειναι παλια..απο τη σιωπηλή διαμαρτυρια για τις φωτιες στην Πελοπόννησο..
ΑπάντησηΔιαγραφήcountry boy.
ευχαριστουμε για την πληροφορια ρε φλωρακι.τραβα ρε που τα ξερεις ολα
ΑπάντησηΔιαγραφή