χωρίς λόγια

| Ετικέτες , , | Posted On Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

.......Πριν από τα μέτρα λιτότητας, ο μισθός μου βρισκόταν στο υψηλότερο επίπεδο του δημόσιου τομέα, 6.500 ευρώ τον μήνα. Τώρα, ο μισθός μου έχει μειωθεί κατά ¼, στα 4.800 ευρώ τον μήνα. Πρέπει να περιορίσω τη διάρκεια των διακοπών μου, και η γυναίκα και τα παιδιά μου έχουν δυσαρεστηθεί.

Απόσπασμα από συνέντευξη του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Θεόδωρου Πάγκαλου, στην εφημερίδα Economic Observer.
όλη..η..συνέντευξη..εδώ:http://antiproedros.gov.gr/2010/07/21/797#more-797

Σχετικές Αναρτήσεις :



2 σχόλια:

  1. ρε σεις... λυπηθειτε τον ανθρωπο... με τοσες ειδικες παραγγελιες που χρειαζεται να κανει για πουκαμισα και παντελονια... δεν βγαινει...

    Αφιερομενο:
    http://www.youtube.com/watch?v=yCyfov-kNYo&feature=player_embedded

    Δειτε το... ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε τον καημενο!Αφου ειναι σε τοοοσο δυσκολη οικονομικη κατασταση να του δωσω εγω τα μισα απο τα 400 ευρω που παιρνω!Θα ερθει και η ωρα σου σαπιοκοιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν