Τα χάπια μου!!!!

| Ετικέτες , , | Posted On Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

                                                                                   Γιατρέ μου
Άκουγα στο ραδιόφωνο την ομιλία του πρωθυπουργού στο συνέδριο της ΓΣΕΕ ,εκεί στο φτωχό πεντάστερο ξενοδοχείο "ΑΘΩΣ ΠΑΛΛΑΣ" στη Χαλκιδική και μεταξύ των άλλων που είπε συγκράτησα τα εξής : "Είπαμε την αλήθεια στο λαό για την οικονομία" και τότε κατά έναν περίεργο τρόπο θυμήθηκα κάποιον που του έμοιαζε να φωνάζει ότι"λεφτά υπάρχουν" ,"δεν θα αυξήσουμε τον ΦΠΑ" και "θα μπουν κανόνες στην αγορά".Επίσης είπε "Στηρίζουμε το εισόδημα του εργαζόμενου" και εγώ πάλι θυμήθηκα τον σωσία του να λέει"θα δωθούν αυξήσεις στους εργαζόμενους γιατί αυτό  συμβάλλει στην    ανάπτυξη"και τότε άρχισα να τα παίρνω στο κρανίο και έγινα όπως βλέπετε στη φωτογραφία.
                              Τι λέτε είναι σοβαρή η καταστασή μου ; θα γίνω καλά;

Σχετικές Αναρτήσεις :



5 σχόλια:

  1. Η περίπτωσή σου ειναι μη αναστρέψιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Noμίζω ότι μόνο η Τζούλια μπορεί να βοηθήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εννοώ τον πρωθυπουργό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο άνθρωπος έχει διχασμένη προσωπικότητα, εγκλωβισμό σε ψυχιατρείο του χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα που τα θυμήθηκες τώρα αυτά...
    εχεις και συ μια μνημη ρε παιδί μου!
    περασμένα ξεχασμένα δεν είναι κάθε φορά τα προεκλογικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν