Το καλοκαίρι που τελείωσα την Τρίτη Λυκείου έπιασα δουλειά ως βοηθός
υδραυλικού.
-
*Έλεγα τότε πως το έκανα για να αποδείξω στον εαυτό μου ότι δεν ήμουν
φλωρούμπας. Ήμουν απουσιολόγος, παραστάτης και σημαιοφόρος όλα τα χρόνια
του σ...
Πριν από 1 ώρα


Μπράβο παιδιά!!!!!!!!!! Καλές σπουδές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια παιδιά.Καλή πρόοδο στην ζωή σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή