Σχόλιο στην απάντηση της δημοτικής αρχής για την παιδική χαρά Μαζίου

| Ετικέτες , , | Posted On Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

ΕΠΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ Γ. ΝΤΑΣΙΩΤΗ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΤΕ(dk)

Επειδή υπήρξα ο συντάκτης του αρχικού σχολίου,που αναφερόταν στο αίτημα των παιδιών του συνοικισμού Ευρυτάνων Μαζίου οφείλω,με αφορμή την απάντηση της δημοτικής αρχής να πω τα εξής................


1.Το αίτημα των παιδιών αφορά υπόσχεση που δόθηκε για τον συνοικισμό Ευρυτάνων,φαντάζομαι όμως ότι η δημιουργία της παιδικής χαράς στη ευρύτερη περιοχή του Μαζίου είναι, οπωσδήποτε θετικό βήμα που θα ικανοποιήσει τα παιδιά και τους γονείς τους, μιας και αυτοί κατοικούν εκεί.Σε κάθε περίπτωση αυτοί θα το κρίνουν.

2.Εγώ οφείλω να εκφράσω, αφενός την ικανοποίησή μου για την απάντηση της δημοτικής αρχής και,αφετέρου την απορία μου γιατί αυτό δεν έγινε και σε άλλες αναρτήσεις (αδέσποτα,τουαλέτες στους κήπους),ώστε υπεύθυνα οι δημότες να γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει και να αποφεύγονται έτσι σχόλια, πιθανόν και κακόβουλα.

Πιστεύω ακράδαντα ότι η εμπέδωση της δημοκρατίας αλλά και η συμμετοχή του πολίτη στα κοινά,πρέπει να είναι στόχος κάθε δημόσιας αρχής και στην εποχή μας που οι πολιτικοί και η πολιτική απαξιώνονται,όχι πάντα άδικα,η δημόσια λογοδοσία και η αναζήτηση καθε διαύλου επικοινωνίας με τον πολίτη ,μπορεί να περισώσει κάπως τα πράγματα.

Σήμερα ομολογουμένως έγινε μια καλή αρχή.
                                                              Ντασιώτης Γεώργιος

Υ.Γ προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση,η φωτογραφία της πρώτης ανάρτησης δεν αφορά την περιοχή,είναι μια τυχαία φωτογραφία από το διαδύκτιο,που σκοπό έχει να εμπλουτίσει το κείμενο και να δείξει ότι κάποια άλλα παιδιά απολαμβάνουν την μαγεία του παιχνιδιού.

Σχετικές Αναρτήσεις :



65 σχόλια:

  1. μπράβο στη δημοτική αρχή, αποστόμωσε αρκετούς. Θα κάνει περιπατο στις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι ασπρούλα.μπράβο στην εφημερίδα,η πίεση της τους ξετρύπωσε και αναγκαστηκαν να απαντήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αμεση αντίδραση. μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άμεση αντίδραση της δημοτικής αρχής αλλά το αίτημα ήταν για το συνοικισμό ευρυτάνων μαζίου,μάλλον εκτίθεται περισσότερο με την απάντηση.τα παιδιά μας δεν μπορούν να κάνουν ένα χιλιόμετρο για να κατεβαίνουν στην πλατεία ,είναι επικύνδινο.μπράβο στην εφημερίδα για την πίεση που ασκεί και για την προσεκτική απάντηση που δίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνω με τη μητερα,κα ειναι πολυ μακρια,και πολυ επικυνδινο γιατι η πλατεια ειναι γεματη αυτοκινητα,και οι γονεις πρεπει να μετακομισουν στην πλατεια,γιατι πρεπει να προσεχουμε τα παιδια μας.
    Νομιζω ομως οτι τα λεφτα ειναι
    ΑΡΚΕΤΑ [139.000]ΕΥΡΩ.
    ΚΑΙ Η ΠΑΛΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΙ
    ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
    ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ ΕΥΡΥΤΑΝΩΝ
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ
    ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗ ΠΙΣΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.
    ΟΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ -ΑΔΕΡΦΩΝ-ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗς ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραία η δημοτική αρχή.εδώ και πολύ καιρό γράφονται διάφορα εδώ για τις παραλείψεις της και την ανυπαρξία της και κάνει την πάπια,λες και δεν υπάρχει.δεν είδα καμία αντίδραση ούτε για τα αδέσποτα ούτε για τις τουαλέτες ούτε για τίποτα αλλο και σωστά το επισημαίνει ο συντάκτης.Μόλις νόμισε ότι της έκατσε 13άρι με την παιδική χαρά βγήκε με ανακοίνωση και με παπαγαλάκια και το πανυγηρίζει.βέβαια εγώ έχω την εντύπωση ότι άλλη ήταν η υπόσχεση που είχε δοθεί προς τα παιδιά και άλλο το έργο που γίνεται αλλά δεν πειράζει ,έστω και έτσι μάθαμε ότι έχουμε αρχή στην πόλη που όλα τα παρακολουθεί,όλα τα ξέρει ,αλλά απαντάει όταν θέλει.Νομίζω ότι έπεσαν μάσκες με την απαντησή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 139.000 το κόστος της παιδικής χαράς, και το πήρε ο κύριος από την Χαλκίδα με έκπτωση 45% νομίζω. Πάνω από 1.000.000 Ευρώ το περιβόητο έργο της ανάπλασης των κήπων και το πήρε ο εργολάβος με έκπτωση μόνο 1% αν δεν κάνω λάθος.
    Αυτό επειδή είναι επίκαιρο και βρισκόμαστε στην εποχή της χρεοκοπίας και του Δ.Ν.Τ
    Θα συμφωνήσω με τον πιο πάνω ανώνυμο πως δεν πρέπει να βρίζει και να λασπολογεί κάποιος εναντίον κάποιων, γιατί χάνεται ενδεχομένως και το δίκιο που έχουν τις περισσότερες φορές. Αλλά καλέ μου ανώνυμε δεν σου χτυπάει άσχημα μια ανύπαρκτη δημοτική αρχή επι 4 χρόνια να μην ακούει διάφορα και διάφορα αιτήματα συμπολιτών μας , να αδιαφορεί παντελώς, να μην απαντάει σε κανένα από αυτά, και μόλις ανακοινώθηκε το αίτημα της παιδικής χαράς, την επόμενη απάντησε η δημαρχιακή επιτροπή και προχωρά το έργο; Γιατί απάντησε ακαριαία σε αυτό μόνο το αίτημα και στα άλλα των συμπολιτών και των συντακτών δεν απαντά; Επειδή δε για πρώτη φορά γράφω αλλά σας παρακολουθώ τους τελευταίους δύο μήνες, θα ήθελα κύριε διαχειριστά να μας πείτε αν απάντησε η δημοτική αρχή σε διάφορα αιτήματα σχολιαστών που εσείς θα μεταφέρατε και αφορούσαν την πόλη μας. Αν έχει απαντήσει τους ζητάω συγνώμη και πέστε μου που μπορώ να δω τις απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οπα ρε ανώνυμε 2.17 που ήσουνα κρυμένος τόσο καιρό. πες στους αδερφούς και πατεράδες που μάλλον διοικούν την πόλη και θίχτηκαν ότι η πολιτική είναι για γερά στομάχια και όσοι κρύβονται κάτι φοβούνται.επιπλέον πες τους ότι δεν τους χρωστάμε καμία χάρη αν κάνουν που και που κάποιο έργο,πες τους ότι αυτοί μας χρωστάνε πολλά και σύντομα θα τους ζητήσουμε λογαριασμό.εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΔΩ ΕΙΜΟΥΝ.ΣΕ ΤΡΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΟΝΟ ΒΡΙΖΑΝΕ ΒΡΙΖΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΜΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ?ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ?ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ?ΤΩΡΑ ΟΣΟΣ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΒΡΕΣ ΕΣΥ ΕΥΚΟΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΕΦΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΣΑΛΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΩΓΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ? ΒΡΙΣΙΜΟ? ΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ανώνυμε τω 5:03 μπορείς να μας πεις τι ενέργειες έκανε η δημοτική αρχή και για τί δεν πήρε προγράμματα Ευρωπαϊκά; Γιατί δεν έχει διαχειριστική επάρκεια, η οποία θα έφερνε απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όχι ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ δεν έχεις χάσει κανένα σχόλιο. Ουδέποτε η δημοτική αρχή απάντησε σε αίτημά μας. Αν και στην ιστορία με το ψόφιο ζώο στην δεξαμενή ενήργησε άμεσα, όπως και με τον φωτισμό του δρόμου κοντά στα σχολεία. Κατά τα άλλα διαπιστώσαμε ότι κάποια διαστήματα υπήρχαν ανώνυμοι σχολιασμοί που έδειχναν πως προέρχονταν από τον κλειστό αυτό κύκλο.

    'Εχω επαναλάβει στο παρελθόν ότι η δημοτική αρχή πρέπει να έχει τους δημότες δίπλα της και όχι απέναντί της. Μόνον έτσι θα ωφεληθεί η Αλίαρτος και οι κάτοικοί της. Θα μπορούσε κάλλιστα στις περιπτώσεις που επεναίβει άμεσα(τις δύο περιπτώσεις που ανέφερα παραπάνω) να σχολιάσει τις πράξεις της , να τις αναδείξει και θα είχε σίγουρα πολλά οφέλη από αυτό. Κάτι που ποτέ δεν έκανε και έχασε την ευκαιρία αυτή.

    Ερωτήματα προς τον δήμο είχαν τεθεί από την αρχή της δημιουργίας τούτης της εφημερίδας, όμως ποτέ δεν απαντήθηκαν. Εκτός από το ερώτημα που είχα θέσει προσωπικά στον Δήμαρχο και αφορούσε το δημοτικό πάρκινγκ. Η απάντηση που πήρα τότε, ήταν πως δεν φτάσανε τα χρήματα για την ασφαλτόστρωσή του. 90.000 ευρώ κόστισε η πεζοδρόμιση απέναντι από τον ΣΕΗΟ και το πάρκινγκ, αυτό αναγράφεται στην πινακίδα που έχει τοποθετηθεί εκεί.

    Τέλος, θα πω ότι ο διάλογος ποτέ δεν έβλαψε κανέναν. Η εφημερίδα μας , ήταν , είναι και θα συνεχίσει να έιναι, ένα ΒΗΜΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ των πολιτών και των αρχών του τόπου. Ασχέτως με την παράταξη, σύλλογο, οργανισμό που συμμετέχει κάποιος ή τον τόπο καταγωγής του, όλοι μας έχουμε ένα κοινό χαρακτηριστικό, είμαστε ΔΗΜΟΤΕΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ.

    Ποτέ δεν είναι αργά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tι σημαίνει DK όταν λές -Κατά τα άλλα διαπιστώσαμε ότι κάποια διαστήματα υπήρχαν ανώνυμοι σχολιασμοί που έδειχναν πως προέρχονταν από τον κλειστό αυτό κύκλο.?
    ποιοί το διαπιστώσατε?
    και κάτι ακόμη :μέσα σε αυτό τον ορυμαγδό βρισιών ποιός μπορεί να πάρει θεση? και σε ποιόν να απαντήσέι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αυτό που δεν καταλαβαίνεις ανώνυμε 5.03 είναι πως η πρόκληση βρίσκεται στο ότι ο πρόεδρος της ΔΕΠΟΑΝ ενώ πληρώνεται ολο το χρόνο γι αυτό,η μόνη του προσφορά είναι μια υπογραφή το χρόνο ,που βάζει στην πρόσκληση για την εκδήλωση του ωδείου που την κάνουν δάσκαλοι, που δεν ξέρω καθε πότε και αν πληρώνονται και μπράβο τους.επίσης δεν καταλαβαίνεις ότι οι αιρετοί είναι υποχρεωμένοι να δίνουν λογαριασμό και οι πολίτες που πληρώνουν δικαιούνται να εκφράζονται όσο σκληρά θέλουν.Αν δεν αντέχουν οι αιρετοί να πάνε σπίτι τους,η ασυλία τελείωσε,κανείς δεν τους ζήτησε να μας σώσουν και κανείς δεν τους εμπιστεύεται πλέον και αφού τους ξέρεις τόσο καλά πες τους ότι η σταγόνες που τους καταβρέχουν δεν είναι ψιχάλες αλλά ροχάλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένας διάλογος μεταξύ μας ανώνυμε των 10:34 δεν μπορεί να λειτουργήσει. Γιατί δεν στηρίζετε πάνω σε δημοκρατικές βάσεις και αυτό το λέω διότι ένω εσύ με γνωρίζες, εγώ δε σε γνωρίζω. Πολύ ευχαρίστως όμως να τα λέγαμε από κοντά ή αν προτιμάς να σχολιάσεις με το πραγματικό σου όνομα, ακόμα και ιδιωτικά μέσω email. Όμως μη μου απευθύνεις το λόγο κατά αυτόν τον τρόπο, γιατί δεν είναι δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ ανώνυμε των 10:34 Νομίζω στην συγκεκριμένη εφημερίδα το επίπεδο είναι αρκετά καλό, το επίπεδο πολύ υψηλό πλην πράγματι ελαχίστων εξαιρέσεων τον τελευταίο καιρό. Έχουν τεθεί, από τότε που εγώ παρακολουθώ τουλάχιστον,σοβαρότατα και αξιολογότατα ερωτήματα από συμπολίτες μας που δεν βρίζουν ,ούτε χλευάζουν, και θα μπορούσαν να είχαν απαντηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ανώνυμε 10.34 είναι σωστό αυτό που λες,δεν μπορεί και δεν πρεπει η δημ.αρχή να απαντάει σε κάθε ανώνυμο σχόλιο που πιθανόν είναι και κακοπροαίρετο.Στις αναρτήσεις όμως των συντακτών οφείλει να απαντάει γιατί και επώνυμες είναι και φαντάζομαι διασταυρωμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κλέων ο Παφλαγόνας3 Ιουνίου 2010 στις 9:40 π.μ.

    Γιάννη συμφωνώ μαζί σου, αλλά και των σχολιαστών τα ερωτήματα στην πλειοψηφία τους είναι σοβαρά, διασταυρωμένα και αποτελούν κοινό μυστικό θα έλεγα των περισσοτέρων πολιτών. Τα ανώνυμα ή με ψευδώνυμο ερωτήματα δε σημαίνει πως πρέπει να παραβλέπονται και να απορρίπτονται ειδικά, όταν διατυπώνονται με σεβασμό, σαφήνεια και μερικές φορές με αγωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ DK είναι δημοκρατικό δικαίωμα μου να γράφω ανώνυμα χωρίς να προσβάλω και με ευπρέπεια.
    Εξάλλου σε λίγο καιρό αφού οι άρχοντες θα φθάσουν τους μισθούς και συντάξεις στο μισό και θα πουλήσουν τα πάντα σε ιδιώτες θα προσπαθήσουν να φιμώσουν τα blogs για να μην υπάρχει αντίδραση και τότε θα δώσεις μάχη για την διατήρηση της ανωνυμίας.
    Κάτι μου ξίνισε στα γραφόμενά σου και επειδή το έγραψες επώνυμα θεώρησα ότι θα μπορούσες να δεχτείς ερώτηση και κριτική γιαυτό και την έκανα.
    Το προσπερνώ όμως και εκφράζω το πιστεύω μου λέγοντας ότι το blog σου είναι άριστο . Επειδή το διαβάζουν και τα παιδιά μου θέλω να πιστεύω ότι εσύ είσαι ο ‘’Θεός’’ εδώ μέσα και κανείς μα κανείς άλλος .Σε χαίρομαι δε ιδιαίτερα επειδή εκπλήρωσες νεανικά όνειρα ανεκπλήρωτα δικά μου της εποχής που κάναμε πρωτόγονα βήματα σε fortran και base.
    Λέω επίσης να κάνεις μια κίνηση πρωτότυπη για να συμφωνήσω και με τον Γιάννη και να δώσεις ίση ευκαιρία και δυνατότητα στη δημοτική αρχή τώρα και στο μέλλον αν το επιθυμεί να αναρτά ανακοινώσεις της μόνη της όπως οι συντάκτες σου .
    Ανώνυμος 02 -10:34.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πατερας Ευρυτανος Μαζιου3 Ιουνίου 2010 στις 1:09 μ.μ.

    ολα αυτα ειναι ενταξει παιδια
    αλλα να μη χασουμε και το στοχο
    η ολη προσπαθεια εγινε για να κανουμε μια παιδικη χαρα στον
    οικισμο Ευρυτανων Μαζιου.
    αυτη της πλατειας καλη ειναι και χρειαζετε αλλα εμας του πανω μαχαλα δεν μας εξυπηρετει γιατι ειναι πολυ μακρια.Πιστευω πως τα λεφτα ειναι αρκετα για να γινουν και οι δυο.
    Ας ελπισουμε πως οι τοπικοι Αρχοντες θα το δουν καλυτερα το ζητημα και θα το διορθωσουν.
    Αλλιως δειχνουν οτι δεν μας
    ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ξερει κανεις να απαντησει με σιγουρια ποιος ακριβως ειναι αρμοδιος για τις τουαλετες των κηπων? ο οργανισμος? ο δημος η ο ιδιωτης που νοικιαζει το χωρο? να βγαλουμε μια ακρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Thetiki avra

    Γιαννη μια παρατήρηση.
    Ο Stakaman, o Sou-Lee και ο Καλλικτράτης δεν έχουν δώσει ονοματεπώνυμο συνεπώς δεν μπορούν να διαφέρουν από εμάς που έχουμε nick name

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Thetiki Avra

    Kύριε Ντασιώτη μόλις παρατήρησα ότι ενώ είστε ο συντάκτης του θέματος, δεν έχετε πάρει μέρος στην κουβέντα που έχει ανοιχτεί.

    Περίεργο μου κάνει.

    Δεν έχετε άποψη για τα λεγόμενα των παραπάνω σχολιαστών?
    ή απλά σας κάλυψε η δημοτική απάντηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καίρια η ερωτηση σου.
    αφηνεις να γινεται κατασπαραγμος σαρκος και βγαινεις αλωβητος απο το απυροβλητο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το να γίνει κάποιος συντάκτης στην εφημερίδα είναι πολύ εύκολο και δεν υπάρχει όριο. Μπορούμε να είμαστε 10, 100 και περισσότεροι. Μακάρι να υπάρξουν στο άμεσο μέλλον περισσότερες φωνές, ακόμα και από την δημοτική αρχή. Δεν χρειάζεται όμως να είναι κάποιος συντάκτης για να δημοσιευτεί ένα κείμενό του, μπορεί πολύ απλά να το στείλει με email. Η δημοτική αρχή ήταν η πρώτη που ενημερώθηκε για την ύπαρξη της εφημερίδας και της δυνατότητας που της παρέχεται να ενημερώνουν μέσω αυτής τους πολίτες του δήμου μας. Μια δυνατότητα που δεν την εκμεταλλεύτηκαν...όμως ποτέ δεν είναι αργά. Ενημέρωση για την υπάρξη της εφημερίδας έγινε επίσης σε όλους τους συλλόγους της Αλιάρτου, τους διευθυντές των σχολείων και την αστυνομία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω - μέσα από αυτό το σχόλιο - όλους τους συντάκτες για την προσπάθεια που κάνουν, αλλά και τους αναγνώστες μας, που με την παρουσία τους συντηρούν αυτή τη προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ3 Ιουνίου 2010 στις 3:07 μ.μ.

