ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ
| Ετικέτες 2ο Δημοτικό Αλιάρτου, Αλιαρτινά, Σύλλογοι Δήμου Αλιάρτου | Posted On Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλιάρτου, λόγω μη απαρτίας στη συνέλευση της 1ης Ιουνίου 2011, καλεί όλους τους γονείς σε γενική συνέλευση και εκλογές, για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011 και ώρα 19:30 στο χώρο του σχολείου.
Εάν και εφόσον ενδιαφέρεστε για τα παιδιά σας
Το Δ.Σ.