Όπως να το πάρεις ίσα ή ανάποδα. Είμαι Έλληνας.

| Ετικέτες | Posted On Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Ευάγγελος Σταυριανάκης



Είμαι δεξιός αλλά είμαι Έλληνας.
Είμαι αριστερός αλλά είμαι Έλληνας
Είμαι κεντρώος αλλά είμαι Έλληνας.
Είμαι Έλληνας και είμαι Αριστερός
Είμαι Έλληνας και είμαι δεξιός.
Είμαι Έλληνας και είμαι κεντρώος...



Όπως να το πάρεις ίσα ή ανάποδα. Είμαι Έλληνας.
Επιτίθενται στην Ελλάδα.
Η Ελλάδα μια γροθιά όλοι μαζί.
Είμαι  Έλληνας αλλά είμαι ΠΡΩΤΑ ΕΛΛΗΝΑΣ.
Αυτά πρέπει να σκεφτούμε.
Στις δύσκολες στιγμές  τα κοινά ενώνονται, συσσωματώνονται και γίνονται μια πέτρα, μια θάλασσα, μια γη, ένας  ουρανός.

Σχετικές Αναρτήσεις :



Comments:

There are 0 σχόλια for Όπως να το πάρεις ίσα ή ανάποδα. Είμαι Έλληνας.

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν