Ποιός φωτισμός; Βυθισμένο στο σκοτάδι το κρισιμότερο και δυσκολότερο τμήμα
της ΠΕΟΑΘ απο διασταύρωση Βιλίων μέχρι Ερυθρές!Η αδικία για τις Ερυθρές
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!
-
Οι Ερυθρές στο περιθώριο της ανάπτυξης
συνέχεια εδώ
Πριν από 12 ώρες

Ουτσι! Ουτσι!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ αστείο!!! χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα ή μαλλον χο χο χο χο χο χο.......
ΑπάντησηΔιαγραφήoyst
ΑπάντησηΔιαγραφήουστ
ΑπάντησηΔιαγραφήμουλαρι γουρουνι
ΑπάντησηΔιαγραφήξεφτιλα γουρνομουρη
ΑπάντησηΔιαγραφήκρα κρα κορακι αρκουδιαρη
ΑπάντησηΔιαγραφή