ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

| Ετικέτες , | Posted On Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Στα Γιάννενα παραβρέθηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κος Παπούλιας για τον εορτασμό της απελευθέρωσης της πόλης και έκανε τις εξής δηλώσεις:








«Οι κατέχοντες θα δώσουν πολλά. Οι μη κατέχοντες θα δώσουν τον όβολό τους. Ολοι είμαστε παρόντες σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Θα τα δώσουμε όλοι και όλα για την πατρίδα»

«Αυτή τη στιγμή η χώρα καλείται να πραγματοποιήσει μια ιστορική μετάβαση και η πρόκληση για όλους μας είναι μην υπάρξουν φαινόμενα κοινωνικής διάλυσης. Με άλλα λόγια να περάσουμε απέναντι, χωρίς να μείνει κανείς πίσω. Αυτός είναι ο κρίσιμος εθνικός στόχος της εποχής μας και έχω τη βεβαιότητα ότι ο ελληνικός λαός θα αποδείξει την ωριμότητά του»

«η μεγαλύτερη διεθνής κρίση των τελευταίων εξήντα χρόνων, αποκάλυψε βαριές ασθένειες της ελληνικής οικονομίας και έφερε το τέλος των ελληνικών ψευδαισθήσεων». 

Έστειλε το μήνυμά του στην Μέρκελ
«Να μεταφέρω τη δική μου αισιοδοξία ότι θα δούμε φως, θα βγούμε από το σκοτάδι, θα παλέψουμε. Επειδή ήμουν και εγώ πολλά χρόνια μετανάστης στη Γερμανία, θα μου επιτρέψει η κ. Μέρκελ να βλέπω και εκείνης τα αδύναμα σημεία, αλλά δεν οφελεί να βλέπουμε μόνο τα αδύναμα σημεία των άλλων και να δικαιολογούμαστε. Απαιτείται από όλους σύμπνοια, δύναμη και είμαι βέβαιος ότι το αύριο θα είναι καλύτερο».
nooz.gr

Σχετικές Αναρτήσεις :



Comments:

There are 0 σχόλια for ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια άσχετα με το θέμα της ανάρτησης θα διαγράφονται.

Μας διάβασαν