η αξιολόγηση, που έτσι και αλλιώς αν εφαρμοζόταν με αντικειμενικά κριτήρια κανείς δεν θα την φοβόταν, θα χρησιμοποιηθεί για νέες μειώσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία - μεγαλύτερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, για συρρίκνωση των ειδικοτήτων, απολύσεις και καταργήσεις επιπλέον σχολικών μονάδων.
-
Χίτης Ανοίγω την πόρτα κι αυτός κάθεται στην παλιά πολυθρόνα. Με
περίμενε. Κάθε φορά με παίρνει στο κινητό του το κλείνω. Παίρνει τις πιο
ακατάλληλες ώρ...
Πώληση κατοικίας στο Μάζι Αλιάρτου
-
Πωλείται μονοκατοικία στο Μάζι Αλιάρτου ,134 τμ σε οικόπεδο 957 τμ μαζί με
εφαπτόμενο οικόπεδο περίπου 750 τμ (με ελιές).
Πληροφορίες :Κιν.6909435164 (...
Γιώργος Ντασιώτης-Άγγελος Στάθης
-
Στον Δήμο Αλιάρτου-Θεσπιών η επιλογή ψηφοδελτίου είναι αρκετά εύκολη. Δεν
μπορεί να αμφισβητήσει κανείς ότι αποτελεί Δήμο που τα 8 χρόνια που έχεις
επικεφ...
Πέθανε ο Χρύσανθος Χρήστου
-
Απεβίωσε χθες, σε ηλικία 94 ετών, ο ακαδημαϊκός Χρύσανθος Χρήστου, η
εξόδιος ακολουθία του οποίου θα γίνει την Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2016, ώρα
12:00 μεσημ...
εξηγηστε μου γιατι δεν θελετε την αξιολογηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πρόβλημα μας δεν είναι η αξιολόγηση αλλά ο τρόπος και τα κριτήρια. Επίσης το 'ποιός θα αξιολογεί;'
ΑπάντησηΔιαγραφήη αξιολόγηση, που έτσι και αλλιώς αν εφαρμοζόταν με αντικειμενικά κριτήρια κανείς δεν θα την φοβόταν, θα χρησιμοποιηθεί για νέες μειώσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία - μεγαλύτερος αριθμός μαθητών ανά τμήμα, για συρρίκνωση των ειδικοτήτων, απολύσεις και καταργήσεις επιπλέον σχολικών μονάδων.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο οτι καταλαβαινω απο τα γραφομενα, αξιολογηση ισον απολυση,αν χρειαστει.κοινως διαλυση τελειως της μισοδιαλυμενης παιδειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήκατατοπιστικό άρθρο
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.alfavita.gr/artro.php?id=59971