ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΙΑΡΤΟ
| Ετικέτες Αλιαρτινά, Βοιωτικά, Εκδηλώσεις-Δραστηριότητες, dk | Posted On Παρασκευή 28 Μαΐου 2010
Πριν από δύο μήνες η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. εξήγγειλαν μία ιστορική συνδιοργάνωση, το «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», το οποίο αποτελεί τη σοβαρότερη προσπάθεια στον χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα για έναν μεγάλο αγώνα με σπόρ χαρακτήρα. Παρά τους δύσκολους καιρούς
για τις μηχανοκίνητες εκδηλώσεις, δήλωσαν συμμετοχή ενενήντα πληρώματα, τα οποία θα κληθούν να διατρέξουν ορεινές και παράκτιες διαδρομές θρυλικών ράλλυ του παρελθόντος.
Την Παρασκευή 28/5 θα λάβει χώρα η ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως. Το Σάββατο 29/5 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού σκέλους από τις εγκαταστάσεις της Value Technik στη Μεταμόρφωση. Τα αυτοκίνητα θα κινηθούν προς Θήβα και μετά προς Αμφίκλεια, όπου θα γίνει η 1η ανασυγκρότηση...
Μετά από «μυθικές» ειδικές διαδρομές, όπως η Συκέα & το Χάνι Ζαγκανά αλλά και νεότερες όπως τα Τζιμέικα και η Αποστολιά, οι διαγωνιζόμενοι θα τερματίσουν την 1η μέρα στα Καμένα Βούρλα.
Την Κυριακή 30/5 το πρωί θα επανεκκινήσουν για τις διαδρομές της 2ης ημέρας, θα κινηθούν προς Ελάτεια, Αταλάντη και το μεσημέρι θα ανασυγκροτηθούν στο Θεολόγο. Τέλος θα κατευθυνθούν προς Αλίαρτο, Θήβα και το απόγευμα ο αγώνας θα τερματισθεί στον Μαραθώνα με την συμπλήρωση 750 αγωνιστικών χιλιομέτρων και την εκτέλεση 17 ειδικών διαδρομών ακριβείας.
Τη Δευτέρα 31/5 το βράδυ θα λάβει χώρα η δεξίωση απονομής των επάθλων, στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
Οι αγωνιζόμενοι έχουν επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, οι οποίες διακρίνονται από ξεχωριστό τρόπο εκτέλεσης των ειδικών διαδρομών και ξεχωριστή κατάταξη. Οι «Πράσινοι» θα κινηθούν με μέσες ωριαίες ταχύτητες της τάξης των 45 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν τις ειδικές διαδρομές με τον
παραδοσιακό τρόπο Regularity. Οι «Κόκκινοι» θα κινηθούν με ΜΩΤ έως 50 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν εδικές διαδρομές γνωστού μήκους με ακρίβεια δευτερολέπτου.
Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα των Δήμων Μαραθώνα και Αμφίκλειας, ενώ χορηγοί είναι οι εταιρίες «Value Technik» και «SP Tableware». Χορηγός επικοινωνίας είναι ο «Αθήνα 9,84».
για τις μηχανοκίνητες εκδηλώσεις, δήλωσαν συμμετοχή ενενήντα πληρώματα, τα οποία θα κληθούν να διατρέξουν ορεινές και παράκτιες διαδρομές θρυλικών ράλλυ του παρελθόντος.
Την Παρασκευή 28/5 θα λάβει χώρα η ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως. Το Σάββατο 29/5 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού σκέλους από τις εγκαταστάσεις της Value Technik στη Μεταμόρφωση. Τα αυτοκίνητα θα κινηθούν προς Θήβα και μετά προς Αμφίκλεια, όπου θα γίνει η 1η ανασυγκρότηση...
Μετά από «μυθικές» ειδικές διαδρομές, όπως η Συκέα & το Χάνι Ζαγκανά αλλά και νεότερες όπως τα Τζιμέικα και η Αποστολιά, οι διαγωνιζόμενοι θα τερματίσουν την 1η μέρα στα Καμένα Βούρλα.
Την Κυριακή 30/5 το πρωί θα επανεκκινήσουν για τις διαδρομές της 2ης ημέρας, θα κινηθούν προς Ελάτεια, Αταλάντη και το μεσημέρι θα ανασυγκροτηθούν στο Θεολόγο. Τέλος θα κατευθυνθούν προς Αλίαρτο, Θήβα και το απόγευμα ο αγώνας θα τερματισθεί στον Μαραθώνα με την συμπλήρωση 750 αγωνιστικών χιλιομέτρων και την εκτέλεση 17 ειδικών διαδρομών ακριβείας.
Τη Δευτέρα 31/5 το βράδυ θα λάβει χώρα η δεξίωση απονομής των επάθλων, στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
Οι αγωνιζόμενοι έχουν επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, οι οποίες διακρίνονται από ξεχωριστό τρόπο εκτέλεσης των ειδικών διαδρομών και ξεχωριστή κατάταξη. Οι «Πράσινοι» θα κινηθούν με μέσες ωριαίες ταχύτητες της τάξης των 45 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν τις ειδικές διαδρομές με τον
παραδοσιακό τρόπο Regularity. Οι «Κόκκινοι» θα κινηθούν με ΜΩΤ έως 50 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν εδικές διαδρομές γνωστού μήκους με ακρίβεια δευτερολέπτου.
Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα των Δήμων Μαραθώνα και Αμφίκλειας, ενώ χορηγοί είναι οι εταιρίες «Value Technik» και «SP Tableware». Χορηγός επικοινωνίας είναι ο «Αθήνα 9,84».
rally.gr
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.