    Η αποψή μου είναι η εξής και την έχω διατυπώσει ξανά.Το θεωρώ άκομψο, ως συντάκτης κάποιας ανάρτησης,να συμμετέχω και ως σχολιαστής στην ίδια ανάρτηση.Είναι αυτονόητο ότι σχόλια υβριστικά ή προσβλητικά απέχουν μακράν του δικού μου κώδικα ηθικής και τα καταδικάζω.Όμως δεν το θεωρώ και λογικό να επεμβαίνω ως λογοκριτική αρχή σε κάθε ένα από αυτά και να παίρνω θέση, γιατί αφενός ο σεβασμός στην ελευθερία έκφρασης του καθενός δεν μου το επιτρέπει και αφετέρου βρίσκομαι στην μειονεκτική θέση,εγώ να γράφω επώνυμα,ενώ οι σχολιαστές ανώνυμα.Την θέση μου για το συγκεκριμένο θέμα (της παιδικής χαράς) της διατυπώνω στο κείμενο αυτής την ανάρτησης που προτείνω να το ξαναδιαβάσεις και έχει τίτλο "σχόλιο στην απάντηση της δημοτικής αρχής για την παιδική χαρά Μαζίου" το οποίο και υπογράφω.Εχω επιλέξει την επώνυμη συμμετοχή σαυτή την εφημερίδα γιατί αποψή μου είναι πως δημοκρατικές κατακτήσεις, για τις οποίες χύθηκε αίμα και τέτοια είναι η ελευθερία έκφρασης ,δεν έχουμε το ηθικό δικαίωμα να τις απεμπολούμε.Αυτή είναι πάγια θέση μου ,με αυτή πορεύομαι πολλά χρόνια τώρα και δεν πρόκειται να την αλλάξω,φυσικά κατανοώ και τους λόγους ανωνυμίας ορισμένων αλλά σε καμία περίπτωση το υβρεολόγιο.Ελπίζω να σου απάντησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμε που ρωτάς για τις τουαλέτες. Προφανώς αναφέρονται προηγούμενα δημοσιεύματα στις πάνω τουαλέτες και όχι του ιδιώτη που είναι κλειδωμένες. Στις πιο ,πάνω λοιπόν τουαλέτες που και εγώ είδα στην ανάρτηση, και διαπίστωσα ιδίοις όμμασι, είναι πολύ χειρότερες από ότι φαίνονται στις φωτογραφίες. Η ανάπλαση των κήπων έγινε από τον Δήμο σε δύο φάσεις με την νυν και πρώην δημοτική αρχή, οι κήποι όμως ανήκουν στον οργανισμό Κωπαίδος. Μπορεί ο δήμος να κάνει την παρέμβαση και να καθαρίσει τις τουαλέτες, και να βάλει και σήμανση και να καθαρίσει το πάρκο δεν θα τον μαλώσει ο οργανισμός Κωπαίδος που είναι υπό κατάρρευση. Επομένως η μεγάλη ευθύνη είναι του δήμου που δεν προστατεύει τα χρήματα που ο ίδιος διέθεσε για την ανάπλαση και γίνεται δυσφήμιση της πόλης από τυχόν επισκέπτες. Δεν νομίζω ανώνυμε των 1:13 να είναι δύσκολο να βγάλει κάποιος άκρη; Και ρωτάω και γω που είναι τα νερά που θα κυκλοφορούσαν στα τσιμεντένια αυλάκια; Γιατί κόπηκαν δέντρα πίσω από τον παλιό σινεμά για να γίνει η υπόγεια δεξαμενή που θα ανακυκλώνει το νερό, και η οποία ποτέ δεν λειτούργησε; Το έργο είναι του δήμου, τα χρήματα που κατασπαταλήθηκαν είναι δημόσια. Ο δήμος είναι για να διορθώνει εξάλλου τα κακώς κείμενα και τυχόν αρμοδιότητες άλλων, διαφορετικά δεν τον χρειαζόμασταν και θα ανήκαμε απευθείας στο υπουργείο εσωτερικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Thetiki Avra
    Κύριε Ντασιώτη ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας.
    Πρώτα θα ήθελα να σας επαινέσω για την συμμετοχή σας στα κοινά.

    Από την άλλη όμως θεωρώ ότι το παιχνίδι των σχολίων στα blogs παίζεται εδώ και πολύ καιρό και πιστέψτε με βασίζεται στην ανωνυμία των σχολιαστών.
    Επίσης θεωρώ ότι είναι κάτι που γνωρίζατε πριν γίνετε συντακτης.

    Συνεπώς η ανωνυμία μας δεν είναι ένα πλεονέκτημα μας, απλά είναι κάτι που εσείς δεν θέλετε να έχετε και τίποτε παραπάνω.

    Δυστυχώς όμως θα συνεχίσω το ερώτημα μου σχετικά με την μη συμμετοχή σας στα σχόλια.

    Δεν το θεωρώ σωστό να αφείνεται τον (επώνυμο) dk να απαντάει και να υποστηρίζει το θέμα σας και εσείς να μην είστε πουθενά.
    Καλά θα ήταν να μην χρησιμόποιούσατε το επώνυμο σας και να συμμετέχατε.
    Άλωστε τα σχόλια σας έχουν σημασία εδώ και όχι το όνομα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολιτης Αλιαρτου3 Ιουνίου 2010 στις 5:21 μ.μ.

    ρε συ ανωνυμε καταλαβες τι ειπες?
    αφου ο κος ντασιωτης σου απαντησε
    και εσυ επιμενεις στο ιδιο πραμα?
    μπας και δεν σουδωσαν να καταλαβεις οι εντολεις σου τι επρεπε να γραψεις?
    καταλαβετο να τελειωνει η απορια σου.
    ανεδειξε το θεμα τι αλλο να κανει?
    να σου απαντα εσενα που στην ουσια δεν λες τιποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ3 Ιουνίου 2010 στις 7:12 μ.μ.

    Έχω την εντύπωση ότι και σ'αυτή την αναρτησή μου ,αλλά και σε άλλες δεν υπήρξε κανένα ακραίο σχόλιο που να αφορά το θέμα της.Τα παρεξηγήσιμα σχόλια υπήρξαν σε ανταπαντήσεις μεταξύ των σχολιαστών σε άσχετα,με την ανάρτησή μου, θέματα που ο καθένας έβαζε .Δεν μπορώ να τους ακολουθήσω, με ενοχλεί αλλά, σεβόμενος την ανωνυμία που επέλεξε ο καθένας για τους λόγους του,το σέβομαι.
    Ο ρόλος του dk στην εφημερίδα είναι διαφορετικός,είναι διαχειριστής και έχει δικαίωμα να επέμβει-ακόμα και να διαγράψει σχόλιο- εκεί που θεωρεί ότι προσβάλεται το ύφος της εφημερίδας και θίγονται πιθανόν άνθρωποι.
    Και με την ευκαιρία,απαντώ σε κάποιο άλλο σχόλιο, οι άλλοι συντάκτες της εφημερίδας δεν είναι ανώνυμοι επέλεξαν να γράφουν με ψευδώνυμο αλλά τα στοιχεία τους είναι γνωστά στον διαχειριστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρε συ Thetiki Avra
    το ύφος σου μου δίνει την εντύπωση πως είσαι ο ανώνυμος που πριν, στο θέμα του αθλητή πήρες με κάποιες ασυναρτησίες παραμάζωμα, και μετά ζήταγες και συγνώμη, κάποιο αξιόλογο και σοβαρό σχολιαστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Thetiki Avra (και μόνο)

    Μαρία κάνεις λάθος.
    Δεν θα συνεχίσω στην διαπλοκή που παρουσάζεις αλλά θα μείνω στην άποψη μου.

    α) στο θέμα που κάποιος παρουσιάζει πρέπει να το υποστηρίζει και να μην αφήνει τους σχολιασμούς να πλατιάζουν, γιατί χάνεται η ουσία
    β) ανωνυμία δεν είναι πλεονέκτημα αλλά κάτι που στηρίζει και δίνει τροφή στα blog.

    Νόημα έχει το σχόλιο και όχι το όνομα.

    Σύγνώμη "Πολίτη" οι εντολείς μου, μου είπαν να μη ασχοληθώ μαζί σου.

    Δεν έχω προσβάλει κανέναν εδώ μέσα και δεν πρόκειτε να το κάνω όσο και να το επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητοί συνσχολιαστές θα ήθελα την άποψή σας για το παραπάνω σχόλιο μου, όχι για κάτι παραπάνω απλώς για μια ανατροφοδότηση. Νομίζω πως έτσι θα γίνεται και καλύτερος διάλογος. Θα με ενδιέφερε η άποψή σας αν γνωρίζετε το θέμα , και ειδικά απο την Thetiki Avra, που δείχνει να έχει κάποιες θέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αριστοφάνη με μια πρόχειρη ματιά στο ιντερνετ οι τιμές των παιχνιδιών μιας παιδικής χαράς δεν ξεπερνούν συνολικά τις 10.000-12.000ευρώ.εεεεεεεεεεεεεεεεεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φίλε Αριστοφάνη δεν μπορώ να σου απαντήσω με αποδείξεις και στοιχεία.
    Αλλά θα προσπαθήσω να σου απαντήσω με τη λογική μου.
    Το δημόσιο χρήμα κανείς δεν το σεβάστηκε αρκετά για να καταφέρει να διαπραγματευτεί σωστά και με επιτυχία.
    Θεωρώ ότι η αναθεση του έργου των κήπων σε αυτό το ποσό είναι αμαρτία προς τους άστεγους/φτωχούς του τόπου μας.
    Επίσης το πλάνο που προσπάθησαν να αναπτύξουν είναι εγκληματικό απέναντι στην ιστορία των κήπων και το περιβάλλον το οποίο πρεσβέυουν τα δέντρα τα πουλιά και το ποτάμι που υπάρχουν.
    Τέλος είναι ντροπή ολόκληρη δική τους στο δήμο που δεν κατάφεραν να συντηρήσουν ούτε τα εκτρόματα που έχουν στήσει.

    Τέλος, προσωπικά νοιώθω ότι ο πιο φτηνός και πρακτικός τρόπος ανάπτυξης των κήπων, είναι με την προσληψη μιας δεκάδας κηπουρών που θα ασχολούνταν μόνο με τα φυτά και των καθαρισμό και όχι με κάτι άλλο σε άλλη περιοχή της πόλης μας.

    Δέκα μισθοί σε δέκα ντόπιους και όχι τόνοι τσιμέντου με ένα πακέτο χρημάτων στον εργολάβο. Αλήθεια ποιος είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Thetiki Avra
    Συγνώμη ξεχάστηκα, έχω χάσει τους κωδικούς και δεν μπορώ να βάλω το nick name μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πατερας Ευρυτανος Μαζιου4 Ιουνίου 2010 στις 8:03 μ.μ.

    Συγνωμη[ΘΕΤΙΚΗ ΑΥΡΑ].
    Διαβασα ολα τα σχολια για το ΘΕΜΑ
    [ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΕΥΡΥΤΑΝΩΝ ΜΑΖΙΟΥ].[Αυτο ηταν το θεμα]Δεν ειδα πουθενα τη θεση σου τη γνωμη σου, για το συγκεκριμενο θεμα παρα μονο[ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ]σε αυτους που ανεδειξαν το θεμα και σε αυτους που το δημοσιευσαν.Δεν σε γνωριζω αλλα νομιζω οτι,ΕΙΤΕ σε λαθος θεμα εισε, ΕΙΤΕ προσπαθεις για κατι αλλο που εσυ ΞΕΡΕΙΣ??????
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ [ΘΕΤΙΚΗ]ΟΥΤΕ ΓΙΑ [ΑΥΡΑ][ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ] ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ
    ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΣΚΟΝΗ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΤΙΙΙΙΙΙ ?????????
    ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΤΟΝ DK AN ΜΠΟΡΕΙ
    ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΠΑΛΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ.[ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑ ΞΕΧΝΙΕΤΕ]
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαζαιε και 15.000 να τα βαλεις στρογγυλα, αν ειναι καλη η εκτιμηση σου,ΓΙΑ [5] ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ.
    ΓΙΑΤΙ 139.000 -45% = 76.450 ΕΥΡΩ
    ΔΙΑ 15.000 ΠΕΡΙΠΟΥ =[ΠΕΝΤΕΕΕΕΕ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ρε παιδιά ανακωχή για λίγες μέρες τους χαλασατε την ησυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πολιτης αλιαρτου5 Ιουνίου 2010 στις 7:37 π.μ.

    εχεις καμια εντυπωση οτι μπαινοντας εδω γινεσε κριτης των παντων thetiki avra? κατσε στα αυγα σου και πες στους εντολεις σου να στα ζωγραφιζουν αυτα που σου επιβαλλουν να γραψεις εαν δεν μπορεις να τα καταλαβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. εκτος απο το σημα κατατεθεν [Ρε συ] και [δεν δικαιουσε δια να ομιλεις]σε 42 σχολια εχεις διατυπωσει καποια σκεψη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Thetiki Avra

    Δεν θα προσπαθήσω να σας αλλάξω την γνώμη για το αν έχω εντολείς.
    Θα ήθελα να μου λέγατε ποιοι μπορεί να είναι αυτοί για να καταλάβω πως ακούγομαι.

    Κύριε Πατέρα Ευρυτάνα Μαζίου έχεις απόλυτο δίκιο δεν έχω εκφράσει άποψη γιατί δεν ξέρω αν μπορώ να προσφέρω κάτι στη κουβέντα ακόμη. Κάτι έχω ψάξει (ως κόστος και ποιότητα παιδικών χαρών) αλλά θα χρειαστώ λίγο χρόνο.

    Στην κουβέντα μπήκα όταν διάβαζα και ακουγα απόψεις να αναπτύσονται, ακραία πολές φορές και δεν υπήρχε ο κεντρικός διαχειριστής να συμμετάσχει στο θέμα του.
    Επίσης, ασχολήθηκαν αμέσω μετά από το πρώτο σχόλιο μου με την ανωνυμία μου. Έπρεπε να απαντήσω για αυτό.
    Και συνεχίζω να απαντάω για τους εντολείς μου.
    Παρακάλώ κύριε Πατέρα Ευρυτάνα Μαζαίε μπορείτε να μου πείτε, ποιον έθιξα, πως , και γιατί με παρουσιαζουν ως εντολοδόχο ορισμένων.


    Κύριε Πολίτη σας προκαλώ να βρεθούμε απο κοντά. Στείλε ένα mail
    στον dk για συνάντηση, όπως θα κάνω και εγώ, και μετά έλα να μου πεις ποιος είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. πολιτης αλιαρτου5 Ιουνίου 2010 στις 4:20 μ.μ.

    εαν εχεις απωθημενα και και προσπαθεις να τα βγαλεις εδω με τετοια συμπριφορα δικαιωμα σου.
    αυτην την εντυπωση μου εδωσες και δεν ασχολουμαι αλλο μαζι σου γιατι δεν εχω σκοπο να σε βγαλω εγω απο το τελμα της σκεψης σου.ΤΕΛΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. thetiki avra

    Πόλίτη αφού δεν θέλεις να με γνωρίσεις και να υποστηρίξεις την άποψη σου για "εντολείς"
    μην ξανα αναφερθείς.

    Υποθέσεις και λάσπη εκεί που σε παίρνει.

    Υποστήριξε τους δικούς σου (αφού το χρειάζονται) με άλλον τρόπο.

    Τέλος και από μένα

    dk συγνώμη για την ανακατοσούρα.
    Η ευγένεια δεν περνάει στο blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπραβο μας παιδια σαν γνησιοι ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ για μια ακομη φορα τα καταφεραμε να τα κανουμε μπαχαλο να φαγωθουμε μεταξυ μας να χασουμε το στοχο και την ουσια το προβλημα να παραμεινει προβλημα και καποιοι που επρεπε να απολογηθουν
    ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΖΗΤΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. το λαμογιο μιλησε9 Ιουνίου 2010 στις 12:40 π.μ.

    ΕΜ μπορει να μην εχουμε thetikh ayra και να χασαμε τον δρομο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Thetiki avra

    Τέλος κύριοι.
    Μην σας ενοχλούμε κιόλας.
    Κρατήστε το ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΒΗΜΑ σας για μονόπλευρες συζητήσεις, χωρίς αντίλογο προς εσάς, αλλά μόνο προς τους άλλους. Είτε είναι δήμος είτε είναι νομαρχία είτε είναι οι συμπολίτες σας.

    Κύριοι δεν σας έθιξα πουθενά.
    Ήμουν ευγενικός στα σχόλια μου προς όλους εσάς που με βαράγατε με σιγουριά ότι είμαι ο εντολοδόχος άλλων

    Και για να σου αποδείξω dk ότι έχεις μαζέψει ένα πυρήνα που στο όνομα του περιβάλλοντος πατάει στο βήμα που τους δίνεις και συμπεριφέρονται αποτρεπτικά στον αντίλογο, θα έρθω ο ίδιος να σε βρω μήπως και από κοντά βρω έναν σύμμαχο για την αντικειμενική μου άποψη.

    Κύριοι έχετε όλο το χώρο δικό σας ….
    Τα φτυάρια τα έχετε έτοιμα……
    Εμπρός λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Thetiki avra.Ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος εκφράζεται επίσημα από ανακοινώσεις ή σχόλια επώνυμα ή με τα αρχικά ΔΣ (Διοικητικό Συμβούλιο).Όλες τις φορές γράψαμε έτσι και αν βρεις κάτι προσβλητικό να μας το πεις.Απεναντίας το τελευταίο σχολιό σου είναι υπαινικτικό και προσβλητικό για μας.Μας αδικείς όταν μας χρεώνεις ανώνυμα σχόλια που θεωρείς ότι σε προβάλουν κι αυτό νομίζω ότι δεν είναι καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. και ολο κλαινε τα καβουρακια στου γυαλου τα βοτσαλακια.
    και τι θα κανουμε ερημοι και μονοι μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αν αγαπάς το περιβάλλον Thetiki avra και θέλεις πήγαινε στα εγκαίνια του συλλόγου στις 6:30. Θα πάω και γω να δω και αν μου αρέσει θα συμμετάσχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Για την ημέρα του περιβάλλοντος ειχα γράψει

    " Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Thetiki avra

    Ήταν καιρός κάποιος-οι να δημιουργήσουν ένα μοχλό πίεσης προς όλους για το πιο υπεροχο πράγμα στη περιοχή μας.

    Το περιβάλλον

    Μπράβο σε όλους

    06 Ιουνίου 2010 6:48 μ.μ."

    Είναι κάτι διαφορετικό όμως το πως με χαρακτηρίζεται εδώ μέσα..

    Καλή συνέχεια στο έργο σας, το οποίο αναγνωρίζω, εκέι έξω.

    (Εδώ μέσα καλά τα πάτε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Thetiki avra,είπες

    1."Κρατήστε το ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΒΗΜΑ σας για μονόπλευρες συζητήσεις..." μόνο σάυτή την ανάρτηση αναλογικά τα περισσότερα σχόλια είναι δικά σου.το μονόπλευρο που το είδες;
    2."Ήμουν ευγενικός στα σχόλια μου προς όλους εσάς..." κάποιοι έχουν αντίρηση.
    3."έχεις μαζέψει ένα πυρήνα...." τηλέφωνο αμέσως στην αντιτρομοκρατική.μπορεί να υπάρχει και επικύρηξη.
    4.".....για την αντικειμενική μου άποψη".Αυτό δεν το σχολιάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. καλα ρε λεβεντη η λεβεντισα θετικη αυρα πως γινετε να λες οτι τελος και ολο εδω να τριγυριζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ''Γιαννη'' με το κοψε - ραψε και με το να παραλειπεις καμποσα θετικα σχολια δε ριχνεις αλλα γκρεμιζεις γεφυρες.Αυτο θελεις?περισσευουν πολλοι?
    Οπως ο ''πατερας'' που καλει δημοσια με τα λεφτα για τη παιδικη χαρα να γινει αλλη μια ακομη αλλα και πεντε! γιατι οχι? σκεψου και ναθελε καποιος να το κανει...τι θα του εμελλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Θετική αύρα συμφωνώ μαζί σου δεν περισεύει κανείς, αλλά προσπάθησε και συ λίγο, μη βλέπεις παντού εχθρούς και αν θες να με ακούσεις, επειδή έχεις άποψη και θα μπορούσες να προσφέρεις στο διάλογο,άλλαξε λίγο το ύφος σου. Πίστεψέ με και στο λέω με συμπάθεια και δεν ξέρω αν είσαι άντρας ή γυναίκα, αλλά αν κάποιος διαβάζει όλα τα γραφόμενα όλων, θα καταλάβει πως τα βάζεις με όλους και χωρίς λόγο νομίζω, και δεν βλέπω να έχεις διαφορές με αυτούς που τα βάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. καμμια σχεση ο σχολιαστης θετικη αυρα.9:45.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανωνυμε των 9.45 δεν καταλαβα τι εννοεις..τι θα του εμελε..
    αν εχεις την καλοσυνη πες το πιο απλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. thetiki avra

    Νώντα έχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρε πότε συνεδρίασε το ΔΣ και απάντησε στην Θετική Αύρα?
    Αυτή ειναι οργάνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ανώνυμε 6.32.Ο Αινσταϊν είπε:"δύο πράγματα είναι χωρίς τέλος,το σύμπαν και η βλακεία.Για το πρώτο δεν είμαι και πολύ σίγουρος".μάλλον κάποιον σαν εσένα είχε υπόψη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Κοκορικο!!!! καλοριζικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ρε σεις περασε κατι απο το λιγο μυαλο που μου εμεινε.
    μπας και αυτη η αυρα πως την λενε προσπαθησε να περασει κατι απο αλλη αναρτηση εδω μεσα στο blog και δεν της βγηκε?
    και μετα την την πεφτει σε καθε θεμα εδω μεσα?
    λετε να ειναι σωστη η σκεψη μου λεω εγω τωρα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. νωντα σατανκο μυαλο αλλα δεν ασχοληθηκες παλι με το τραχαντηρι τον προεδρα και τον νοτη.
    ρε μπας και τα πηρες και εσυ?
    θετικη αυρα φαε την συνταξη σου και αμε στο καλο . κριμα που πριν 3 χρονια ελεγες θα κατεβεις και για δημαρχος. αλλα εσυ δεν λες καλημερα σε κανενα και δεν μιλας με κανενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν