Ποιός φωτισμός; Βυθισμένο στο σκοτάδι το κρισιμότερο και δυσκολότερο τμήμα
της ΠΕΟΑΘ απο διασταύρωση Βιλίων μέχρι Ερυθρές!Η αδικία για τις Ερυθρές
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!
-
Οι Ερυθρές στο περιθώριο της ανάπτυξης
συνέχεια εδώ
Πριν από 17 ώρες

Sou-lee επειδή με έκανες και γέλασα θα σου κάνω αυτή τη φορά δυο ερωτήσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. γιατί το αέριο προέρχεται από Βλάχο; Μήπως είναι πιο δυνατό; Αν ναι, τότε καλό είναι να φυλάγεσαι από βλάχους όπως και όλοι μας.
2. προς ποια κατεύθυνση κινείται το βλάχικο αέριο; Υποθέτω, και ελπίζω να μη κάνω λάθος, προς όλες τις κατευθύνσεις, εκτός από το Δημαρχείο…
4.10 ΑΜ.Αν η μαμακια ηταν παρασημο θα ήταν γεμάτο τέτοια το στήθος σου.
Διαγραφή