Η νέες γενιές θέλουν όχι μόνο την οικονομική αλλά πολύ περισσότερο την ηθική στήριξη όλων μας!
Το μέλλον κάθε τόπου είναι τα παιδιά του. Αν λοιπόν τα παιδιά νιώσουν το ενδιαφέρον των μεγαλυτέρων έτσι και εκείνα θα μάθουν να σκέφτονται το συνάνθρωπο!
Οι μέρες που θα ακολουθήσουν ονομάζονται και "μέρες αγάπης", ας είναι η αγάπη για τον συνάνθρωπο λοιπόν η κινητήριος δύναμη για έναν καλύτερο μέλλον.
Πολύ καλή κίνηση από τον Δήμαρχο, που απ'ότι φαίνεται τα πάει καλά και με την ψυχολογία των παιδιών.
μπραβο στην συγκεκριμενη κινηση.αυτο εχει να γινει απο δημαρχια ΝΙΚΟΥ ΗΛΙΑ που απο την τσεπη του ο ιδιος βραβευε τους πρωτευσαντες.στην πορεια ....ατονισε για προφανεις λογους για τους οποιους και εμεις ειμαστε συνυπευθυνοι.ευτυχως καποια πραγματα αρχιζουν να δειχνουν διαφορετικα!!!!
Φίλε gta χαίρομαι που και συ βλέπεις ότι κάποια πράγματα αξίζουν.δυστυχώς δεν το βλέπουν όλοι έτσι και είναι κρίμα. Ένας δάσκαλος που χαίρεται για τις επιτυχίες των παιδιών.
Γιατί με κοίταξες.
-
*Γράφει η Ηρώ ΑναστασίουΠόσο μου έλειψε αυτό το συναίσθημα, αυτό της
ασφάλειας.Αυτό που έχεις όταν κάποιος σε θέλει πραγματικά.Σε θέλει στα καλά
κ...
-
Μανή Θεκέλ Φαρές Η Εβραϊκή μυθολογία έχει καταγραφεί στα βιβλία της
Παλαιάς Διαθήκης τα οποία συμπεριλαμβάνονται στα Ιερά κείμενα της
Ορθοδοξίας. Τα β...
Μακεδονία, μια βαλκανική ιστορία
-
Ο Τζόρτζ Όργουελ στα περί εθνικισμού κείμενά του έλεγε ότι οι διανοούμενοι
"εθνικιστές" μπορούν να αναπροσαρμόσουν το παρελθόν, την Ιστορία και τα
πραγμ...
Πέθανε ο Χρύσανθος Χρήστου
-
Απεβίωσε χθες, σε ηλικία 94 ετών, ο ακαδημαϊκός Χρύσανθος Χρήστου, η
εξόδιος ακολουθία του οποίου θα γίνει την Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016, ώρα
12:00 μεσημ...
ΜΠΡΑΒΟ,ΑΛΛΑ ΉΘΗ ΣΤΟ ΔΉΜΟ ΜΑΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νέες γενιές θέλουν όχι μόνο την οικονομική αλλά πολύ περισσότερο την ηθική στήριξη όλων μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μέλλον κάθε τόπου είναι τα παιδιά του. Αν λοιπόν τα παιδιά νιώσουν το ενδιαφέρον των μεγαλυτέρων έτσι και εκείνα θα μάθουν να σκέφτονται το συνάνθρωπο!
Οι μέρες που θα ακολουθήσουν ονομάζονται και "μέρες αγάπης", ας είναι η αγάπη για τον συνάνθρωπο λοιπόν η κινητήριος δύναμη για έναν καλύτερο μέλλον.
Πολύ καλή κίνηση από τον Δήμαρχο, που απ'ότι φαίνεται τα πάει καλά και με την ψυχολογία των παιδιών.
Καλή συνέχεια...
μπραβο στην συγκεκριμενη κινηση.αυτο εχει να γινει απο δημαρχια ΝΙΚΟΥ ΗΛΙΑ που απο την τσεπη του ο ιδιος βραβευε τους πρωτευσαντες.στην πορεια ....ατονισε για προφανεις λογους για τους οποιους και εμεις ειμαστε συνυπευθυνοι.ευτυχως καποια πραγματα αρχιζουν να δειχνουν διαφορετικα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε gta χαίρομαι που και συ βλέπεις ότι κάποια πράγματα αξίζουν.δυστυχώς δεν το βλέπουν όλοι έτσι και είναι κρίμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας δάσκαλος που χαίρεται για τις επιτυχίες των παιδιών.